Vertel eens?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een schopje.
Hulde voor deze lul.
Bertje gaat Guus nooit ontslaan, hij weet dat hij dan niet anders kan dan ook Scholletje meesturen, maar die hebben ze net een contract tot het volgende WK gegeven. Dus ja, dan kan Bert niet anders dan ook opstappen als hij moet erkennen dat deze mannen het niet kunnen bolwerken en hij ze dusdanig veel vertrouwen heeft gegeven.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:42 schreef MPC60 het volgende:
Na morgen het voltallige bestuur eruit. Met Bertje voorop.
quote:
dit vooral. Verkeerde bondscoach is tot daar aan toe. Maar die play offs en beloftenteams zijn echt schandaligquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd dat Bertje vertrekt. Heeft er een puinhoop gemaakt bij Oranje. Ook een mooi moment om die play-offs eredivisie af te schaffen en weer de sterkste teams Europa in te sturen. KNVB breekt lekker het Nederlandse voetbal af zo.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een nieuw schopje.
#Burtiseenlul
Is dit een verkapte doodsbedreiging?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:21 schreef Cara het volgende:
Schandalig dat deze vent zo buiten schot blijft.
Als Nederland zich definitief niet plaatst dan denk ik dat Bert er wel wordt uitgekieperd hoor.. De RvC moet daarover beslissen geloof ik, en die mensen lezen ook de krant.quote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)r-wel-zorgelijk.html
Wat een ongelofelijk enge vent.
Al die uitspraken van hem deden me kotsen. Hij geeft geen ene fuck om wat er resultaattechnisch gebeurt. Als hij maar op het pluche kan blijven zitten. Eng, eng, eng en nog eens eng.
Joep: ''Is het crisis?''
Bert: ''Nee, maar de situatie is wel zorgelijk. Het is heel makkelijk om na twee duels te zeggen dat het crisis is''.
Hoe de fuck kan het geen crisis zijn als je twee keer verliest van fucking IJsland, je verliest van een slecht Turkije en door debiele fouten de boot in gaat tegen Tsjechië. Nee, Bert kijkt alleen naar de korte termijn. Bert probeert kundig te lullen zodat zijn baantje behouden blijft. Burt zal nooit toegeven dat hij gefaald heeft.
Bert: ''Of het Nederlands voetbal doodziek is, weet ik niet en daar moeten de deskundigen zich over uitspreken''.
quote:
Leuk grapje zegquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:24 schreef TLC het volgende:
Ik zeg Bert eruit en Piet de Visser erin, die man heeft tenminste verstand van zaken en hij kent alle jonge Afrikaantjes en Braziliaantjes die hij naar Nederland kan halen om hun een Nederlands paspoort te geven
want de generatie van tegenwoordig is ook niet veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |