Wel godverdomme. Hoe weet je dit nou weerquote:
Staan allebei ook gewoon in de Top 2000, dus zo onbekend is 't nietquote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Hoe weet je dit nou weer
Dank iig.
Welke zender en hoe laat? Misschien staat er wel een playlist online.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een niet heel erg doch redelijk bekend popliedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het lijkt ergens een beetje hierop, hetzelfde soort ritme:
Maar het is wat melancholischer en je hoort op de voorgrond samples van een shakuhachi (dezelfde fluit die je ook hoort in Enigma - Sadeness). Ook is er een duidelijke blues-gitaar aanwezig. De zanger deed me denken aan Mark Knopfler, maar die is het denk ik niet. De zanger zingt ook elke keer iets van "Blues Hill".
Ik ben al heel lang op zoek naar artiest en titel. Hij was vandaag op de radio, maar er werd niet gezegd hoe het liedje heette.
Dit is 'm! Is ie niet recent? Maar je hebt 'm gevonden, wat leukquote:Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Totaal niet recent, maar misschien is er een cover of is ie gewoon vaak op de radio
Als je 1995 recent wil noemen dan wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is 'm! Is ie niet recent? Maar je hebt 'm gevonden, wat leukZo gauw ik het ritme hoorde dacht ik al: ja hoor, bingo. Thanxxx
Dat moet The Healer van Santana en John Lee Hooker zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een niet heel erg doch redelijk bekend popliedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het lijkt ergens een beetje hierop, hetzelfde soort ritme:
Maar het is wat melancholischer en je hoort op de voorgrond samples van een shakuhachi (dezelfde fluit die je ook hoort in Enigma - Sadeness). Ook is er een duidelijke blues-gitaar aanwezig. De zanger deed me denken aan Mark Knopfler, maar die is het denk ik niet. De zanger zingt ook elke keer iets van "Blues Hill".
Ik ben al heel lang op zoek naar artiest en titel. Hij was vandaag op de radio, maar er werd niet gezegd hoe het liedje heette.
Nee, dat is niet recent neequote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je 1995 recent wil noemen dan wel.
Thanx!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet The Healer van Santana en John Lee Hooker zijn.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef Nursing1993 het volgende:
Hoe heet het nummer vanaf 4.41?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:37 schreef vigilant7 het volgende:
Ik heb gisteren een liedje in een reclame gehoord op discovery channel. Het ging om parfum, welke parfum weet ik niet meer.
Blümchen misschien?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Een lastige denk ik. Ik weet niet goed hoe ik 't moet omschrijven. Was volgens mij best populair ergens rond 2005, maar daarin kan ik me vergissen. Ik kan me maar een deel van het nummer herinneren zonder zang, maar ik weet vrijwel zeker dat er wel in gezongen wordt.
Het klinkt vrolijk en er zit een trompet in. Beetje als du du du dudududududu. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven
Heb een heleboel 'best pop songs of <insert jaar>' beluisterd, maar helaas zonder resultaat. Vreselijk frustrerend dit
Het stukje dat ik bedoel heeft (vaag) wel wat weg van dit nummer vanaf 0:20
Ik hoop dat iemand er ondanks de vage omschrijving toch iets mee kan
??quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Een lastige denk ik. Ik weet niet goed hoe ik 't moet omschrijven. Was volgens mij best populair ergens rond 2005, maar daarin kan ik me vergissen. Ik kan me maar een deel van het nummer herinneren zonder zang, maar ik weet vrijwel zeker dat er wel in gezongen wordt.
Het klinkt vrolijk en er zit een trompet in. Beetje als du du du dudududududu. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven
Heb een heleboel 'best pop songs of <insert jaar>' beluisterd, maar helaas zonder resultaat. Vreselijk frustrerend dit
Nopequote:
Baas meldt zichquote:Op zondag 16 november 2014 01:10 schreef weekendalex het volgende:
Jongons!
Ik ga jullie een praktisch onmogelijke vraag stellen.
Ik zoek een nummer uit een Vodafone reclame. Denk je, mwah, niet zo moeilijk! Nou... deze reclame is uit 2003 of zo. De reclame was in een weiland en het muziekje was met een harp.
En ja, dit is alle info die ik jullie kan geven. Als iemand dit weet is diegene een ekte baas!
Ja hoor, heldquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef Santello het volgende:
Ik zoek:
http://www.rtlxl.nl/#!/vo(...)11-95d1-576cf7336d15
Vanaf 1:08:30
Gaat om achtergrond muziek.
thenk joe!quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon soundhound of shazam gebruiken
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Het doet mij denken aan Scooter - Friends:quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |