Weet ik het. Ik vraag er meestal niet naar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar het zal vast niet puur om de lengte zijn dan.
Ik denk ook dat je dit gewoon even moet gebruiken als oefenterrein, meer niet. Ze hebben het helemaal overhoop gegooid, en werken niet meer samen met Microgaming. Dus kleinere tafels, mijn spelers. Maar als je alleen wilt grinden zijn ze wel goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en ik moet echt even wennen.
Ik ben sowieso full ring gewend en blind levels van 10 minuten.
Hahahahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Persie staat vaker buitenspel dan Inzaghi.
Waarom niet? Misschien steek je er nog eens wat van op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik vraag er meestal niet naar.
Je laat ze niet een evaluatieformulier invullen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik vraag er meestal niet naar.
Ik zou een vasectomie opterenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder begint weer over kinderen.
Het niveau is in ieder geval niet al te hoog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
Kut TT.
[..]
Ik denk ook dat je dit gewoon even moet gebruiken als oefenterrein, meer niet. Ze hebben het helemaal overhoop gegooid, en werken niet meer samen met Microgaming. Dus kleinere tafels, mijn spelers. Maar als je alleen wilt grinden zijn ze wel goed.
God man nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien steek je er nog eens wat van op.
Doe ik wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je laat ze niet een evaluatieformulier invullen?
Zo weet je niks he, statistics are key.
Heb je een kinderwens?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe ik wel.
"Je bent te klein."
"Zoek je een langere man?"
"Nee een grotere lul."
"Tyf op kaolo hoer! Zo beter?"
mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'squote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een effectief anticonceptie middel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou een vasectomie opteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat dienen we te evaluerenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je laat ze niet een evaluatieformulier invullen?
Zo weet je niks he, statistics are key.
Uithoren gaat wat ver, maar gewoon vragen of er door iets specifieks van zijn kant de klinkt ontbreekt kan toch wel? Als ze geen antwoord wil/kan geven, dan natuurlijk ook prima. Maar misschien wilt ze het juist wel kwijt en kan je er je voordeel mee doen dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God man nee.
Niks vervelenders dan iemand die je gaat uithoren naar de precieze reden dat de aantrekking er niet is.
Goed voor je bankroll dus. Shame I can't play there.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het niveau is in ieder geval niet al te hoog.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een effectief anticonceptie middel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee.![]()
uhn de what?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
Dus nu maar even zo'n unibet open package scoren deze week.
Tegen m'n 'bar', dat ding waar de lijnen aan zitten. Klapte voorover, en kwam met m'n bek tegen dat ding aan. Voelde gewoon dik en meer niet, maar zag net dat het flink blauw aan de binnenkant is, snikquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waardoor/waarmee was je gecrashed?
Gewoon antwoorden dat ze te oud is om nu nog kinderen te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja okay, hangt ook een beetje af van de duur van het contact.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uithoren gaat wat ver, maar gewoon vragen of er door iets specifieks van zijn kant de klinkt ontbreekt kan toch wel? Als ze geen antwoord wil/kan geven, dan natuurlijk ook prima. Maar misschien wilt ze het juist wel kwijt en kan je er je voordeel mee doen dan.
Ach, ik heb de meeste dingen al weleens gehoord. Het is niet anders.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien steek je er nog eens wat van op.
Daar heb ik dan geen boodschap aan. Wees eerlijk, en zeg het gewoon. Tis niet alsof we samen moeten gaan werken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God man nee.
Niks vervelenders dan iemand die je gaat uithoren naar de precieze reden dat de aantrekking er niet is.
Sorryquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God man nee.
Ik las contractquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja okay, hangt ook een beetje af van de duur van het contact.
Dus nu ben je niet mooi meer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tegen m'n 'bar', dat ding waar de lijnen aan zitten. Klapte voorover, en kwam met m'n bek tegen dat ding aan. Voelde gewoon dik en meer niet, maar zag net dat het flink blauw aan de binnenkant is, snik
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een effectief anticonceptie middel.Zou jouw kinderen baren hoor Kaneel. Mis alleen iets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee.
Gevoelskwesties zijn niet altijd makkelijk onder woorden te brengen. Ik weet wel dat ik het niet zou durven vragen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen boodschap aan. Wees eerlijk, en zeg het gewoon. Tis niet alsof we samen moeten gaan werken.
dat is ook wel echt de beste redenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... ik omdat ik natuurlijk gewoon te awesome ben
Uiteraardquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... ik omdat ik natuurlijk gewoon te awesome ben
Opzegtermijn van een maand.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las contract
Een lease-vriendin hihi
Pussy!quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gevoelskwesties zijn niet altijd makkelijk onder woorden te brengen. Ik weet wel dat ik het niet zou durven vragen.Wouldn't like the answer.
Naast latten, scharrelen, fb, wopjes etc nu ook het schatje van de week via lease natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las contract
Een lease-vriendin hihi
Klinkt best als een oké bedrijfsconceptquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naast latten, scharrelen, fb, wopjes etc nu ook het schatje van de week via lease natuurlijk
Natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
dat is ook wel echt de beste reden
Dat deed ik dus wel, maar ik heb het afgeleerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gevoelskwesties zijn niet altijd makkelijk onder woorden te brengen. Ik weet wel dat ik het niet zou durven vragen.Wouldn't like the answer.
Klinkt als een gat in de marktquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naast latten, scharrelen, fb, wopjes etc nu ook het schatje van de week via lease natuurlijk
Gelukkig dan maar!quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was ik al niet
Gelukkig zie je het niet van buitenaf
En dat je dan via de website alle opties kunt aanpassen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt best als een oké bedrijfsconcept
Hetzelfde als anders, het is maar voetbalquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Als Nederland nu verliest, hoe staan de zaken er dan voor?
Ja en nee dus jenequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt best als een oké bedrijfsconcept
Als ik een package weet te winnen er heen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
ow.... en ga je er dan heen of is het online? Wat an sich wel handig is
Dan wordt de 1ste plek moeilijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Well, give it a try sometimes. Might surprise you.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar voetbal?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hetzelfde als anders, het is maar voetbal
Gewoon een gf/bf voor een weekje leasen. Lijkt mij wel wat. Daarna gewoon weer doei en tot ziensquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat je dan via de website alle opties kunt aanpassen.
Dan hebben we verloren....quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Zat te klooien met terug inhaken na een trick, en stuiterde over de golven en m'n board hapte in het water, en toen kukelde ik voorover, met m'n bek tegen de bar aanquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar!
Maar de snelheid verkeerd ingeschat ofzo? Hoe gebeurt zoiets?
oja?quote:
oe nicequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik een package weet te winnen er heen.
Daar is Fok! toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een gf/bf voor een weekje leasen. Lijkt mij wel wat. Daarna gewoon weer doei en tot ziens
Jij least een fokster?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is Fok! toch voor uitgevonden?
nou ook niet altijd hoor... but then again als je er niet voor openstaat, hoef je het ook niet te vragenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, give it a try sometimes. Might surprise you.
Echt? Voor vriendjes voor een week?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is Fok! toch voor uitgevonden?
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Zeg ik iets raars?
Stom NL11tal
All expenses paid. Which is nice.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik een package weet te winnen er heen.
slechts 1 weekje... dat is hoogstens op proef hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een gf/bf voor een weekje leasen. Lijkt mij wel wat. Daarna gewoon weer doei en tot ziens
Omdat je mij nooit iets vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Voor vriendjes voor een week?
Waarom weet ik dit niet?
Je hebt de memo gemistquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit niet?
Ik ben te leasen. Bij interesse, just faxquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit niet?
Leuk hotel enzoquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All expenses paid. Which is nice.
Vast net gemist in de dag dat m'n PM eruit lag.quote:
Tsja, ik kan moeilijk naar iets vragen waar ik het bestaan van niet weet?!quote:
Dat ook en meestal spelen er toch meerdere dingen mee. Er is zelden een antwoord waar je wat mee kan denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou ook niet altijd hoor... but then again als je er niet voor openstaat, hoef je het ook niet te vragen
Goed punt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast net gemist in de dag dat m'n PM eruit lag.
Just my luck.
[..]
Tsja, ik kan moeilijk naar iets vragen waar ik het bestaan van niet weet?!
Ja, en toch verbaas jij je daar steeds over, wat ik nu inmiddels een beetje beledigend begin te vinden eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast net gemist in de dag dat m'n PM eruit lag.
Just my luck.
Dat ook... en wat voor de een geldt geldt voor de ander niet.....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ook en meestal spelen er toch meerdere dingen mee. Er is zelden een antwoord waar je wat mee kan denk ik.
Ik was niet verbaasd hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en toch verbaas jij je daar steeds over, wat ik nu inmiddels een beetje beledigend begin te vinden eigenlijk.
Het lijkt me sowieso best lastig om iemand af te wijzen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou ook niet altijd hoor... but then again als je er niet voor openstaat, hoef je het ook niet te vragen
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]... maar nu kan je er gebruik van maken
[..]
Dat ook... en wat voor de een geldt geldt voor de ander niet.....
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet verbaasd hoor.
Begin er zelfs aan te wennen dat jij de flaws in mijn uitspraken weet te benoemen.
Ja dat is ook niet leuk, maar leer je vanzelf na alle afwijzingen die jezelf heb mogen ondergaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso best lastig om iemand af te wijzen.
Nee geen centraal punt... dat werkt nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Hoe werkt het precies? Is er een aanmeld punt?
Eelt op de ziel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet leuk, maar leer je vanzelf na alle afwijzingen die jezelf heb mogen ondergaan
lol, dus geen week-lease-formulier nog dat vooringevuld is enzo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee geen centraal punt... dat werkt nietgewoon een user dm/pm/fobo-en die je leuk vind en dan van HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY.... skatje
Nou ja zegquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en toch verbaas jij je daar steeds over, wat ik nu inmiddels een beetje beledigend begin te vinden eigenlijk.
Nog nooit gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso best lastig om iemand af te wijzen.
>>>>>Aanvrager: Yvie_luquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, dus geen week-lease-formulier nog dat vooringevuld is enzo?
Tsja, je zou na 15 jaar Fok! wel wat gebruikersgemak verwachten inmiddels.
Ligt er aan....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
Iemand afwijzen of een punt achter een relatie zetten is lastig ja
Thanks!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>>>>Aanvrager: Yvie_lu
>>>>>Te leasen fok!(st)er: .....
>>>>>Start periode: /10/2014
>>>>> Einde periode: /10/2014
Te behandelen door .... [modR&P ]
Goedgekeurd/Afgekeurd
tada
Meh, iemand afwijzen, neuh.... Een punt achter een relatie zetten wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
Iemand afwijzen of een punt achter een relatie zetten is lastig ja
Moet een mod het goedkeuren?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedgekeurd/Afgekeurd
tada
Dat laatste is rotter ja... lijkt er net een stuk van jezelf weg te gaan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, iemand afwijzen, neuh.... Een punt achter een relatie zetten wel.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedgekeurd/Afgekeurd
tada
Afwijzen of een punt achter iets zettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat hoe je het formulier moet invullen of wie je wil leasen?
Ja ok, afwijzen gaat relatief makkelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, iemand afwijzen, neuh.... Een punt achter een relatie zetten wel.
Mag maar voor een week hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet wel wie ik wil leasen hoor.
Kaneel tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet wel wie ik wil leasen hoor.
Dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Faxjij player. Jij hebt zeefje keihard gedumpt.
Dat het maar een week was, zei ik niet. Dat zei iemand anders.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag maar voor een week hoor... dat zei Yvie_Lu net
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afwijzen of een punt achter iets zetten
Nou...dat hangt ook weer af van de relatie zelf he? Let's not over dramatize things herequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat laatste is rotter ja... lijkt er net een stuk van jezelf weg te gaan...
Niet manquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die ene week is meer dan ik afgelopen jaren heb gehad, dus met die ene week kan ik weer 5 jaar vooruit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag maar voor een week hoor... dat zei Yvie_Lu net
Dit wist ik ook niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
ow... sorry... my thing....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat het maar een week was, zei ik niet. Dat zei iemand anders.
Ik zei alleen dat dat mij inderdaad wel een fijne termijn lijkt.
mee eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...dat hangt ook weer af van de relatie zelf he? Let's not over dramatize things here
Ja, ga maar weer janken.quote:
Ik word hier heul verdrietig van. Sorry, no offense, broquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene week is meer dan ik afgelopen jaren heb gehad, dus met die ene week kan ik weer 5 jaar vooruit.
Triestheid ten top.... je wil toch meer... dan settel je toch niet voor 1 weekquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene week is meer dan ik afgelopen jaren heb gehad, dus met die ene week kan ik weer 5 jaar vooruit.
Gewoon een week proeftijd ja, en dan termijnen van een maand.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... sorry... my thing....
Ik vind een week proef een goede start.... en ik wil graag een inruilbon indien het niet bevalt
per maandquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een week proeftijd ja, en dan termijnen van een maand.
Net zoals bij iedere andere onderbetaalde baan. HOEREN ZIJN WE, ALLEMAAL!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een week proeftijd ja, en dan termijnen van een maand.
C'est la vie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word hier heul verdrietig van. Sorry, no offense, bro
Beggars, choosers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Triestheid ten top.... je wil toch meer... dan settel je toch niet voor 1 week
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals bij iedere andere onderbetaalde baan. HOEREN ZIJN WE, ALLEMAAL!
Half jaar is wel weer aan de lange kant vind ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
per maandIk ga voor het half jaar heur... na een week proef weet je toch of het wat is of niet... dan moet je nog wat feestdagen en vakantietijden door... maand red je dan niet
Flexwerken is het nieuwe werken Flexbatsen/daten is het nieuwe batsen/daten, deal with it, het is 2014.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
per maandIk ga voor het half jaar heur... na een week proef weet je toch of het wat is of niet... dan moet je nog wat feestdagen en vakantietijden door... maand red je dan niet
Kies danquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C'est la vie.
Maar ik stoor me er wel eens aan dat zoveel mensen doen alsof het iets vanzelfsprekends is dat je iemand heb waar je om geeft, of iemand die je aantrekkelijk vindt.
[..]
Beggars, choosers.
Dat jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C'est la vie.
Maar ik stoor me er wel eens aan dat zoveel mensen doen alsof het iets vanzelfsprekends is dat je iemand heb waar je om geeft, of iemand die je aantrekkelijk vindt.
[..]
Beggars, choosers.
owquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Half jaar is wel weer aan de lange kant vind ik.
Juist. Wil je niet? Voor jou 300 anderen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flexwerken is het nieuwe werken Flexbatsen/daten is het nieuwe batsen/daten, deal with it, het is 2014.
Flexbatsen... klinkt toch beter dan FWB, FB of WOPjes hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flexwerken is het nieuwe werken Flexbatsen/daten is het nieuwe batsen/daten, deal with it, het is 2014.
Het Van Dale woord van 2015 gok ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Flexbatsen... klinkt toch beter dan FWB, FB of WOPjes hoor
De keuze in dit hypothetische geval een week een lease vriendin of niks. Die keuze is snel gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kies danDenk in overvloed.....
en natuurlijk is het niet vanzelfsprekend dat je iemand hebt die om je geeft of die je aantrekkelijk vind of je moet je moeder bedoelen
Ik ben gewoon awesome. Maar het is vrijwilligerswerk. Mijn kleine bijdrage aan een betere wereld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk... ik ben een lease vriendin![]()
fixedquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist. Wil je niet? Voor jou 300 100000000000 anderen. ergens anders op deze planeet
Flexbatsen to the maxquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij mag best een langer contract afsluiten natuurlijk.
laten we beginnen bij 2014quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het Van Dale woord van 2015 gok ik.
Dat heb ik nog nooit van mijn leven gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C'est la vie.
[..]
Beggars, choosers.
okay... als je het zo ziet....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keuze in dit hypothetische geval een week een lease vriendin of niks. Die keuze is snel gemaakt.
Volgens mij is dat woord al vastgesteld. En het moet nog een beetje aanslaan onder de 'gewone' Nederlander. Dus 2015 in de Van Dale.quote:
Je bent ook zo goed dat meerdere Fok!sters in 1x klaar zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon awesome. Maar het is vrijwilligerswerk. Mijn kleine bijdrage aan een betere wereld.
Wie dan!?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent ook zo goed dat meerdere Fok!sters in 1x klaar zijn
* -Engel- Stoft twitter account af.... ff buzzen dat woord danquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat woord al vastgesteld. En het moet nog een beetje aanslaan onder de 'gewone' Nederlander. Dus 2015 in de Van Dale.
We wachten vol spanning afquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Flexbatsen hahaha. Mooi ik ga slapen. En ik ga dat lease-relaties concept in mijn dromen verder uitwerken. Denk dat het een hit wordt. Flexbatsen is dan de hippe term.
Nou slaap lekker danquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jawel
Ik ga nu weer braaf doen (uhm naar bed bedoel ik)
Ik beschuldig ook niemand.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit van mijn leven gedaan
Nee, ik wil dat je het zegt. Namen en rugnummers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Teleurstelling maltaman teleurstelling
Rugnummers?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je het zegt. Namen en rugnummers.
Oh, je bedoelt bjvoorbeeld die reacties van "Je vind vast wel iemand!", welke als bijkomend effect niks meer hebben dan dat die person zich op ditzelfde moment alleen maar meer eenzaam voelt? Wat had je verwacht dan van een forum waar een groot deel tussen de 20 en 25 is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beschuldig ook niemand.
Maar je ziet het op FOK! regelmatig voorbij komen. In R&P voornamelijk. Mensen die zich niet in kunnen leven in de situatie van mensen die niet gelukkig zijn in de liefde. Erg kortzichtig en erg frustrerend.
You know exactly what I mean, missy evading the question!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rugnummers?
Hebben Fok!sters rugnummers?
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Geen idee, is dat zo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet leuk, maar leer je vanzelf na alle afwijzingen die jezelf heb mogen ondergaan
Tja...de vraag is alleen hoe je het weer weg krijgt?quote:
Nee...Het is bij mij meestal andersomquote:
Maar wat moet je dan zeggen? "Je blijft tot aan je dood alleen"?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt bjvoorbeeld die reacties van "Je vind vast wel iemand!", welke als bijkomend effect niks meer hebben dan dat die person zich op ditzelfde moment alleen maar meer eenzaam voelt? Wat had je verwacht dan van een forum waar een groot deel tussen de 20 en 25 is?
Nee, ik denk dat het "Sucks for the moment, but you'll manage your life" voldoet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan zeggen? "Je blijft tot aan je dood alleen"?
Schrapen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...de vraag is alleen hoe je het weer weg krijgt?
Herkenbaar, zeker bij de serial daters. Al irriteer ik me er niet meer aan. Ik laat ze gewoon lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je ziet het op FOK! regelmatig voorbij komen. In R&P voornamelijk. Mensen die zich niet in kunnen leven in de situatie van mensen die niet gelukkig zijn in de liefde. Erg kortzichtig en erg frustrerend.
Hmmm, dus eigenlijk gewoon wat algemener?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het "Sucks for the moment, but you'll manage your life" voldoet.
Waarmee?quote:
Yats, je lijkt me een toffe gozer, eerlijk waar. But you, Sir, should man the fuck up.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...Het is bij mij meestal andersom
Serieus wat maakt jou als persoon dan 'onaantrekkelijk' om het zo maar te zeggen. Op je foto zie je er gewoon prima uit, beter zelfs dan wat er rond loopt op straatquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al, anders zou ik het immers niet meer proberen en gewoon opgeven lijkt me?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yats, je lijkt me een toffe gozer, eerlijk waar. But you, Sir, should man the fuck up.
Nou ja, laten we eerlijk zijn, wie zijn wij om te oordelen over iemands leven, of ze er tevreden mee zijn of niet? MOET je een relatie hebben om gelukkig te zijn? Ik denk dat het niet zo simpel werkt, en tegelijkertijd denk ik dat het allemaal heel makkelijk gaat. Het leven dan, niet de relatiequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, dus eigenlijk gewoon wat algemener?
Nee, dat is waar. Maar als een relatie toch het geen is wat ze willen? Dan lijkt het me niet verkeerd om te zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, laten we eerlijk zijn, wie zijn wij om te oordelen over iemands leven, of ze er tevreden mee zijn of niet? MOET je een relatie hebben om gelukkig te zijn? Ik denk dat het niet zo simpel werkt, en tegelijkertijd denk ik dat het allemaal heel makkelijk gaat. Het leven dan, niet de relatie
Gelijk heb je. Je moet je leven ook niet afhankelijk maken van anderen. Je geluk moet ook niet gebaseerd zijn op anderen. Het is wel een verrijking, dat dan weer wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, laten we eerlijk zijn, wie zijn wij om te oordelen over iemands leven, of ze er tevreden mee zijn of niet? MOET je een relatie hebben om gelukkig te zijn? Ik denk dat het niet zo simpel werkt, en tegelijkertijd denk ik dat het allemaal heel makkelijk gaat. Het leven dan, niet de relatie
Dat hoeft zeker niet, al kan ik best begrijpen dat dat voor sommige mensen wel zo werkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik een verkeerd beeld van je, want je komt op mij nogal defaitistsch over in deze reeks. Indien ik ernaast zit, mea culpa.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Doe ik al, anders zou ik het immers niet meer proberen en gewoon opgeven lijkt me?
Er is geen foto van mij op internet. Dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Serieus wat maakt jou als persoon dan 'onaantrekkelijk' om het zo maar te zeggen. Op je foto zie je er gewoon prima uit, beter zelfs dan wat er rond loopt op straat. Dus wat gaat er dan mis?
Klopt dat soort types willen een relatie. Maar wees eens eerlijk hoe kun je nou goed van iemand houden als je niet eens goed van je zelf houdt?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar als een relatie toch het geen is wat ze willen? Dan lijkt het me niet verkeerd om te zeggen.
Focussen op andere dingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...de vraag is alleen hoe je het weer weg krijgt?
Dat was mijn punt niet. En zo diep wil ik nu ook niet gaan eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt dat soort types willen een relatie. Maar wees eens eerlijk hoe kun je nou goed van iemand houden als je niet eens goed van je zelf houdt?
Dat kan prima, en dat zie je maar vaak zat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt dat soort types willen een relatie. Maar wees eens eerlijk hoe kun je nou goed van iemand houden als je niet eens goed van je zelf houdt?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. En zo diep wil ik nu ook niet gaan eigenlijk.
Ik denk dan meestal dat ze relatie verwarren met geluk. En gelukkig zijn, dat kun je ook alleen. Vind ik. Weet ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar als een relatie toch het geen is wat ze willen? Dan lijkt het me niet verkeerd om te zeggen.
Precies dat dus. Het is de kers op de taart. Maar als al niet eens van taart houdt, dan is die kers echt niet zo belangrijk hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:44 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Je moet je leven ook niet afhankelijk maken van anderen. Je geluk moet ook niet gebaseerd zijn op anderen. Het is wel een verrijking, dat dan weer wel.
Ow, ik ben de eerste die grappen ten koste van mezelf maakt en er vaak het hardste om lacht. Natuurlijk is de motivatie soms even weg, maar dat is tot nu toe altijd tijdelijk geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik een verkeerd beeld van je, want je komt op mij nogal defaitistsch over in deze reeks. Indien ik ernaast zit, mea culpa.
Ja, maar dat is toch logisch? Dan heb je dus al iemand waar je niet zonder wilt. Als je single bent, ken je die speciale persoon in veel gevallen nog niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
Als je geen relatie hebt en er wel een wilt, willen mensen graag dat je je drijfveer gaat uitleggen. Als je al een realtie hebt, is dat vanzelfsprekend en stelt niemand vragen.
Omdat het eerste uitgaat van een gemis dat opgevuld moet worden, het tweede niet. Waarom zou men daar naar een drijfveer vragen? Tenzij die persoon constant klaagt over relatiestruggles of zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
Als je geen relatie hebt en er wel een wilt, willen mensen graag dat je je drijfveer gaat uitleggen. Als je al een realtie hebt, is dat vanzelfsprekend en stelt niemand vragen.
O my badquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is geen foto van mij op internet. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
Ik weet niet of ik onaantrekkelijk ben. Dat zal per persoon verschillen. Alleen nu op 1 keer na alleen maar gehad dat de personen waar ik op viel mij onaantrekkelijk vonden.
En je kunt elkaar ook ongelukkig maken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal dat ze relatie verwarren met geluk. En gelukkig zijn, dat kun je ook alleen. Vind ik. Weet ik
Werk/studie/andere dates etc?quote:
Dat is meestal makkelijkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je kunt elkaar ook ongelukkig maken.
Altijd Leonardo, altijd.quote:
Mwah, weet ik niet. Mensen zijn sociale wezens, onderschat dat niet. Alleen gelukkig zijn is echt moeilijk. Ook al ben je tevreden met jezelf als persoon, toch ontvangt (bijna) iedereen graag aandacht, warmte en liefde van een ander. En dan bedoel ik niet je moeder of zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal dat ze relatie verwarren met geluk. En gelukkig zijn, dat kun je ook alleen. Vind ik. Weet ik
[..]
Precies dat dus. Het is de kers op de taart. Maar als al niet eens van taart houdt, dan is die kers echt niet zo belangrijk hoor.
Ja leonardo mag wel diep gaan bij je he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd Leonardo, altijd.
[..]
Mwah, weet ik niet. Mensen zijn sociale wezens, onderschat dat niet. Alleen gelukkig zijn is echt moeilijk. Ook al ben je tevreden met jezelf als persoon, toch ontvangt (bijna) iedereen graag aandacht, warmte en liefde van een ander. En dan bedoel ik niet je moeder of zo.
Mee eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd Leonardo, altijd.
[..]
Mwah, weet ik niet. Mensen zijn sociale wezens, onderschat dat niet. Alleen gelukkig zijn is echt moeilijk. Ook al ben je tevreden met jezelf als persoon, toch ontvangt (bijna) iedereen graag aandacht, warmte en liefde van een ander. En dan bedoel ik niet je moeder of zo.
Dat dus. Ieder mens wil gewaardeerd worden/liefde ontvangen van anderen. En dan kun je nog zo gelukkig met jezelf zijn, als dat bijna niet voor komt of zelfs volledig ontbreekt kun je daar soms doodongelukkig van worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
Ik dacht dat jij een gentleman was? Maar toch moet zij de bob zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik ben gelukkig met mezelf.
Maar iemand hebben die om je geeft, en jij om haar, die er voor je is etc etc maakt de dingen toch wel prettiger.
En ja een puppy doet dat ook, maar die kan niet de bob zijn op feestjes.
Ik heb vrienden, ik ben verre van alleen. We kunnen het wel in het extreme gaan trekken, maar ik blijf erbij. Ik kan jou nooit gelukkig maken als ik zelf niet gelukkig ben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd Leonardo, altijd.
[..]
Are you kidding me? Dat mag hij zelfs bij mij #nohomoquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja leonardo mag wel diep gaan bij je he.
Geweldig, die afsluiter.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik ben gelukkig met mezelf.
Maar iemand hebben die om je geeft, en jij om haar, die er voor je is etc etc maakt de dingen toch wel prettiger.
En ja een puppy doet dat ook, maar die kan niet de bob zijn op feestjes.
Niet altijd natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een gentleman was? Maar toch moet zij de bob zijn?
Dat is zeker waar mensen zoeken idd graag aandacht en erkenning. Zelfs serialkillers (sociapathen en such) doen dat in een zeker matequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd Leonardo, altijd.
[..]
Kijk Yvie, je kunt ook gewoon om mijn grappen lachen ipv er serieus op in te gaan.quote:
Ik wil je ook niet van je geloof afbrengen, alleen denk ik er zelf anders over. En eerlijk gezegd denk ik wel dat je een ander gelukkig kan maken, ook al ben je dat zelf niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vrienden, ik ben verre van alleen. We kunnen het wel in het extreme gaan trekken, maar ik blijf erbij. Ik kan jou nooit gelukkig maken als ik zelf niet gelukkig ben.
[..]
Are you kidding me? Dat mag hij zelfs bij mij #nohomo
Goed idee wel, ik kan natuurlijk ook een roedel Husky's nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je puppy wat beter trainen, kan hij de bakfiets vooruit trekken enzo
Ontvang je geen liefde dan van anderen (buiten seks om), zoals vrienden, familie? Of waardering?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ieder mens wil gewaardeerd worden/liefde ontvangen van anderen. En dan kun je nog zo gelukkig met jezelf zijn, als dat bijna niet voor komt of zelfs volledig ontbreekt kun je daar soms doodongelukkig van worden.
Feer, wat zijn we het eens vandaag. Bijna eng gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil je ook niet van je geloof afbrengen, alleen denk ik er zelf anders over. En eerlijk gezegd denk ik wel dat je een ander gelukkig kan maken, ook al ben je dat zelf niet.En dat heb ik gezien, meegemaakt. Mensen die zichzelf wegcijferen maar wel heel erg veel liefde geven. Ik zeg niet dat het per se goed is, maar het kan wel.
Oké, dus je kan mijn suggesties wel waarderen, ik moet nu alleen nog lachen om je grappen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik kan natuurlijk ook een roedel Husky's nemen.
Dan zijn we op de goede weg ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oké, dus je kan mijn suggesties wel waarderen, ik moet nu alleen nog lachen om je grappen?
En dat is alles weer okay?
Eensch met deze vrouw.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil je ook niet van je geloof afbrengen, alleen denk ik er zelf anders over. En eerlijk gezegd denk ik wel dat je een ander gelukkig kan maken, ook al ben je dat zelf niet.En dat heb ik gezien, meegemaakt. Mensen die zichzelf wegcijferen maar wel heel erg veel liefde geven. Ik zeg niet dat het per se goed is, maar het kan wel.
Ik ga mijn best doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zijn we op de goede weg ja.
Ik kom niet voor niks met die geniale posts natuurlijk.
Ik heb juist het tegenovergestelde meegemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar stel dat diegene waar van ze zo erg houden out of the picture gaat om het zo te zeggen. Dan heeft diegene vrij weinig over. Vandaar dat het toch wel degelijk fijn is als zo'n person toch van zichzelf houdt. Je bent dan toch net wat lekkerder in je vel en ik vind dat je dan juist meer/beter van anderen dan kunt houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere user. Ik heb geen Turks uiterlijk. Ben wat bleker en wat kleiner.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O my bad. Ik dacht dat jij het was in je fobo. Epicfail
. Anyway ik snap dat dat frusterend kan zijn, maar hoe oud ben je nou? Rond 20-30 schat ik? En hoeveel mensen lopen er nou rond op deze aarde? Je maakt echt wel kans op een iemand die jou leuk vindt voor wie je bent. Maar wat iedereen onaantrekkelijk vindt is iemand die zich zelf zielig vindt. En dat is nou jammer jij lijkt me namelijk een heel erg toffe gozer.
Ja ik ben het hier meer mee eens dan dat van Feer denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:59 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar stel dat diegene waar van ze zo erg houden out of the picture gaat om het zo te zeggen. Dan heeft diegene vrij weinig over. Vandaar dat het toch wel degelijk fijn is als zo'n person toch van zichzelf houdt. Je bent dan toch net wat lekkerder in je vel en ik vind dat je dan juist meer/beter van anderen dan kunt houden.
Ik bedoel meer dat je als je single bent opeens een reden moet geven om een relatie te willen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch logisch? Dan heb je dus al iemand waar je niet zonder wilt. Als je single bent, ken je die speciale persoon in veel gevallen nog niet.
Ja, waarom gaan mensen er maar van uit dat het dan opeens allemaal wel snor zit? Ironisch dat tig relaties stranden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het eerste uitgaat van een gemis dat opgevuld moet worden, het tweede niet. Waarom zou men daar naar een drijfveer vragen? Tenzij die persoon constant klaagt over relatiestruggles of zo.
Ja dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd Leonardo, altijd.
[..]
Ja, JIJ werd er doodongelukkig van. Maar het ging toch juist om liefde geven? Volgens mij werd er beweerd dat je niet van een ander kunt houden en die persoon gelukkig maken als je niet van jezelf houdt. Maar dat kan wel degelijk. Dat geloof ik tenminste.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde meegemaaktMezelf wegcijferen voor iemand en ik werd er doodongelukkig van. Dus dat doe ik niet meer.
Ik weet nu dat ik gelukkig ben en dat als ik een vriendin krijg haar er deelgenoot van wil maken. Meer niet. En als alles goed gaat, wil/doet zij hetzelfde. That's all I ask of her.:@
Het ging niet over of het 'goed' is, het ging er gewoon om dat het mogelijk is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:59 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar stel dat diegene waar van ze zo erg houden out of the picture gaat om het zo te zeggen. Dan heeft diegene vrij weinig over. Vandaar dat het toch wel degelijk fijn is als zo'n person toch van zichzelf houdt. Je bent dan toch net wat lekkerder in je vel en ik vind dat je dan juist meer/beter van anderen dan kunt houden.
Daar heb je dan ook gelijk in. Het is hetzelfde met wiskunde of sport om het zo maar te zeggen. De een heeft moeite met wiskunde, maar is juist goed in sport en de ander andersom. Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend allemaal. Dat is waar veel mensen dan ook te ver in doordraven tegenwoordig. Ze denken dat zoveel dingen vanzelfsprekend zijn terwijl het helemaal niet zo is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere user. Ik heb geen Turks uiterlijk. Ben wat bleker en wat kleiner.
Eind 20, ja. Er zal inderdaad vast iemand rondlopen waarmee er wederzijdse aantrekkingskracht is. Dat heb ik nooit ontkend. Het enige dat ik zeg is dat het voor sommigen, waar ik ook mezelf onder schaar, blijkbaar een stuk moeilijker is om relatie te krijgen. Als ik wist waar dat aan lag, dan was het probleem er niet. Me dunkt.
Ik ben het met hem eens, dus ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik ben het hier meer mee eens dan dat van Feer denk ik.
jullie vrouwen zijn dan ook nooit duidelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens, dus ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Een bak ijs schijnt daarbij te helpenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
Door al die relatieperikelen heb ik zin in ijs gekregen.
Het kwam eigenlijk doordat qwerty nog iets verder ging dan wat ik bedoelde. Maar ik hoop dat het nu wel duidelijk is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jullie vrouwen zijn dan ook nooit duidelijk
Ik heb voor de zekerheid nog eens teruggelezen, maar kan er niets anders van maken. Care to explain?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij word ik verkeerd begrepen
Ik in een BBQ met bier....quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
Door al die relatieperikelen heb ik zin in ijs gekregen.
Omdat mensen liever doen alsof alles goed gaat. Relatie perikelen zijn ook gewoon prive.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, waarom gaan mensen er maar van uit dat het dan opeens allemaal wel snor zit? Ironisch dat tig relaties stranden.
Mannen kunnen er ook behoorlijk wat van hoor. Het zijn net mensen hequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jullie vrouwen zijn dan ook nooit duidelijk
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik wat relaties betreft geen kut aan FOK! of de users heb gehad, maar dat is niet waar. Er zijn wat users geweest die me dingen hebben geleerd, maar alleen buiten het forum om.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gelijk in. Het is hetzelfde met wiskunde of sport om het zo maar te zeggen. De een heeft moeite met wiskunde, maar is juist goed in sport en de ander andersom. Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend allemaal. Dat is waar veel mensen dan ook te ver in doordraven tegenwoordig. Ze denken dat zoveel dingen vanzelfsprekend zijn terwijl het helemaal niet zo is.
Ik heb het niet over de mensen in de relatie, ik heb het over de mensen daarbuiten. Dezelfde mensen die opeens wel vragen stellen als je geen relatie hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat mensen liever doen alsof alles goed gaat. Relatie perikelen zijn ook gewoon prive.
Ik durf wel te zeggen dat ik geen leuke familie heb op dat gebied. Zelfs bij mijn diploma-uitreiking geen woord over dat ze trots op me zijn of iets. Al hoor ik dan wel dat ze dat tegen andere mensen zeggen. Maar waarom zeggen ze dat niet tegen mij?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontvang je geen liefde dan van anderen (buiten seks om), zoals vrienden, familie? Of waardering?
Mja ik heb her en der ook wat dingen opgestoken, maar da's al lang geleden ondertussen. Niet zozeer kwa relaties, maar ook gewoon algemeen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik wat relaties betreft geen kut aan FOK! of de users heb gehad, maar dat is niet waar. Er zijn wat users geweest die me dingen hebben geleerd, maar alleen buiten het forum om.
Liefde geven alleen in een relatie is niet goed genoeg. Dat is geen liefde, dat is bloedzuigen. Liefde zonder liefde is een mist op zee met een rotskust voor je. Heerlijk, bijna thuis, totdat de wind opsteekt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kwam eigenlijk doordat qwerty nog iets verder ging dan wat ik bedoelde. Maar ik hoop dat het nu wel duidelijk is.
Doesn't matter, had relationshipquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde geven alleen in een relatie is niet goed genoeg. Dat is geen liefde, dat is bloedzuigen. Liefde zonder liefde is een mist op zee met een rotskust voor je. Heerlijk, bijna thuis, totdat de wind opsteekt.
Sorry, ik kan het niet beter uitleggen
Liefde geven is toch geen bloedzuigen? Dan is het toch liefde nemen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde geven alleen in een relatie is niet goed genoeg. Dat is geen liefde, dat is bloedzuigen. Liefde zonder liefde is een mist op zee met een rotskust voor je. Heerlijk, bijna thuis, totdat de wind opsteekt.
Mooie omschrijving en herkenbaar. Binnen een relatie hoort liefde van twee kanten te komen en liefst op een gelijk niveau. Als er maar 1 van de 2 dat naar de ander uit gaat het gewoon niet werken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan in beide gevallen als bloedzuigen eindigen natuurlijk, indien er misbruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefde geven is toch geen bloedzuigen? Dan is het toch liefde nemen?
Herkenbaar. Beetje opscheppen, maar rechtstreeks laten blijken dat ze trots zijn ho maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik geen leuke familie heb op dat gebied. Zelfs bij mijn diploma-uitreiking geen woord over dat ze trots op me zijn of iets. Al hoor ik dan wel dat ze dat tegen andere mensen zeggen. Maar waarom zeggen ze dat niet tegen mij?
En qua vrienden? Ik heb genoeg vrienden, maar helaas zitten er veel figuren tussen waarbij ik beter voor hen ben dan andersom heb ik de laatste tijd gemerkt. Daarom begin ik ook steeds meer afstand van hen te nemen.
Jezuschristustehobbelpaard, zie je het nu echt niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefde geven is toch geen bloedzuigen? Dan is het toch liefde nemen?
Waarom moet je die bevestiging krijgen van anderen dan? Jij hecht toch zelf waarde aan je eigen prestaties neem ik aan en niet aan wat anderen daarvan vinden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik geen leuke familie heb op dat gebied. Zelfs bij mijn diploma-uitreiking geen woord over dat ze trots op me zijn of iets. Al hoor ik dan wel dat ze dat tegen andere mensen zeggen. Maar waarom zeggen ze dat niet tegen mij?
En qua vrienden? Ik heb genoeg vrienden, maar helaas zitten er veel figuren tussen waarbij ik beter voor hen ben dan andersom heb ik de laatste tijd gemerkt. Daarom begin ik ook steeds meer afstand van hen te nemen.
Jeetje, sorry hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezuschristustehobbelpaard, zie je het nu echt niet?
There is no 2 without 1 + 1, op z'n Sesamstraats....
En het dan gek vinden dat je te weinig liefde/waardering voelt...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Beetje opscheppen, maar rechtstreeks laten blijken dat ze trots zijn ho maar.
Shakespear zou jaloers zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch is het weleens prettig om van mensen in je omgeving te horen dat je goed bezig bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moet je die bevestiging krijgen van anderen dan? Jij hecht toch zelf waarde aan je eigen prestaties neem ik aan en niet aan wat anderen daarvan vinden?
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, sorry hoor.Ik denk gewoon dat we langs elkaar heen praten en gewoon niet op dezelfde lijn zitten.
Ik zie het, maar dat was helemaal niet wat ik bedoelde.quote:
Natuurlijk ben ik trots op mezelf en mijn prestaties. Maar het is wat feer eerder al zei. Elk mens vind het 9op zijn minst af en toe) fijn om waardering en liefde van anderen te voelen over wie je bent en wat je bereikt heb. Zonder die liefde en waardering voelen 'prestaties' een stuk holler aan in mijn ogen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moet je die bevestiging krijgen van anderen dan? Jij hecht toch zelf waarde aan je eigen prestaties neem ik aan en niet aan wat anderen daarvan vinden?
Laten we het daar maar op houden. Wat dat betreft heb je wel gelijk hoor, maar dat was helemaal niet hetgeen waar ik tegenin ging. Dus dat is best frustrerend dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Sorry voor mijn reactie
Tja...Mijn ervaring op dat gebied scheelt niet veel met die van jou he?quote:
Kijk, smaak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:14 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Shakespear zou jaloers zijn. Ik ben het hier wel mee eens. Het is het gevoel dat beide personen bereid zijn om net die extra mile voor elkaar af te leggen om het zo maar te zeggen. (weet niks beters
)
Jammer dat hij een 'e' vergeet.quote:
Dat is ook herkenbaar. Het ergste is is dat ik in mijn leven ook er van uitging dat prestaties vanzelfspreekbaar zijn. Dan kijk je eens om je heen en dan zie je ineens dat het helemaal niet zo is. En wat betreft dat pronken met prestaties van anderen. Dat zie je ook wel terug met bijv. voetbal clubs als Ajax weer eens kampioen wordt dan is het 'onze' club alsof de supporters zelf die prestatie hebben bereiktquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet altijd wat terug te krijgen als je iemand helpt?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, Yats. Ik heb inderdaad het idee dat je soms erg veel doet voor vrienden/kennissen maar daar weinig voor terug krijgt. Tof dat je voor ze klaar staat, maar pas op dat je niet gebruikt wordt als verhuizer/klusser/wat dan ook zonder daar wat voor terug te krijgen.
Nee, zeker niet. Maar ik ben 180 graden omgeslagen daarna, en heb me nog nooit zo goed gevoeld. Soms is het nodig om bruggen en schepen te verbranden, zodat je door de rook en vlammen ziet dat je er nog bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...Mijn ervaring op dat gebied scheelt niet veel met die van jou he?
Pas op he Barb, de AIVD leest mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik ben 180 graden omgeslagen daarna, en heb me nog nooit zo goed gevoeld. Soms is het nodig om bruggen en schepen te verbranden, zodat door de rook en vlammen ziet dat je er nog bent.
Alle spellingsnazi's liggen in bedquote:
Dit is een hint om te gaan slapen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle spellingsnazi's liggen in bed
μολὼν λαβέ!quote:
Ik weet het, ik ben gewoon echt te aardig. Dat is echt een nare karaktereigenschap van me, ook al ben ik dat lang niet altijd en in elke situatie (wat ik je ooit via de app verteldequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, Yats. Ik heb inderdaad het idee dat je soms erg veel doet voor vrienden/kennissen maar daar weinig voor terug krijgt. Tof dat je voor ze klaar staat, maar pas op dat je niet gebruikt wordt als verhuizer/klusser/wat dan ook zonder daar wat voor terug te krijgen.
Zeker niet, maar als je nooit/zelden iets terug krijgt is dat ook niet goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet altijd wat terug te krijgen als je iemand helpt?
Precies dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als je nooit/zelden iets terug krijgt is dat ook niet goed.
Aardig zijn? Niks mis mee gozer en het is zeker weten geen nara karaktereigenschap. Je moet je zelf niet onderdoen hoor. Wat je wel kunt doen als zo 'te aardig' bent, is assertief zijn. Gewoon nee zeggen van tijd tot tijd. Je bent ze immers niks schuldig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben gewoon echt te aardig. Dat is echt een nare karaktereigenschap van me, ook al ben ik dat lang niet altijd en in elke situatie (wat ik je ooit via de app vertelde). Ik probeer dat te veranderen en ben de laatste tijd vrij duidelijk tegen sommige mensen geweest over dingen. En dat is voor mij al uitzonderlijk, aangezien ik mijn emotie vaak niet (durf te) to(o)n(en).
*pakt een aansteker en zoekt naar schepen*quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik ben 180 graden omgeslagen daarna, en heb me nog nooit zo goed gevoeld. Soms is het nodig om bruggen en schepen te verbranden, zodat je door de rook en vlammen ziet dat je er nog bent.
Tja de eerste stap is tot de realisatie kopen dat er iets moet veranderenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
*pakt een aansteker en zoekt naar schepen*
Maar zonder gein, ik heb nog genoeg dingen die anders kunnen en eigenlijk moeten. Alleen die stappen durven zetten is soms lastig.
True, maar als ik iemand help dan doe ik dat niet met de insteek dat ik er iets voor terug krijg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als je nooit/zelden iets terug krijgt is dat ook niet goed.
Ik zeg vaak zat nee gelukkig. Alleen wat ik bedoel is, ik merk aan mezelf dat ik jarenlang best veel dingen gedaan heb voor anderen waar ik weinig/niets voor terug gekregen heb. Ik ben niet een type dat snel klaagt over zoiets en het vaak ook gewoon gezellig/leuk vind anderen te helpen. Maar het is wel fijn als er andersom eens iets is dat ze dan ook voor jou klaar staan. En helaas zijn dat maar weinig personen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Aardig zijn? Niks mis mee gozer en het is zeker weten geen nara karaktereigenschap. Je moet je zelf niet onderdoen hoor. Wat je wel kunt doen als zo 'te aardig' bent, is assertief zijn. Gewoon nee zeggen van tijd tot tijd. Je bent ze immers niks schuldig.
Die realisatie is er al een jaar of tweequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:25 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Tja de eerste stap is tot de realisatie kopen dat er iets moet veranderen.
Ik zal je eerlijk zeggen; ik werd gewoon voor een voldongen feit geplaatst, ik had geen andere keuze. En dat is natuurlijk altijd makkelijker dan het hebben van een keuze. Maar ook al werd ik de afgrond in geduwd, de berg beklimmen was nog nooit zo mooi, en dan ben ik nog niet eens een de top.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
*pakt een aansteker en zoekt naar schepen*
Maar zonder gein, ik heb nog genoeg dingen die anders kunnen en eigenlijk moeten. Alleen die stappen durven zetten is soms lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |