Oke snoes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is juist de poes waarmee ik compenseer voor de snor.
ik weet hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
30+ zijn en geen baardgroei hebben.
Waarop?quote:
WE ZOUDEN JE BEINAAH GELOOFUH !!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HHAHAHAHHAAAHAAHAH ZO GARPIG BEN JE, EGT LEUK. [ afbeelding ]
Net als jou dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dacht dat je wel vrolijk zou zijn vandaag eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, die mag hij houden. Kaal staat me niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Op zijn kale bats natuurlijk.
Ik ben flieftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dacht dat je wel vrolijk zou zijn vandaag eigenlijk.
"Medicijn". Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben flieftMaar dat mag ik niet meer met jou delen
Ik lig ziek thuis en ben high van de medicijnen
Plak je dat beestje dan boven je bovenlip?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is juist de poes waarmee ik compenseer voor de snor.
Dat zie ik donderdag wel weer. Dat is niet jouw probleem.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
als jij. Zeg je dat ook in de rechtbank?
Party. Het is maar wat je leuk noemt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
KM en ik zijn ook erg leuk samenHij leuk, ik leuk = dubbel leuk.
Ik begin wel serieus een beetje het idee te krijgen dat je een beetje overdrijft in wat je voor werk doet....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zie ik donderdag wel weer. Dat is niet jouw probleem.
Wat is er ingewikkeld aan werken op een advocatenkantoor? Donderdag mag ik voor het eerst zelfstandig pleiten in een zaak die ik volledig zelf behandeld heb. Duidelijk genoeg zo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begin wel serieus een beetje het idee te krijgen dat je een beetje overdrijft in wat je voor werk doet....
Niet dat je het ooit letterlijk zegt maar je hint van alles en ik kan het me gewoon niet voorstellen
Ik zeg niet dat het ingewikkeld is, ik zeg dat ik denk dat het te ingewikkeld is voor jouquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan werken op een advocatenkantoor? Donderdag mag ik voor het eerst zelfstandig pleiten in een zaak die ik volledig zelf behandeld heb. Duidelijk genoeg zo?
Wauw.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ingewikkeld is, ik zeg dat ik denk dat het te ingewikkeld is voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |