Alleen een foto zegt toch niets?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef just me het volgende:
Mijn vogeltje is er heel beslist over, geen foto's van haar kuikentje op internet. Als kuikentje een vogeltje is mag ze zelf beslissen maar nu nog niet. Kuikens naam is ook niet terug te vinden via fok of facebook etc.
moeders' wil is wetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen een foto zegt toch niets?
Ja Ok had je al een keer uitgelegd en ze heeft gelijk ... Vogeltje is mooi.. Dus mama is mooier ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef just me het volgende:
Mijn vogeltje is er heel beslist over, geen foto's van haar kuikentje op internet. Als kuikentje een vogeltje is mag ze zelf beslissen maar nu nog niet. Kuikens naam is ook niet terug te vinden via fok of facebook etc.
We krijgen nieuwe sleutels van de huurstichting.quote:
Boffert, mijn dochter heeft geen vertrouwen in mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter vertrouwt me volledig daarmee
Waar was je de algelopen dagen .. Verdwijn je nu verplicht 4 dagen per week?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
KOmt Jack Nickelson die brengen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We krijgen nieuwe sleutels van de huurstichting.
Ik sla wel vaker een topic over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar was je de algelopen dagen .. Verdwijn je nu verplicht 4 dagen per week?
OK 1 in een dip is wel genoeg hierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sla wel vaker een topic over.
Nou...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mmhh Is dit nu leuk of denk ik ja wil ik dat wel ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou...
[ afbeelding ]
Biertje, dames?
In jouw situatie zou ik zeggen: Pakken wat je pakken kan...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mmhh Is dit nu leuk of denk ik ja wil ik dat wel ...
Neequote:
Maandagmiddag ophalen.quote:
Laat ik net mn baard staan en scheer je me weer over een kam ..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In jouw situatie zou ik zeggen: Pakken wat je pakken kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |