Godver die app is goudquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hebt nu ook tinderoid, 10k likes in 5 minuten ofzo
Staat die in de store?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Godver die app is goudHet regent echt matches nu, voor vrouwen schijnt dat normaal te zijn, maar ik vind het prachtig
ik ben er meteen mee gekapt, kreeg ineens dudes die tegen me gingen praten..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Godver die app is goudHet regent echt matches nu, voor vrouwen schijnt dat normaal te zijn, maar ik vind het prachtig
Zooo fragiel dat soort meisjesquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:03 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik een 16-jarige gepaald had was ze in de heilige overtuiging dat we een relatie hadden - ondanks dat we elkaar nog maar net een paar uur kenden. Dat soort shit moet je ook niet willen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trek nog een biertje open...
Begint beetje stoere stamkroeg praat te worden hier
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ben er meteen mee gekapt, kreeg ineens dudes die tegen me gingen praten..
Dat zal dan aan jouw instellingen hebben gelegenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga ook maar s effe kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Troll material spottedquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn er mannen die zich als vrouw hebben opgegeven en dan hopen dat er 1 iemand is die hem liked ofzo..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:10 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat zal dan aan jouw instellingen hebben gelegen
hoe kan je screenshots vanaf iphone posten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan alleen 'Tinderly' in App Store vinden
Die werkt prima kan ik je melden. Je krijgt alleen een shitload aan reclame voor je kiezen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan alleen 'Tinderly' in App Store vinden
Uuh, via Iphoto uploaden, dan met tinypic.com uploaden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoe kan je screenshots vanaf iphone posten?
ah momentjequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Uuh, via Iphoto uploaden, dan met tinypic.com uploaden.
Heb je de betaalde of de gratis ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef Toempf het volgende:
[..]
Die werkt prima kan ik je melden. Je krijgt alleen een shitload aan reclame voor je kiezen.
Ben benieuwdquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah momentje
Ik kan hem namelijk wel vinden en zie dat er een goeie update is. Je kan je locatie veranderen
oh gruwelijk kan gewoon pica's van iphone uploaden thanksquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb je de betaalde of de gratis ?
[..]
Ben benieuwd
Gratis, ben wel een Hollander hèquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb je de betaalde of de gratis ?
[..]
Ben benieuwd
Ooooh ja die heb ik gezienquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh gruwelijk kan gewoon pica's van iphone uploaden thanks
[ afbeelding ]
Maar automatische likes, dan moet er toch terug geliked worden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Voor 99 cent liked ie automatisch iedereen waar je ook bent..
Een manier om je bundel leeg te trekken denk ik zo?
Klopt, ik snap het nut ook niet echt ervan. Het is alleen handig als je te lui bent om te liken en als je dan veel matches hebt dat je dan gaat censureren. Zo van: 'die blijft, die hef ik op'quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar automatische likes, dan moet er toch terug geliked worden?
Als je nog zo lelijk als de nacht bent, gaat die app niet veel helpen.
Of zie ik het verkeerd?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, ik snap het nut ook niet echt ervan. Het is alleen handig als je te lui bent om te liken en als je dan veel matches hebt dat je dan gaat censureren. Zo van: 'die blijft, die hef ik op'
Voor het beste resultaat het zoekbereik op maximaal zetten. Ik heb iedereen in een straal van 40 km al geliked, dus daar kreeg ik geen resultaten meer meequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oke shit is aangemaakt. Ik ben benieuwd hoeveel vlees ik voorgeschoteld krijg
Ja ok, kan handig zijn voor je naar Praag afreistquote:
ja top, lekker met zweedse meisjes dates afspreken waar je toch niet heen kan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Toempf het volgende:
Nou nog die app zien te koppelen aan een fake locatie in zweden
[ afbeelding ]
Snapchat regelen, ik denk dat je dan al genoeg plezier kan hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
ja top, lekker met zweedse meisjes dates afspreken waar je toch niet heen kan.
nee er moet toch echt een piemel in voordat het genoeg plezier is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snapchat regelen, ik denk dat je dan al genoeg plezier kan hebben.
Zijn er echt mensen die tinder gebruiken om af te spreken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
ja top, lekker met zweedse meisjes dates afspreken waar je toch niet heen kan.
Je wil toch ook wel neuken met een aantal van die matches?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die tinder gebruiken om af te spreken?Gaat mij meer om de egoboost die ik krijg van 30+ matches per dag, maar dat zal wel aan mij liggen
Goed puntquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je wil toch ook wel neuken met een aantal van die matches?
Het is pas kansloos als je geilt op meisjes die geilen op een foto waar jij er goed op uitziet. Maar ben ook niet super van het afspreken om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die tinder gebruiken om af te spreken?Gaat mij meer om de egoboost die ik krijg van 30+ matches per dag, maar dat zal wel aan mij liggen
moet telkens 10 min wachtenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Voor de grap Tokio ingesteld. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |