abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2014 @ 13:52:31 #1
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_145602232

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_145602338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik vond het leuk. Maar ja, ik vind het al snel leuk als het in Amsterdam is :P .
Ik heb precies hetzelfde haha ^O^

AM-STER-DAM O+
pi_145602406
@S15, klinkt als een leuk loopje, en mooi om winnaars in ons midden te hebben!
Maar ik wist niet dat ze hete kolen gebruiken bij dat soort dingen, lijkt me wat overdreven?

Een schadeclaim zou ik ook flauw vinden, je kunt ook je been breken bij zo'n evenement maar dat weet je van tevoren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145602556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

getverderrie :X
Je bent verdorie grootgebracht met melk. Hoe kun je nou geen melk lusten?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 oktober 2014 @ 14:03:25 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145602562
quote:
99s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je bent verdorie grootgebracht met melk. Hoe kun je nou geen melk lusten?
ik niet :)
Melkallergie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:04:22 #6
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_145602586
Even mijzelf uit het vorige topic quoten.

quote:
Alle (halve) marathonners bij het 30 KM waterpost punt even lief kijken. Daar staan mijn clubgenoten
pi_145602591
Mij lijkt het na een rustige run wel lekker, maar als je echt hard bent gegaan en je hebt dorst dan krijg je van die slijmvorming in je mond :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145602598
quote:
6s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Ajaxfan het volgende:
Even mijzelf uit het vorige topic quoten.

[..]

Als we daar nog toe in staat zijn :P
pi_145602614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Mij lijkt het na een rustige run wel lekker, maar als je echt hard bent gegaan en je hebt dorst dan krijg je van die slijmvorming in je mond :o
Valt wel mee hoor. Gewoon doen. Het helpt echt. En is supergoed voor je :D
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:08:12 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145602698
quote:
99s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Gewoon doen. Het helpt echt. En is supergoed voor je :D
Mijn darmen zijn dat niet met je eens.
Speaking of zuivel: nom, zin in kaaaasssss!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145602710
Ik wil wel een leuke cross (of twee) lopen in december, met wat heuveltjes en bospaden, liefst niet een halve meter zand zoals de Sylvestercross. En niet te lang (max 10km). Heeft iemand nog suggesties?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:11:40 #12
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_145602810
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef HDLed het volgende:

[..]

Ik zou het proberen, maar ik denk dat ik me niet op kan brengen om onder de 11 te lopen
Dat had ik ook. Nu is mijn voet overbelast :( 3 maanden lang goed gegaan door lekker 12/13 km/u te lopen. Ik werd hier 3 maanden geleden al gewaarschuwt maarja ik ben eigenwijs :D
Nu houdt ik me toch maar aan 10 km/u te lopen. In mijn achterhoofd vind ik het nog een oma tempo ;)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:12:03 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_145602822
Wel jammer trouwens dat het nieuwe parcours van de 10km in R'dam nu 'gewoon een rondje om de plas' is geworden en een zo kort mogelijke route van en naar die plas.
Dat rondje om de plas hebben veel mensen al zo vaak gelopen.. juist een route door de stad was bijzonder..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_145602884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Wolve000 het volgende:
Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.
had er even een knipoog bij moeten plaatsen, want zo was het wel bedoeld

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil wel een leuke cross (of twee) lopen in december, met wat heuveltjes en bospaden, liefst niet een halve meter zand zoals de Sylvestercross. En niet te lang (max 10km). Heeft iemand nog suggesties?
http://app.endomondo.com/workouts/397126379/17664187 zoiets? Duinstrandloop alleen valt die op 30-11 dit jaar

edit: anders http://www.haagatletiek.nl/web/regelement-1-van-de-4-lopen/ begint de crosscompetitie er vlak na maar dat hoeft niet altijd over het zand te zijn
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:16:01 #15
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_145602930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als we daar nog toe in staat zijn :P
Ik kan ook compleet niet inschatten hoe erg kapot ik zal gaan.

quote:
De kans op een parcoursrecord, laat staan een scherpe mondiale toptijd, is zondag klein in de 39e editie van de marathon van Amsterdam.

'Het wordt mogelijk 20 graden. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid en de wind wordt een toptijd lastig', zegt raceleider Jos Hermens. 'Voor de recreanten dreigt dan zelfs uitdroging, die zullen echt goed moeten drinken tijdens de wedstrijd.'
Dusss. :P
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:17:39 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145602980
quote:
6s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:12 schreef E.T. het volgende:
Wel jammer trouwens dat het nieuwe parcours van de 10km in R'dam nu 'gewoon een rondje om de plas' is geworden en een zo kort mogelijke route van en naar die plas.
Dat rondje om de plas hebben veel mensen al zo vaak gelopen.. juist een route door de stad was bijzonder..
Ja, jammer!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145603011
quote:
99s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:14 schreef CaLeX het volgende:

[..]

had er even een knipoog bij moeten plaatsen, want zo was het wel bedoeld

[..]

http://app.endomondo.com/workouts/397126379/17664187 zoiets? Duinstrandloop alleen valt die op 30-11 dit jaar

edit: anders http://www.haagatletiek.nl/web/regelement-1-van-de-4-lopen/ begint de crosscompetitie er vlak na maar dat hoeft niet altijd over het zand te zijn
Dankje! Hier zit zeker wat bij! Ik zal ook eens kijken of er in omgeving Utrecht zo'n crosscompetitie is.
Goede krachttraining, me dunkt.

het lijkt alleen wel of je lid van een vereniging moet zijn om je aan te melden?
pi_145603132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dankje! Hier zit zeker wat bij! Ik zal ook eens kijken of er in omgeving Utrecht zo'n crosscompetitie is.
Goede krachttraining, me dunkt.

het lijkt alleen wel of je lid van een vereniging moet zijn om je aan te melden?
Als je lid bent kan je aan gratis voorinschrijven doen. Als je geen lid bent kan je alleen nainschrijven en moet je 2 euro aftikken
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:32:10 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145603439
Nu al zin in de Duinrellcross :Y
F means you're fucked
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:36:18 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145603585
Ja hoor, ik heb ook al zin in dat ene crossje dat ik ga doen. Mooie kerstdagbesteding :Y

Vorig jaar ging ik toch best schnell :)
pi_145603621
Ik ben verkouden :(
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:41:59 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145603818
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat doe je niet zo handig :{
F means you're fucked
pi_145604168
Wij hebben op tweede kerstdag de Kangoeroeloop! in Vught!
Dik 3000 deelnemers ook gewoon.

5 km,
7,5 km,
12 km,
15 km,
21 km,
27 km.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:54:05 #24
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_145604250
Kent iemand nog een leuke webshop voor wat hardloopkleding? Zoek nog wat simpele nieuwe shirtjes. :)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:54:36 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145604271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
:{ Lekker veel slapen komende dagen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: