abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145623071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Maar goed, laat ik met je mee rederen, als ze bij de watervallen waren, hoe zijn de lichaamsresten en de tas dan vervolgens in de Chanquinola rivier terecht gekomen?
Dat kan ongeacht waar de nachtfoto's gemaakt zijn of waar de meiden zijn geweest door een derde in de rivier zijn gegooid.
pi_145623153
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Je hebt klaarblijkelijk geen enkel benul van het gebied. Misschien kun je de kaart eerst wat beter bestuderen? Maar goed, laat ik met je mee rederen, als ze bij de watervallen waren, hoe zijn de lichaamsresten en de tas dan vervolgens in de Chanquinola rivier terecht gekomen?
tja, dat kan dan zeker niet..? het kon ook niet dat ze niet gevonden werden toch?
heel misschien blijkt dit later toch weer een bruikbaar puzzelstukje
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_145623184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
en even later op 20.39 zie je beneden in de diepte een bankje staan. ik dacht dat iemand op een van die nachtfoto's een bankje kon aanwijzen nadat de donkere stukken waren uitgelicht.
Dat was ik. Op de andere nachtfoto komt inderdaad een rechthoekig (onnatuurlijk) object voor. Het zou een bankje kunnen zijn maar ook iets anders.
pi_145623248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:01 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Moderators/admins van fok.nl kunnen dit eenvoudig achterhalen door het ip adres van verdachte gebruikers te checken. Tenzij de persoon met proxy's werkt of iets soortgelijks, maar de meeste trollen zullen daar niet aan denken.
oooh kunnen ze dat, fijn, dan is het zo opgelost dan, of ik zo iemand ben, want dit is het eerste en enige forum waar ik op zit, overigens ook de laatste, ik hoef me niet te laten zeggen, dat ik een trol ben, of zoals Gorraay zei : Ga eens weg hinderlijke trol, dat kwam bij mij zeer kwetsend over, van dat zinnetje, daar had ik verdriet van. Over smaad gesproken. Ik heb maar 1 IP-adres, dat weten de moderators dus, bedankt voor de technische info, want die heb ik te weinig.
En ik had niks gedaan, dat ik toevallig niet op die stoptrein zit, die verdwaal-trein heet
of op de Intercity-trein, die misdrijf-trein heet, kan ik niks aan doen, ik denk gewoon verder
Ik had al reeds lange tijd een kaartje gekocht voor de hogesnelheids-OH-trein, en daar ben ik nu
mee onderweg. Dat ding rijdt zo verrekkte snel, afstappen blijkt zeer moeilijk nou, het eindpunt is bijna in zicht. Verder lees ik alleen maar mee nu, dat 11 en 30 mij net weer quote, en mijn naam weer noemde, is ook hinderlijk, laat mij gewoon. Ik doe wel weer mee wanneer die Intercity gestopt is van jullie, maar dan ben ik waarschijnlijk al van die hogesnelheidstrein af.
Ik blijf ingelogt , nu verborgen beter, om de spoilers te lezen, maar laat mij er a.u.b. beter buiten.
Reageren hoeft weer niet, en lezen trouwens ook niet, en mijn naam noemen hoeft ook niet meer.
pi_145623380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Verder lees ik alleen maar mee nu, dat 11 en 30 mij net weer quote, en mijn naam weer noemde, is ook hinderlijk, laat mij gewoon.
Ik heb jou niet gequote maar een stuk tekst uit een sticky van de mods waarin staat uitgelegd waar het in BNW over gaat. En toen schreef ik daarbij dat jij de enige hier bent die zich daaraan houdt, die dus ontopic post. De rest zou een topicverbod moeten krijgen. Maar als het je teveel wordt dat ik het voor je opnam dan haal ik het wel weg. No problemo.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:25:28 #131
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145623414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

oooh kunnen ze dat, fijn, dan is het zo opgelost dan, of ik zo iemand ben, want dit is het eerste en enige forum waar ik op zit, overigens ook de laatste, ik hoef me niet te laten zeggen, dat ik een trol ben, of zoals Gorraay zei : Ga eens weg hinderlijke trol, dat kwam bij mij zeer kwetsend over, van dat zinnetje, daar had ik verdriet van. Over smaad gesproken. Ik heb maar 1 IP-adres, dat weten de moderators dus, bedankt voor de technische info, want die heb ik te weinig.
En ik had niks gedaan, dat ik toevallig niet op die stoptrein zit, die verdwaal-trein heet
of op de Intercity-trein, die misdrijf-trein heet, kan ik niks aan doen, ik denk gewoon verder
Ik had al reeds lange tijd een kaartje gekocht voor de hogesnelheids-OH-trein, en daar ben ik nu
mee onderweg. Dat ding rijdt zo verrekkte snel, afstappen blijkt zeer moeilijk nou, het eindpunt is bijna in zicht. Verder lees ik alleen maar mee nu, dat 11 en 30 mij net weer quote, en mijn naam weer noemde, is ook hinderlijk, laat mij gewoon. Ik doe wel weer mee wanneer die Intercity gestopt is van jullie, maar dan ben ik waarschijnlijk al van die hogesnelheidstrein af.
Ik blijf ingelogt , nu verborgen beter, om de spoilers te lezen, maar laat mij er a.u.b. beter buiten.
Reageren hoeft weer niet, en lezen trouwens ook niet, en mijn naam noemen hoeft ook niet meer.
Mensen die schrijven over "minstens tien" orgaanhandelaren of -rovers die in 4x4s naar de Mirador rijden, en meer van dat soort onzin, zijn hinderlijk voor de discussie. Een trol is overigens iets anders dan iemand die onder verschillende namen post.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145623459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:25 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Mensen die schrijven over "minstens tien" orgaanhandelaren of -rovers die in 4x4s naar de Mirador rijden, en meer van dat soort onzin, zijn hinderlijk voor de discussie.
Jij snapt BNW ook niet?
pi_145623622
quote:
onder t verhaal staat een reactie van ene Ruud: #5, sorry, mag dat niet plakken hier, maar wat hij zegt klinkt heel redelijk.
uiteindelijk lukt altijd alles
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:30:23 #134
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145623644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Jij snapt BNW ook niet?
OK, als je het zo fundamentalistisch wilt bekijken, dan is mijn reactie: het was en is een verkeerde beslissing om de discussie daar te dumpen. Als je het zo fundamentalistisch wilt bekijken, dan is mijn conclusie dat er momenteel geen plaats is op FOK! voor een serieuze discussie over het onderwerp.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145624067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:30 schreef Gorraay het volgende:

[..]

OK, als je het zo fundamentalistisch wilt bekijken, dan is mijn reactie: het was en is een verkeerde beslissing om de discussie daar te dumpen. Als je het zo fundamentalistisch wilt bekijken, dan is mijn conclusie dat er momenteel geen plaats is op FOK! voor een serieuze discussie over het onderwerp.
Kan niet anders zeggen dan dat ik het met je eens ben. Daarom wil ik naar GC. Ook omdat daar wél over minder leuke maar wel 'serieuze' scenario's nagedacht mag worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 16-10-2014 23:44:41 ]
pi_145624219
quote:

[..]

Mensen die schrijven over "minstens tien" orgaanhandelaren of -rovers die in 4x4s naar de Mirador rijden, en meer van dat soort onzin, zijn hinderlijk voor de discussie. Een trol is overigens iets anders dan iemand die onder verschillende namen post.
ik wordt weeer verkeerd begrepen, ik heb het niet gehad over `minstens 10 orgaanhandelaren `
ik had het over minimaal 10 personen, gerekend vanaf, dat het fout ging, tot en met het eindstation
van K & L, ik bedoelde dus tot aan het moment dat de handelaren, hun `handeltje ` konden overdragen naar het buitenland. Dat bedoelde ik....er zouden veel tussenpersonen bij betrokken zijn
( in het O H geval dus )
pi_145624454
quote:

[..]

en iemand die onder verschillende namen post ? Wat denk jij, dat ik ook nog tussendoor aan de computer zit, bij mijn buurvrouw ?? Dat is de dichtstbijzijnde mogelijkheid, hier in huis, heeft iedereen
toch hetzelfde I P - adres, of niet ??
pi_145624641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Kan niet anders zeggen dan dat ik het met je eens ben. Daarom wil ik naar GC. Ook omdat daar wél over minder leuke maar wel 'serieuze' scenario's nagedacht mag worden.
Dat kan hier ook en dat gebeurt hier ook. Alle ruimte. Dat is de afgelopen 124 topics wel gebleken. Maar ik vroeg het je al eerder: vanwaar die drang om naar GC te gaan?
pi_145624682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:48 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

en iemand die onder verschillende namen post ? Wat denk jij, dat ik ook nog tussendoor aan de computer zit, bij mijn buurvrouw ?? Dat is de dichtstbijzijnde mogelijkheid, hier in huis, heeft iedereen
Maak je niet zo druk sudden en post gewoon over deze zaak als je wat te melden hebt.
pi_145624793
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 23:48 schreef suddenintuition het volgende:
Da's een kloon.
pi_145624813
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een kloon.
Cleaun. }:|
pi_145624853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:48 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee valt.
Het hebben van een kloon is niet verboden op Fok!. Maar om hele gesprekken met jezelf op te zetten is nogal ingewikkeld en tijdrovend.
Bovendien maakt het het argument er niet sterker op. En ik hoop dat we dat toch doen met zijn allen: argumenteren.
Al heb je 10 kloons: het gaat om de argumenten en onderbouwingen.
Make my day!
pi_145624862
Paar vragen die ik stelde de afgelopen dagen maar nog geen antwoord heb gehad.
Als iemand iets weet? Graag !!

- Er zijn laatst weer botten gevonden.
Is het bekend van wie en welke botten?

-Kan iemand mij de bron geven dat Kris en Lisanne op 31 maart deze tours boekten?
Kan hem namelijk niet vinden.

-Wisten Kris en Lisanne hun ouders/vrienden op 31 maart al dat ze deze tours gingen doen?

Ik vraag mij af of het mogelijk is dat K en L niet op 31 maart de excursies boekten maar op 1 april toen Feliciano bij de taalschool kwam.

Want waarom zou Eileen die ook pas een paar dagen in Boquete was en volgens mij ook gewoon een leerling Spaans was excursies gaan boeken? Iets wat K en L denk ik zelf ook prima konden.
pi_145624970
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:01 schreef jackie12 het volgende:
Paar vragen die ik stelde de afgelopen dagen maar nog geen antwoord heb gehad.
Als iemand iets weet? Graag !!

- Er zijn laatst weer botten gevonden.
Is het bekend van wie en welke botten?

-Kan iemand mij de bron geven dat Kris en Lisanne op 31 maart deze tours boekten?
Kan hem namelijk niet vinden.

-Wisten Kris en Lisanne hun ouders/vrienden op 31 maart al dat ze deze tours gingen doen?

Ik vraag mij af of het mogelijk is dat K en L niet op 31 maart de excursies boekten maar op 1 april toen Feliciano bij de taalschool kwam.

Want waarom zou Eileen die ook pas een paar dagen in Boquete was en volgens mij ook gewoon een leerling Spaans was excursies gaan boeken? Iets wat K en L denk ik zelf ook prima konden.
Mss handig als je zelf ook bronnen geeft:
Welke nieuwe botten?
Make my day!
pi_145625000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kan hier ook en dat gebeurt hier ook. Alle ruimte. Dat is de afgelopen 124 topics wel gebleken. Maar ik vroeg het je al eerder: vanwaar die drang om naar GC te gaan?
Dat heb ik net al gepost. Zodra de gangen van bepaalde hoofdpersonen in het verhaal onder de loep gelegd worden of wanneer andere minder leuke scenario's geopperd zijn, gaan hier meteen de edit-sirenes loeien. Dat is echt geen doen voor een beetje zichzelf respecterende zolderkamerrechercheur. :N Ik ben meer van de lijn Heatwave. :Y
pi_145625066
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef agter het volgende:

[..]

Mss handig als je zelf ook bronnen geeft:
Welke nieuwe botten?
Maak ik hier een uitglijdertje?
ik dacht dat een paar weken geleden toen ongeveer de ouders van Lisanne de resten kwamen halen er weer nieuwe resten werden gevonden?

Nee time flies, ik bedoel de resten gevonden op 29 augustus met dat weefsel
pi_145625473

[ Bericht 53% gewijzigd door jackie12 op 17-10-2014 01:24:14 ]
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 06:53:08 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145627783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

En als smaad wel iets toevoegt aan de discussie?
dan doe je dat achterlangs. Dan kun je het er verkapt voorlangs over hebben.
pi_145628012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat heb ik net al gepost. Zodra de gangen van bepaalde hoofdpersonen in het verhaal onder de loep gelegd worden of wanneer andere minder leuke scenario's geopperd zijn, gaan hier meteen de edit-sirenes loeien. Dat is echt geen doen voor een beetje zichzelf respecterende zolderkamerrechercheur. :N Ik ben meer van de lijn Heatwave. :Y
Dat komt omdat er, ongefundeerd, nogal eens bepaalde gidsen met naam en toenaam in die scenario's worden betrokken. En dan komen we bij de gisteren hier gemaakte opmerkingen over smaad en laster; dat mag dus niet.
pi_145629312
Moordenaars ontlopen in ons land steeds vaker hun straf. Zaken blijven onopgemerkt omdat bij verdachte sterfgevallen veel te weinig onderzoek wordt gedaan. Dat zeggen forensische experts en onafhankelijke pathologen. Ook Tweede Kamerleden maken zich ongerust over deze ontwikkeling.

http://www.telegraaf.nl/b(...)gaan_vrijuit___.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')