50 eu op NLD nadat ze op 1-0 kwamen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je je woonboot ingezet op deze wedstrijd?
we gaan niet verliezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef Smoofie het volgende:
Als NLD nu verliest, ben ik echt zwaar depri.
16 miljoen toch? Goeie handelquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
Blind is godverdomme nog trager dan een opa van 80
Tuurlijk gaan we niet verliezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we gaan niet verliezen.
Davy, GGMM en ik hebben daar vertrouwen in.
Van Persie is toch ook een mongooltje met zijn mocro accent?quote:
ach ga wegquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.
ADO ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.
De Vrij en Indo ook al 10 ofzoquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je mist Memphis wel als je Lens bezig ziet.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn assists hierbij inbegrepen?
quote:
Dat boeit echt helemaal niemand.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey, een plaatje van 4-6 jaar geleden.
Mart Smeets.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef empa1010 het volgende:
Hoe deze verslaggever (geen idee hoe ie heet) marrrtins indi altijd uitspreekt
Anus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef Pietertjuh het volgende:
En dan zitten de sterspelers van ijsland nog op de bank, Anusson en Penisson.
Wat denk je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn assists hierbij inbegrepen?
het nieuwequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ijsland is de nieuwe Spanje.
Dacht dat ik 10euro op MVG had gezet om te winnen dat toernooi van afgelopen week.. blijk ik op unibet open gewed te hebbenquote:
hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ijsland is de nieuwe Spanje.
Beste spits uit de eredivisiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het is ook makkelijker voetballen met een echt aanspeelpunt voorin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja Indi is ook de zwakste bij Oranje
DuvelDuvel was nooit sterk als werkwoordspeller. Daar besteedde hij nooit aandacht aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nederland wordt tactisch compleet afgetroeft
IJsland kan gewoon wachten op de fouten die sowieso komen.
Gouden pik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef WeertGeeIders het volgende:
Hoe de fuck heeft Louis de halve finale gehaald op het WK met deze huismeiden
[ afbeelding ]
Anders lag Nederland er nu al uit johquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sommige van de nummers 3 gaan ook door
Heel die Lens hoort niet in het nederlands elftal thuis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Als je Lens ziet spelen mis je toch echt Depay
Hij had gewoon schijd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DuvelDuvel was nooit sterk als werkwoordspeller. Daar besteedde hij nooit aandacht aan.
en gebrek aan de wil om te winnen. lijkt alleen robben nog te hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Het is een mengeling van arrogantie en onzekerheid die dit elftal echt ver doet wegzakken
Ik mis Depayquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Jullie hebben geen idee hoe erg ik Memphis en Strootman mis.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel dat we 2 van de grote 3 missen.
Wij zijn 1.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Jullie hebben geen idee hoe erg ik Memphis en Strootman mis.
Nu gaan we andere spelers erbij halen en dat gaat een hype worden. Moeten we niet willen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Douglas is echt niet zo slecht verdedigend.
Die staat toch altijd buitenspelquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef Wazaaaaa het volgende:
Van Persie staat buitenspel.
Gras is groen.
Dit, minachting van de kijkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Dat VI hier voor moet wijken is echt belachelijk.
die hebben we ook nog nooit gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef Wazaaaaa het volgende:
Van Persie staat buitenspel.
Gras is groen.
Lens ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is die blind toch een overschatte voetballer
RVP gaat een plek op de bank niet pikken. Guus is bang voor een rel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef bombmannl het volgende:
Sws ik snap die Hiddink niet. Hij geilt op zijn eigen oogappeltjes als affelay . Daarnaast is Hunterlaar gewoon enorm in vorm, prikt m altijd wel in een hoekie. Die v persie is zo overrated, op het WK ook onzichtbaar, en bijna Manunited heeft ie ook nog vrij weinig laten zien. Triest dit
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Dit team mist een type Kuyt Cijntje.
Behalve wat mannen met een midlifecrisis in een wortelpak boeit het echt niemand dit soort wedstrijdjes.quote:
Clasie in de spits.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was koeman maar bondscoach, Dan Had je Kuijt nog bij de selectie gehad, Kongolo als linksback en geen Afellay en had je nu al dik voorgestaan.
Hilarisch, veeg me op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Hij is aan het solliciteren als zwarte piet.
Maar hij wacht nog op het telefoontje.
Mikey, blijf van de pillendoos af.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was koeman maar bondscoach, Dan Had je Kuijt nog bij de selectie gehad, Kongolo als linksback en geen Afellay en had je nu al dik voorgestaan.
Volgens mij ben jij voor Ajaxquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
kloptquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Groby het volgende:
Ik mis echt de passie, maar de meeste Ajacieden zijn dit wel gewend.
Doe eens normaal zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef badschaap het volgende:
fuck de kn vb en fuck hiddink.
oja en van persie mag zn been breken ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef badschaap het volgende:
fuck de kn vb en fuck hiddink.
oja en van persie mag zn been breken ofzo
Das dan jammer, als je t niet laat zien in al die wedstrijden moet hunter gewoon de kans krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
RVP gaat een plek op de bank niet pikken. Guus is bang voor een rel.
dit jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:10 schreef friekin_ het volgende:
Dat geklepper is net zo irritant als een vuvuzela. Argh!
Wie niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vindt Strootman helemaal geweldig
Ik ookquote:
Ja maar... ja maar...quote:
Die is altijd goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Robben, en goed en willen winnen
Zijn kwalificatieduels ooit leuk geweest?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat het leuk was om naar Oranje te kijken
Als je Memphis op de andere kant had man man manquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Robben, en goed en willen winnen
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:09:28Ander alternatief voor Cillessen bij penalty's: blinddoek om en als een bezetene heen en weer springen. Betere suggesties? #ijsned reageer retweet
coolquote:
Zijn sjaal matched bij het security hekje.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
RT / QUOTE DIT BERICHT ALS JE GENEE IN ORANJE WILTtwitter:wilfredgenee twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:09:28Ander alternatief voor Cillessen bij penalty's: blinddoek om en als een bezetene heen en weer springen. Betere suggesties? #ijsned reageer retweet
Rens, log uit. Log gewoon uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
RT / QUOTE DIT BERICHT ALS JE GENEE IN ORANJE WILTtwitter:wilfredgenee twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:09:28Ander alternatief voor Cillessen bij penalty's: blinddoek om en als een bezetene heen en weer springen. Betere suggesties? #ijsned reageer retweet
Doe eens normaal en rustig Rens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Hypocrieten die allemaal als een kind zo blij waren toen Van Persie de 1-1 tegen Spanje maakte.quote:
Dat klinkt goed man.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Davy, Robben - Sneijder en Memphis - Strootman voorin Huntelaarmooi man
Doet onze demente opa niet. Want dementquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Haal die Van Persie in hemelsnaam uit die spits weg en zet hem op de plek van Lens... en laat Huntelaar zo snel mogelijk invallen
Ik mis echt goed voetbal, maar de meeste Feyenoorders zijn dit wel gewend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Groby het volgende:
Ik mis echt de passie, maar de meeste Ajacieden zijn dit wel gewend.
Alsof Huntelaar dan een bal zal krijgen met die twee pingelaars.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Haal die Van Persie in hemelsnaam uit die spits weg en zet hem op de plek van Lens... en laat Huntelaar zo snel mogelijk invallen
Omdat het gewoon drugs zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
waarom is die lijn van de vrije trap nog steeds te zien?
bevrorenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
waarom is die lijn van de vrije trap nog steeds te zien?
Deze man weet. Memphisquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je Memphis op de andere kant had man man man![]()
![]()
Van Persie is voetballend veel en veel beter.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |