Heb ik niet. Daarom filter ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je met zoveel matches tijd hebt om iedereen te beantwoorden heb je geen leven.
Ik heb die wel. Dus ik heb vaak zat mannen genegeerd. Boehoe
Bij mij wel, maar minder dan voorheen, dat klopt. Misschien zijn de mensen die het serieus gebruikten inmiddels voorzien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niemand praat meer op tinder joh
Bij mij bloeden gesprekken altijd dood. Maar doe geen fuck met tinder behalve een klein egoboostje krijgen als ik een match hebtquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar minder dan voorheen, dat klopt. Misschien zijn de mensen die het serieus gebruikten inmiddels voorzien?
Tinder serieus gebruiken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar minder dan voorheen, dat klopt. Misschien zijn de mensen die het serieus gebruikten inmiddels voorzien?
Neuken is ook een serieuze aangelegenheidquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat noem ik niet serieus.
Serieus = relatiemeuk.
Weinig matches als je serieus 'zoekt'quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Serieus = relatiemeuk.
Weet ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Serieus = relatiemeuk.
Maar is dat niet meer van uit het 'begin'?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik.Maar dat komt wel voor. Ken 3 tinderstelletjes.
Ik zie geen verschil. Het is nog altijd dè lustapp voor als je te lang droog staat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer van uit het 'begin'?
Ik zie echt een verschil in hoe het eerst ging en nu
Maar misschien ligt dat aan mij?
Ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer van uit het 'begin'?
Ik zie echt een verschil in hoe het eerst ging en nu
Maar misschien ligt dat aan mij?
Eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil. Het is nog altijd dè lustapp voor als je te lang droog staat.
En veel, heel veel meisjes zijn maar wat gewillig om ordinair van bil te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 13-10-2014 21:43:12 ]Ook in moeilijke tijden.
Voor mijn gevoel was het eerst meer: leuk kletsen (en veel meer) en dan de lustquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil. Het is nog altijd dè lustapp voor als je te lang droog staat.
Ja die 17 jarige zeker..quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mooi voorbeeld te vinden in vorige reeks...
Ze Edit en spoiler in die post.Ja case in point juist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Klopt deels wel. En Wat betreft midden in de nacht, heb ik ook. En 's nachts stromen de matchesquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was het eerst meer: leuk kletsen (en veel meer) en dan de lust
En nu krijg ik alleen maar midden in de nacht berichtjes met wat ik aan het doen ben en of ik anders wil afspreken
Zelfde insteek, verschillende aanpak
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja die 17 jarige zeker..Ik filter vanaf 20. 17... is echt te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Wat is hun email. mijn tinder werkt ook niet wil dat ook fixenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef AlterEg0 het volgende:
Werkt nog steeds niet, mail gestuurd met gegevens, ze weten het niet schaf die verieficatie dan gewoon uit.
Wat zijn redelijke alternatieven ?
Gewoon met de knop ' Contact opnemen met Tinder 'quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is hun email. mijn tinder werkt ook niet wil dat ook fixen
Meh ok even opnieuw downloaden en kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon met de knop ' Contact opnemen met Tinder '
Vreemd. Ik heb het gewoon in het rijtje staan bij chatvoorkeuren en instellingen staan, Appinstellingen etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Meh ok even opnieuw downloaden en kijken
Edit: Dat optie zie ik niet..
Bedoel jij nu op facebook bij instellingen, of in tinder zelf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb het gewoon in het rijtje staan bij chatvoorkeuren en instellingen staan, Appinstellingen etc.
info@gotinder.comquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is hun email. mijn tinder werkt ook niet wil dat ook fixen
Tinder zelfquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bedoel jij nu op facebook bij instellingen, of in tinder zelf?
Heb jij dus hetzelfde issue als mij, dat zodra je tinder opstart hij crashed met een melding: 'Tinder is gestopt' ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
info@gotinder.com
ze vragen om je gegevens etc maar verders doen ze er geen reet aan, zonde van je tijd denk ik.
nee, mijn verificatie sms werkt niet, fout probeer later opnieuw bullshit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij dus hetzelfde issue als mij, dat zodra je tinder opstart hij crashed met een melding: 'Tinder is gestopt' ?
Gotta admit, I laughedquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Tinder heeft een voor-filter voor lelijke mensen.
Scheelt ons weer swipen.
Net een andere gevonden help@gotinder.com I'll try that one first dan maarquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
nee, mijn verificatie sms werkt niet, fout probeer later opnieuw bullshit.
half jaar geleden was dat al zo, heb het nooit kunnen gebruiken.
ja de sms deed het half jaar geleden wel maar de code werkte toen weer niet wahaha
Gaat niet op, wij zitten er ook op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Scheelt ons weer swipen.
Niet waar. Wat doen die mingers dan die ik tegenkom? Of zit ik juist in de fugly sectie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Scheelt ons weer swipen.
Net andere foon nummer geprobeert zelfde fout, denk dat het met mijn facebook te maken heeft vage shit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Net een andere gevonden help@gotinder.com I'll try that one first dan maar
0/10 would not bang.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben bang dat ik dan naar de ugly sectie getrapt ben
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Leeftijd ingesteld op 55+
Even geld ophalen door mijn rapport te laten zien. Benieuwd of ze erin trappen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben bang dat ik dan naar de ugly sectie getrapt ben
Jij zit in die sectie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Scheelt ons weer swipen.
Tinder werkt prima bij mijquote:
Nou en of.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]Ik krijg eigenlijk alleen maar knappe vrouwen te zien (en heel uitzonderlijk een 'minder knappe vrouw'). Tinder heeft duidelijk verstand waar ik ingeschaald dien te worden.
Wonderbaarlijk genoeg heb ik eigenlijk alleen maar knappe matches. Nadeel is alleen dat ik niet hun enige match ben en daadwerkelijk afspreken er daardoor vaak niet van komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |