Kijk dat is best een topshow.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef anonymoussie het volgende:
Warme kersen dan maar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
IJslandIk kwam laatst nog een posting tegen in TRV van iemand die vragen had over IJsland voor ervaringsdeskundigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat topic gezien?
Die van vandaag? Want daar heb ik inderdaad gereageerd. Iemand die in januari wilde gaan om het noorderlicht te zien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog een posting tegen in TRV van iemand die vragen had over IJsland voor ervaringsdeskundigen.
Heb je dat topic gezien?
Ik kijk af en toe ik zit WoW te spelen tussendoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Moet jij niet een VBL zitten ofzo Cnor, met je interland enzo
Je mist er ook echt niks aan verder hoor, aan deze wedstrijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe ik zit WoW te spelen tussendoor
Zag het topic gisteren volgens mij, maar ging idd over Noorderlicht zien, dus zal wel hetzelfde topic zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van vandaag? Want daar heb ik inderdaad gereageerd. Iemand die in januari wilde gaan om het noorderlicht te zien.
Nee ik weet hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mist er ook echt niks aan verder hoor, aan deze wedstrijd
Okee, ja die zag ik vandaag voorbij komen. Januari lijkt me wel een beetje deprimerend daar, zulke korte dagen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag het topic gisteren volgens mij, maar ging idd over Noorderlicht zien, dus zal wel hetzelfde topic zijn.
2-0. Goede keuzequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Nee ik weet hetHeb nog wel even snel een live bet gemaakt de odds waren opeens wat hoger voor Nederland.
Hangt een beetje van je karakter af hoe gevoelig je daarvoor bent. Sowieso is het maar tijdelijk natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, ja die zag ik vandaag voorbij komen. Januari lijkt me wel een beetje deprimerend daar, zulke korte dagen.
Ja dat is natuurlijk zo. Ik ben daar niet echt gevoelig voor eigenlijk, maar als je ergens op reis bent en je hebt maar 5 uur op een dag om dingen te doen kun je niet echt maximaal profiteren natuurlijk. En ik hoorde ook dat in de winter iedereen gewoon binnen zit en dat de straten uitgestorven zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je karakter af hoe gevoelig je daarvoor bent. Sowieso is het maar tijdelijk natuurlijk.
Nog plannen om een keer naar Groenland te gaan?
Ik denk dat je je geld kwijt bent Karina.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
Nah Ned gaat denk ik nog wel winnen. Daar had ik op gezet namelijk
50 centquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat je je geld kwijt bent Karina.
BIj live bets doe ik altijd 50 centquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zullen een collecte voor je gaan houden mocht het misgaan.....we willen natuurlijk dat je op straat komt te staan door je gokverslaving. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |