SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:12:16 ]![]()
Mee eens, dit had Steve nooit toegelatenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apple had voor de antenne oplossing dezelfde methode als dat van HTC moeten aanhouden. Dit ziet er gewoon niet uit.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Heb je 'm uberhaupt gezien? Ik vond het IRL behoorlijk meevallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apple had voor de antenne oplossing dezelfde methode als dat van HTC moeten aanhouden. Dit ziet er gewoon niet uit.![]()
Ik heb al vanaf de releasedatum een iPhone 6 plus. Het is niet lelijk maar ook niet mooi te noemen. Was het gewoon een streep geweest aan beide kanten, dan zou het er in mijn ogen een stuk beter uitgezien hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je 'm uberhaupt gezien? Ik vond het IRL behoorlijk meevallen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
wat voor antenne? / antenne oplossing hebben jullie het overquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mee eens, dit had Steve nooit toegelaten![]()
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat voor antenne? / antenne oplossing hebben jullie het overGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit had Steve nooit toegelaten![]()
![]()
Vandaag mn glass protector binnen gekregen. Beetje jammer dat 'ie net te smal is.
Hij dekt net niet het hele scherm af, links en rechts een halve millimeter. Omdat het een vrij dikke protector is vergeleken met de kunststof varianten, valt het best goed op.
Hij zou afgeronde randen moeten hebben, maar ik zie het niet... Beetje jammer van die 22,50.![]()
tis wel zoquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Is dat een Zagg ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:21 schreef Mano_ het volgende:
Vandaag mn glass protector binnen gekregen. Beetje jammer dat 'ie net te smal is.
Hij dekt net niet het hele scherm af, links en rechts een halve millimeter. Omdat het een vrij dikke protector is vergeleken met de kunststof varianten, valt het best goed op.
Hij zou afgeronde randen moeten hebben, maar ik zie het niet... Beetje jammer van die 22,50.The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.![]()
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.![]()
Ik ben helemaal waus van mijn nieuwe iphone 6. Ik had al een 5s, maar dit toestel is vooral qua formaat een geweldige verbetering!![]()
Apple is gewoon veels te laat geweest met een fatsoenlijk formaat scherm natuurlijk. Maar goed, nu het eindelijk zover is is het wel echt een heel goed toestel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef PeterRusso het volgende:
Ik ben helemaal waus van mijn nieuwe iphone 6. Ik had al een 5s, maar dit toestel is vooral qua formaat een geweldige verbetering!
Nu alleen de apps eens updaten, luie flikkers die developers...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zou Samsung ze betalen om updates van iOS-updates ff uit te stellen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple is gewoon veels te laat geweest met een fatsoenlijk formaat scherm natuurlijk. Maar goed, nu het eindelijk zover is is het wel echt een heel goed toestel.
Nu alleen de apps eens updaten, luie flikkers die developers...![]()
![]()
Zou me niets verbazen, ik ben inmiddels helemaal over van die takke Galaxy naar de iPhone 6 ondanks dat Swype nog geen NL heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou Samsung ze betalen om updates van iOS-updates ff uit te stellen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
HTC kan het anders oplossen omdat de hele rand van plastic is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de releasedatum een iPhone 6 plus. Het is niet lelijk maar ook niet mooi te noemen. Was het gewoon een streep geweest aan beide kanten, dan zou het er in mijn ogen een stuk beter uitgezien hebben.
Apple kiest voor metaal maar isoleert dat dan de antennes weer niet mooi. Ik moet bekennen dat het nu in het echie minder storend is dan ik had verwacht, maar ik vind het nog steeds een niet mooie oplossing.Ik vind swype de hype niet waard...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, ik ben inmiddels helemaal over van die takke Galaxy naar de iPhone 6 ondanks dat Swype nog geen NL heeft.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mee eens, dit had Steve nooit toegelaten
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik wel, ik vind het erg handig, zeker met 1 hand is het heel makkelijk typen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
HTC kan het anders oplossen omdat de hele rand van plastic is.
Apple kiest voor metaal maar isoleert dat dan de antennes weer niet mooi. Ik moet bekennen dat het nu in het echie minder storend is dan ik had verwacht, maar ik vind het nog steeds een niet mooie oplossing.
[..]
Ik vind swype de hype niet waard...
Ik heb nu "a swype keyboard" als alternatief, werkt wel,maar niet zo soepel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ligt eraan welke gegevens. Je kunt een backup van de ene iPhone op een andere iPhone terugzetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:23 schreef koekii het volgende:
Is het mogelijk om gegevens over te brengen van een iPhone naar een andere iPhone?![]()
Ik moet er teveel bij nadenken, denk ik. Ik leg mijn toetsenbord ook dwars en gebruik het als een qwerty als ik de ruimte hebquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het erg handig, zeker met 1 hand is het heel makkelijk typen.
Ik heb nu "a swype keyboard" als alternatief, werkt wel,maar niet zo soepel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Over welke rand heb je het? Ding is bijna volledig van aluminium.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
HTC kan het anders oplossen omdat de hele rand van plastic is.
Apple kiest voor metaal maar isoleert dat dan de antennes weer niet mooi. Ik moet bekennen dat het nu in het echie minder storend is dan ik had verwacht, maar ik vind het nog steeds een niet mooie oplossing.
[..]
Ik vind swype de hype niet waard...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Oei, oude One in mijn hoofd, nu is de isolatie zo te zien naar de voorrand verschoven, tussen glas en staal in. Netjesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Over welke rand heb je het? Ding is bijna volledig van aluminium.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](maar had vast rechtzaken opgeleverd
)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
vorige week m'n iphone 6 in de apple store omgeruild omdat ik blijkbaar een hardware probleem had (werd telkens van wifi afgegooid) maar nu heb ik het weer (het gebeurt zo'n 1 keer per dag dat ik mijn telefoon uit en aan moet zetten om weer op wifi te komen). nog meer mensen last van??![]()
Oei dat was inderdaad een stuk mooier geweest...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Over welke rand heb je het? Ding is bijna volledig van aluminium.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Soms is het lastig vast te stellen of je serieus bent of aan zit te trollen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oei dat was inderdaad een stuk mooier geweest...![]()
Ja, hier! Ik heb alleen nog geen actie ondernomen en wou wachten op de iOS-update, misschien dat dat helpt. Maar als het een hardwareprobleem is, denk ik niet dat het veel soelaas biedt...iPhone 6 plus hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef ecstasy het volgende:
vorige week m'n iphone 6 in de apple store omgeruild omdat ik blijkbaar een hardware probleem had (werd telkens van wifi afgegooid) maar nu heb ik het weer (het gebeurt zo'n 1 keer per dag dat ik mijn telefoon uit en aan moet zetten om weer op wifi te komen). nog meer mensen last van??![]()
ik lees net in een lokaal blaadje hier dat de 6 dus niet zo goed tegen zweet kan (overigens een probleem wat ook bij andere merken gewoon voorkomt)
artikel is in duits !
http://www.20min.ch/digit(...)sserschaden-11649718There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Serieus.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Soms is het lastig vast te stellen of je serieus bent of aan zit te trollen.![]()
ja, ik dacht ook dat een software update het zou fixen, maar blijkbaar dus niet. maar ze zien me alweer aankomen bij de apple store (helemaal geen zin in ook)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:21 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, hier! Ik heb alleen nog geen actie ondernomen en wou wachten op de iOS-update, misschien dat dat helpt. Maar als het een hardwareprobleem is, denk ik niet dat het veel soelaas biedt...iPhone 6 plus hier.![]()
![]()
Je laat het dus zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:37 schreef ecstasy het volgende:
[..]
ja, ik dacht ook dat een software update het zou fixen, maar blijkbaar dus niet. maar ze zien me alweer aankomen bij de apple store (helemaal geen zin in ook)![]()
![]()
Dat is zo op te lossen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:21 schreef Skeletor. het volgende:
orige week m'n iphone 6 in de apple store omgeruild omdat ik blijkbaar een hardware probleem had (werd telkens van wifi afgegooid) maar nu heb ik het weer (het gebeurt zo'n 1 keer per dag dat ik
Neem even contact op met AppleCare. daar worden deze situaties verzameld en een oplossing gebodenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gewoon even chatten of bellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:37 schreef ecstasy het volgende:
[..]
ja, ik dacht ook dat een software update het zou fixen, maar blijkbaar dus niet. maar ze zien me alweer aankomen bij de apple store (helemaal geen zin in ook)Today is life -
Dale Carnegie![]()
ja, dat had je mij vorige week ook al geadviseerdquote:het is niet zo op te lossen, het is een hardware probleem en daarvoor moet ik naar de apple store om m'n telefoon om te ruilen voor een nieuwe.
![]()
uhmm nee, ik heb er geen zin in maar ik wil natuurlijk wel gewoon een goed werkende telefoonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:54 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden, maar zoiets dacht ik op te maken uit je laatste zin![]()
![]()
Daarom vroeg ik het ook maarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef ecstasy het volgende:
[..]
uhmm nee, ik heb er geen zin in maar ik wil natuurlijk wel gewoon een goed werkende telefoonKon het me niet voorstellen, haha.
OT: Iemand ervaring met het vervangingsprogramma van de sluimerknop van de iPhone 5?![]()
voor de duidelijkheid, dat is ook wat ik heb gedaan vorige week! en nu heb ik het probleem met de nieuwe telefoon dus weer!quote:![]()
Doet bij jullie de standaard weer app ook raar. T bovenste ding wat op locatie gaat geeft opeens als naam ''Lokaal weer'' in plaats van de plaatsnaam zelf. En daarnet veranderde de 2e die bij mij op Amsterdam (altijd) staat ook ineens in ''Lokaal weer''![]()
![]()
Overigens is de Whatsapp update door Apple goedgekeurd en nu dus weer terug naar de ontwikkelaar die met één knop de update eindelijk online kan zetten. Wazig uitgerekt kutscherm![]()
![]()
alleen wifi aan/uit zetten werkt niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef ecstasy het volgende:
vorige week m'n iphone 6 in de apple store omgeruild omdat ik blijkbaar een hardware probleem had (werd telkens van wifi afgegooid) maar nu heb ik het weer (het gebeurt zo'n 1 keer per dag dat ik mijn telefoon uit en aan moet zetten om weer op wifi te komen). nog meer mensen last van??
1 keer per dag van wifi gegooid worden is niet heul raar. Voor de zekerheid kan je in je router nog controleren of je beveiliging wel op WPA2 staat (en niet op WPA1)![]()
Enigszins frustrerend; mijn iPhone 6 is twee dagen nadat ik voor twee weken op vakantie ging geleverd. Aan de andere kant: nu is het iets minder erg om straks weer naar huis te moeten
People assume too much.![]()
Heeft een collega van mij ook met zijn 4S, ook vastlopers zodat hij steeds moet rebooten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef ecstasy het volgende:
vorige week m'n iphone 6 in de apple store omgeruild omdat ik blijkbaar een hardware probleem had (werd telkens van wifi afgegooid) maar nu heb ik het weer (het gebeurt zo'n 1 keer per dag dat ik mijn telefoon uit en aan moet zetten om weer op wifi te komen). nog meer mensen last van??Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Heeft iemand enig idee waarom mijn iPhone telkens automatisch om 6.00 uur 's morgens, de dag van tevoren, een agendamelding geeft wanneer een activiteit als 'hele dag' ingepland staat?
Ik synchroniseer mijn agenda met mijn Outlook. Als een collega mij een invite stuurt voor zo'n 'hele dag' activiteit, haalt ie dit geintje dus steeds uit. Niet lekker als je om 6.00 uur nog lekker ligt te maffen, deze week was het elke dag raak.
Bij meldingen in mijn agenda kan ik de melding wel instellen als 'geen', maar hij springt telkens automatisch weer terug.Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.![]()
nope, in vliegtuig modus zetten ook niet, netwerk instellingen resetten ook niet. het gebeurt vaker dan 1x per dag en ligt niet aan m'n wifi maar echt aan de iphone zelfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
alleen wifi aan/uit zetten werkt niet?
1 keer per dag van wifi gegooid worden is niet heul raar. Voor de zekerheid kan je in je router nog controleren of je beveiliging wel op WPA2 staat (en niet op WPA1)![]()
Kun je aanpassen onder Instellingen - Agenda - Standaardtijd meldingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:16 schreef Avalanche.. het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom mijn iPhone telkens automatisch om 6.00 uur 's morgens, de dag van tevoren, een agendamelding geeft wanneer een activiteit als 'hele dag' ingepland staat?
Ik synchroniseer mijn agenda met mijn Outlook. Als een collega mij een invite stuurt voor zo'n 'hele dag' activiteit, haalt ie dit geintje dus steeds uit. Niet lekker als je om 6.00 uur nog lekker ligt te maffen, deze week was het elke dag raak.
Bij meldingen in mijn agenda kan ik de melding wel instellen als 'geen', maar hij springt telkens automatisch weer terug.![]()
Nou je trekt die conclusie nogal snel moet ik zeggen. Wifi standaarden zijn best aardig buggy en er zijn interpretatie verschillen tussen verschillende fabrikanten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef ecstasy het volgende:
[..]
nope, in vliegtuig modus zetten ook niet, netwerk instellingen resetten ook niet. het gebeurt vaker dan 1x per dag en ligt niet aan m'n wifi maar echt aan de iphone zelf![]()
Kom er net pas achter dat er in iOS 8 eindelijk weeknummers weergeven kunnen worden in de agenda. Hallelujah.![]()
Daar heb ik bij 'Activiteiten (hele dag)' al 'geen' aangevinkt, maar het blijft dus toch nog gebeuren. En dan vooral bij uitnodigingen van collega's die ik geaccepteerd heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je aanpassen onder Instellingen - Agenda - Standaardtijd meldingen.Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.![]()
Dat was al zo toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:39 schreef BigSmurf het volgende:
Kom er net pas achter dat er in iOS 8 eindelijk weeknummers weergeven kunnen worden in de agenda. Hallelujah.![]()
Ook in Outlook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Daar heb ik bij 'Activiteiten (hele dag)' al 'geen' aangevinkt, maar het blijft dus toch nog gebeuren. En dan vooral bij uitnodigingen van collega's die ik geaccepteerd heb.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Dit dus. In iOS 6 en 7 al eens naar gezocht, vond het altijd belachelijk dat die optie miste. Nu dus eindelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee is pas sinds iOS 8:
http://www.iculture.nl/ti(...)alender-iphone-ipad/![]()
Er was altijd wel "weeknummers"-app, die hetzelfde deed, voor 0,89¤ krijg je een badge met het weeknummer op de app-icon.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. In iOS 6 en 7 al eens naar gezocht, vond het altijd belachelijk dat die optie miste. Nu dus eindelijk.![]()
Nouja dit noem ik nog niet echt een optie, dit kon je natuurlijk al veel langer bewerkstelligen door bijv via google te synchroniseren. Ik wil gewoon een weeknummer in de kalender-app (als extra kolom), zo moeilijk is dat toch nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. In iOS 6 en 7 al eens naar gezocht, vond het altijd belachelijk dat die optie miste. Nu dus eindelijk.![]()
![]()
Ik heb gisteren de iPhone 6 binnengekregen.
Mijn eerste iPhone. Ik moet er wel best aan wennen na altijd Android gehad te hebben.
Ik was altijd erg van het personaliseren van mijn telefoon, dat kan nu wat minder.
Verder wel erg mooi ding!
Kan ik trouwens ergens het automatisch synchroniseren van de mail uitzetten?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Hmm, dacht echt dat het er al in zat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee is pas sinds iOS 8:
http://www.iculture.nl/ti(...)alender-iphone-ipad/
Naja geeft wel aan hoeveel ik het gebruik.![]()
Zo, iphone 6 space grey 64gb besteld bij apple store, icenter duurt mij echt te lang.
Echter mijn baas had vorige week besteld en gelijk deze week al het toestel geleverd. Ik zelf zie nu een levertijd staan vanaf 3 november, dat is alweer 2,5 week a 3 weken vanaf nu. Zijn de tijden opgelopen?![]()
Ja, stond een bericht op tweakers, levering naar NL is opgeschort voorlopig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:35 schreef Apekoek het volgende:
Zo, iphone 6 space grey 64gb besteld bij apple store, icenter duurt mij echt te lang.
Echter mijn baas had vorige week besteld en gelijk deze week al het toestel geleverd. Ik zelf zie nu een levertijd staan vanaf 3 november, dat is alweer 2,5 week a 3 weken vanaf nu. Zijn de tijden opgelopen?
Gisteren nog een 6+ op voorraad gevonden bij Central Point, die is onderweg nu.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fack, kan ik mazzel hebben dat toch nog eerder komt? Of is de indicatie bij apple store nauwkeurig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, stond een bericht op tweakers, levering naar NL is opgeschort voorlopig.
Gisteren nog een 6+ op voorraad gevonden bij Central Point, die is onderweg nu.![]()
Dat weet ik ook niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Fack, kan ik mazzel hebben dat toch nog eerder komt? Of is de indicatie bij apple store nauwkeurig?.
Maar ze hebben nog wel voorraad als het goed is, alleen niet zoveel meer, pas over 3 weken ofzo wordt er weer geleverd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Creëren ze nou moedwillig schaarste of is de iphone populairder dan ooit? Ik wil een iphone omdat ik het gewend ben en het een mooi toestel vind. Maar ik vind het dit keer echt niet zo revolutionair en er zijn wat negatieve verhalen over de 6, daarom snap ik juist nu niet de enorme hype en enorme schaarste. Het blijft ook nog eens een vrij duur toestel voor de meesten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar ze hebben nog wel voorraad als het goed is, alleen niet zoveel meer, pas over 3 weken ofzo wordt er weer geleverd.![]()
Er zijn altijd negatieve verhalen over Apple, er leven mensen om Apple te hatenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Creëren ze nou moedwillig schaarste of is de iphone populairder dan ooit? Ik wil een iphone omdat ik het gewend ben en het een mooi toestel vind. Maar ik vind het dit keer echt niet zo revolutionair en er zijn wat negatieve verhalen over de 6, daarom snap ik juist nu niet de enorme hype en enorme schaarste. Het blijft ook nog eens een vrij duur toestel voor de meesten..
Ik vind het op dit moment de beste smartphone die er is, hij is veels te laat qua scherm en toestaan van bijv Swype, maar ik ben blij dat ik mijn Galaxy nu echt weg heb kunnen doen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zeg je nu dat je de 6 wil maar anders naar Android gaat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Creëren ze nou moedwillig schaarste of is de iphone populairder dan ooit? Ik wil een iphone omdat ik het gewend ben en het een mooi toestel vind. Maar ik vind het dit keer echt niet zo revolutionair en er zijn wat negatieve verhalen over de 6, daarom snap ik juist nu niet de enorme hype en enorme schaarste. Het blijft ook nog eens een vrij duur toestel voor de meesten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn iPhone 6 Plus (iOS 8 eigenlijk) maar heb hem alsnog gehaald. Er zijn best veel bugs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Creëren ze nou moedwillig schaarste of is de iphone populairder dan ooit? Ik wil een iphone omdat ik het gewend ben en het een mooi toestel vind. Maar ik vind het dit keer echt niet zo revolutionair en er zijn wat negatieve verhalen over de 6, daarom snap ik juist nu niet de enorme hype en enorme schaarste. Het blijft ook nog eens een vrij duur toestel voor de meesten.![]()
wat zijn je problemen met iOS 8 dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn iPhone 6 Plus (iOS 8 eigenlijk) maar heb hem alsnog gehaald. Er zijn best veel bugs.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat dan? Ik ben echt nog niets vreemds tegengekomen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn iPhone 6 Plus (iOS 8 eigenlijk) maar heb hem alsnog gehaald. Er zijn best veel bugs.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee dat niet, apple blijft het voor mij. Alleen zijn de voordelen van apple de laatste tijd iets meer gebalanceerd tov de bekende concurrenten. Dat komt omdat alles tegenwoordig steeds beter wordt. Daarom verbaasd het mij dat vooral nu alles van apple nog populairder is dan daarvoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je de 6 wil maar anders naar Android gaat?![]()
De Applestores in Nederland zullen wel gewoon bevoorraad worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren nog een 6+ op voorraad gevonden bij Central Point, die is onderweg nu.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Mocht je in de buurt van een Applestore wonen, elke avond komen er een aantal exemplaren beschikbaar om te reserveren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:35 schreef Apekoek het volgende:
Echter mijn baas had vorige week besteld en gelijk deze week al het toestel geleverd. Ik zelf zie nu een levertijd staan vanaf 3 november, dat is alweer 2,5 week a 3 weken vanaf nu. Zijn de tijden opgelopen?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dus ook nog hoop op een snellere levering wanneer je online bij applestore hebt besteld? Ik woon niet in de randstand.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van een Applestore wonen, elke avond komen er een aantal exemplaren beschikbaar om te reserveren.![]()
Nee, webshop staat er los van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus ook nog hoop op een snellere levering wanneer je online bij applestore hebt besteld? Ik woon niet in de randstand.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Helaarsch. Dan maar afwachten er stond zoiets als 7-10 dagen levertijd en vervolgens 3-6 november aflever datum. Een contradictie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, webshop staat er los van.![]()
Gloeiende gloeiende.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren nog een 6+ op voorraad gevonden bij Central Point, die is onderweg nu.
Ik betaal al wel anderhalve maand het abo wat bij dat toestel hoort.![]()
![]()
Daarom Outlook even checken, staat waarschijnlijk met een preset dat ie dat zo doet.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar zou je provider wel iets aan moeten doen toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende.
Ik betaal al wel anderhalve maand het abo wat bij dat toestel hoort.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb vorige week donderdag verlengd en had hem maandag in huis, bezorgd en wel?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik sta op het punt mijn huidige abonnement te verlengen in combinatie met een iPhone 6. Nu kwam ik via internet uit bij Typhone. Prima shop, al eens eerder mijn abonnement daar verlengd. Alleen nu neem ik hun voorraadindicatie wel met een korreltje zoutVolgens het webcareteam betekend 'op voorraad' ook écht dat ze het toestel op voorraad hebben, maar gezien het feit dat de iPhone 6 (Plus) verder bijna nergens direct te krijgen is, ben ik toch wat sceptisch
Heeft iemand een 6 (Plus) via Typhone besteld en kan dit verifiëren?
![]()
GSMweb. Weet niet of die iets doen. Wat zouden ze moeten doen. Als er nog vier weken bij komen is het 2,5 maand.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zou je provider wel iets aan moeten doen toch?![]()
Ze hebben er nog steeds een paar op voorraad trouwens.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wie?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben er nog steeds een paar op voorraad trouwens.![]()
Hier een levertijd van +/- 11 dagen, maar er stond ook hier in eerste instantie 7-10 dagen en dan bij de data een tijd van 15-18 dagen. Gaat om een 64Gb 6.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef Apekoek het volgende:
Helaarsch. Dan maar afwachten er stond zoiets als 7-10 dagen levertijd en vervolgens 3-6 november aflever datum. Een contradictie.The Hick from French Lick
Ik zit even te kijken naar een bamboo case. Kom ik dit tegen :
Vraag ik me af, zal dat wel warmte kunnen verwerken ? Hout is best een isolatie lijkt me ?The Hick from French Lick
Beetje, maar niet beter dan een jas oid... Hout werkt prima. Mooi effect ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:22 schreef elcastel het volgende:
Ik zit even te kijken naar een bamboo case. Kom ik dit tegen :
[ afbeelding ]
Vraag ik me af, zal dat wel warmte kunnen verwerken ? Hout is best een isolatie lijkt me ?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als ik muziek luister op m'n iPhone 4s en ik ontrendel het scherm om de iPhone te gebruiken springt de muziek over. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt.![]()
Ik heb sinds een week een iphone 6 en ben dus ook over op iOS8, want dat had ik op mijn 5s nog niet geïnstalleerd. Het valt me op dat mijn fotoalbum compleet anders is en dat zint me niet echt! Voorheen had je altijd een "camera roll" en die is nu verdwenen. Ik zie alleen "recently added" en daar staan niet alle foto's in.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen in mijn instellingen? Ik heb van alles geprobeerd, maar kan het niet vinden.
PS: "recently deleted" heb ik er ook gratis bij gekregen. Wat een kutzooi is dat. Maak ik een smerige foto om door te sturen naar de vriendenwhatsapp en daarna snel te verwijderen..staat ie gewoon nog steeds op mijn telefoon! Haha, dat mag toch nooit de bedoeling geweest zijn?!![]()
Maandag komt iOS 8.1 en dan is je camera roll weer gefixed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef harriepopov het volgende:
Ik heb sinds een week een iphone 6 en ben dus ook over op iOS8, want dat had ik op mijn 5s nog niet geïnstalleerd. Het valt me op dat mijn fotoalbum compleet anders is en dat zint me niet echt! Voorheen had je altijd een "camera roll" en die is nu verdwenen. Ik zie alleen "recently added" en daar staan niet alle foto's in.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen in mijn instellingen? Ik heb van alles geprobeerd, maar kan het niet vinden.
PS: "recently deleted" heb ik er ook gratis bij gekregen. Wat een kutzooi is dat. Maak ik een smerige foto om door te sturen naar de vriendenwhatsapp en daarna snel te verwijderen..staat ie gewoon nog steeds op mijn telefoon! Haha, dat mag toch nooit de bedoeling geweest zijn?!
En ja je moet tegenwoordig foto's 2x verwijderen. Niks aan te doen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ah kijk.. te vroeg geklaagd dus!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maandag komt iOS 8.1 en dan is je camera roll weer gefixed.
En ja je moet tegenwoordig foto's 2x verwijderen. Niks aan te doen.
En wel flauw dat ze niets aan de verwijderde foto's doen. Zitten ze daar in cupertino gewoon een beetje stilletjes mee te genieten. Alhoewel, ze zullen niet de enige zijn die meekijken![]()
![]()
Nee smerige fotos komen op the fappeningquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef harriepopov het volgende:
PS: "recently deleted" heb ik er ook gratis bij gekregen. Wat een kutzooi is dat. Maak ik een smerige foto om door te sturen naar de vriendenwhatsapp en daarna snel te verwijderen..staat ie gewoon nog steeds op mijn telefoon! Haha, dat mag toch nooit de bedoeling geweest zijn?!In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
ik heb ook een 4s en luister regelmatig (altijd) muziek in de trein en ontgrendel vaak maar heb hier NOOIT last van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Cavalier het volgende:
Als ik muziek luister op m'n iPhone 4s en ik ontrendel het scherm om de iPhone te gebruiken springt de muziek over. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt.
Dus kan je niet helpen maar ben wel benieuwdThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties Forumhop: Hop naar: