Die mensen hebben heel de dag niets te doen en fröbelen van alles in elkaar, die naaimachine is wel geniaal, ik had er ook zo'n één die heb ik een paar maande terug aan mijn schoonzusje gegeven, ik zal eens vragen of ze hem opgeleukt (ook zo'n gruwelijk woord) heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het fröbel topic KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie:van meuk maken wij nog meer meuk #12
Die van de Vomar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
En nu roti rollen in de magnetron flikkeren...
OK die zal zeker lekkerder smakenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van de Surinaamse toko in de Gerard Doustraat...
Wie heb jij daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van de Surinaamse toko in de Gerard Doustraat...
Gaaf nummer is dat nog steedsquote:
de zwevende houten vloer is gaan wandelen sinds de plinten op miraculeuze wijze zijn verwijderd en na 6 emmers water in verband met dweilen mijn Aap binnen kon skateboarden op de spontaan ontstane Quarterpipequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de vloer die er nu ligt versleten dan?
En nu ga jij dat kind zijn eigenste skatebaan ontnemen. Ontaarde moeder!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
de zwevende houten vloer is gaan wandelen sinds de plinten op miraculeuze wijze zijn verwijderd en na 6 emmers water in verband met dweilen mijn Aap binnen kon skateboarden op de spontaan ontstane Quarterpipe
katten UI -100quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu ga jij dat kind zijn eigenste skatebaan ontnemen. Ontaarde moeder!
Benieuwd naar de fotos ook ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
de zwevende houten vloer is gaan wandelen sinds de plinten op miraculeuze wijze zijn verwijderd en na 6 emmers water in verband met dweilen mijn Aap binnen kon skateboarden op de spontaan ontstane Quarterpipe
Hallo, ik heb een identiteitscrisis ja! Ik weet ook dat ik nu zo door kan naar F&Fquote:
jah, de Aap heeft de kindertelefoon al gebeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu ga jij dat kind zijn eigenste skatebaan ontnemen. Ontaarde moeder!
Dan doe je Katrien weer terug, dan kun je weer met chufi flirtenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, ik heb een identiteitscrisis ja! Ik weet ook dat ik nu zo door kan naar F&F![]()
Ik heb zelfs in jouw SC nog gezocht naar een leuke bewegend plaatje, maar je had niets leuks voor me gepost.
Jij kan volgende week BJZ op de stoep verwachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, de Aap heeft de kindertelefoon al gebeld
Jij hebt gewoon wat rust nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, ik heb een identiteitscrisis ja! Ik weet ook dat ik nu zo door kan naar F&F![]()
Ik heb zelfs in jouw SC nog gezocht naar een leuke bewegend plaatje, maar je had niets leuks voor me gepost.
Sjoef flirt nog met een verse drol.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan doe je Katrien weer terug, dan kun je weer met chufi flirten
En ben ik weer terug bij af. In plaats dat je nu met een leuke verfrissende ava voor me aan komt zetten, kom je met dit soort opmerkingenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan doe je Katrien weer terug, dan kun je weer met chufi flirten
Kutjochquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon wat rust nodig.
Hier een rustieke afbeelding van moeder Natuur:
[ afbeelding ]
Alles voor een lach...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutjoch![]()
Kijk dan naar de naam van de link
Je bent goed op dreef vanavond, ik vond vooral Art of Noise erg leuk, dat nummer heb ik echt in jaren niet meer gehoord.quote:
als ze meteen het laminaat meenemen vind ik het goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan volgende week BJZ op de stoep verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |