Ik ben er nog niet uit wat kutter was.quote:
Die drukt op play.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:51 schreef Palomar het volgende:
wat doet die meid achter die mengtafel nou precies?
Geen ideequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:51 schreef Palomar het volgende:
wat doet die meid achter die mengtafel nou precies?
Genant inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
als je adele uit de achtergrond muziek haalt is het echt helemaal niets.
Ieman anders? Ze zat de hele tijd te schuiven (?) maar ik heb echt geen idee.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:53 schreef Jivis het volgende:
Alle slechte Lucky's van de afgelopen tijd goedgemaakt.
Gids jij ons even door de TV avond. Anders slinger ik Netflix aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste Lucky sinds de eerste Lucky over NPO1 bestond nog niet.
NPO 1quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gids jij ons even door de TV avond. Anders slinger ik Netflix aan.
Neu. Is pas 16, als ie over 2 jaar z'n studie weer oppakt dan zit ie tenminste bij leeftijdsgenoten op de uni. Veel gezonder. Goed dat ie nu lekker een tijdje gaat produceren en draaien. Voor de verandering eens een extreem intelligente jongen die NIET autistisch isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
Die wijsneus moet iets gaan uitvinden niet plaatjes draaien....
Oh god, dit kan alleen maar slecht wordenquote:Vandaag geen bandje, maar wel een primeur met muzikale teint! En het heeft iets met ballet te maken.
Dave Grohl speelt wel voor zijn plezier he, en niet voor het geld!!!!!!!111!!!1quote:
''Women are for housekeeping'', zei een groot sporter wel eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
Zwangere vrouwen hebben geen toegevoegde waarde op de werkvloer.
/next
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Women are for housekeeping'', zei een groot sporter wel eens.
Alle vrouwen zijn vette varkens, zei een grote Nederlandse sporter ooit eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Women are for housekeeping'', zei een groot sporter wel eens.
Michael van Gerwen en ik vinden dit jammer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Richardquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn vette varkens, zei een grote Nederlandse sporter ooit eens.
Gaat eerder andersom....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef richolio het volgende:
Laat 'm anders niet uitpraten. Matthijs.
Valt wel mee. Het is vooral Matthijs die hier irritant is.quote:
Hij is anders wel de presentator met de leiding.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef richolio het volgende:
Laat 'm anders niet uitpraten. Matthijs.
Die heeft heel 3voor12RADIO eigenhandig verneukt met d'r zeikmuziek.quote:
Retweet.quote:
Dat zeg je al voor de tweede keer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de band die niet voor het geld maar voor het plezier speelt.
quote:
Jij snapt dit niet. Hebt heel die discussie gemistquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg je al voor de tweede keer.
Nee, wel bekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is de Foo Fighters trouwens zo populair dat dit item nodig is.
Uh, ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is de Foo Fighters trouwens zo populair dat dit item nodig is.
Hij heeft ook wel een goede uitleg zoquote:
Dat zal wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt dit niet. Hebt heel die discussie gemist
Doe mij maar allemaal. Waarom kiezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef mij maar Nirvana of QotSA dan. Of zelfs Probot en Juliette and the Licks.
Jij luistert alle bands door elkaar ja?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij maar allemaal. Waarom kiezen.
Frappant hoe ze bij hem uitkomen jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor mag Mark Tuitert aanschuiven?
Hij won in Vancouver door Dave Grohl.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwart gat, kan 3 akkoorden op een gitaar en tja dan ben je de man als het over muziek gaat bij dwdd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze heeft 12 keer Stevie Wondewj gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Leona heeft nog steeds niets gezegd, man man man man
Dat is toch elk item in DWDDquote:
Wellicht dat Ivo Niehe deze vraag gaan beantwoorden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:25 schreef Heufd het volgende:
Wat gaat er in je hoofd om als je besluit een achtdelige documentaire over jezelf te maken?
In Nederland zeker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Hun grootste hit is Wheels__________________!
The Pretender lijkt me hun grootste hit, maar dat vind ik het probleem precies. Ze hebben geen echte hits, ze hebben een aantal pseudo-meebrul platen die niet hitwaardig genoeg zijn om echt te blijven hangen maar die ook niet specifiek technisch interessant zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Hun grootste hit is Wheels__________________!
Learn to fly, Everlongquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Pretender lijkt me hun grootste hit, maar dat vind ik het probleem precies. Ze hebben geen echte hits, ze hebben een aantal pseudo-meebrul platen die niet hitwaardig genoeg zijn om echt te blijven hangen maar die ook niet specifiek technisch interessant zijn.
Oja, Everlong. Learn to Fly is wel hun grootste hit in Amerika ja, maar hier betwist ik dat dan weer.quote:
Ik vond the color and the shape destijds wel een prima album.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Pretender lijkt me hun grootste hit, maar dat vind ik het probleem precies. Ze hebben geen echte hits, ze hebben een aantal pseudo-meebrul platen die niet hitwaardig genoeg zijn om echt te blijven hangen maar die ook niet specifiek technisch interessant zijn.
Hopelijk weer bij Pauwquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De aflevering van gisteren was topshow.
leuk voor tijdens de koffie ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond the color and the shape destijds wel een prima album.
Je bent zelf bagger.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
Wat een bagger muziek en daar een oud schaatser en een vette plaatjes draaister bij halen ....
Vanavond met pro-zwartepiet, bert van der veer over de televizier, marike stellinga luidt de noodklok over de economie en het levende fossiel Freek de Jongequote:
Eindelijk pro-zwerte piet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond met pro-zwartepiet, bert van der veer over de televizier, marike stellinga luidt de noodklok over de economie en het levende fossiel Freek de Jonge.
Ik vind Long road to ruin het leukstequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Everlong. Learn to Fly is wel hun grootste hit in Amerika ja, maar hier betwist ik dat dan weer.
Waarom ben jij onwaarheden aan het verkondigen terwijl ik weg ben?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom ben jij onwaarheden aan het verkondigen terwijl ik weg ben?
My Hero is veel beterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind Long road to ruin het leukste
Gekkigheid =/= onzedigheid.quote:
Lekker elkaar overschreeuwenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Henk Westbroek werd vorige week al uitgenodigd maar die durfde niet in discussie te gaan.
Wel veel mensen die niet in discussie durven. Ook al koorknaapje Sander Dekker, die had geen zin in Jan Slagterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Henk Westbroek werd vorige week al uitgenodigd maar die durfde niet in discussie te gaan.
Ik zou ook niet in discussie gaan met 'he he he'-Gario, die niets-kunnende narcist.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Daar moet je links voor zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:38 schreef OProg het volgende:
Dit is en blijft een kunstvorm waar ik geen reet van begrijp geloof ik.
Pardon?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Was dit die man die toen die kont van die vrouw ging fotograferen en toen de foto's moest verwijderen van haar vriend?
Ja was hem volgens mij. De vorige keer dat hij bij DWDD was en de opdracht had gekregen om de zomer te fotograferen.quote:
Heb ik ook. Ik verbaas me er altijd een beetje over als mensen naar een dansvoorstelling gaan, gewoon omdat ik die bijna nooit tegenkom. 95% vrouwen overigens (is mijn persoonlijke inschatting).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:38 schreef OProg het volgende:
Dit is en blijft een kunstvorm waar ik geen reet van begrijp geloof ik.
Wilde ik net zeggen, ziet eruit als gewone telefoonfoto's die willekeurig zijn geschotenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Tokkies fotograferen. Ik vind dit soort uitlachtelevisie niet echt oké.
Tokkies?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Tokkies fotograferen. Ik vind dit soort uitlachtelevisie niet echt oké.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mensen die blijven lachen om de filmpjes van Willy
Deze was wel weer leuk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mensen die blijven lachen om de filmpjes van Willy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |