Juist die zijn het goorst. " Nee hoor, zo ben ik tòtaaaal niet"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Roypsv het volgende:
vrouwen op tinder die niet opzoek naar seks zijn, liegen.
Kortsluiten hoe laat, waar, etc. Zo ging het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
En hoe ging dat gesprekje vannacht over dat kortsluiten dan?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:32 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha had een keer ééntje die in haar bio had: 'Niet op zoek naar seks, als je dat wilt swipe maar verder' ..
zeg de juiste dingen en ze trekken hun broek net zo snel uit als de restquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Juist die zijn het goorst. " Nee hoor, zo ben ik tòtaaaal niet"
Pffooh.
[..]
Kortsluiten hoe laat, waar, etc. Zo ging het.
highfive, of gewoon verwarrenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Daarom, eerst doen alsof je geen echte interesse hebt, nonchalant doen, step by step interesse tonen.
En voordat jij het weet doen ze alles wat god verboden heeft.
In die zinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik highfive jou, vrouwen moet je verwarren
Wel je gordel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exact. Alleen in een auto hoef je geen condoom om
pm mequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Wajo, eckte alpha's hier jongen. Sop sop sop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel aandacht tussen je benen, dat je vriendin downunder begint te zwetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen zijn simpel, je kunt ze zo gek maken als je zelf wiltquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem me nog even wanhopig en zeg dat ik je doe denken aan Donkey van Shrek. Ben dan helemaal de jouwequote:
waz je bb sgatje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dima, ga terug naar je eigen account.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vrouwen zijn simpel, je kunt ze zo gek maken als je zelf wilt
dima? jij hapt ook wel uiteindelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dima, ga terug naar je eigen account.
Ik wil jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dima? jij hapt ook wel uiteindelijk
Nee, lord farquaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Noem me nog even wanhopig en zeg dat ik je doe denken aan Donkey van Shrek. Ben dan helemaal de jouwe![]()
![]()
![]()
Oke sorry moet nog leren, ben niet zo goed met mannenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
te gewillig, nu is er niks meer aan. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |