Klopt, ik snak naar aandacht tussen mijn benen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:50 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen dit alleen gebruiken voor aandacht. Is het de moeite wel waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik snak naar aandacht tussen mijn benen.Geweldige man alweer uit beeld, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Maak je niet dik. Die oom is binnenkort uit beeld, wat denk jij nou?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:36 schreef Myrr het volgende:
Date gehosseld, maar dan gewoon in een club in plaats van via die kut profielenshits wat nergens op uit draait.
Gewoon naar binnen, verveeld (want kutmuziek omdat blijkbaar gayavond, toch maar gaan dansen, en vlak voor einde op een chick afgestapt en d'r nummer gevraagd. Daarna bij haar en d'r neven wezen afteren maar behalve wat tease/voelwerk onder de dekens niets want er waren andere mensen bij en we zijn geen aandachtsgeile peepshow enzo.
Dus binnenkort afspreken.![]()
Marokkaans/Italiaanse. Meteen een bucketlistdingetje afstrepen.
Dat vriendinnetje van de oom van m'n vriend gaat te ver trouwens. Ze heeft d'r profiel geüpdatet met schaamteloze wijdbeense naaktfoto's en stuurt steeds berichten. Tegen onbekenden kan ik best wel een bek opzetten maar ik weet me nu niet echt een houding te geven.
Ben je achterlijk ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hun doen zijn jouw zaken toch niet? En wat jij doet zijn hun zaken niet. Snap niet waarom je je ermee zou bemoeien in de eerste instantie.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik snak naar aandacht tussen mijn benen.Het is zo 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Iets wat een redelijk beeld geeft van jou als persoon. Dat kan een humoristische uitspraak zijn of inderdaad steekwoorden. Het liefst een beetje tekst waar de ander wat over kan zeggen als gespreksopener of wat dan ook. Cliche uitspraken vermijden. Dingen als "Ik wil best liegen over hoe we elkaar ontmoet hebben," al helemaal. Dan nog beter geen tekst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb er 21 in een week. Beetje gemiddeld denk ik?
Heb er met 3 echt uitgebreide gesprekken.
1 daarvan een date.
Vraag aan de vrouwen hier: wat voor tekst wordt het meeste gewaardeerd? Ik heb nu wat onnozele steekwoorden.
Hier droge humor of scherpzinnige dingen. Dingen als 200% alpha en dat soort ongein niet echt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb er 21 in een week. Beetje gemiddeld denk ik?
Heb er met 3 echt uitgebreide gesprekken.
1 daarvan een date.
Vraag aan de vrouwen hier: wat voor tekst wordt het meeste gewaardeerd? Ik heb nu wat onnozele steekwoorden.
quote:
Hell noquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geweldige man alweer uit beeld, ja?
Ze volgen stiekem dit topicquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik weet de reden al dat we geen matches meer krijgen, al die chicks ergeren zich dood aan die autoswipe tools
Is dat het?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze volgen stiekem dit topicWaarin we ze allemaal als seksslavinnen bestempelen en 1-nightstand-sloeries
![]()
Hoax, er zijn geen vrouwen op het internetquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze volgen stiekem dit topicWaarin we ze allemaal als seksslavinnen bestempelen en 1-nightstand-sloeries
![]()
Guess soquote:
Het zijn overijverige transgenders die emancipatie een andere draai gevenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoax, er zijn geen vrouwen op het internet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Guess so
[..]
Het zijn overijverige transgenders die emancipatie een andere draai geven
quote:Life your live the way you life it.
Insta: @artii_genz
Op zoek naar seks? Swipe naar links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |