Tsja, ik vind dat je na een half jaar verkering wel aan seks kan beginnen. Neuken dan. Handwerk na 3 maandenquote:
Zal ik er dan maar inzetten: Op zoek naar sex? Swipe naar rechts.quote:Student, optimist, motorrijder, socializer, workaholic, "woonplaats", verliefd op bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opletten dat íe niet vacuüm zuigt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke die gaat op de lijst. Vrijwilligsters?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Opletten dat íe niet vacuüm zuigt.
of als je lelijk bent en als tekst hebt: Het gaat om het innerlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Not done: Zetten dat je GTST kijkt.
Geloofwaardig...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, ik vind dat je na een half jaar verkering wel aan seks kan beginnen. Neuken dan. Handwerk na 3 maanden
Doe maar hard to get.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, ik vind dat je na een half jaar verkering wel aan seks kan beginnen. Neuken dan. Handwerk na 3 maanden
Of dikke mensen die zeggen "Botten zijn voor honden vlees is voor echte mannen"quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
of als je lelijk bent en als tekst hebt: Het gaat om het innerlijk
Nou Yats we zijn hier allemaal aan t dollen. Je hoeft niet te reageren....quote:
UF toch...Je weet toch dat ik pas aan seks voor het huwelijk doe?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of dikke mensen die zeggen "Botten zijn voor honden vlees is voor echte mannen"
[..]
Nou Yats we zijn hier allemaal aan t dollen. Je hoeft niet te reageren....
hahahahahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of dikke mensen die zeggen "Botten zijn voor honden vlees is voor echte mannen"
[..]
Nou Yats we zijn hier allemaal aan t dollen. Je hoeft niet te reageren....
Dat is er inderdaad nog zo 1quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
of als je lelijk bent en als tekst hebt: Het gaat om het innerlijk
Kattenfoto's op tinder werken ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef Kutmanager het volgende:
kadden in de trein meenemen werkt veel beter dan tinder. grgr
je hebt gewoon bepaalde groepen op tinder.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kattenfoto's op tinder werken ook.
Is dat zo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elk kind erop is gewoon insta dislike.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Meisjes met baby foto's... Of 't is hun kind, of een neefje... Misleiding allemaal !
-Met tijgersquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je hebt gewoon bepaalde groepen op tinder.
- vrouwen met kleine negertjes.
- vrouwen die echt fucked up zijn
- fakers
- gare connies met te veel make up
wss nog wel meer
ahahahahahaahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
-Met tijgers
-Opgestoken middelvinger
-Mond wagenwijd open
-Met drank
-Petjes
-Hipters
-Bitch-face
Ik heb dus in mijn bio staan "niet met negertjes een school gebouwd, geen dolfijnen gekust" Dat trekt echt zoveel mannenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je hebt gewoon bepaalde groepen op tinder.
- vrouwen met kleine negertjes.
- vrouwen die echt fucked up zijn
- fakers
- gare connies met te veel make up
wss nog wel meer
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het zo, en je hebt 100+ matches in no-timequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb dus in mijn bio staan "niet met negertjes een school gebouwd, geen dolfijnen gekust" En ik snak naar aandacht tussen mij benen Dat trekt echt zoveel mannen
Heb ik ook zonder tekst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe het zo, en je hebt 100+ matches in no-time
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb ik ook zonder tekst.
Heb nu echt een graflelijke foto erop gezet, ben heel benieuwd, kreeg gisteren wel al deze.. *even uploaden brb*
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben aan het kijken hoeveel matches ik met die foto kan krijgen. Die foto is echt te ergik wijzigde hem dus toen ik met die vent hierboven in gesprek was
Dacht al dat ik iets fout deedquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook maar 10% zegt ook daadwerkelijk iets en daar weer 10% van is interessantquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dacht al dat ik iets fout deeden baard + tattoos werkt ook. Mijn beste vriend heeft zo'n 400 matches.
Zelfs als je een draak van een vrouw bent heb je nog tig meer matches dan Faxie. Life ain't fair.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook maar 10% zegt ook daadwerkelijk iets en daar weer 10% van is interessant
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zelfs als je een draak van een vrouw bent heb je nog tig meer matches dan Faxie. Life ain't fair.
Met mijn oude account erbij plus wat ik nu alweer verzameld heb en verwijderd, had ik de 1100 ruim gepasseerdquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dacht al dat ik iets fout deeden baard + tattoos werkt ook. Mijn beste vriend heeft zo'n 400 matches.
Wat moet je in vredesnaam met 400 matches.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je met zoveel matches tijd hebt om iedereen te beantwoorden heb je geen leven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met mijn oude account erbij plus wat ik nu alweer verzameld heb en verwijderd, had ik de 1100 ruim gepasseerdAlleen ik filter regelmatig. Mensen die niks (meer) zeggen of nergens op reageren knikker ik er uit.
Match dan nietDenk ik dan, of ben je zo onzeker dat het alleen om je zelfbeeld draait
Aandacht tekort misschien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam met 400 matches.
Dat ook, met een aantal is dat het al af en toequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou stapelgek worden van alle meldingen en gesprekjes.
Niemand praat meer op tinder johquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou stapelgek worden van alle meldingen en gesprekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |