Haha, vroeg me eerst wel even af wat er op een donkere heide zo snel langs me heen flitstequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond door een Fok!ker in het wild gespot!Ging lekker even trainen, 200tjes lopen
. Dus eerst even lekker wat inlopen, 1.5km ofzo. Daarna wat rekken
en beginnen met de 1e 200m. Op de helft daarvan zag ik een loper het fietspad oplopen, zelfde kant op als mij. Maar die ging ik dus voorbij, hoi! Ineens: "Hey Jero!!!
", dus ik denk "huh? Wessel? (enige hardloper die ik ken hier
)". Maar nee het was Krattenkoning, die zijn loopgroep kwijt was
. Liep voorop, maar had waarschijnlijk een verkeerd bochtje genomen. Maar zijn groep was waarschijnlijk al bij de parkeerplaats, dus hij ging weer verder. Was wel even leuk!
![]()
De rest heerlijk gelopen, was perfect weertje, lekker fris, mini beetje miezerregen en niet superdonker. Mooie tempo's kunnen halen en als laatste weer even losgegaan. Blijft toch altijd wel erg lekker die korte intervallen!![]()
https://www.endomondo.com/workouts/424597755/2368823
Mooi! Verder ook nog lekker gelopen dan trouwens?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Haha, vroeg me eerst wel even af wat er op een donkere heide zo snel langs me heen flitsteLeuk om je effe gesproken te hebben, en mijn loopgroep heb ik weer teruggevonden
Ik was al klaar toen ik jou tegenkwam, halve pyramideloop gedaan 6,5,4,3,2.1 min, ging weer lekker op de evo'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi! Verder ook nog lekker gelopen dan trouwens?
Ja, dat lijkt me ook welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
Zou ook nogal kut zijn als je zak tijdens de M gaat lekken.
Wel even opletten of je huidige zak ergens door een lusje oid omhoog wordt gehouden. Als de vervangende dat niet heeft en je zak gaat zakken (quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oooohhh ik ben echt dom geweest. Had laatst in een poging verstandig te zijn mijn waterzak uitgekookt, maar nu is het sluitingsmechanisme dus kromgetrokken
Misschien zo nog een keer in heet water om te kijken of ik hem weer recht kan buigen, en anders vóór zondag nog een nieuwe waterzak voor in de rugtas halen. Dat hoeft toch niet merk-specifiek te zijn lijkt me?
Oh gut, die heb ik ooit nog eens live gezienquote:
Die heeft in zijn boxershort ooit tegen me aan staan springenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh gut, die heb ik ooit nog eens live gezien
En dat zomaar ongevraagd bekennen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die heeft in zijn boxershort ooit tegen me aan staan springen
"I feel dirty"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb mijn kleren verbrand en ik heb met 15 x gedoucht.
Beter een uitgekookte zak, dan een zak hooi want dat kriebelt zo in de keel.quote:
tea bagging maar dan heel anders...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beter een uitgekookte zak, dan een zak hooi want dat kriebelt zo in de keel.
vergeet dat niet op je CV te zetten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En ook een fijn nummer om in je hoofd te hebben nu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:33 schreef Nirak het volgende:
Leuk leesvoer zo net voor het slapen gaan
Alles is beter dan Efteling muziekjes als je daar 3 dagen hebt rondgelopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En ook een fijn nummer om in je hoofd te hebben nu.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:36 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Efteling muziekjes als je daar 3 dagen hebt rondgelopen.
Ik heb nog wel eenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
This post is worthless without blisters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |