Zou but(t) fukken.quote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
Ik dacht laat ik plaatsen, slecht idee waarschijnlijk.
En rare foto, but(t) fuk that.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waar is je rechtervoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door artelligence op 15-12-2014 19:20:45 ]
quote:
Thx!quote:
Dankje.quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van die schoenen. Maar de rest ziet er leuk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasje lijkt een beetje te groot te zijn, of hoort dat zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar voor de middagshift bij de plantsoenendienst.
Mannen in pak bij de plantsoenendienst. Dit gaat de goede kant opquote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zozeer te groot maar het is het enige double-breasted pak wat ik heb en doe ik niet meer want hij kruipt de hele tijd omhoog. Daar heb ik bij reguliere pakken geen last van. Plus, ik heb natuurlijk mijn arm omhoog.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jasje lijkt een beetje te groot te zijn, of hoort dat zo?
SPOILER: Close up van de schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
Lekker casual vandaag.
[ afbeelding ]Ook leukSPOILER: Close up van de schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schoenen niet zo
![]()
I love them. De mensen die ik tegenkom ook. Dit paar heeft, na mijn louboutins, het grootste aantal complimenten binnengesleeptquote:
Heb jij louboutins?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
I love them. De mensen die ik tegenkom ook. Dit paar heeft, na mijn louboutins, het grootste aantal complimenten binnengesleept(ja, ik telde
).
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
Lekker casual vandaag.
[ afbeelding ]Leuke outfitSPOILER: Close up van de schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jequote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Rolando, zwart.
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Rolando, zwart.
Zo zo ff 500 euro neertellen voor wat pumps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dank je.
Daar heb jij vast op geen enkele manier hinder van ondervonden.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zo zo ff 500 euro neertellen voor wat pumps.
Nou Jomanda dat heb je heel goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb jij vast op geen enkele manier hinder van ondervonden.
Gast...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin suède derby's. Boord valt er net wel, net niet onder. Deze heeft idd een vrij kleine boord. Heb daarnaast genoeg andere (meer) widespread shirts.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:07 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Mooi, don-diablo, goeie dasknoop ook. Wat voor patta's? Boord van shirt mag van mij net iets langer/groter/meer widespread zodat de punten onder je revers blijven zitten.
Pak van je vader?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik ben kei slecht in spiegel selfies, vind t ook vreselijk in de badkamer maar okeI like it simple.
Zwart jurkje, dikke 60 denier panty en bruine laarzen.![]()
En ja ik mis een deel van m'n nagel, hondje zei hap![]()
[ afbeelding ]
Tijd om de spiegel eens schoon te makenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neuh, waag ik me niet aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tijd om de spiegel eens schoon te maken.
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef don-diablo het volgende:
Dit:
[ link | afbeelding ]
Ik stond te vaag op de volledige foto![]()
I Likequote:
1e fit>2e fit Jasje mag wel iets strakkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef don-diablo het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef don-diablo het volgende:
Thnx.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
I Like
[..]
1e fit>2e fit Jasje mag wel iets strakker
Verder
leukquote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft het jurkje voor me gekocht om aan te doen met het kerstdiner
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
So wow, much amazed, such leather.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Merry X-mas all! 🎅🎄
Wauwquote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Merry X-mas all! 🎅🎄
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Merry X-mas all! 🎅🎄
Looking gooood ladyquote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Merry X-mas all! 🎅🎄
Edit: te hard voor hier.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Merry X-mas all! 🎅🎄
Kocht ze mij maar om dat jurkje uit te doen :$quote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice njos en eens met de "geen vest" comment en zowaar 2 rechte benen!![]()
Haar opgestoken?
Dankjequote:
Schattigquote:
Dank je. Mooi jurkje jij, staat je goed!quote:
Dat is echt heel leuk, wat past ie je ook goed!quote:
Thanksquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dank je. Mooi jurkje jij, staat je goed!
Dank uquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Megara het volgende:
[..]
Dat is echt heel leuk, wat past ie je ook goed!
cool,allstars werkt altijdquote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
Ik dacht laat ik plaatsen, slecht idee waarschijnlijk.
En rare foto, but(t) fuk that.
[ afbeelding ]
Wow, ouwe taart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Waar heb je die nette schoenen vandaan/welk merk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef gold-rush het volgende:
Ik twijfel tussen netten schoenen en casual sneaker achtig.
Wat past beter bij zon outfit?
Of kan het allebei niet?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik ben kei slecht in spiegel selfies, vind t ook vreselijk in de badkamer maar okeI like it simple.
Zwart jurkje, dikke 60 denier panty en bruine laarzen.![]()
En ja ik mis een deel van m'n nagel, hondje zei hap![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op deze foto een beetje zo'n hardloopbroek. Maar komt denk ik door het bijzondere perspectief en matige belichting, want je benen lijken net kronkelige spaghetti.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:44 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Weer 's wat anders, basic outfit voor Era NYE.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt op deze foto een beetje zo'n hardloopbroek. Maar komt denk ik door het bijzondere perspectief en matige belichting, want je benen lijken net kronkelige spaghetti.
In het echt is het wel tof denk ik.
speciaal voor je leuke outfit en je waardering voor mijn humor.quote:
Trouwen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:44 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Weer 's wat anders, basic outfit voor Era NYE.
Die meneer heeft een bult op z'n hoofd.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
Ben jongensachtig vandaag.
ik heb geen spiegel die lang genoeg is sry
[ afbeelding ]
ja sry ik probeerde ze al zo klein mogelijk te makenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die meneer heeft een bult op z'n hoofd.
Leuk.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag.
[ afbeelding ]
Weet niet wat de hark daar doet.
cute.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag.
[ afbeelding ]
Huehuehuequote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thx
[..]
Dankje. Is mijn danspartner.
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag.
[ afbeelding ]
Zou er een dikkere panty bij dragen, legt nu accent op je bovenbenen misschien ook door het model van het jurkjequote:
Leuk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gekke gehaakte jurkje. Ben er erg blij mee
Ik vind dikkere panty's vervelend. Maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Zou er een dikkere panty bij dragen, legt nu accent op je bovenbenen misschien ook door het model van het jurkje
Hahahaquote:
Nicequote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:22 schreef don-diablo het volgende:
Niets nieuws in feite:
[ link | afbeelding ]
En happy new year
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |