Weet ik het. Ik vraag er meestal niet naar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar het zal vast niet puur om de lengte zijn dan.
Ik denk ook dat je dit gewoon even moet gebruiken als oefenterrein, meer niet. Ze hebben het helemaal overhoop gegooid, en werken niet meer samen met Microgaming. Dus kleinere tafels, mijn spelers. Maar als je alleen wilt grinden zijn ze wel goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en ik moet echt even wennen.
Ik ben sowieso full ring gewend en blind levels van 10 minuten.
Hahahahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Persie staat vaker buitenspel dan Inzaghi.
Waarom niet? Misschien steek je er nog eens wat van op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik vraag er meestal niet naar.
Je laat ze niet een evaluatieformulier invullen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik vraag er meestal niet naar.
Ik zou een vasectomie opterenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder begint weer over kinderen.
Het niveau is in ieder geval niet al te hoog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
Kut TT.
[..]
Ik denk ook dat je dit gewoon even moet gebruiken als oefenterrein, meer niet. Ze hebben het helemaal overhoop gegooid, en werken niet meer samen met Microgaming. Dus kleinere tafels, mijn spelers. Maar als je alleen wilt grinden zijn ze wel goed.
God man nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien steek je er nog eens wat van op.
Doe ik wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je laat ze niet een evaluatieformulier invullen?
Zo weet je niks he, statistics are key.
Heb je een kinderwens?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe ik wel.
"Je bent te klein."
"Zoek je een langere man?"
"Nee een grotere lul."
"Tyf op kaolo hoer! Zo beter?"
mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'squote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een effectief anticonceptie middel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou een vasectomie opteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat dienen we te evaluerenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je laat ze niet een evaluatieformulier invullen?
Zo weet je niks he, statistics are key.
Uithoren gaat wat ver, maar gewoon vragen of er door iets specifieks van zijn kant de klinkt ontbreekt kan toch wel? Als ze geen antwoord wil/kan geven, dan natuurlijk ook prima. Maar misschien wilt ze het juist wel kwijt en kan je er je voordeel mee doen dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God man nee.
Niks vervelenders dan iemand die je gaat uithoren naar de precieze reden dat de aantrekking er niet is.
Goed voor je bankroll dus. Shame I can't play there.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het niveau is in ieder geval niet al te hoog.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een effectief anticonceptie middel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee.![]()
uhn de what?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
Dus nu maar even zo'n unibet open package scoren deze week.
Tegen m'n 'bar', dat ding waar de lijnen aan zitten. Klapte voorover, en kwam met m'n bek tegen dat ding aan. Voelde gewoon dik en meer niet, maar zag net dat het flink blauw aan de binnenkant is, snikquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waardoor/waarmee was je gecrashed?
Gewoon antwoorden dat ze te oud is om nu nog kinderen te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja okay, hangt ook een beetje af van de duur van het contact.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uithoren gaat wat ver, maar gewoon vragen of er door iets specifieks van zijn kant de klinkt ontbreekt kan toch wel? Als ze geen antwoord wil/kan geven, dan natuurlijk ook prima. Maar misschien wilt ze het juist wel kwijt en kan je er je voordeel mee doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |