Ja, er zijn echt smerig veel rassen... Keuze is zo moeilijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niks voor mij dus.
Ik was een beetje aan het kijken wat bij ons zou passen qua hond.
Whippet en toller waren min of meer t beste. Maar is lastig, want er zijn er zoooooveel!
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik huil nu een beetje vanwege de tt.
Net zo erg. Zo niet erger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en ze heeft trouwens geen chihuahua maar een Yorkshire![]()
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof iemand geloofd dat dat het eerste is waar jij aan dacht Faxman.
Het is wel een tof beestje, als ze je eenmaal kentquote:
Vooroordelen, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn we al op dit niveau aanbeland ja?
Dat krijg je door al die vunzige posts van je, niemand neemt je normale posts meer serieus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?
DISKRIMINASIEquote:
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt smerig veel rassen... Keuze is zo moeilijk.
Ik wil sowieso weer een teckel. Een ruwhaar. Die ga ik Napoleon of Archimedes noemen. Of Popov.
toch geen teacup geval he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en ze heeft trouwens geen chihuahua maar een Yorkshire![]()
Saarlozen zijn wel moeilijker, ja... Wel prachtig, ja. Al zijn er meer rassen die op wolfachtigen lijken die niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was dat
Maar ik zelf zou t vooral belanrijk vinden dat hij bij ons zou passen. Niet een moeilijke hond die ontzettend mooi is (saarloos vind ik bv heel erg mooi) maar liever een hond die bij ons past en wat minder mooi is dan.
Wekelijks ja? In het 'centrum' van Lauwe?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat wij tegenwoordig ook een markt hebben.
Morgen maar eens gaan kijken.
Saarloos Wolfhondquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was dat
Maar ik zelf zou t vooral belanrijk vinden dat hij bij ons zou passen. Niet een moeilijke hond die ontzettend mooi is (saarloos vind ik bv heel erg mooi) maar liever een hond die bij ons past en wat minder mooi is dan.
Ja niet te geloven he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Wekelijks ja? In het 'centrum' van Lauwe?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er met de TT? Niet goed niet?
Toen ik nog met mijn ex was waren we bevriend met een stelletje en die hadden 2 verwaarloosden opgevangen.. Het mannetje was gewoon overal bang voor, en het vrouwtje was zo mager dat ze bijna voor een Whippet door kon gaan.. Dat was best een naar gezicht..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, eens, alleen zit er teveel wolf in nog, wat ze vrij lastig maakt.
Een of andere vreemde indo die daarna meteen weg was en zijn gezicht niet meer durft te laten zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
Welke vuigaard heeft deze TT bedacht?!!
Maak jij een dubbelzinnige opmerkingquote:
Je weet dat dat een pupje is en alle Yorkies zo klein geboren wordenquote:
Ik kreeg wel trek in nasi.quote:
ja, je leest sowieso wel dat ze bangig zijn aangelegd. Wat sneu zeg, goedgekomen et ze?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ik nog met mijn ex was waren we bevriend met een stelletje en die hadden 2 verwaarloosden opgevangen.. Het mannetje was gewoon overal bang voor, en het vrouwtje was zo mager dat ze bijna voor een Whippet door kon gaan.. Dat was best een naar gezicht..
Wel lastig als je daar met je paard en wagen doorheen moet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja niet te geloven he.
We hebben geen supermarkt en pinautomaat meer maar wel een markt.
Zo is datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ooit komt er een tijd dat ze jouw vuige opmerkingen nodig hebben
Iew, whyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik je gedachten kon manipuleren ja
ik kon geen volwassen vindenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat dat een pupje is en alle Yorkies zo klein geboren worden?
Is ook niet mooi, I agree.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kon geen volwassen vinden
Ja, dat weet ik. Heb weleens een volwassen gezien die nog kleiner was dan een chihuahua, das gewoon
Geen hond dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kon geen volwassen vinden
Ja, dat weet ik. Heb weleens een volwassen gezien die nog kleiner was dan een chihuahua, das gewoon
De struggles.quote:
Het vrouwtje was heel goed aangekomen, en het mannetje werd na verloop van tijd ook steeds minder bang.. Bleek dat hij veel tot gehoorzaamheid geslagen was.. Laatste keer dat ik er geweest was, kwam hij zelfs blij bij de deur kijken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, je leest sowieso wel dat ze bangig zijn aangelegd. Wat sneu zeg, goedgekomen et ze?
Wel echt heel mooie honden.
Da's een vuilnisbak, johquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het vrouwtje was heel goed aangekomen, en het mannetje werd na verloop van tijd ook steeds minder bang.. Bleek dat hij veel tot gehoorzaamheid geslagen was.. Laatste keer dat ik er geweest was, kwam hij zelfs blij bij de deur kijken!
En het beestje van m'n Latina: [ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het vrouwtje was heel goed aangekomen, en het mannetje werd na verloop van tijd ook steeds minder bang.. Bleek dat hij veel tot gehoorzaamheid geslagen was.. Laatste keer dat ik er geweest was, kwam hij zelfs blij bij de deur kijken!
En het beestje van m'n Latina: [ afbeelding ]
I prefer not toquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk eens in de poppetjes van m'n ogen
kende ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
De Biewer York is wel grappig, trouwens. En smerig duur.
Gelukkig maar dat ik wat meer paardenkrachten tot mijn beschikking heb dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lastig als je daar met je paard en wagen doorheen moet.
Is ook niet erkend in NL. Is een nieuwe kleurslag en dat is geen goed voorbeeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kende ik niet.
Deze lijkt wel nep
[ afbeelding ]
awh, ziet er heel knuffelbaar uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En het beestje van m'n Latina:
[ afbeelding ]
Wedden dat het niet bij mij werktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eens in het echt geprobeerd?
Volgens mij is dat best succesvol.
En toch doe ik het... Magical powers, I have themquote:
ik had ook anderen gezien iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook niet erkend in NL. Is een nieuwe kleurslag en dat is geen goed voorbeeld.
[ afbeelding ]
Nou.. Ik ben aan het zoeken hoe ik filmpjes van FB kan halen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
awh, ziet er heel knuffelbaar uit
Maakt ook niet uit, verderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet jouw kennis
Ja, ik snap waarom je dat denktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had ook anderen gezien idd
Postte deze omdat ik eerst dacht dat t een beeldje was
wat een trutjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik ben aan het zoeken hoe ik filmpjes van FB kan halen..
Zo misschien.. Kom niet aan haar "mama"!
https://www.facebook.com/(...)=vb.616400041&type=3
Truukjes kent ze ook!quote:
Nee, vrouwen zoeken geen oogcontact met mequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eens in het echt geprobeerd?
Volgens mij is dat best succesvol.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch doe ik het... Magical powers, I have them.
Ook niet als je ze zelf recht aan kijkt? Dat werkt bij mij zelfs...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zoeken geen oogcontact met me
Amperquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als je ze zelf recht aan kijkt? Dat werkt bij mij zelfs...
Logisch ze kijken ook naar je keu/kitequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijken ze naar je piemel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doodsbangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als je ze zelf recht aan kijkt? Dat werkt bij mij zelfs...
Je bent niet zo'n goede hypnotiseur geloof ikquote:
Hm, vreemd.quote:
Jij wel met je tietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n goede hypnotiseur geloof ik.
Yes, my lord?quote:
Zou ik ook zijn. Ik schrik me elke ochtend wezenloos als ik in de spiegel kijk.quote:
De pendel wilt maar nooit slingerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n goede hypnotiseur geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |