dit idd.quote:
hoe lang fap jij al op camgirls?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
~2 jaar relatie is niet zo lang toch vind ik
True that. Al lijkt het me enig om een trouwjurk te dragenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of ik uberhaubt wil trouwenNiet dat ze niet lief is ofwhatever. Meer dat ik het een waardeloze heidense traditie vindt. Bedankt christendom
[..]
*kettleboks*
Maar dat heeft elk(e) meisje/vrouw toch welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
True that. Al lijkt het me enig om een trouwjurk te dragen
telt dat als relatie danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe lang fap jij al op camgirls?
Rukze man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gewoon lekker aftrekken op je kantoor man yolo
Zo vol en toch zo leegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme wat geil zeg: http://www.news.com.au/fi(...)cq3era-1227092463392
Beter gewoon al het naakt onder een spoiler inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
of je doet het op z'n minst gewoon ff onder een nsfw spoiler.
zitten namelijk mensen met schermen open op hun werk bijv.
Lekker taart etenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar dat heeft elk(e) meisje/vrouw toch wel![]()
Lekker in het middelpuntstaan , dat dere Disney Princess feel etc etc
Ik heb wel een betere besteding voor 108 miljoen euro.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme wat geil zeg: http://www.news.com.au/fi(...)cq3era-1227092463392
Als je vrouw het wel wil zou ik me er niet al te makkelijk van af maken, gewoon de portomonnee trekken vriendquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of ik uberhaubt wil trouwenNiet dat ze niet lief is ofwhatever. Meer dat ik het een waardeloze heidense traditie vindt. Bedankt christendom
Focus op de nachten na de trouwerij op een ver tropisch eilandquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lekker taart etenMaar al dat gezeik rondom het plannen van het feest is niets voor mij. Teveel onnodige stress en uitgaves.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
kaolo smegmanus je moeder
FREE YURI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |