En waarom moet die grote meerderheid verandering accepteren en hoeft de kleine minderheid het status quo niet te accepteren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of mensen moeten niet zo standvastig blijven doen over hun tradities. Een tijdje terug had je ook een blanke piet. Big deal.
Dat kan toch net zo goed geaccepteerd worden door de mensen die er voor zijn
wit brood!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
+ "dan is [voer hier iets in dat overduidelijk niet racistisch is] ook racisme!"
Nou. Literair is het natuurlijk wel een drama.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
de bijbel is beste boek ooit geschreven prachtige metaforen alles
Juist niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Literair is het natuurlijk wel een drama.
King James Version. Beste vertaling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt geen idee. Ik heb het ding ook weggegooid sindsdien dus kan niet opzoeken.
Ah, daar ben ik nog niet. Vind het niet veel schokkender dan de tora.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doden van een vrouw die verkracht is geloof ik.
Mensen moeten, daar ga je al.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of mensen moeten niet zo standvastig blijven doen over hun tradities. Een tijdje terug had je ook een blanke piet. Big deal.
Dat kan toch net zo goed geaccepteerd worden door de mensen die er voor zijn
Nee vind die hele sinterklaasdiscussie maar crapquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
madame heeft iets gehoord/gelezen hoor.
[..]
Dus jij vindt dat elke beslissing, elke keuze, elke manier van traditie alleen afhangt of de meerderheid het ermee eens is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En waarom moet die grote meerderheid verandering accepteren en hoeft de kleine minderheid het status quo niet te accepteren?
De bijbel bevat twee keer zo veel geweld maar als je corrigeert naar aantal pagina's bevat de Koran twee keer zo veel geweld. Bedankt voor deze kennisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://dwindlinginunbelie(...)-bible-or-quran.html
Stout geweest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee vind die hele sinterklaasdiscussie maar crap
Krijg toch al 3 jaar geen cadeaus meer op 5 december![]()
Ja klopt. Bedoelde ook % natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bijbel bevat twee keer zo veel geweld maar als je corrigeert naar aantal pagina's bevat de Koran twee keer zo veel geweld. Bedankt voor deze kennis
Dat was hem idd. In de comments stond ook iets van 'Maar Nederland is wel de eerste met homowet blabla blabla Bla'.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik herkende 'm ook alIets met palingen
Nou nou nou. Niet eens met orange is the new black?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige serie waar ik moeite heb om er op te wachten![]()
Bij alle andere series zou het me een rotzorg zijn wanneer het terugkomt.
Het staat er inderdaad letterlijk ja, in zijn eigen bron wel prachtig ditquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bijbel bevat twee keer zo veel geweld maar als je corrigeert naar aantal pagina's bevat de Koran twee keer zo veel geweld. Bedankt voor deze kennis
Nee dat vind ik niet. Maar de minderheid kan niet bepalen hoe de meerderheid een bepaalt feest viertquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke beslissing, elke keuze, elke manier van traditie alleen afhangt of de meerderheid het ermee eens is?
Nee neefje die niet meer geloofdequote:
Percentage is natuurlijk wel een hoop verschil.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er inderdaad letterlijk ja, in zijn eigen bron wel prachtig dit
Als de traditie niemand, of het nou mensen of dieren, op een of andere manier belemmeren. Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke beslissing, elke keuze, elke manier van traditie alleen afhangt of de meerderheid het ermee eens is?
Ik al 8 jaar niet meer Anouk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt er van snowie. Moet je maar lief zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |