Laan van NOI.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mooie stad heWaar zit je ongeveer?
[..]
Ben bang dat je wel ergens gelijk hebt
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Bweeehhh ik heb zo'n werkdip, ik heb hier prachtig uitzicht over Den Haag en de zon schijnt en ik wil naar BUITENNN. Had ik maar hardloopspullen mee, je schijnt hier te kunnen douchen.
Daar kwam ik wel vaker langs in de tijd dat ik op Leidschenrein/Leidschenhagen werktequote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Laan van NOI.
En eigenlijk heb ik de stad nog nooit echt gezien! Ben wel eens in het kinderboekenmuseum geweest en als ik naar Scheveningen ga, en nu dus voor werk maar ben nog nooit echt in de stad geweestWil wel graag, maar als ik hier klaar ben is het al 18.00..
Ah vlakbij (werk zelf op CS)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Laan van NOI.
En eigenlijk heb ik de stad nog nooit echt gezien! Ben wel eens in het kinderboekenmuseum geweest en als ik naar Scheveningen ga, en nu dus voor werk maar ben nog nooit echt in de stad geweestWil wel graag, maar als ik hier klaar ben is het al 18.00..
Ja, los van hardlopen wil ik de stad ook wel eens bekijken. Maar daar zal ik dan wel een weekenddag voor moeten opofferenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ah vlakbij (werk zelf op CS)
Zijn genoeg mooie en leuke routes te bedenken, maar om zo laat te gaan hardlopen in een stad die je niet kent lijkt me nu niet bepaald fijn.
Je kan natuurlijk wel het volgende bedrijfsuitje regelenhttp://www.gildedenhaag.nl/stadswandelingen.php
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef YUR het volgende:
De marathonkriebels zijn mooi in mn rug geschoten. Dat gaat dus vast helemaal goedkomen
Wa? Bedoel je Leidsenhage?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar kwam ik wel vaker langs in de tijd dat ik op Leidschenrein/Leidschenhagen werkte
Leidsenhage iddquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wa? Bedoel je Leidsenhage?
Leidsche Rijn is bij Utrecht.
LT balen, het weer is geweldig! In ieder geval héb je uitzicht, dat hebben niet alle werkende mensen (niet eens ramen)Misschien gewoon even buiten de zon pakken?
De zon is overigens HEET. Ik drijf weg op mijn balkonnetje.
Hm, hopelijk komt dat snel goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef YUR het volgende:
De marathonkriebels zijn mooi in mn rug geschoten. Dat gaat dus vast helemaal goedkomen
Ik was inderdaad al even aan het kijken om een keer naar Egmond/Bergen te rijdenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:36 schreef Quoi het volgende:
Daph_ strand komt vast goed, misschien af en toe alvast op het strand trainen?
Door de cue 'strand' ging ik weer even op de www van Groet uit Schoorl kijken (HM met 'slechts' 2 km strand). Daar staat ook het volgende nostalgische stukje tekst
"Bij de start, de finish en op de 5, 10,5, 15 en 20 kilometerpunten staan tijdklokken. Deze klokken staan ingesteld op de start van de wedstrijd (starttijd 11.00 uur). Onthoud bij de start de tijd op de klok, zo kun je onderweg je tussentijden berekenen."
Je bent ook al 2 dagen keihard aan het feesten. Dat kan dat ouwe lijf niet meer trekken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef YUR het volgende:
Doe dan de 25 van de TdF. Die heeft een heel stuk meer afwisseling dan de 13. Als je al een paar HM hebt gelopen kan je dat makkelijk. Dan heb je echt de mooie stukken ertussen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef McTwente het volgende:
Zo, ik ben eindelijk weer bij met lezen. De combinatie van druk op het werk en een stelletje fanatieke posters is niet zo'n goede momenteel.
Hoe dan ook, op basis van de vele loopjes die hier voorbij komen en het feit dat mijn laatste wedstrijd de Ekiden was, ook maar eens een wish list gemaakt:
- Vlasakkerloop (Amersfoort) 10 mijl - 30 november 2014
- Kerstmannenloop (Amersfoort) 5 km - 18 december 2014
- Step One Winter Loop (Borne) HM - 21 december 2014
- Florijn Winterloop (Woudenberg) 10 km - 3 januari 2015
- Marathon Enschede (Enschede) HM - 19 april 2015
- Trail des Fantomes (La Roche) 12 km - 16 augustus 2015![]()
De laatste wordt vanavond besproken tijdens een training. Huisvesting ter plekke is al geregeld en het lijkt me best leuk om ook eens een trail te lopen... al zal ik het voornamelijk bij asfalt houden verder. Maar met de club een loop doen (geldt ook voor de Florijn Winterloop).![]()
Misschien in de tussentijd ook nog wat leuks meepakken wat op mijn weg komt...
Bedankt voor de tip! Ik heb nog wel even bedenktijd vermoedelijk. En tegen die tijd hoop ik dat inderdaad wel te kunnen. Al is de combi trailen en hoogtemeters natuurlijk wel een pittige..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Doe dan de 25 van de TdF. Die heeft een heel stuk meer afwisseling dan de 13. Als je al een paar HM hebt gelopen kan je dat makkelijk. Dan heb je echt de mooie stukken ertussen!
Ik sluit me bij Jero aan. Als je een aantal HMs hebt gedaan, lukt het wel. Misschien wel zwaar, maar niet onoverkomelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik heb nog wel even bedenktijd vermoedelijk. En tegen die tijd hoop ik dat inderdaad wel te kunnen. Al is de combi trailen en hoogtemeters natuurlijk wel een pittige..
Dat laatste stuk (wat dan dus het eerste stuk wordt) lijkt me andersom heel vervelend. Heel lang langzaam omhoog, en dan ineens steil naar beneden. Slopend voor je bovenbenen en ook niet lekker om de vaart er in te kunnen houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef streamnl het volgende:
Ik (en Guard) hebben uit een betrouwbare bron gehoord dat de TdF heel misschien andersom gelopen gaat worden.
En dan nemen ze wel een andere berg al laatste "muur".
Als dat nou een punt is, zou je eens een vlakke wegwedstrijd moeten overwegen. Die zijn er ook heel veel!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Wolve000 het volgende:
Slopend voor je bovenbenen en ook niet lekker om de vaart er in te kunnen houden.
15km en meer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat zijn voor jou échte LDL's dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als dat nou een punt is, zou je eens een vlakke wegwedstrijd moeten overwegen. Die zijn er ook heel veel!
De volgende keer zal ik een beetje inhouden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:18 schreef Zwabberhark het volgende:
ik maak het geregeld mee dat oude amechtige mannen met een vele malen hoger BMI dan ik (circa 22) mij voorbij razen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik een beetje inhouden.
Heel misschien zou ik de TdF dan nog een keertje doen (maar niet meer in Floreal overnachtenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef streamnl het volgende:
Ik (en Guard) hebben uit een betrouwbare bron gehoord dat de TdF heel misschien andersom gelopen gaat worden.
En dan nemen ze wel een andere berg al laatste "muur".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |