Right, duik maar snel weer je bed in en kom er maar weer uit als je weet wat het goede been is om mee uit bed te stappen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ingewikkeld is, ik zeg dat ik denk dat het te ingewikkeld is voor jou
Ach, ze doet maar, ik zit er niet mee. Ik reageer er gewoon net zo vervelend over terugquote:
Ik doe niet aan daten.quote:
Smakelijk...Alleen die bleke tanden zou ik toch eens naar laten kijken.quote:
Verslagje gaarne.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgen met die meid van die printscreen die ik stuurde
Dat word noikon?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgen met die meid van die printscreen die ik stuurde
Niks mis met bleke tanden. Daarnaast, top dat je me vergelijkt met Michael Jackson in zijn jongere jaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar, ik zit er niet mee. Ik reageer er gewoon net zo vervelend over terug
[..]
Ik doe niet aan daten.
[..]
Smakelijk...Alleen die bleke tanden zou ik toch eens naar laten kijken.
Staat genoteerdquote:
Haha ja, vannacht nog even kort gesloten op w' app. Gewoon noiken, niks meer niks minder.quote:
Tja, het was dat of batman...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niks mis met bleke tanden. Daarnaast, top dat je me vergelijkt met Michael Jackson in zijn jongere jaren.
Daarom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Staat genoteerd
[..]
Haha ja, vannacht nog even kort gesloten op w' app. Gewoon noiken, niks meer niks minder.
Op zich prima, zit je ook niet vast aan valse gevoelens o.i.d.
Altijd batman kiezen... altijd...quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haha ja, vannacht nog even kort gesloten op w' app. Gewoon noiken, niks meer niks minder.
Op zich prima, zit je ook niet vast aan valse gevoelens o.i.d.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Daarom.
Net als een auto, je weet dat je toch niet de eerste bent.
Nee het was vrij serieus (hoewel gemener gezegd dan nodig, sorry) op basis van hoe ik yats voorbij zie komen in topics. Niet op basis van die ene zinquote:
Waar haal ik dat vandaan dan meneertje koekepeertjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon schaamhaar op je bakkes plakken met pritt.
Dan nog erg voorbarig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het was vrij serieus (hoewel gemener gezegd dan nodig, sorry) op basis van hoe ik yats voorbij zie komen in topics. Niet op basis van die ene zin
Tja, dat mag jij vinden. Ik heb ook een bepaald beeld bij jou, maar of dat klopt? Ik denk dat je er flink naast zit, maar ach, elk woord is eigenlijk al een woord teveel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het was vrij serieus (hoewel gemener gezegd dan nodig, sorry) op basis van hoe ik yats voorbij zie komen in topics. Niet op basis van die ene zin
Exact. Alleen in een auto hoef je geen condoom omquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Daarom.
Net als een auto, je weet dat je toch niet de eerste bent.
En hoe ging dat gesprekje vannacht over dat kortsluiten dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exact. Alleen in een auto hoef je geen condoom om
Haha had een keer ééntje die in haar bio had: 'Niet op zoek naar seks, als je dat wilt swipe maar verder' ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Roypsv het volgende:
vrouwen op tinder die niet opzoek naar seks zijn, liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |