Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan een soort van X-Rated wat draag je vandaag? komen waarbij mannen dan hun outfit tonen maar dan wel met een stijve jodokus uit hun broekvoor de vrouwen met tietjens. Vagijn waar mogelijk (rokjes, bijv.).
En dit, jaquote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen liever goed geklede mannen zien dan de zoveelste piemel uit een boxer, ja.
Vanwaar is dit vest? Mi like.quote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic is wel eens levendiger geweest.
Oh sorry mi boiiquote:Op maandag 8 december 2014 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Stop dan eens met die verzoekjes in je PM's pls
Dat mag helemaal niet in S&G.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen liever goed geklede mannen zien dan de zoveelste piemel uit een boxer, ja.
Niet uit, gewoon in!quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan een soort van X-Rated wat draag je vandaag? komen waarbij mannen dan hun outfit tonen maar dan wel met een stijve jodokus uit hun broekvoor de vrouwen met tietjens. Vagijn waar mogelijk (rokjes, bijv.).
Is maar goed dat ik slechts een grapje maakte dan hequote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Niet uit, gewoon in!
Mannen hier zien er in meeste gevallen leuker en aantrekkelijker uit dan hun derde been alleen.
Wat een mooie paarse mutsquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik slechts een grapje maakte dan heik zou t gewoon veel te grappig vinden, zo'n heel serieuze foto met modieuze outfit, en dan zo'n tampeloeris
![]()
Baard afgeschoren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef don-diablo het volgende:
sweater weather, weinig bijzonders.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Moest wegens een afspraak. Geef het 1-2 weken en ik heb weer een complete baard.quote:
Het moest zelfs? Wat voor afspraak was dat dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moest wegens een afspraak. Geef het 1-2 weken en ik heb weer een complete baard.
afspraak met de barbierquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het moest zelfs? Wat voor afspraak was dat dan?
Niemand in het bedrijfsleven kijkt raar op hoor van een baard.quote:
Wat een cute jurkje Samzz!quote:
Goede basics.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef don-diablo het volgende:
sweater weather, weinig bijzonders.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Thank youquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een cute jurkje Samzz!
[..]
Goede basics.Ziet er top uit.
Dit is 'Wat draag jij vandaag' niet 'Wat leg jij vandaag op de grond'quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:44 schreef PRSPCT het volgende:
Schoenen: Adidas Forest Hills
Broek: Tommy Hilfiger
Polo: Fred Perry
Trui: Fred Perry
Jas: Stone Island David-TC 30th Anniversary
Sjaal: Aquascutum
Bucket hat: CP Company
Niet op de foto: Barbour handschoenen en Calvin Klein boxer
[ afbeelding ]
Ik doe het allebei vandaagquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is 'Wat draag jij vandaag' niet 'Wat leg jij vandaag op de grond'.
Staat je mooiquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:44 schreef PRSPCT het volgende:
Schoenen: Adidas Forest Hills
Broek: Tommy Hilfiger
Polo: Fred Perry
Trui: Fred Perry
Jas: Stone Island David-TC 30th Anniversary
Sjaal: Aquascutum
Bucket hat: CP Company
Niet op de foto: Barbour handschoenen en Calvin Klein boxer
[ afbeelding ]
Die zwarte vlek maakt het een rare fotoquote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
Ik dacht laat ik plaatsen, slecht idee waarschijnlijk.
En rare foto, but(t) fuk that.
[ afbeelding ]
Ha! Ik trok een raar hoofd. En nee had geen inkijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die zwarte vlek maakt het een rare foto![]()
alsof je daar inkijk probeerde weg te poetsen
Geeft niet! Thanks. =)quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry niet gezien je vraag. Die was van New Look, zoals bijna al mijn vesten.![]()
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry niet gezien je vraag. Die was van New Look, zoals bijna al mijn vesten.![]()
[ afbeelding ]
Bloemetjes shirtquote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben niet zo'n fan van die schoenen. Maar de rest ziet er leuk uit.quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou but(t) fukken.quote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
Ik dacht laat ik plaatsen, slecht idee waarschijnlijk.
En rare foto, but(t) fuk that.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waar is je rechtervoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door artelligence op 15-12-2014 19:20:45 ]
quote:
Thx!quote:
Dankje.quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van die schoenen. Maar de rest ziet er leuk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasje lijkt een beetje te groot te zijn, of hoort dat zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar voor de middagshift bij de plantsoenendienst.
Mannen in pak bij de plantsoenendienst. Dit gaat de goede kant opquote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zozeer te groot maar het is het enige double-breasted pak wat ik heb en doe ik niet meer want hij kruipt de hele tijd omhoog. Daar heb ik bij reguliere pakken geen last van. Plus, ik heb natuurlijk mijn arm omhoog.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jasje lijkt een beetje te groot te zijn, of hoort dat zo?
SPOILER: Close up van de schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
Lekker casual vandaag.
[ afbeelding ]Ook leukSPOILER: Close up van de schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schoenen niet zo
![]()
I love them. De mensen die ik tegenkom ook. Dit paar heeft, na mijn louboutins, het grootste aantal complimenten binnengesleeptquote:
Heb jij louboutins?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
I love them. De mensen die ik tegenkom ook. Dit paar heeft, na mijn louboutins, het grootste aantal complimenten binnengesleept(ja, ik telde
).
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
Lekker casual vandaag.
[ afbeelding ]Leuke outfitSPOILER: Close up van de schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jequote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Rolando, zwart.
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Rolando, zwart.
Zo zo ff 500 euro neertellen voor wat pumps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dank je.
Daar heb jij vast op geen enkele manier hinder van ondervonden.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zo zo ff 500 euro neertellen voor wat pumps.
Nou Jomanda dat heb je heel goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb jij vast op geen enkele manier hinder van ondervonden.
Gast...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin suède derby's. Boord valt er net wel, net niet onder. Deze heeft idd een vrij kleine boord. Heb daarnaast genoeg andere (meer) widespread shirts.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:07 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Mooi, don-diablo, goeie dasknoop ook. Wat voor patta's? Boord van shirt mag van mij net iets langer/groter/meer widespread zodat de punten onder je revers blijven zitten.
Pak van je vader?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik ben kei slecht in spiegel selfies, vind t ook vreselijk in de badkamer maar okeI like it simple.
Zwart jurkje, dikke 60 denier panty en bruine laarzen.![]()
En ja ik mis een deel van m'n nagel, hondje zei hap![]()
[ afbeelding ]
Tijd om de spiegel eens schoon te makenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neuh, waag ik me niet aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tijd om de spiegel eens schoon te maken.
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef don-diablo het volgende:
Dit:
[ link | afbeelding ]
Ik stond te vaag op de volledige foto![]()
I Likequote:
1e fit>2e fit Jasje mag wel iets strakkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef don-diablo het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef don-diablo het volgende:
Thnx.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
I Like
[..]
1e fit>2e fit Jasje mag wel iets strakker
Verder
leukquote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft het jurkje voor me gekocht om aan te doen met het kerstdiner
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]