Wezen schijten Muis?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjoef flirt nog met een verse drol.
U ontvangt geen 200 Euri ....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ben ik weer terug bij af. I}:|
Ik ben jouw serie aan het kijken, toch best wel aardigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjoef flirt nog met een verse drol.
Waar flirt Soury dan zoal mee?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben jouw serie aan het kijken, toch best wel aardig
Soury flirt toch nooit? Jij bent hier de grote flirt heb ik mij laten vertellen. Hoeveel foksters heb je al op je scorelijst?quote:
van 18 tot 64 toch wel 67 of zo ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soury flirt toch nooit? Jij bent hier de grote flirt heb ik mij laten vertellen. Hoeveel foksters heb je al op je scorelijst?
Wie is je fokcrush op dit moment?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
van 18 tot 64 toch wel 67 of zo ...
Welke serie kijk je dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben jouw serie aan het kijken, toch best wel aardig
Die ken ik niet, ik kijk op het moment de serie Modern Family.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oranje is het nieuwe zwart, die vrouwenserie
Effe de Keuringdienst vW over tonijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik kijk op het moment de serie Modern Family.
Dat is bijna uniek dat een keurmerk kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven maar een keurmerk (zelf gevangen vis met de hengel) klopt gewoon ..
die vangen ook tonijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk ik eigenlijk nooit naar..
Ik heb de TV niet eens aan trouwens
maar niet met een hengel, of wel?quote:
Als je hem instraalt misschien welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:01 schreef just me het volgende:
Ik zit niet echt op te letten, ik gebruik de tv als achtergrond
Stofzuiger staat ook midden in de huiskamer, zou die het uit zichzelf gaan doen?
How simple , maar met de mooiste kleindochter ... Zeg je ... PP is vol trots en plaatst mooie gelijkende fotos.. Heb jij die ook. of wil je ex-Fokking dochter dat nie? Ook niet voor ons 40+ ers?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef just me het volgende:
* just me is de naam en geen Jomanda
Lijkt wel een Talpa IRL programma .. Alles wordt geregeld behalve ...? Ah ok ja klopt is geregeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
Buiten zicht van de camera krijgen ze af en toe eten toegestopt las ik ooit
in een interview trouwenssindsdien nooit meer gekeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |