Wat houdt je tegen? Zou gezellig zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Damn, eigenlijk wil ik ook wel weer lopen in Rotterdam. Ik vond t stiekem best leuk, ook al vond ik de stad zelf niks aan. Het was wel een goeie sfeer!
Ben >2 meter wat bij startfoto's altijd wel een interessant beeld geeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:33 schreef Quoi het volgende:
Aai aai, slechte timing om zo binnen te vallen
MAAR veel succes, poster boven mij(lange darm?)
M1.quote:
Welk startnummer heb je dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ben >2 meter wat bij startfoto's altijd wel een interessant beeld geeft.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes alvast en welkom! Past prima in al dat marathongeweld hier.
Ik wil een nieuw topic voor mensen die uberhaupt geen marathon overwegen
Er zijn er hier meer die dat hebben gezegdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
HM is mijn doel voor eind 2015, en dat zal het blijven. Denk niet dat ik ooit een M ga, en wil lopen
Het is een hype. Volgend jaar gaat men massaal nordic mudwalken op de baan, max 800 meter.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes alvast en welkom! Past prima in al dat marathongeweld hier.
Ik wil een nieuw topic voor mensen die uberhaupt geen marathon overwegen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ben >2 meter wat bij startfoto's altijd wel een interessant beeld geeft.
[..]
M1.![]()
1e NK nummer oftewel M1. Mag in het eerste startvak starten en doe dat ook 'gewoon'. Hele trainingsschema getraind op mijn kilometertijd die ik moet kunnen lopen en laat mij niet opjagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Welk startnummer heb je dan?
Die van mij is wat minder laag...15370
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
HM is mijn doel voor eind 2015, en dat zal het blijven. Denk niet dat ik ooit een M ga, en wil lopen
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn er hier meer die dat hebben gezegd
Het gaat verslavend werken die kilometers kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Ik vrees ook dat het verlangen naar een M na mijn eerste HM drastisch zal toenemen, maar op dit moment geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt
Ik wil eerst de 7^^ overlevenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Zou gezellig zijn
M1, >2 meter, ik zal je aanmoedigen als je langslooptquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
1e NK nummer oftewel M1. Mag in het eerste startvak starten en doe dat ook 'gewoon'. Hele trainingsschema getraind op mijn kilometertijd die ik moet kunnen lopen en laat mij niet opjagen.Hiervoor wel 8x een halve marathon en 4x 30 gelopen afgelopen jaren. Wel makkelijk dat er mij niemand snel op gaat houden daar.
Lekker in het ritme komen in het begin.
Ik dacht een jaar geleden precies hetzelfde. Nee, ik ga alleen voor die 10 kilometer trainen en dan stop ik...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Ik vrees ook dat het verlangen naar een M na mijn eerste HM drastisch zal toenemen, maar op dit moment geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt
Hoeft niet. Bij mij is de behoefte afgenomen juist. Misschien neemt het toe als ik een paar HMs lekker heb gelopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
Ik merk dat nu al ja, ben net twee maanden serieus aan het trainen voor een 10km onder het uur te lopen op 13 december, en nu heb ik al tegen mezelf gezegd dat ik volgend jaar mijn eerste HM wil lopenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het gaat verslavend werken die kilometers kan ik je vertellen.
Dat leek mij al een soort onhaalbaar doelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef YUR het volgende:
Ik wilde alleen maar ongeveer een uur hard kunnen lopen...
Maar jouw (eerste?) HM was ook niet wat je ervan verwacht/gehoopt hadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij mij is de behoefte afgenomen juist. Misschien neemt het toe als ik een paar HMs lekker heb gelopen.
Ik zet je erbij, gezelligquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef E.T. het volgende:
Wordt gezellig, die 10km (ok.. 10.5)En na de finish meteen door om onze mannen aan te moedigen op diverse plekken langs het parcours.. Quoi, ga je dan weer zo'n schema maken net als Berlijn?
Gogo ook de 10km in R'dam?
Mag ik trouwens in de WLWW bij de 1/4marathon R;dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |