Met dank aan de bedreiger, nu heeft de actie publiciteit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef tong80 het volgende:
'Jij bent een vuile landverrader Peter! Hoe haal jij het in je vuile kankerkop om tegen zwarte piet te zijn? Als ik jou ergens tegenkom en dat is voor jou niet te hopen, dan krijg je een kogel door je kop! Jouw bloed zal vloeien landverrader! Ik weet je te vinden,' luidt de tekst van de dreigmail die Peter R. de Vries ontving
De misdaadverslaggever, die de doodsbedreiging op Twitter plaatste, reageert laconiek. 'Dit soort mailtjes krijg je dus als je het waagt om iets over #zwartepiet te zeggen ... Sneue jongens,' schrijft hij bij het bericht.
Wel die van mij neemt ZP bloedserieus...daar kan geen elfje tegen opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
1 kind die gekleurde Piet serieus? Ik kan me voorstellen dat de kinderen dachten dat dat een of andere mafketel w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Dat ligt er aan, mijn dochter wilde niet van haar geloof afstappen tot haar 12e jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is op je 6e voorbij omdat klasgenootjes lopen te roepen dat Sinterklaas niet bestaat.
Het heeft niets met multikul te maken.
Punt is dat het kapen van Zwarte Piet door de xenofoben gewoon levensgevaarlijk is voor zijn voortbestaan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is veronderstellende dat de meerderheid van het volk er moeite mee heeft dat deze traditie om zeep wordt geholpen. Indien dat niet zo is dan kan het zo zijn dat het volk het gedwee slikt. We zullen zien.
Heeft ze haar naam veranderd in een Afrikaanse naam omdat ze een Nederlandse naam racistisch vindt ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vraagstaart twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 09:17:40Klinkt Anna Steijn niet Afrikaans genoeg voor 'n Jankpiet? Dan verander je dat toch in Anousha Zume? (via @_Sharinee) http://t.co/NbrqVbytGh reageer retweet
![]()
![]()
Wel hier toch wel want laten de klasgenootjes die hier al een paar jaar de kerstman vernachellen toch echt van multikiul afkomst zijn.: Born Again Christian of Moslim)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is op je 6e voorbij omdat klasgenootjes lopen te roepen dat Sinterklaas niet bestaat.
Het heeft niets met multikul te maken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wel die van mij neemt ZP bloedserieus...daar kan geen elfje tegen op
Het was vorig jaar ook niet ik wil sint zien... nee ik wil zwarte piet zienZwarte Piet verdwijnt dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Zwarte piet wordt ongeloofwaardig gemaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwarte Piet verdwijnt dan ook niet.
Bij ons waren het vooral de stoere, bijdehante kindjes die dat riepen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wel hier toch wel want laten de klasgenootjes die hier al een paar jaar de kerstman vernachellen toch echt van multikiul afkomst zijn.: Born Again Christian of Moslim)
Maar als je zegt dat Jezus niet bestaat heb je zo'n bananenmamma wel meteen boos
Dat lijkt mij ook weer niet gezond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, mijn dochter wilde niet van haar geloof afstappen tot haar 12e jaar.
Daar kunnen we enkel naar gissen. Dit is wat geenstijl ervan denkt:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heeft ze haar naam veranderd in een Afrikaanse naam omdat ze een Nederlandse naam racistisch vindt ofzo?
quote:Anousha Nzume heet trouwens eigenlijk Anna Steijn, maar in een vlaag van cholerische xenomanie besloot ze verder door het leven te gaan als exoot. Begrijpelijk. Verkoopt ook beter in de biznis van het sprekerscircuit en dagvoorzittersschap. Iedereen denkt wat spreekt die mevrouw goed Nederlands, en wat kent ze onze manieren goed. Met een naam als Nzume vergeet iedereen dat Anna Steijn zo Hollands is als Zwarte Piet.
Als het zo zou werken dan zouden we een fijne maatschappij hebben. Eender over wat het gaat, er zijn altijd mensen te vinden die extreme opvattingen hebben en die die op een extreme manier verkondigen. Als we alles aan die kleine groep aanpassen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Punt is dat het kapen van Zwarte Piet door de xenofoben gewoon levensgevaarlijk is voor zijn voortbestaan...
Wat kansloos.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar kunnen we enkel naar gissen. Dit is wat geenstijl ervan denkt:
[..]
Want een donkere man die cadeaus door schoorstenen in heel het land schuift in een avondje, daar is niets ongeloofwaardigs aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zwarte piet wordt ongeloofwaardig gemaakt.
12 is inderdaad wat oud. Het is niet dat ze het dan nog geloven, rond 6 jaar is dat wel gedaan. Ze houden er nog even aan vast ondanks dat ze al lang door hebben hoe het zit. Ze vinden het te leuk om het los te laten en door nog even alsof ze het geloven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook weer niet gezond.
Van Anna Steijn Anousha Nzume, Geenstijl of van beiden?quote:
Je hebt gelijk, ze is autistisch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook weer niet gezond.
Ben je vegetariër ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef asco het volgende:
Je zou je toch kapot schamen als een Nederlandse tijdreiziger uit de jaren 80 in dit land terecht zou komen.
En dan nog iets. Nu wordt dit dus aangepast. Concreet hebben we het dus over schmink.
Gaat te ver dus schijnbaar, moet minder.
Maar dat er pas van duizenden schapen de hals wordt overgesneden hoeft niet minder maar moeten we omarmen?
Echt. Dit Nederland, deze wereld snap ik steeds minder.
Ik ben zo blij dat ik vroeger de keuze heb gemaakt geen kinderen te willen en ik wens de kroost van mijn generatie alle succes in deze krankzinnige samenleving.
Van Annie Nzume.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Anna Steijn Anousha Nzume, Geenstijl of van beiden?
Geen van beide heeft ooit gegolden. ZP is afkomstig van de Moor. Prima toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:47 schreef Disorder het volgende:
Als gekleurde mensen echt gekwetst zijn door het blackface-gebeuren, d.w.z. rode lippen en oorbellen, dan zou ik er wel mee kunnen leven wanneer zwarte piet voortaan alleen nog donkergekleurd door het leven gaat, zonder die kenmerken. Ik zou het wel vervelend vinden wanneer de kleur veranderd, aangezien ik dan weer wat aan mijn neefjes uit moet leggen, en wat mij betreft het al dan niet aanwezige koloniale karakter toch al lang overgegaan is in het schoorsteen-verhaal.
Het is schijnbaar een lastige vraag ja ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niet van die lastige vragen stellen he.
Mwah, het rookverbod - hoe beperkt ook - , de betere audiodragers en videodragers, computerspellenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef asco het volgende:
Je zou je toch kapot schamen als een Nederlandse tijdreiziger uit de jaren 80 in dit land terecht zou komen.
Yep, net als opperracist quinsy en de (voorheen) criminele ghanese gelukszoeker Kno'Ledge Cesare die in zichzelf nu vooral een community leader en rapper lijkt te zien.quote:
Roken in de kroeg was net zo goed een traditie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mwah, het rookverbod - hoe beperkt ook - , de betere audiodragers en videodragers, computerspellen
en series en films zijn wel leuk.
Maar inderdaad, lang niet alles gaat goed, zoals te verwachten was.
nog steedsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roken in de kroeg was net zo goed een traditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |