SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
Door veel bijbelstudie, en proberen de achterliggende informatie over stukken te kennen. De tijd waar het in is geschreven. Maar het is lastig, en ik zeg ook niet dat ik het goed heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Maar hoe maak je dan voor jezelf het onderscheid wat wel en niet te geloven?
Maar dat is wel lastig natuurlijk. Wat is een goed mens? Daar verschillen mensen onderling gigantisch over. Stel dat er een God is, dan moet die dus een kant kiezen. Wat automatisch betekent dat de mensen die op dit moment het eens zijn met de mening van God, een streepje voor hebben op de rest. En dan zit je praktisch weer in elke religie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:29 schreef 2Happy4U het volgende:
MOCHT er een god zijn dan geloof ik niet dat die je stuurt naar hel (of wat voor variant daarvan) enkel omdat je niet gelooft. Denk eerder dat hij je naar de hel zou sturen omdat je tijdens je menselijke jaren een slecht persoon zou zijn en dat je dan X aantal jaar moet 'branden' voordat je de hemel in mag.
quote:
quote:
Purgatory ja.quote:
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op iemands God. Zal ik je een geheimpje verklappen. God bestaat nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Koran staan enkel wel de letterlijke woorden van Allah en dus niet opgeschreven verhalen van gebeurtenissen. Als je de Koran bekritiseerd lever je dus direct kritiek op hun God.
Maar hier houd ik het bij. Ik zette enkel nog even mijn laptop aan voor mijn email. Stomme quotemelder.
Opzettelijk iemand pijn doen denk ik? Zolang diegene dat niet wilt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is wel lastig natuurlijk. Wat is een goed mens? Daar verschillen mensen onderling gigantisch over. Stel dat er een God is, dan moet die dus een kant kiezen. Wat automatisch betekent dat de mensen die op dit moment het eens zijn met de mening van God, een streepje voor hebben op de rest. En dan zit je praktisch weer in elke religie.
[..]
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op iemands God. Zal ik je een geheimpje verklappen. God bestaat niet
Bewijzen dat iets niet bestaat kan sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?
Kan je niet bewijzen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is wel lastig natuurlijk. Wat is een goed mens? Daar verschillen mensen onderling gigantisch over. Stel dat er een God is, dan moet die dus een kant kiezen. Wat automatisch betekent dat de mensen die op dit moment het eens zijn met de mening van God, een streepje voor hebben op de rest. En dan zit je praktisch weer in elke religie.
[..]
[..]
Amerikaanse pulp dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je die niet dan? Oscar-winnaar he
http://www.moviemeter.nl/film/87685
Vliegende varkens bestaan. Nee, nee. Ik hoef het niet te bewijzen. Bewijs jij maar dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?
Kan je niet bewijzen.
Maar hoe weet je dat degene die zichzelf als gelovige zien wel doen wat God wil? Ik geloof niet in god, maar ik durf te zeggen dat ik nog nooit iemand kwaad heb gedaan. Maar God zal mij naar de hel sturen en de pedopriester die een aantal weesgegroetjes heeft gedaan mag chillen in de hemel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is alweer half 2 bizar hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou verstandig zijn als ik mijn activiteiten op FOK! (al dan niet tijdelijk) staak.
Beter?
Ze bestaan. Vaak moeten ze een extra ticket kopen omdat ze twee stoelen nodig hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vliegende varkens bestaan. Nee, nee. Ik hoef het niet te bewijzen. Bewijs jij maar dat het niet zo is.
Hoe kom je bij dat laatste?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat degene die zichzelf als gelovige zien wel doen wat God wil? Ik geloof niet in goed, maar ik durf te zeggen dat ik nog nooit iemand kwaad heb gedaan. Maar God zal mij naar de hel sturen en de pedopriester die een aantal weesgegroetjes heeft gedaan mag chillen in de hemel?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bestaan. Vaak moeten ze een extra ticket kopen omdat ze twee stoelen nodig hebben.
Klopt. Maar daarom snap ik dat hele atheïsme niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bewijzen dat iets niet bestaat kan sowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |