Je slaat de spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:51 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Kloothommel, ik denk dat je een beetje onzeker bent.
Iedere keer maar weer herhalen dat de meiden op zeker verdwaald waren en er geen enkele aanwijzing is voor een misdrijf.
Je noemt zelfs al 2 keer het topic zoals jij denkt dat het gegaan is!
Maar ik denk stiekem dat je heeeel erg twijfelt.
Als ik namelijk zo zeker van verdwalen was dan was het voor mij een gedane zaak en besteedde ik mn tijd wel aan iets anders.
Door het zo vaak te benoemen kom je niet heel zeker over.
Kloothommel, je lijkt me best een aardige vent dus als je bij ons op de misdrijftrein wilt zitten, je bent van harte welkom!
Nee, verkrachting is nooit de schuld van het slachtoffer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Tja, hoe voorzichtig geformuleerd ook (en grote kans dat er een kern van waarheid in zit), het lijkt toch nog maar een kleine stap naar: 'verkrachting is eigen schuld als je een beetje zomers gekleed gaat'. Volgens mij gaat bijna half vrouwelijk Nederland in die leeftijdscategorie ongeveer zo gekleed (zeker op vakantie) en die beschuldig je bijna van voorwaardelijke opzet.
Het is niet mijn trein maar ben wel aandeelhouder.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop!
Twijfel is een van de namen van intelligentie. (Borges)
Aardig van je dat ik op jouw treintje mag zitten.
Ja is allemaal waar. Maar wat ik eigenlijk met het bericht wilde zeggen is dat de druk op de ketel wel erg hoog is voor Panama. Ze kunnen zich echt niet veroorloven dat er een negatief reisadvies gegeven wordt voor Panama. Kan toch niet zijn dat dit geen enkele invloed heeft op de conclusie van wel of geen misdaad en een eventueel vervolgonderzoek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Het is niet mijn trein maar ben wel aandeelhouder.
Zoals ik zei je bent van harte welkom!
Voor de ouders van Alex Humprey Grijzemassa moet het helemaal erg zijn.
Niks is van hem gevonden (feitelijk zou ie nog kunnen leven)
Hoe moeilijk het ook zal zijn, de ouders van K en L weten wel voor 99.99% dat hun dochters er niet meer zijn en hebben ze heel weinig maar wel iets om te begraven
Wat ik zo apart vind is dat iedere keer als de ouders naar Panama gaan er resten worden gevonden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja is allemaal waar. Maar wat ik eigenlijk met het bericht wilde zeggen is dat de druk op de ketel wel erg hoog is voor Panama. Ze kunnen zich echt niet veroorloven dat er een negatief reisadvies gegeven wordt voor Panama. Kan toch niet zijn dat dit geen enkele invloed heeft op de conclusie van wel of geen misdaad.
Wat ik vooral opvallend vond is dat de rugtas gevonden is 2 dagen nadat met groot tamtam was aangekondigd door de ouders en Sinaproc dat het onderzoek zich naar Costa Rica zou uitbreiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat ik zo apart vind is dat iedere keer als de ouders naar Panama gaan er resten worden gevonden.
Als of het een B-Thriller is waar de Panamese regering informatie achterhoudt.
"We plaatsen wat resten zodat de ouders weer wat rustig zijn" (dit geloof ik niet hoor !!!)
Zullen de ouders van Kris zich er eerder bij neerleggen als bv de schedel wordt gevonden?
Dat ze ECHT iets hebben om te begraven?
Ik denk als de Panamese regering dit hadden geweten dan waren als Kris en Lisanne wel verdwaald waren geweest in de eerste 5 dagen gevonden.
Deze shit kunnen ze niet gebruiken
Dit wist ik niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat ik vooral opvallend vond is dat de rugtas gevonden is 2 dagen nadat met groot tamtam was aangekondigd door de ouders en Sinaproc dat het onderzoek zich naar Costa Rica zou uitbreiden.
De ouders stonden op het punt om ook in Costa Rica aangifte te doen van de vermissing, zodat ook daar officicieël gezocht zou worden naar K&L. Panama wilde duidelijk liefst geen buitenlandse inmenging in het onderzoek.
Costa Rica was er op dat moment al bij betrokken. Een team van het Costaricaanse Rode Kruis deed mee met de zoekacties:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat ik vooral opvallend vond is dat de rugtas gevonden is 2 dagen nadat met groot tamtam was aangekondigd door de ouders en Sinaproc dat het onderzoek zich naar Costa Rica zou uitbreiden.
De ouders stonden op het punt om ook in Costa Rica aangifte te doen van de vermissing, zodat ook daar officicieël gezocht zou worden naar K&L. Panama wilde duidelijk liefst geen buitenlandse inmenging in het onderzoek.
Die werden toen al weer snel naar huis gestuurd, na een paar dagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Costa Rica was er op dat moment al bij betrokken. Een team van het Costaricaanse Rode Kruis deed mee met de zoekacties:
http://www.nacion.com/suc(...)ma_0_1417458419.html
Ik moet mezelf editen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Over de zoektocht gesproken:
Feliciano wil op 3 april met zijn tasje met fruit samen met jongens gaan zoeken.
Op het moment dat ze de groepen aan het verdelen zijn wordt 1 van de jongens gebeld door hogerhand dat ze niet mogen.
Ze gaan niet zegt ie omdat ze niet mogen.
In de reportage van Hans en Roelie zegt ie opeens dat ie op 3 april WEL is gegaanmaar aan de voetafdrukken in de modder wel kon zien dat ze daar niet waren geweest (paddock)
Vanaf het begin van de Pianista tot aan de paddock is het aardig wat uurtjes lopen ( dik 4 uur?)
Als Feliciano op 3 april heen en weer is gegaan dan moet ie 's ochtends om 1030 al zijn vertrokken om voor donker weer terug te zijn
Is het bekend hoe laat hij die groepen aan het indelen was?
De handelingen die zijn gedaan kunnen zijn gedaan zonder pincode in te voeren.(foto maken, 112 bellen)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:03 schreef SOG het volgende:
Na een bepaald moment is er geen pin code meer ingevoerd in de telefoon(s). Wel zijn er fotos grmaakt..
Met mijn androidtoestel kan je gewoon fotos maken zondrr een pin in te toetsen. Iemand anders dan dr twee dames heeft dus de beschikking gehad over de telefoon(s)?.....
ja, die zijn er, daarom schreef ik `minimaal `10 mensenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
dan zou er een (privé) kliniek en chirurg aan te pas moeten komen en later de resten langs de rivier gedumpt. Zijn er klinieken in de buurt van Boquete en/of zijn daar artsen die dit kunnen uitvoeren?
klopt, was me al lang opgevallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat ik zo apart vind is dat iedere keer als de ouders naar Panama gaan er resten worden gevonden.
Als of het een B-Thriller is waar de Panamese regering informatie achterhoudt.
"We plaatsen wat resten zodat de ouders weer wat rustig zijn" (dit geloof ik niet hoor !!!)
Zullen de ouders van Kris zich er eerder bij neerleggen als bv de schedel wordt gevonden?
Dat ze ECHT iets hebben om te begraven?
Ik denk als de Panamese regering dit hadden geweten dan waren als Kris en Lisanne wel verdwaald waren geweest in de eerste 5 dagen gevonden.
Deze shit kunnen ze niet gebruiken
daarom klopt er vanalles niet, het zijn allemaal slechts aanwijzingen, maar ze stapelen zich wel opquote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
klopt, maar ook Colombia is er dan bij betrokken blijkbaar, bij dit hele gedoequote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Costa Rica was er op dat moment al bij betrokken. Een team van het Costaricaanse Rode Kruis deed mee met de zoekacties:
http://www.nacion.com/suc(...)ma_0_1417458419.html
Wanneer is er wat te zien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:52 schreef Domnivoor het volgende:
Edit: de uitzending is net voorbij.
'Vandaag de dag' van WNL op NPO1 (uitzending 15-10)
http://www.omroepwnl.nl/programmas/detail/vandaag-de-dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |