Gewoon met de knop ' Contact opnemen met Tinder 'quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is hun email. mijn tinder werkt ook niet wil dat ook fixen
Meh ok even opnieuw downloaden en kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon met de knop ' Contact opnemen met Tinder '
Vreemd. Ik heb het gewoon in het rijtje staan bij chatvoorkeuren en instellingen staan, Appinstellingen etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Meh ok even opnieuw downloaden en kijken
Edit: Dat optie zie ik niet..
Bedoel jij nu op facebook bij instellingen, of in tinder zelf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb het gewoon in het rijtje staan bij chatvoorkeuren en instellingen staan, Appinstellingen etc.
info@gotinder.comquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is hun email. mijn tinder werkt ook niet wil dat ook fixen
Tinder zelfquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bedoel jij nu op facebook bij instellingen, of in tinder zelf?
Heb jij dus hetzelfde issue als mij, dat zodra je tinder opstart hij crashed met een melding: 'Tinder is gestopt' ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
info@gotinder.com
ze vragen om je gegevens etc maar verders doen ze er geen reet aan, zonde van je tijd denk ik.
nee, mijn verificatie sms werkt niet, fout probeer later opnieuw bullshit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij dus hetzelfde issue als mij, dat zodra je tinder opstart hij crashed met een melding: 'Tinder is gestopt' ?
Gotta admit, I laughedquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Tinder heeft een voor-filter voor lelijke mensen.
Scheelt ons weer swipen.
Net een andere gevonden help@gotinder.com I'll try that one first dan maarquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
nee, mijn verificatie sms werkt niet, fout probeer later opnieuw bullshit.
half jaar geleden was dat al zo, heb het nooit kunnen gebruiken.
ja de sms deed het half jaar geleden wel maar de code werkte toen weer niet wahaha
Gaat niet op, wij zitten er ook op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Scheelt ons weer swipen.
Niet waar. Wat doen die mingers dan die ik tegenkom? Of zit ik juist in de fugly sectie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Scheelt ons weer swipen.
Net andere foon nummer geprobeert zelfde fout, denk dat het met mijn facebook te maken heeft vage shit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Net een andere gevonden help@gotinder.com I'll try that one first dan maar
0/10 would not bang.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben bang dat ik dan naar de ugly sectie getrapt ben
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Leeftijd ingesteld op 55+
Even geld ophalen door mijn rapport te laten zien. Benieuwd of ze erin trappen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben bang dat ik dan naar de ugly sectie getrapt ben
Jij zit in die sectie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
Scheelt ons weer swipen.
Tinder werkt prima bij mijquote:
Nou en of.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]Ik krijg eigenlijk alleen maar knappe vrouwen te zien (en heel uitzonderlijk een 'minder knappe vrouw'). Tinder heeft duidelijk verstand waar ik ingeschaald dien te worden.
Wonderbaarlijk genoeg heb ik eigenlijk alleen maar knappe matches. Nadeel is alleen dat ik niet hun enige match ben en daadwerkelijk afspreken er daardoor vaak niet van komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |