abonnement Unibet Coolblue
pi_145516830

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
WhoSampled
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB, willem888 & MissLuna voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:17:26 #2
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_145517688
Ik ben nog steeds op zoek naar dit liedje dat even kort uit de jukebox komt in de serie Cheers (seizoen 9, aflevering 6):

http://picosong.com/fqh8/

Dit is de eerste keer dat ik op een songtekst via Google echt helemaal niks vind, grmbl.
Iemand enig idee? Ik zou er erg blij mee zijn.

Dank alvast!
Stop the world, I want to get out.
pi_145518571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Lkw het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar dit liedje dat even kort uit de jukebox komt in de serie Cheers (seizoen 9, aflevering 6):
http://picosong.com/fqh8/
Dit is de eerste keer dat ik op een songtekst via Google echt helemaal niks vind, grmbl.
Iemand enig idee? Ik zou er erg blij mee zijn.
Dank alvast!
Darude - Sandstorm
pi_145519441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Darude - Sandstorm
hetzalallemaalwel
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:39:05 #5
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145530901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Lkw het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar dit liedje dat even kort uit de jukebox komt in de serie Cheers (seizoen 9, aflevering 6):
http://picosong.com/fqh8/
Dit is de eerste keer dat ik op een songtekst via Google echt helemaal niks vind, grmbl.
Iemand enig idee? Ik zou er erg blij mee zijn.
Dank alvast!
Dit is geen bestaand nummer volgens mij, ze hebben het originele nummer (I Fought The Law) eruit geknipt om de kosten te drukken voor de dvd release.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_145536255
Ik zoek een nummer!

Het komt uit Expeditie Robinson en wordt iedere keer aan het einde van de aflevering gedraaid, op het moment dat een verliezer naar huis gaat. Het is een prachtig stukje soundtrack-achtige muziek, heel rustig.

http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)79-a12a-bb8fa247ab8a (59:37)
http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)3f-8d24-12b554033fd6 (1:00:15)

Er wordt doorheen gepraat, dus shazammen lukt me helaas niet! Kan iemand me hierbij helpen?
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_145565984
We kennen de melodie (zo ongeveer) maar kunnen er echt niet meer op komen welk nummer het is.
Uren geyoutubed hielp nix .
Zelfs de eerste hulp door hetzalallemaalwel mocht niet baten.

Christina Aguilera - Hurt was het niet.


Wie verlost ons uit deze impasse.

Bij voorbaat dank.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rob op 15-10-2014 14:03:55 ]
pi_145569761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:56 schreef aKboR het volgende:
We kennen de melodie (zo ongeveer) maar kunnen er echt niet meer op komen welk nummer het is.
Uren geyoutubed hielp nix .
Zelfs de eerste hulp door hetzalallemaalwel mocht niet baten.
Christina Aguilera - Hurt was het niet.
Wie verlost ons uit deze impasse.
Bij voorbaat dank.
Ik hoor een vleugje Diamonds van Rihanna
pi_145575581
Wie is die vrouw uit dit filmpje?
pindazakje
pi_145575723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie is die vrouw uit dit filmpje?
Die danst (langer haar) of die papapapapa zingt (korter haar)?

Edit:
Origineel:
Zangeres: Edita Piekha
Maar ik weet niet zeker of Edita ook in de clip van WTF! te zien is.

[ Bericht 26% gewijzigd door spijkerbroek op 15-10-2014 18:27:24 ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145576056
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Die danst (langer haar) of die papapapapa zingt (korter haar)?
Die papapapapa zingt O+
En nee dat is niet Edita.
pindazakje
  woensdag 15 oktober 2014 @ 20:59:03 #12
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_145582289
Hoe heet dat nummer ook weer, ik denk midden jaren 90, een rauwe vrouwenstem die " heeey hey hey hey" zingt. Beetje housey
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 oktober 2014 @ 21:02:48 #13
862 Arcee
Look closer
pi_145582427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe heet dat nummer ook weer, ik denk midden jaren 90, een rauwe vrouwenstem die " heeey hey hey hey" zingt. Beetje housey

_O_ _O_ _O_

1991, trouwens.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:07:41 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_145582646
ach verrek...ik zat al in mn massive attack folder te kijken, maar heb deze om een of andere reden niet :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_145583929
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoor een vleugje Diamonds van Rihanna
Het midden stukje van de sample lijkt ver weg iets er op maar het is het niet.
Wel mooi nummer overigens. thnx.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:02:25 #16
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145591464
Weet iemand welk nummer gebruikt wordt in die commercial van Mountain Dew, die ene in dat skatepark
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145591588
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:02 schreef CapnIzzy het volgende:
Weet iemand welk nummer gebruikt wordt in die commercial van Mountain Dew, die ene in dat skatepark
Linkje naar de commercial zou handig zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:56:54 #18
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145592351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Linkje naar de commercial zou handig zijn.
Heb m al. Splendid - My Benefit
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:58:20 #19
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145592369
Als je nog geinteresseerd was
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:41:01 #20
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_145634326
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef seto het volgende:

[..]

Dit is geen bestaand nummer volgens mij, ze hebben het originele nummer (I Fought The Law) eruit geknipt om de kosten te drukken voor de dvd release.
Hmmm, interessante info! Zou zomaar kunnen inderdaad dat in de originele uitzending 'I fought the law' te horen was, kijkend naar de context van de uitzending. Hoewel ze dan wel een stukje opnieuw hebben moeten acteren, want in de gesprekjes eromheen wordt er niet ingehaakt op 'I fought the law'.

Wist je dit toevallig (originele uitzending versus dvd-release) of heb je een linkje naar deze info?
Stop the world, I want to get out.
pi_145638515
Een goedemiddag, ik zoek een filmpje of een liedje van een album (weet het niet meer zeker) van Coldplay waarin ze een fout maken. Welk nummer het was weet ik niet meer. Ook weet ik niet meer of ik het nou in een filmpje zag of dat het van een album was. Al zou het logischer zijn als het een filmpje op Youtube zou zijn. De fout wordt aan het begin gemaakt. Een gitaar of een piano begint te vroeg of te laat en die zanger begint te lachen en het publiek ook en ze beginnen overnieuw.
pi_145638610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:41 schreef henkregen het volgende:
Een goedemiddag, ik zoek een filmpje of een liedje van een album (weet het niet meer zeker) van Coldplay waarin ze een fout maken. Welk nummer het was weet ik niet meer. Ook weet ik niet meer of ik het nou in een filmpje zag of dat het van een album was. Al zou het logischer zijn als het een filmpje op Youtube zou zijn. De fout wordt aan het begin gemaakt. Een gitaar of een piano begint te vroeg of te laat en die zanger begint te lachen en het publiek ook en ze beginnen overnieuw.
??
Edit.. Ze maken er een gewoonte van?
pi_145638694
quote:
Nope. De geluidskwaliteit was erg goed van het gene ik bedoel. Daarom dacht ik ook dat het wellicht van een album was.
pi_145638767
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:47 schreef henkregen het volgende:

[..]

Nope. De geluidskwaliteit was erg goed van het gene ik bedoel. Daarom dacht ik ook dat het wellicht van een album was.
Deze dan?
http://perezhilton.com/20(...)concert#.VEEQLFcpxB8
pi_145640343
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:41 schreef Lkw het volgende:

[..]

Hmmm, interessante info! Zou zomaar kunnen inderdaad dat in de originele uitzending 'I fought the law' te horen was, kijkend naar de context van de uitzending. Hoewel ze dan wel een stukje opnieuw hebben moeten acteren, want in de gesprekjes eromheen wordt er niet ingehaakt op 'I fought the law'.

Wist je dit toevallig (originele uitzending versus dvd-release) of heb je een linkje naar deze info?
Ik kwam deze link tegen met het script van de uitzending. Daar wordt het stukje audio wat jij linkt, ook beschreven.
http://www.springfieldspr(...)heers&episode=s09e06
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')