Dit...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Hinder het volgende:
Waarom 'Tinderoid' als er geen Android-versie is?.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
" Land jouw liefdesraket ook in Venus ? "Tripple fuck me, I'm out for the night.
Shit gaat te fur
P.s. ik ga echt op 1 oor. Met koala kapot moe.
Maar je hangt de catfish uit, of haal ik verhalen door elkaar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
" Land jouw liefdesraket ook in Venus ? "Tripple fuck me, I'm out for the night.
Shit gaat te fur
P.s. ik ga echt op 1 oor. Met koala kapot moe.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoe
Nope, ik hang niet de catfish uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:45 schreef Hinder het volgende:
[..]
Maar je hangt de catfish uit, of haal ik verhalen door elkaar?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die tinder gebruiken om af te spreken?Gaat mij meer om de egoboost die ik krijg van 30+ matches per dag, maar dat zal wel aan mij liggen
Pics.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:14 schreef plesner het volgende:
Relatie uit, gisteren Tinder geinstalleerd en meteen 12 matches in een tijdsbestek van 15 minuten.
Dit is easy, tijd om wat labiele chimeids te hosselen
Doe je goed danquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope, ik hang niet de catfish uit.
Ze stuurt jou berichten? En waar zet ze die naaktfoto's dan neer? :/ op tinder?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:36 schreef Myrr het volgende:
Date gehosseld, maar dan gewoon in een club in plaats van via die kut profielenshits wat nergens op uit draait.
Gewoon naar binnen, verveeld (want kutmuziek omdat blijkbaar gayavond, toch maar gaan dansen, en vlak voor einde op een chick afgestapt en d'r nummer gevraagd. Daarna bij haar en d'r neven wezen afteren maar behalve wat tease/voelwerk onder de dekens niets want er waren andere mensen bij en we zijn geen aandachtsgeile peepshow enzo.
Dus binnenkort afspreken.![]()
Marokkaans/Italiaanse. Meteen een bucketlistdingetje afstrepen.
Dat vriendinnetje van de oom van m'n vriend gaat te ver trouwens. Ze heeft d'r profiel geüpdatet met schaamteloze wijdbeense naaktfoto's en stuurt steeds berichten. Tegen onbekenden kan ik best wel een bek opzetten maar ik weet me nu niet echt een houding te geven.
Wat een soapquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:36 schreef Myrr het volgende:
Dat vriendinnetje van de oom van m'n vriend gaat te ver trouwens. Ze heeft d'r profiel geüpdatet met schaamteloze wijdbeense naaktfoto's en stuurt steeds berichten. Tegen onbekenden kan ik best wel een bek opzetten maar ik weet me nu niet echt een houding te geven.
Op okcupid. Die heeft ze gewoon in haar profiel staan, openbaar. Met gezicht en al.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze stuurt jou berichten? En waar zet ze die naaktfoto's dan neer? :/ op tinder?
Wtfquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
okcupid. Die heeft ze gewoon in haar profiel staan, openbaar. Met gezicht en al.
Op in? Heb je het überhaupt gelezen? Ik heb alleen gestuurd dat we dit maar gewoon voor onszelf moeten houden (gezien profielinformatie en wat we daar zoeken) en dat ik haar er verder over niet beoordeel en we het er verder allemaal niet over hoeven te hebben. Niet of ze iets met me wilde doen, nee. Daar begon zij mee, dat heb ik vriendelijk afgewezen (tweemaal) maar ze gaat vrolijk door en komt drie keer per dan op m'n profiel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn naakt foto's überhaupt toegestaan op tinder dan?
Oh en je ging er toch zelf op in? Wat verwacht je dan myr.
Nou, ik weet wel een beetje hoe haar vriend is en gezien hij een goed contact heeft met mijn schoonvader (zijn broer) en nogal open is over dat soort zaken, leek het me een prima plan om een berichtje te sturen met het verzoek het voor zichzelf te houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had helemaal niets gestuurd, maargoed. Blijkbaar ben je nog niet duidelijk genoeg geweest.
Wat hun doen zijn jouw zaken toch niet? En wat jij doet zijn hun zaken niet. Snap niet waarom je je ermee zou bemoeien in de eerste instantie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel een beetje hoe haar vriend is en gezien hij een goed contact heeft met mijn schoonvader (zijn broer) en nogal open is over dat soort zaken, leek het me een prima plan om een berichtje te sturen met het verzoek het voor zichzelf te houden.
Niets mis mee.
Er zijn vrouwen die het gebruiken voor aandacht. Speel het goed, en je krijgt aandacht terug.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:50 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen dit alleen gebruiken voor aandacht. Is het de moeite wel waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |