abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145555005
Als zou blijken dat Kris en Lisanne slachtoffer zijn geworden van een misdaad kan Panama fluiten naar zijn goede naam en reputatie als vakantie bestemming

De ouders van Alex Humphrey;

The heartbroken parents, from Hazel Grove, Stockport, have now contacted the Foreign Office, calling for a travel warning about Panama.
Retired Stockport College teacher Gill, 65, said: “We want the Foreign Office to wait to see if foul play is confirmed in the case of the Dutch girls, and then come out and say Panama is dangerous.
http://www.manchestereven(...)ssing-panama-7342930

[ Bericht 8% gewijzigd door Grijzemassa op 15-10-2014 00:49:28 ]
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:51:40 #127
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145555210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:51 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Kloothommel, ik denk dat je een beetje onzeker bent.
Iedere keer maar weer herhalen dat de meiden op zeker verdwaald waren en er geen enkele aanwijzing is voor een misdrijf.

Je noemt zelfs al 2 keer het topic zoals jij denkt dat het gegaan is!

Maar ik denk stiekem dat je heeeel erg twijfelt.

Als ik namelijk zo zeker van verdwalen was dan was het voor mij een gedane zaak en besteedde ik mn tijd wel aan iets anders.
Door het zo vaak te benoemen kom je niet heel zeker over.

Kloothommel, je lijkt me best een aardige vent dus als je bij ons op de misdrijftrein wilt zitten, je bent van harte welkom!
Je slaat de spijker op zijn kop!

Twijfel is een van de namen van intelligentie. (Borges)

Aardig van je dat ik op jouw treintje mag zitten.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:58:42 #128
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145555307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Tja, hoe voorzichtig geformuleerd ook (en grote kans dat er een kern van waarheid in zit), het lijkt toch nog maar een kleine stap naar: 'verkrachting is eigen schuld als je een beetje zomers gekleed gaat'. Volgens mij gaat bijna half vrouwelijk Nederland in die leeftijdscategorie ongeveer zo gekleed (zeker op vakantie) en die beschuldig je bijna van voorwaardelijke opzet.
Nee, verkrachting is nooit de schuld van het slachtoffer.

Wat kleding betreft maakt iedereen zijn eigen afweging, maar er zijn toch ook wel collectieve normen. Een bikini op het strand is normaal, maar ik zou het toch wat raar vinden als mijn vrouw in bikini in Amsterdam gaat winkelen.

Als het echt warm is, dan kan ik best begrijpen dat je luchtig gekleed gaat tijdens een wandeling. Een geoefend wandelaar houdt er echter rekening mee dat het weer kan omslaan. Daarnaast, zoals gezegd, moet je ook denken aan bescherming tegen insecten e.d.
pi_145555329
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop!
Twijfel is een van de namen van intelligentie. (Borges)
Aardig van je dat ik op jouw treintje mag zitten.
Het is niet mijn trein maar ben wel aandeelhouder.
Zoals ik zei je bent van harte welkom!

Voor de ouders van Alex Humprey Grijzemassa moet het helemaal erg zijn.
Niks is van hem gevonden (feitelijk zou ie nog kunnen leven)
Hoe moeilijk het ook zal zijn, de ouders van K en L weten wel voor 99.99% dat hun dochters er niet meer zijn en hebben ze heel weinig maar wel iets om te begraven
pi_145555367
Over resten gesproken: Er zijn laatst toch weer resten gevonden?
Is daar al iets meer over bekend?
pi_145555374
Na een bepaald moment is er geen pin code meer ingevoerd in de telefoon(s). Wel zijn er fotos grmaakt..

Met mijn androidtoestel kan je gewoon fotos maken zondrr een pin in te toetsen. Iemand anders dan dr twee dames heeft dus de beschikking gehad over de telefoon(s)?.....
pi_145555392
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Het is niet mijn trein maar ben wel aandeelhouder.
Zoals ik zei je bent van harte welkom!
Voor de ouders van Alex Humprey Grijzemassa moet het helemaal erg zijn.
Niks is van hem gevonden (feitelijk zou ie nog kunnen leven)
Hoe moeilijk het ook zal zijn, de ouders van K en L weten wel voor 99.99% dat hun dochters er niet meer zijn en hebben ze heel weinig maar wel iets om te begraven
Ja is allemaal waar. Maar wat ik eigenlijk met het bericht wilde zeggen is dat de druk op de ketel wel erg hoog is voor Panama. Ze kunnen zich echt niet veroorloven dat er een negatief reisadvies gegeven wordt voor Panama. Kan toch niet zijn dat dit geen enkele invloed heeft op de conclusie van wel of geen misdaad en een eventueel vervolgonderzoek.
pi_145555446
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja is allemaal waar. Maar wat ik eigenlijk met het bericht wilde zeggen is dat de druk op de ketel wel erg hoog is voor Panama. Ze kunnen zich echt niet veroorloven dat er een negatief reisadvies gegeven wordt voor Panama. Kan toch niet zijn dat dit geen enkele invloed heeft op de conclusie van wel of geen misdaad.
Wat ik zo apart vind is dat iedere keer als de ouders naar Panama gaan er resten worden gevonden.
Als of het een B-Thriller is waar de Panamese regering informatie achterhoudt.
"We plaatsen wat resten zodat de ouders weer wat rustig zijn" (dit geloof ik niet hoor !!!)

Zullen de ouders van Kris zich er eerder bij neerleggen als bv de schedel wordt gevonden?
Dat ze ECHT iets hebben om te begraven?

Ik denk als de Panamese regering dit hadden geweten dan waren als Kris en Lisanne wel verdwaald waren geweest in de eerste 5 dagen gevonden.
Deze shit kunnen ze niet gebruiken
pi_145555514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat ik zo apart vind is dat iedere keer als de ouders naar Panama gaan er resten worden gevonden.
"We plaatsen wat resten zodat de ouders weer wat rustig zijn" (dit geloof ik niet hoor !!!)
Zullen de ouders van Kris zich er eerder bij neerleggen als bv de schedel wordt gevonden?
Ik denk als de Panamese regering dit hadden geweten dan waren als Kris en Lisanne wel verdwaald waren geweest in de eerste 5 dagen gevonden.
Wat ik vooral opvallend vond is dat de rugtas gevonden is 2 dagen nadat met groot tamtam was aangekondigd door de ouders en Sinaproc dat het onderzoek zich naar Costa Rica zou uitbreiden.
De ouders stonden op het punt om ook in Costa Rica aangifte te doen van de vermissing, zodat ook daar officicieël gezocht zou worden naar K&L. Panama wilde duidelijk liefst geen buitenlandse inmenging in het onderzoek.
pi_145555535
Over de zoektocht gesproken:

Feliciano wil op 3 april met zijn tasje met fruit samen met jongens gaan zoeken.
Op het moment dat ze de groepen aan het verdelen zijn wordt 1 van de jongens gebeld door hogerhand dat ze niet mogen.
Ze gaan niet zegt ie omdat ze niet mogen.

In de reportage van Hans en Roelie zegt ie opeens dat ie op 3 april WEL is gegaan 8)7 maar aan de voetafdrukken in de modder wel kon zien dat ze daar niet waren geweest (paddock)

Vanaf het begin van de Pianista tot aan de paddock is het aardig wat uurtjes lopen ( dik 4 uur?)
Als Feliciano op 3 april heen en weer is gegaan dan moet ie 's ochtends om 1030 al zijn vertrokken om voor donker weer terug te zijn

Is het bekend hoe laat hij die groepen aan het indelen was?
pi_145555570
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat ik vooral opvallend vond is dat de rugtas gevonden is 2 dagen nadat met groot tamtam was aangekondigd door de ouders en Sinaproc dat het onderzoek zich naar Costa Rica zou uitbreiden.
De ouders stonden op het punt om ook in Costa Rica aangifte te doen van de vermissing, zodat ook daar officicieël gezocht zou worden naar K&L. Panama wilde duidelijk liefst geen buitenlandse inmenging in het onderzoek.
Dit wist ik niet eens
  woensdag 15 oktober 2014 @ 01:23:26 #137
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145555591
quote:

[..]

Costa Rica was er op dat moment al bij betrokken. Een team van het Costaricaanse Rode Kruis deed mee met de zoekacties:
http://www.nacion.com/suc(...)ma_0_1417458419.html
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145555641
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Costa Rica was er op dat moment al bij betrokken. Een team van het Costaricaanse Rode Kruis deed mee met de zoekacties:
Die werden toen al weer snel naar huis gestuurd, na een paar dagen.
De zoektocht in de bergen door het Rode Kruis van Costa Rica werd beëindigd en die gingen naar huis.
Er werd toen verder gezocht in het dorp door de Nederlandse reddingshonden.
http://www.portobelostere(...)o-retornan-a-holanda

[ Bericht 10% gewijzigd door Grijzemassa op 15-10-2014 01:39:17 ]
pi_145555738
x

[ Bericht 99% gewijzigd door Grijzemassa op 15-10-2014 01:38:33 ]
pi_145555817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Over de zoektocht gesproken:
Feliciano wil op 3 april met zijn tasje met fruit samen met jongens gaan zoeken.
Op het moment dat ze de groepen aan het verdelen zijn wordt 1 van de jongens gebeld door hogerhand dat ze niet mogen.
Ze gaan niet zegt ie omdat ze niet mogen.
In de reportage van Hans en Roelie zegt ie opeens dat ie op 3 april WEL is gegaan 8)7 maar aan de voetafdrukken in de modder wel kon zien dat ze daar niet waren geweest (paddock)
Vanaf het begin van de Pianista tot aan de paddock is het aardig wat uurtjes lopen ( dik 4 uur?)
Als Feliciano op 3 april heen en weer is gegaan dan moet ie 's ochtends om 1030 al zijn vertrokken om voor donker weer terug te zijn
Is het bekend hoe laat hij die groepen aan het indelen was?
Ik moet mezelf editen.
Nu is Feliciano op 3 april niet alleen tot de paddocks gegaan maar zelfs tot Bocas del Toro?!!!

http://www.panamaamerica.(...)dizar-investigacion#

Wat jammer dat ie ze toen niet heeft gevonden en wat zal ie close zijn geweest!
pi_145555864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:03 schreef SOG het volgende:
Na een bepaald moment is er geen pin code meer ingevoerd in de telefoon(s). Wel zijn er fotos grmaakt..
Met mijn androidtoestel kan je gewoon fotos maken zondrr een pin in te toetsen. Iemand anders dan dr twee dames heeft dus de beschikking gehad over de telefoon(s)?.....
De handelingen die zijn gedaan kunnen zijn gedaan zonder pincode in te voeren.(foto maken, 112 bellen)
Echter, in de 1e 4 dagen is de juiste pin ingevoerd. Daarna de verkeerde

En nee er zijn met de telefoons geen foto's gemaakt. Dat was met het fototoestel
pi_145556066
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
dan zou er een (privé) kliniek en chirurg aan te pas moeten komen en later de resten langs de rivier gedumpt. Zijn er klinieken in de buurt van Boquete en/of zijn daar artsen die dit kunnen uitvoeren?
ja, die zijn er, daarom schreef ik `minimaal `10 mensen
( en sorry COPYCAT, daar was geen fantasie bij, 10 is misschien te weinig zelfs )

[ Bericht 4% gewijzigd door suddenintuition op 15-10-2014 04:07:10 ]
pi_145556167
Jackie12 : ik was de telefoonlijst aan het bekijken net ( i.v.m. eventueel `dader-gedrag `
ten opzichte van , eventueel het sms-lezen wat ik daarstraks schreef, of dat dat in te passen was )
en toen zag ik dat de aardbeving van 2 april er verkeerd in stond
De telefoonlijst, is naar ik aanneem, toch op Panamese-tijd ?
Dan zou de aardbeving er ook in moeten staan, op Panamese-tijd
echter, de aardbeving staat er in op GT 16.13, het verschil van GT met Panama
is 5 uur ( Ned en Panama op dit moment 7 uur )

De Panames-tijd voor de telefoonlijst, moet zijn 11.13 uur

http://nl.earthquake-repo(...)panama-on-april-2nd/

de link doet het niet....pfffff.....google maar : aardbeving panama 2 april METEEN BOVENSTE

[ Bericht 7% gewijzigd door suddenintuition op 15-10-2014 03:47:11 ]
pi_145556292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
klopt, was me al lang opgevallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door suddenintuition op 15-10-2014 03:48:09 ]
pi_145556294
quote:
[..]
daarom klopt er vanalles niet, het zijn allemaal slechts aanwijzingen, maar ze stapelen zich wel op

[ Bericht 3% gewijzigd door suddenintuition op 15-10-2014 03:49:58 ]
pi_145556296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
klopt, maar ook Colombia is er dan bij betrokken blijkbaar, bij dit hele gedoe

[ Bericht 2% gewijzigd door suddenintuition op 15-10-2014 03:52:13 ]
pi_145556413
ja kijk, AL die dingen waren mij allang opgevallen, weken c.q. maanden, maar ja...
mag je als `gewoon mens ` dan nog wel twijfelen ??? en denken aan misdaad ?

Nee, dus...dat mag niet, want dan ben je a. een `trol `
( ik heb het woord moeten opzoeken, ik ben er werkelijk van verschoten, waar ik hedenavond door die lekkere jongen, die zich Gorraay noemt, weeeeeeeer voor ben uitgescholden )
of je bent b. irritant ( gezegd door NOG WEL een moderator, dit is volgens mij ONJUIST gedrag van een moderator, die zich EN in een discussie mengt, daar komt nog bij, dat ze OLIE op het vuur gooit, op deze manier ) want dan krijg je c. de reactie van Agter ( zou `achter ` moeten zijn, volgens mij, maar ja..) die zich, onmiddellijk `gesterkt ` voelt door die MODERATOR, die olie op het vuur gooide, en reageerde met : I couldn`t agree more
Een moderator die mee discussieert, vindt je alleen maar hier, en die kan nooit n e u t r a a l
zijn op deze manier, je bent OF moderator, OF je bent user. Allebei kan niet..

bij mijn weten, hou ik me keurig aan de regels, zoals altijd trouwens, niet alleen hier,
ik heb nog nooit iemand uitgescholden hier, maar toch is er sprake van wrijving hier,
omdat iemand een andere mening heeft, terwijl daar juist hier ruimte voor zou moeten zijn..
vreeeemde zaak ! Zeer vreemd !

Oooh ja, en dan nog even iets, over die aankomende meeting op vrijdag 7 nov.
ik wens jullie bij deze ook nog een hele prettige avond daar, ik had aangeboden aan
Poolbal, om zelfs mensen op te halen / brengen en er een gezellige avond van te maken,
maar ik vrees dat het overgrote deel hier, n i e t mijn soort mensen is, er zitten er wat mij betreft een paar rotte appels tussen, die de rest aansteken c.q. opstoken. Daar ga ik geen tijd aan besteden, sorry.. Goed nieuws dus, voor sommigen van jullie, ik wens jullie een fijne avond daar !

[ Bericht 4% gewijzigd door suddenintuition op 15-10-2014 03:58:17 ]
pi_145557655
De Boquete Tree trek is in Palo Alto. Op onderstaande website zie je een kaartje met de topo gegevens:

http://old.hotelbook.ru/en/popup/hotel/?id=257682

ik blijf erbij dat de dames na de quebrada zijn omgedraaid, teruggelopen zijn naar de mirador, weer afgedaald zijn richting Boquete, en dat er toen iets gebeurd is. Misschien kun je van de mirador wel naar Palo Alto lopen, langs de rio El Pianista aan de Caraibische kant. Ik begrijp dat er immers 2 paden naar de mirador gaan. Dat betekent dan omhoog, en omlaag.

Zeg nou zelf, als je in die meer dan manshoge geulen moet lopen, wat is daar nou aan? Je ziet verder niets.

[ Bericht 45% gewijzigd door Poekje01 op 15-10-2014 08:33:49 ]
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:52:27 #149
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145558003
Edit: de uitzending is net voorbij.

'Vandaag de dag' van WNL op NPO1 (uitzending 15-10)
http://www.omroepwnl.nl/programmas/detail/vandaag-de-dag

[ Bericht 45% gewijzigd door Domnivoor op 15-10-2014 09:00:51 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:00:57 #150
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_145559231
quote:
2s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:52 schreef Domnivoor het volgende:
Edit: de uitzending is net voorbij.

'Vandaag de dag' van WNL op NPO1 (uitzending 15-10)
http://www.omroepwnl.nl/programmas/detail/vandaag-de-dag
Wanneer is er wat te zien?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')