Ja, er zijn echt smerig veel rassen... Keuze is zo moeilijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niks voor mij dus.
Ik was een beetje aan het kijken wat bij ons zou passen qua hond.
Whippet en toller waren min of meer t beste. Maar is lastig, want er zijn er zoooooveel!
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik huil nu een beetje vanwege de tt.
Net zo erg. Zo niet erger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en ze heeft trouwens geen chihuahua maar een Yorkshire![]()
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof iemand geloofd dat dat het eerste is waar jij aan dacht Faxman.
Het is wel een tof beestje, als ze je eenmaal kentquote:
Vooroordelen, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn we al op dit niveau aanbeland ja?
Dat krijg je door al die vunzige posts van je, niemand neemt je normale posts meer serieus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?
DISKRIMINASIEquote:
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt smerig veel rassen... Keuze is zo moeilijk.
Ik wil sowieso weer een teckel. Een ruwhaar. Die ga ik Napoleon of Archimedes noemen. Of Popov.
toch geen teacup geval he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en ze heeft trouwens geen chihuahua maar een Yorkshire![]()
Saarlozen zijn wel moeilijker, ja... Wel prachtig, ja. Al zijn er meer rassen die op wolfachtigen lijken die niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was dat
Maar ik zelf zou t vooral belanrijk vinden dat hij bij ons zou passen. Niet een moeilijke hond die ontzettend mooi is (saarloos vind ik bv heel erg mooi) maar liever een hond die bij ons past en wat minder mooi is dan.
Wekelijks ja? In het 'centrum' van Lauwe?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat wij tegenwoordig ook een markt hebben.
Morgen maar eens gaan kijken.
Saarloos Wolfhondquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was dat
Maar ik zelf zou t vooral belanrijk vinden dat hij bij ons zou passen. Niet een moeilijke hond die ontzettend mooi is (saarloos vind ik bv heel erg mooi) maar liever een hond die bij ons past en wat minder mooi is dan.
Ja niet te geloven he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Wekelijks ja? In het 'centrum' van Lauwe?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er met de TT? Niet goed niet?
Toen ik nog met mijn ex was waren we bevriend met een stelletje en die hadden 2 verwaarloosden opgevangen.. Het mannetje was gewoon overal bang voor, en het vrouwtje was zo mager dat ze bijna voor een Whippet door kon gaan.. Dat was best een naar gezicht..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, eens, alleen zit er teveel wolf in nog, wat ze vrij lastig maakt.
Een of andere vreemde indo die daarna meteen weg was en zijn gezicht niet meer durft te laten zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
Welke vuigaard heeft deze TT bedacht?!!
Maak jij een dubbelzinnige opmerkingquote:
Je weet dat dat een pupje is en alle Yorkies zo klein geboren wordenquote:
Ik kreeg wel trek in nasi.quote:
ja, je leest sowieso wel dat ze bangig zijn aangelegd. Wat sneu zeg, goedgekomen et ze?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ik nog met mijn ex was waren we bevriend met een stelletje en die hadden 2 verwaarloosden opgevangen.. Het mannetje was gewoon overal bang voor, en het vrouwtje was zo mager dat ze bijna voor een Whippet door kon gaan.. Dat was best een naar gezicht..
Wel lastig als je daar met je paard en wagen doorheen moet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja niet te geloven he.
We hebben geen supermarkt en pinautomaat meer maar wel een markt.
Zo is datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ooit komt er een tijd dat ze jouw vuige opmerkingen nodig hebben
Iew, whyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik je gedachten kon manipuleren ja
ik kon geen volwassen vindenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat dat een pupje is en alle Yorkies zo klein geboren worden?
Is ook niet mooi, I agree.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kon geen volwassen vinden
Ja, dat weet ik. Heb weleens een volwassen gezien die nog kleiner was dan een chihuahua, das gewoon
Geen hond dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kon geen volwassen vinden
Ja, dat weet ik. Heb weleens een volwassen gezien die nog kleiner was dan een chihuahua, das gewoon
De struggles.quote:
Het vrouwtje was heel goed aangekomen, en het mannetje werd na verloop van tijd ook steeds minder bang.. Bleek dat hij veel tot gehoorzaamheid geslagen was.. Laatste keer dat ik er geweest was, kwam hij zelfs blij bij de deur kijken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, je leest sowieso wel dat ze bangig zijn aangelegd. Wat sneu zeg, goedgekomen et ze?
Wel echt heel mooie honden.
Da's een vuilnisbak, johquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het vrouwtje was heel goed aangekomen, en het mannetje werd na verloop van tijd ook steeds minder bang.. Bleek dat hij veel tot gehoorzaamheid geslagen was.. Laatste keer dat ik er geweest was, kwam hij zelfs blij bij de deur kijken!
En het beestje van m'n Latina: [ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het vrouwtje was heel goed aangekomen, en het mannetje werd na verloop van tijd ook steeds minder bang.. Bleek dat hij veel tot gehoorzaamheid geslagen was.. Laatste keer dat ik er geweest was, kwam hij zelfs blij bij de deur kijken!
En het beestje van m'n Latina: [ afbeelding ]
I prefer not toquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk eens in de poppetjes van m'n ogen
kende ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
De Biewer York is wel grappig, trouwens. En smerig duur.
Gelukkig maar dat ik wat meer paardenkrachten tot mijn beschikking heb dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lastig als je daar met je paard en wagen doorheen moet.
Is ook niet erkend in NL. Is een nieuwe kleurslag en dat is geen goed voorbeeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kende ik niet.
Deze lijkt wel nep
[ afbeelding ]
awh, ziet er heel knuffelbaar uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En het beestje van m'n Latina:
[ afbeelding ]
Wedden dat het niet bij mij werktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eens in het echt geprobeerd?
Volgens mij is dat best succesvol.
En toch doe ik het... Magical powers, I have themquote:
ik had ook anderen gezien iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook niet erkend in NL. Is een nieuwe kleurslag en dat is geen goed voorbeeld.
[ afbeelding ]
Nou.. Ik ben aan het zoeken hoe ik filmpjes van FB kan halen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
awh, ziet er heel knuffelbaar uit
Maakt ook niet uit, verderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet jouw kennis
Ja, ik snap waarom je dat denktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had ook anderen gezien idd
Postte deze omdat ik eerst dacht dat t een beeldje was
wat een trutjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik ben aan het zoeken hoe ik filmpjes van FB kan halen..
Zo misschien.. Kom niet aan haar "mama"!
https://www.facebook.com/(...)=vb.616400041&type=3
Truukjes kent ze ook!quote:
Nee, vrouwen zoeken geen oogcontact met mequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eens in het echt geprobeerd?
Volgens mij is dat best succesvol.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch doe ik het... Magical powers, I have them.
Ook niet als je ze zelf recht aan kijkt? Dat werkt bij mij zelfs...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zoeken geen oogcontact met me
Amperquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als je ze zelf recht aan kijkt? Dat werkt bij mij zelfs...
Logisch ze kijken ook naar je keu/kitequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijken ze naar je piemel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doodsbangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als je ze zelf recht aan kijkt? Dat werkt bij mij zelfs...
Je bent niet zo'n goede hypnotiseur geloof ikquote:
Hm, vreemd.quote:
Jij wel met je tietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n goede hypnotiseur geloof ik.
Yes, my lord?quote:
Zou ik ook zijn. Ik schrik me elke ochtend wezenloos als ik in de spiegel kijk.quote:
De pendel wilt maar nooit slingerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n goede hypnotiseur geloof ik.
Faxie ze zijn gewoon verlegenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
I could get used to this.quote:
das dan weer wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truukjes kent ze ook!
https://www.facebook.com/(...)=vb.616400041&type=3
En ja, een truitje, don't ask.. Ik stond ook vreemd te kijken, maar het had een reden geloof ik
Dat laatste ga ik altijd foutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Faxie ze zijn gewoon verlegen. Gewoon er naar toe lopen en leuk lachen.
Ik heb mijn moeder je blog laten zien. Maar ze snapte er niks van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een taart aan het verzinnen voor Fera.Wat lustte je ookalweer niet? Niet echt slagroom en er was nog iets.
Ah, was dat het?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Faxie ze zijn gewoon verlegen. Gewoon er naar toe lopen en leuk lachen.
Bij mij deed ze alleen omrollen voor lekkers, en ze vond het heel leuk om als ik er was "Guard momma" te roepenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das dan weer wel leuk om te zien
Wat snapte ze niet dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder je blog laten zien. Maar ze snapte er niks van.
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I could get used to this.
Mijn moeder heeft nog een keukenmachine die ze anders weg doet. Zo'n hak en pureerding, geloof ik.
Zou jij die willen hebben?
Mokka en slagroom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een taart aan het verzinnen voor Fera.Wat lustte je ookalweer niet? Niet echt slagroom en er was nog iets.
Dat is ook geen combinatie voor op een taartquote:
Op haar tablet, klikte ze op foto maar ze snapte niet wat het dan was.quote:
Oké. Ik zal het haar zeggen.quote:
Hmm dat klinkt idd als een afknapper. Tja had je ook een seriemoordenaar moeten zijn, dan zoeken de chicks jou opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee gewoon met mijn standaard look alsof ik haar kop eraf wil trekken.
Ja, iemand aanstaren begint na een tijdje ook wel wat creepy te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
En misschien helpt het om er mee te prate![]()
.
Marsepein zelf vind ik wel lekker. Ik heb nog nooit echt een marsepein taart op eigenlijk. Maar ik kies altijd voor vruchten (appel en kersenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Marsepein dan? Zo'n taarten van Abel-taart lijkt me zo vies, cake en veel te veel marsepein.
And how does that work for youquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee gewoon met mijn standaard look alsof ik haar kop eraf wil trekken.
Euh ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook geen combinatie voor op een taart
Ik vind het niet lekker.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op haar tablet, klikte ze op foto maar ze snapte niet wat het dan was.
Gewoon ouderen en technologie. Ze kan er alleen candy crush op spelen en de rest is te moeilijk.
[..]
Oké. Ik zal het haar zeggen.
Ik ook niet. Ik kies altijd voor monchoutaartquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
Ik hou ook niet van die standaard slagroom verjaardagstaarten. Snap nooit waarom mensen daar zo enthousiast van worden.
Ik ben toch geen seriemoordenaar. Ik ben eigenlijk gewoon een hele aardige jongemanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:18 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd als een afknapper. Tja had je ook een seriemoordenaar moeten zijn, dan zoeken de chicks jou op.
Oh, Bart zei net ook dat als je op de foto klikt je naar de foto gaat in plaats van naar het recept. Dus daar zoeken we nu een oplossing voor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op haar tablet, klikte ze op foto maar ze snapte niet wat het dan was.
Gewoon ouderen en technologie. Ze kan er alleen candy crush op spelen en de rest is te moeilijk.
Zoals die je vroeger als kind ook kreeg. Met van dat vieze koekspul en die kunstmatig smakende jamlaag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
Ik hou ook niet van die standaard slagroom verjaardagstaarten. Snap nooit waarom mensen daar zo enthousiast van worden.
Ik ook in kleine hoeveelheden, maar zo'n taart lijkt me echt niks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Marsepein zelf vind ik wel lekker. Ik heb nog nooit echt een marsepein taart op eigenlijk. Maar ik kies altijd voor vruchten (appel en kersen) of kwarktaart/cheesecake.
Cheesecake dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ...
[..]
Ik vind het niet lekker.In ieder geval niet in taart.
Ik vind het ook niks op taarten ik verwerk het liever in croissantsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Marsepein zelf vind ik wel lekker. Ik heb nog nooit echt een marsepein taart op eigenlijk. Maar ik kies altijd voor vruchten (appel en kersen) of kwarktaart/cheesecake.
Zou het?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
En misschien helpt het om er mee te prate![]()
.
Ik hou van mokka, als er ergens mokka gebak is en niemand lust het wordt het automatisch naar mij geschovenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ...
[..]
Ik vind het niet lekker.In ieder geval niet in taart.
Maar dat zou betekenen dat je van je zolderkamer moet afkomenquote:
Ja, die ze tegenwoordig hip met afgedrukte foto's etc maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals die je vroeger als kind ook kreeg. Met van dat vieze koekspul en die kunstmatig smakende jamlaag.
Fondantquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die ze tegenwoordig hip met afgedrukte foto's etc maken.Of van die mensen die als hobby prachtige taarten knutselen. Ik vind het enorm knap, maar ik vind het gewoon niet lekker.
Eh Tijn...Ik was niet serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat je van je zolderkamer moet afkomen
Pas de probleme.quote:
Gelukkig is twi goed met computerdingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, Bart zei net ook dat als je op de foto klikt je naar de foto gaat in plaats van naar het recept. Dus daar zoeken we nu een oplossing voor.
nvmquote:
Ja, inderdaad. Die taarten zien er geweldig leuk uit, maar zijn vanbinnen vaak droog en niet te vreten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die ze tegenwoordig hip met afgedrukte foto's etc maken.Of van die mensen die als hobby prachtige taarten knutselen. Ik vind het enorm knap, maar ik vind het gewoon niet lekker.
Ja. Tenzij hij niet wil, natuurlijk. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ze wenst je gewoon een leuke dame toe.
Een leuke dame wijs ik niet af natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Tenzij hij niet wil, natuurlijk. Dat kan ook.
Daar heb ik geen enkel probleem mee. En ook dat gesprekje gaat vaak wel. Maar dan komt het lastige deel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nvm
Maar ik maak serieus nooit bewust oogcontact. Aankijken is soms al een probleem
Komt wel vaker voor, neef van mij had dit ook. Zes vingers aan iedere hand. Ook aan zijn voet.quote:
Versieren is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkel probleem mee. En ook dat gesprekje gaat vaak wel. Maar dan komt het lastige deel...
In de kroeg moet je ook gewoon drinken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Versieren is niet aan mij besteedeen meid in de kroeg versieren dat zal mij nooit gaan lukken
Goed punt, biertje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de kroeg moet je ook gewoon drinken.
Mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Versieren is niet aan mij besteedeen meid in de kroeg versieren dat zal mij nooit gaan lukken
Maar dat hoef jij dan ook niet te doen toch? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ook ja, dus niet alleen dat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de kroeg moet je ook gewoon drinken.
Sommigen hebben alle gelukquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Vrouwen versieren mij altijd. Op fok! word ik ook gehosseld. Hoef er niets voor te doen.
Ja, maar jij bent dan ook onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
Vrouwen versieren mij altijd. Op fok! word ik ook gehosseld. Hoef er niets voor te doen.
Geile deernequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dat wordt zo'n smeerboel.
He gatsiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dat wordt zo'n smeerboel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb het geluk aan mijn kont hangen. Het is niet eerlijk verdeeld, maar liever oneindig veel geluk dan diepongelukkig zijn.quote:
Duhquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik heb het geluk aan mijn kont hangen. Het is niet eerlijk verdeeld, maar liever oneindig veel geluk dan diepongelukkig zijn.
Tja...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik heb het geluk aan mijn kont hangen. Het is niet eerlijk verdeeld, maar liever oneindig veel geluk dan diepongelukkig zijn.
Het is op tv en het geluid van de zoen is in verhouding met de stemmen heel hard. Lijkt bij sommigen wel alsof ik mijn paard hoor eten.quote:
oh, dat klinkt dan weer niet echt heel erg aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is op tv en het geluid van de zoen is in verhouding met de stemmen heel hard. Lijkt bij sommigen wel alsof ik mijn paard hoor eten.
Nee hoor, ik ben nog steeds van de marktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat hoef jij dan ook niet te doen toch? Of heb ik iets gemist?
Oh is dat serieus een tv programmaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is op tv en het geluid van de zoen is in verhouding met de stemmen heel hard. Lijkt bij sommigen wel alsof ik mijn paard hoor eten.
Iedere keer als je denkt dat het dieptepunt bereikt is qua tv programma's komt er iets nieuwsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh is dat serieus een tv programma?
Idd je moest eens wetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere keer als je denkt dat het dieptepunt bereikt is qua tv programma's komt er iets nieuws
Rustig maar wel gezellig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe was je verjaardag? En de tatoeage?
Daarom kijk ik nooit meer TV.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere keer als je denkt dat het dieptepunt bereikt is qua tv programma's komt er iets nieuws
Nicequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig maar wel gezellig.
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Vertelquote:
Mooie tattooquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig maar wel gezellig.
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Heb je de Amerikaanse Utopia gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertelwat is wat jou betreft het dieptepunt
[..]
Mooie tattoo
Ik heb de Nederlandse niet eens gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Heb je de Amerikaanse Utopia gezien.
Engelquote:
Ja en nee!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse niet eens gezien.
Nog een dieptepunt in tv programma's. Dat programma waar ze mensen filmen als ze tv kijken
Nou die is dus nog erger dan de Nederlandsequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse niet eens gezien.
Nog een dieptepunt in tv programma's. Dat programma waar ze mensen filmen als ze tv kijken
Daar heb ik serieus nog aan getwijfeld om aan mee te doen. Ik kwam alleen niet door de selectie wegens te veel vleesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Nou deze hebben weer alle acteurs van stal gehaald met dat love at first kiss.
Zag volgens mij iemand die meegedaan heeft met Adam Zoekt Eva
Patty afkraken dat is als een schot voor open doel inschieten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en nee!!
Ik heb dat een paar keer gekeken en als ze dan bij boulevard ofzo zeggen dat een programma een hit is oid zie je daar dat er toch nog mensen zijn die er anders over denken.
Patty haar bruiloft werd dan ook best wel afgekraakt
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou die is dus nog erger dan de Nederlandse. Net als je denkt dat het niet slechter kan, maken die Amerikanen onze sbs6 shows nog erger
![]()
.
No fucking cluequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Patty afkraken dat is als een schot voor open doel inschieten.
Ook wel eens een keer gezien dat programma.![]()
sommige mensen.
[..]
Dat kan toch niethoe dan?
Asjemenouquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou die is dus nog erger dan de Nederlandse. Net als je denkt dat het niet slechter kan, maken die Amerikanen onze sbs6 shows nog erger
![]()
.
Leave to the Americans to make it worse or complety fuck something upquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
No fucking cluehet is net alsof ze een wedstrijd houden wie het slechtst tv programma's kan maken. Het ergste is dat mensen het ook nog eens geweldig vinden.
Amerikanen zijn daar wel goed in jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leave to the Americans to make it worse or complety fuck something up
bescheidenheidquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij nooit gezegd dat jij een nummer met Def P hebt gemaakt?
quote:
Sadly yes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar wel goed in ja
Nog een half uurtjequote:
Dat zou echt niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus nog aan getwijfeld om aan mee te doen. Ik kwam alleen niet door de selectie wegens te veel vlees
Ik moet nog eventjes wachtenquote:
Jaquote:
Chickaquote:
Na ruim 5 weken niets vind ik het wel genoeg ff zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog eventjes wachten.
[..]
Ja.
Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Ik zou er geen moeite mee hebben denk ik. En ach, wie weet levert t iets op toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zou echt niets voor mij zijn
Haha ik wel. Het boeit me niet om te douchen na het sporten of zo, maar op tv alles tonen? No thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Ik zou er geen moeite mee hebben denk ik. En ach, wie weet levert t iets op toch?
Met vijf weken heb jij niks te klagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na ruim 5 weken niets vind ik het wel genoeg ff zeker
Spijt achteraf bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Ik zou er geen moeite mee hebben denk ik. En ach, wie weet levert t iets op toch?
Geen idee, maar ik maak me niet zo druk over wat mensen van dat deel van mijn lichaam vinden. Als de vrouw waar ik mee date er tevreden mee is, waarom dan moeilijk doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ik wel. Het boeit me niet om te douchen na het sporten of zo, maar op tv alles tonen? No thanks
Ook zelf niets doen he!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met vijf weken heb jij niks te klagen. Vergeleken met mij, that is.
Euh, ik denk dat het belangrijker is dat je er zélf tevreden mee bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik maak me niet zo druk over wat mensen van dat deel van mijn lichaam vinden. Als de vrouw waar ik mee date er tevreden mee is, waarom dan moeilijk doen?
Oké, jij wint.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook zelf niets doen he!!
Echt helemaal niets!!
Mijn vibrator is voorzien van een laagje stof!!
Er doen allemaal gekken mee waar je niet mee geassocieerd wilt worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik maak me niet zo druk over wat mensen van dat deel van mijn lichaam vinden. Als de vrouw waar ik mee date er tevreden mee is, waarom dan moeilijk doen?
Wie niet? Jij hebt in ieder geval al de zekerheid dat het er weer van komt.quote:
Heerlijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel
lekker rustig aan doen...
en daaro?
Dat ben ik..Geen klachten daarover van mijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat het belangrijker is dat je er zélf tevreden mee bent?
Niet iets waar ik mee wil winnenquote:
Is ook een programma overquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er doen allemaal gekken mee waar je niet mee geassocieerd wilt worden.
Ik ga nog liever op het naaktstrand op zoek naar een date.
Ook niet als de prijs een jaar lang iedere dag seks isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iets waar ik mee wil winnen
Truequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wie niet? Jij hebt in ieder geval al de zekerheid dat het er weer van komt.
Dat kan ik snappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iets waar ik mee wil winnen
HAHA OVER EEN UURTJE IS ZE DAAR AL VANAF!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA OVER EEN UURTJE IS ZE DAAR AL VANAF!!
En jij?
Weet je wel gelijk waar je op vistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er doen allemaal gekken mee waar je niet mee geassocieerd wilt worden.
Ik ga nog liever op het naaktstrand op zoek naar een date.
Beter is goed... very good iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk...
Ja same old, same old maar dan beter
'Heb je het toevallig koud of is dit alles?'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk waar je op vist
Geeft niet, ik heb m'n pleziertje gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij?
Au...quote:
Wist je dat niet?quote:
ja dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
'Heb je het toevallig koud of is dit alles?'
Oh die, nee dacht dat je een betere variant daarop bedoelde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Mensen die naakt op een of ander eiland gaan kijken of ze een match zijn ofzo.
Het stomme aan die show vond ik dat er werd geadverteerd met naakt daten en vervolgens werd alles gecensureerd.
Maak dan niet zo'n programma
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Mensen die naakt op een of ander eiland gaan kijken of ze een match zijn ofzo.
Het stomme aan die show vond ik dat er werd geadverteerd met naakt daten en vervolgens werd alles gecensureerd.
Maak dan niet zo'n programma
Ik had verplicht geen seks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb m'n pleziertje gehad
Ik heb geen seks gekkie
Die is er toch nog nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die, nee dacht dat je een betere variant daarop bedoelde.
Dat is geen antwoord op m'n vraag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, ik kan binnen een half uur bij jou zijn, dan ben ik Huppel nog voor ook
quote:
Men wil mij wel hoor, ik ben alleen niet zo makkelijk. True story.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had verplicht geen seks.
Niet omdat men mij niet wilde
hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Men wil mij wel hoor, ik ben alleen niet zo makkelijk. True story.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geen seks hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer zou dat het meest het geval zijn?
Als het saai wordt, er geen gevoel komt bij kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je lang droog staatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fap zequote:
It's not true. It really is not truequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vertel, want als ik in zijn fobo kijk zou dat best waar kunnen zijn.
Godver, Fax.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo slecht ziet fax er toch niet uit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
It's not true. It really is not true.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:41 schreef qwerty789 het volgende:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Zo slecht ziet fax er toch niet uit?
Wou ik net zeggen hij ziet er meer dan prima uit.
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:41 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen hij ziet er meer dan prima uit.
Ahwww, moeten we jou ook even complimenteren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind Fax vooral een goed kapsel hebben
Aansteller.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na ruim 5 weken niets vind ik het wel genoeg ff zeker
En waarmee moet ik jou mee complimenteren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahwww, moeten we jou ook even complimenteren?
Nee ik kan niet met complimenten omgaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahwww, moeten we jou ook even complimenteren?
Mij met niks, al mag je wel iets liefs over Royco bedenken natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waarmee moet ik jou mee complimenteren?
Je wordt er verlegen van?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met complimenten omgaan
Please keep it there. Verklaart wel waarom m'n DM opeens stil is, denk ikquote:
Euhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mij met niks, al mag je wel iets liefs over Royco bedenken natuurlijk
Denk wel een beetje aan mijn imago hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mij met niks, al mag je wel iets liefs over Royco bedenken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |