abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145524157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar is dat de schuld van vrouwen? Ik proef altijd een soort van jaloezie naar vrouwen toe van mannen.
Als vrouw kan je seks krijgen wanneer je wil ( Alleen als je daar gebruik van maakt ben je een slet)
Een vrouw krijgt alles voor elkaar bij mannen als ze haar uiterlijk gebruikt ( Alleen dan is ze een golddigger)
Een vrouw kan onder een bekeuring uitkomen als ze maar haar tieten laat zien ( Alleen dan is ze een hoer)
Mannen houden dit zelf ook in stand, het is niet de vrouw haar schuld dat mannen zo makkelijk zijn. ;)
Mannen meten met twee maten en zo ik ook. Ja, ik ben jaloers op vrouwen. Ik ben jaloers op hun, omdat het vrouwen over het algemeen veel makkelijker lijkt af te gaan. Vrouwen hebben bijna nooit het probleem dat ze geen man vinden, tenzij ze zelf echt heel raar zijn. Mannen zijn eenzamer dan vrouwen en vrouwen hebben inderdaad meer sex.

Vrouwen hebben gewoon een beter leven en in plaats om daar blij mee te zijn, willen ze meer :')
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
pi_145524191
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is het wel.
Als je gewend bent om heel veel aandacht te krijgen en dat wordt ineens veel minder, is dat moeilijk.
Als je niet anders gewend bent, is het gemakkelijker om mee om te gaan.
Kijk naar geld, als jij altijd 5000 euro pm hebt verdiend en je moet terug naar 2000 is dat een stuk moeilijker dan omgaan met 2000 als je dat altijd gewend bent geweest.
Goed uitgelegd, maar iedereen maakt wel mee dat ze een keer meer aandacht krijgen dan de ander. Zowel mannen als vrouwen. In het geval van jou zou ik het kunnen begrijpen van een topmodel of actrice. Niet van de gemiddelde mooie vrouw die gewoon een normale baan hebben :)
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
pi_145524222
Ik ben hier niet trouwens om op vrouwen te haten, want ik HOUD van vrouwen en ik zie ze boven mannen staan, omdat ze potentiele moeders zijn. En moeders kunnen de wereld verbeteren _O_
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:07:10 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145524282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:02 schreef Susano het volgende:
[..]
Mannen meten met twee maten en zo ik ook. Ja, ik ben jaloers op vrouwen. Ik ben jaloers op hun, omdat het vrouwen over het algemeen veel makkelijker lijkt af te gaan. Vrouwen hebben bijna nooit het probleem dat ze geen man vinden, tenzij ze zelf echt heel raar zijn. Mannen zijn eenzamer dan vrouwen en vrouwen hebben inderdaad meer sex.
Vrouwen hebben gewoon een beter leven en in plaats om daar blij mee te zijn, willen ze meer :')
Dat is jouw interpretatie, dat maakt het nog geen waarheid.
Hoe zou jij het vinden dat je alles wat je wil makkelijk kan krijgen, maar als je er gebruik van maakt ben je een hoer/slet/golddigger enz.

Kijk ook naar de fappening, vrouwen maken foto's van hun naakte lichaam voor hun partner, met als gevolg dat hitsige mannetjes die stelen en openbaar maken.
De vrouw is de slechte, had ze maar niet die foto's moeten maken, had ze maar niet moeten genieten van haar seksualiteit, had ze maar niet zo dom moeten zijn!
Terwijl degene die oordelen ondertussen zich wel zitten af te rukken op die foto's.
En hoor je ondertussen iets van de mannen die op diezelfde foto's staan? Nee, want dat zijn mannen en die mogen dat gewoon zonder oordeel te krijgen.

Ik vind dat raar, als ik contant geld in mijn portomonnee heb zitten is het toch ook niet mijn schuld dat iemands anders dat geld steelt?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145524352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:03 schreef Susano het volgende:

[..]

Goed uitgelegd, maar iedereen maakt wel mee dat ze een keer meer aandacht krijgen dan de ander. Zowel mannen als vrouwen. In het geval van jou zou ik het kunnen begrijpen van een topmodel of actrice. Niet van de gemiddelde mooie vrouw die gewoon een normale baan hebben :)
waarom niet?
Zij verdienen dan wel niet de kost met hun uiterlijk, maar kregen wel altijd veel aandacht als ze op stap waren, nu ineens niet meer, dat is overgenomen door de jongedames van 20.
Dat is best moeilijk, zeker als je ziet dat zelfs mannen van je eigen leeftijd of 20 jaar ouder liever hun drankje aanbieden aan die meid van 20.
compact en kleverig.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:10:45 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145524392
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Zij verdienen dan wel niet de kost met hun uiterlijk, maar kregen wel altijd veel aandacht als ze op stap waren, nu ineens niet meer, dat is overgenomen door de jongedames van 20.
Dat is best moeilijk, zeker als je ziet dat zelfs mannen van je eigen leeftijd of 20 jaar ouder liever hun drankje aanbieden aan die meid van 20.
MILF's zijn helemaal in tegenwoordig hoor. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145524403
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, dat maakt het nog geen waarheid.
Hoe zou jij het vinden dat je alles wat je wil makkelijk kan krijgen, maar als je er gebruik van maakt ben je een hoer/slet/golddigger enz.
Dat is precies wat ik zei. Mijn interpretatie. Had daarom LIJKT in schuinstreep gezet. :P

quote:
Kijk ook naar de fappening, vrouwen maken foto's van hun naakte lichaam voor hun partner, met als gevolg dat hitsige mannetjes die stelen en openbaar maken.
De vrouw is de slechte, had ze maar niet die foto's moeten maken, had ze maar niet moeten genieten van haar seksualiteit.
En hoor je ondertussen iets van de mannen die op diezelfde foto's staan? Nee, want dat zijn mannen en die mogen dat gewoon zonder oordeel te krijgen.
Ik vind het niet oke als je zo'n grootheid bent in de wereld (zie Jennifer Lawrence en Kate Upton) en je gaat naaktfoto's maken zonder te verwachten dat het uitlekt.

Dat is niet alleen extreem naief, maar ook extreem dom :) Zegt meer iets over hun dan over vrouwen in het algemeen.
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
pi_145524428
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Zij verdienen dan wel niet de kost met hun uiterlijk, maar kregen wel altijd veel aandacht als ze op stap waren, nu ineens niet meer, dat is overgenomen door de jongedames van 20.
Dat is best moeilijk, zeker als je ziet dat zelfs mannen van je eigen leeftijd of 20 jaar ouder liever hun drankje aanbieden aan die meid van 20.
Ze krijgen gerust nog genoeg aandacht hoor, maak je maar geen zorgen ;)
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:13:12 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145524468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:11 schreef Susano het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zei. Mijn interpretatie. Had daarom LIJKT in schuinstreep gezet. :P
[..]
Ik vind het niet oke als je zo'n grootheid bent in de wereld (zie Jennifer Lawrence en Kate Upton) en je gaat naaktfoto's maken zonder te verwachten dat het uitlekt.
Dat is niet alleen extreem naief, maar ook extreem dom :) Zegt meer iets over hun dan over vrouwen in het algemeen.
Dat bedoel ik dus.
Blaming the victim. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145524505
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Blaming the victim. :')
Mijn reactie zou ongewijzigd zijn als Messi naaktfoto's zou sturen naar de plaatselijke supermodel, waarna zij het uitlekte. Er is dan echt geen verschil in mijn betoog, behalve dat ik die plaatjes niet ga bekijken :{
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
pi_145524507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:11 schreef Susano het volgende:

[..]

Ze krijgen gerust nog genoeg aandacht hoor, maak je maar geen zorgen ;)
genoeg is nog altijd minder (en steeds minder) dan 15 jaar geleden.
Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen? :')
compact en kleverig.
pi_145524534
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg is nog altijd minder (en steeds minder) dan 15 jaar geleden.
Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen? :')
Nee, minder = genoeg. Dat is wat ik wil zeggen. Moeten vrouwen dan constant aandacht krijgen voordat ze het moeilijk krijgen? Sjezus :')
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:17:42 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145524597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef Susano het volgende:
[..]
Mijn reactie zou ongewijzigd zijn als Messi naaktfoto's zou sturen naar de plaatselijke supermodel, waarna zij het uitlekte. Er is dan echt geen verschil in mijn betoog, behalve dat ik die plaatjes niet ga bekijken :{
Maar ze hebben alleen naar hun vaste partner de foto's verstuurd of niet eens verstuurd en hadden ze op hun mobiel.
De foto's zijn niet gelekt ( als in stuur het naar een vriend en die stuurt ze naar anderen en zo komen ze op het internet terecht)
De foto's zijn gestolen, er is bewust ingebroken om foto's te vinden die prive zijn.
Zou een bekendheid dan ook geen sexy foto's van zichzelf in een kluis in huis mogen hebben, want als dan iemand inbreekt en de kluis kraakt en ze openbaar maakt is dat hun eigen schuld, dan is dat dom van ze?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145525002
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 03:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Goh, in Colombia ook ja? Toevallig ..
Nee, in Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_145525011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze hebben alleen naar hun vaste partner de foto's verstuurd of niet eens verstuurd en hadden ze op hun mobiel.
De foto's zijn niet gelekt ( als in stuur het naar een vriend en die stuurt ze naar anderen en zo komen ze op het internet terecht)
De foto's zijn gestolen, er is bewust ingebroken om foto's te vinden die prive zijn.
Zou een bekendheid dan ook geen sexy foto's van zichzelf in een kluis in huis mogen hebben, want als dan iemand inbreekt en de kluis kraakt en ze openbaar maakt is dat hun eigen schuld, dan is dat dom van ze?
Achja ik kijk te zeer naar de voorbeeldfunctie die ze hebben naar hun doelgroep toe ;)
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:31:51 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145525036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:31 schreef Susano het volgende:
[..]
Achja ik kijk te zeer naar de voorbeeldfunctie die ze hebben naar hun doelgroep toe ;)
Wat heeft dat er mee te maken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:50:24 #242
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_145525538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef Susano het volgende:
Ik ben hier niet trouwens om op vrouwen te haten, want ik HOUD van vrouwen en ik zie ze boven mannen staan, omdat ze potentiele moeders zijn. En moeders kunnen de wereld verbeteren _O_
Vaders ook.
pi_145525541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze hebben alleen naar hun vaste partner de foto's verstuurd of niet eens verstuurd en hadden ze op hun mobiel.
De foto's zijn niet gelekt ( als in stuur het naar een vriend en die stuurt ze naar anderen en zo komen ze op het internet terecht)
De foto's zijn gestolen, er is bewust ingebroken om foto's te vinden die prive zijn.
Zou een bekendheid dan ook geen sexy foto's van zichzelf in een kluis in huis mogen hebben, want als dan iemand inbreekt en de kluis kraakt en ze openbaar maakt is dat hun eigen schuld, dan is dat dom van ze?
Ik vind je sowieso dom als je naaktfoto's van jezelf bewaard op het internet. Ongeacht status of geslacht.
pi_145525571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, dat maakt het nog geen waarheid.
Hoe zou jij het vinden dat je alles wat je wil makkelijk kan krijgen, maar als je er gebruik van maakt ben je een hoer/slet/golddigger enz.
Kijk ook naar de fappening, vrouwen maken foto's van hun naakte lichaam voor hun partner, met als gevolg dat hitsige mannetjes die stelen en openbaar maken.
De vrouw is de slechte, had ze maar niet die foto's moeten maken, had ze maar niet moeten genieten van haar seksualiteit, had ze maar niet zo dom moeten zijn!
Terwijl degene die oordelen ondertussen zich wel zitten af te rukken op die foto's.
En hoor je ondertussen iets van de mannen die op diezelfde foto's staan? Nee, want dat zijn mannen en die mogen dat gewoon zonder oordeel te krijgen.
Ik vind dat raar, als ik contant geld in mijn portomonnee heb zitten is het toch ook niet mijn schuld dat iemands anders dat geld steelt?
Ziehier de verrotte, verzuurde, verongelijkte feminist.

Een of andere briesende rant terwijl het gewoon gaat over een paar individuen die foto's publiceren en andere individuen die die jatten en bekijken.

Man, vrouw, mooi, lelijk, alles door elkaar. Maar de vrouw wordt als weerloos slachtoffer en de man als brute dader afgeschilderd.

Totaal verblind. Feminisme, te zielig voor woorden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:56:34 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145525704
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ziehier de verrotte, verzuurde, verongelijkte feminist.
Een of andere briesende rant terwijl het gewoon gaat over een paar individuen die foto's publiceren en andere individuen die die jatten en bekijken.
Man, vrouw, mooi, lelijk, alles door elkaar. Maar de vrouw wordt als weerloos slachtoffer en de man als brute dader afgeschilderd.
Totaal verblind. Feminisme, te zielig voor woorden.
Ik ben geen feminist, ik ben niet verzuurd en ik ben niet verongelijkt.
Maar sinds wanneer is het stelen van iets wat niet van jou is oke?
Ik kan jou nu ook wel allemaal namen gaan geven maar wat heeft dat voor nut? Maakt dat deze discussie prettiger?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145525742
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:56 schreef snakelady het volgende:

Maar sinds wanneer is het stelen van iets wat niet van jou is oke?
:o waar zeg ik dat??

Je bent wel verzuurd en je reactie is typisch. "Die arme vrouwkes", die "brute mannen". Zo voorspelbaar.

Dit ook:
"Terwijl degene die oordelen ondertussen zich wel zitten af te rukken op die foto's"

'Degene' is voor jou hier "alle mannen". Alsof alle mannen die foto's gedownload hebben en "zich af zitten rukken". Het is zo treurig dat je het zelf niet eens meer ziet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_145525886
The 'fappening' is een hypocriete heisa vooral door de vrouwen.

Iedereen zit de persoon te veroordelen die mooi aan die foto's gekomen is, maar de meest privacy wordt nog altijd door de roddelpers kapot gemaakt. Die zijn stukken erger dan een paar naakte foto's van wat bekende mensen.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:12:48 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145526136
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
:o waar zeg ik dat??
Je bent wel verzuurd en je reactie is typisch. "Die arme vrouwkes", die "brute mannen". Zo voorspelbaar.
Dit ook:
"Terwijl degene die oordelen ondertussen zich wel zitten af te rukken op die foto's"
'Degene' is voor jou hier "alle mannen". Alsof alle mannen die foto's gedownload hebben en "zich af zitten rukken". Het is zo treurig dat je het zelf niet eens meer ziet.
WTF, je leest dingen die er niet staan.
Ik heb het helemaal niet over alle mannen gehad,dat maak jij er van.
Ik heb het alleen over de mannen (en vrouwen) die zeggen dat het hun eigen schuld is.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 14-10-2014 12:18:30 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145526371
quote:
Hoe zou jij het vinden dat je alles wat je wil makkelijk kan krijgen, maar als je er gebruik van maakt ben je een hoer/slet/golddigger enz.
Jank jank jank, en gelijk maar even de scheldwoorden die ZOUDEN KUNNEN komen invullen.

quote:
Kijk ook naar de fappening, vrouwen maken foto's van hun naakte lichaam voor hun partner, met als gevolg dat hitsige mannetjes die stelen en openbaar maken.
Hoe weet je dat? Misschien waren het wel "hitsige" vrouwtjes. En het is niet zo dat "mannetjes die stelen", maar dat mensen blijkbaar dat doen. Hoef je de andere mannen niet in te betrekken.

quote:
De vrouw is de slechte
Jank jank, verzuurde augurk in een tuinbroek.

quote:
had ze maar niet die foto's moeten maken, had ze maar niet moeten genieten van haar seksualiteit, had ze maar niet zo dom moeten zijn!
3 zelfbevlekkingen in 1 zin, het is bijna knap.

quote:
Terwijl degene die oordelen ondertussen zich wel zitten af te rukken op die foto's.
Oh ja? Iedereen die oordeelt zit (en nog wel "ondertussen") zich "af te rukken" (niet; masturberen, nee het gaat over een man dus moet het afrukken zijn) op die (en niet andere) foto's.

Dat je het zelf niet ziet. Of je speelt de vermoorde onschuld.

quote:
En hoor je ondertussen iets van de mannen die op diezelfde foto's staan?
Geen idee.

quote:
Nee, want dat zijn mannen
Want geeft een reden aan. Man zijn is dat niet. Wat je dus zegt is een non sequitur.

quote:
en die mogen dat gewoon zonder oordeel te krijgen.
Jank jank jank.

quote:
Ik vind dat raar, als ik contant geld in mijn portomonnee heb zitten is het toch ook niet mijn schuld dat iemands anders dat geld steelt?
En een typische non-inhoudelijke vergelijking. Maar de meeste dieven zijn mannen, dus mannen zullen wel dieven zijn, niet? Om op jouw manier door te gaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_145526538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
WTF, je leest dingen die er niet staan.
Nee, ik lees heel goed.

quote:
Ik heb het helemaal niet over alle mannen gehad,dat maak jij er van.
Degene (n vergeten) die oordelen "zitten zich af te rukken".

- Mensen kunnen ook oordelen zonder zich "af te rukken"
- Vrouwen kunnen zich niet afrukken

quote:
Ik heb het alleen over de mannen (en vrouwen) die zeggen dat het hun eigen schuld is.
Niet over vrouwen, doos. Hier lul je je niet uit hoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')