wtf>quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Noem me nog even wanhopig en zeg dat ik je doe denken aan Donkey van Shrek. Ben dan helemaal de jouwe![]()
![]()
![]()
Dat doe je toch altijd al?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Wajo, eckte alpha's hier jongen. Sop sop sop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Logisch, want geen baard en geen levenservaring.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou niet bij dit soort jongetjes hoor
Totaalplaatje moet kloppen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, want geen baard en geen levenservaring.
quote:
Tja, wat is de definitie van baard en geen levenservaring he..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, want geen baard en geen levenservaring.
Tadaaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, wat is de definitie van baard en geen levenservaring he..
Wat is daar zo grappig aan? Je kan wel 30+ zijn en een baard hebben maar als je figuurtjes in je haar laat scheren ben je gewoon een mongool met een gigantische achterstand. Kan me niet schelen hoe groot je baard is dan bij wijze vanquote:
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik val op (domme) blondjes, niet op mannen met een baard en levenservaring.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, wat is de definitie van baard en geen levenservaring he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik kan me nogal wat verhalen van jou herinneren. Kom op zeg...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Je kan wel 30+ zijn en een baard hebben maar als je figuurtjes in je haar laat scheren ben je gewoon een mongool met een gigantische achterstand. Kan me niet schelen hoe groot je baard is dan bij wijze van
Tuurlijk, ik date ook jonger, ik denk dat je op een specifiek iemand doelt omdat hij erg jong is. Maar jij hebt toch ook een voorkeur? maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je alléén maar dat date?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me nogal wat verhalen van jou herinneren. Kom op zeg...
Wat is erg jong?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik date ook jonger, ik denk dat je op een specifiek iemand doelt omdat hij erg jong is. Maar jij hebt toch ook een voorkeur? maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je alléén maar dat date?
Daten of nieuwe mensen ontmoeten is sowieso leuk.
Die het doet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Als er maar een lul aan zit, toch UF?
Ik doe niet aan datenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik date ook jonger, ik denk dat je op een specifiek iemand doelt omdat hij erg jong is. Maar jij hebt toch ook een voorkeur? maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je alléén maar dat date?
Daten of nieuwe mensen ontmoeten is sowieso leuk.
Oef...Pijnlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Als er maar een lul aan zit, toch UF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |