Ja ik wil net zeggen, mensen kopen deze telefoon zodat ze veel in te stellen/customizen hebben. Je had even wat vooronderzoek moeten doen. En nu stoppen met janken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De OnePlus (of Cyanogenmod in het algemeen) is een tweakers-rom, niet voor de novice user die aan TouchWiz of Sense genoeg heeft. Dus je kan niet stellen dat Android == CM == gecompliceerd.
Daarbij kan je al die instellingen links laten liggen als je wil, het is niet zo dat je het móet instellen
ben benieuwd hoe t gaat. Maar aangezien ze 50.000 invités weggaven de laatste weken zal t wel goed komenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef enilnomrow het volgende:
De preorder komt er aan! Vanaf 27 oktober. Meer info: http://oneplus.net/nl/oct27
hoezo? zit CM er niet meer bij dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef relativity het volgende:
Pff begin nu ook wel erg te twijfelen om een OPO te kopen. Mis ook CM
Jawel, maar ik mis CM in het algemeen. Ik heb een jiayu, daar draait geen CM opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:43 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
hoezo? zit CM er niet meer bij dan?
Herstarten. Eventueel HW overlays in opties voor ontwikkelaars uitzetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:25 schreef mr-green het volgende:
Heb sinds vanochtend ook last van een (meestal zwarte) dikke streep op mijn beeldscherm. Deze streep vervaagd dan ineens en kan dan weer terugkomen.
Iemand al een idee hoe dit op te lossen is?
Herstarten helpt aanvankelijk wel, maar ze komen telkens weer terug. HW overlays is ook niet de boosdoener.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Herstarten. Eventueel HW overlays in opties voor ontwikkelaars uitzetten.
Jep.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:30 schreef mr-green het volgende:
En is pas gekomen na de laatste update..
Dit moet je na iedere reboot opnieuw uitzetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Herstarten helpt aanvankelijk wel, maar ze komen telkens weer terug. HW overlays is ook niet de boosdoener.
Ik ervaar hetzelfde probleem
Oh, op die manier. Maar gebruikt dat niet meer batterij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:19 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Dit moet je na iedere reboot opnieuw uitzetten.
Ik weet niet eens of dit werkt hoor, ik heb zo lang ik GPU versnelling only en HW Overlays uit heb gezet dit probleem niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maar gebruikt dat niet meer batterij?
Geen idee maar het is een tijdelijke fix, Er wordt aan een oplossing gewerkt. Het is gelukkig softwarematig dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maar gebruikt dat niet meer batterij?
Oh cool het werkt dus echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Geen idee maar het is een tijdelijke fix, Er wordt aan een oplossing gewerkt. Het is gelukkig softwarematig dus.
https://forums.oneplus.net/threads/38r-screen-flickering.145253/
volgens mij ook:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:19 schreef qua111 het volgende:
Mij batterij is er juist beduidend op vooruit gegaan !
quote:
Ik mag hopen dat jij hier een accutijd hebt van een uurtje of 10? Anders zijn dit namelijk ziek goede accu tijden !?quote:
Moet je ff je screen on tijd erbij doen. Het lijkt zo nogal matig, zou je max 20 uur trekken, dat is heel weinig. Maar als je screen on tijd nu iets van 2/3 uur is kan het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:16 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik hierbij denken?
Ja 2u30 op max.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:31 schreef qua111 het volgende:
[..]
Moet je ff je screen on tijd erbij doen. Het lijkt zo nogal matig, zou je max 20 uur trekken, dat is heel weinig. Maar als je screen on tijd nu iets van 2/3 uur is kan het wel.
Is je wifi ontvangst altijd zo laag?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:16 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik hierbij denken?
Nee, en die functie vind ik niet prettig maar toch bedankt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Is je wifi ontvangst altijd zo laag?
Je kunt van je notificatiebalk een slider voor de beeldschermhelderheid maken. Dat werkt heel handig.
Instellingen > statusbalk > helderheid beheren.
Gek ja, bedankt voor de opheldering!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:34 schreef Thunder0x het volgende:
Invite codes werken niet meer totdat de pre order periode voorbij is. Daarna kun je weer invites gebruiken.
Weekje stil dus qua invites
Lees anders even een paar posts boven je...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:19 schreef zealot het volgende:
Als iemand nog een invite over heeft, vriend van me wil er ook graag eentje. Stuur maar DM/PM! Thanks
Ik heb tussen de bedrijven door ff snel gepost, dus had em niet gelezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:49 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Lees anders even een paar posts boven je...
Komt daar ook een mooie review van op tweakers?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef J.Appleseed het volgende:
Gisteren mijn Moto 360 binnengekregen, na drie weken wachtenEen mooie aanvulling op de OnePlus One!
Hmm, daar kan ik me dit weekend wel aan gaan zetten ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef tharonny het volgende:
[..]
Komt daar ook een mooie review van op tweakers?Prachtig ding inderdaad, alleen nog iets te prijzig voor mij..
kernels.franco-lnx.net/OnePlusOne/4.4/zips/quote:<changelogtext>
WARNING! DO NOT FLASH IF YOU'RE NOT ON THE LATEST 38R OTA OR CM NIGHTLIES OTHERWISE YOUR DEVICE WON'T BOOT
</changelogtext>
<changelogtext>
Improvement! Fixed a bug on my Hotplug driver which could lead to all cores to stay online if they were forced by userspace to online them
</changelogtext>
<changelogtext>
Improvement! Fix a very important patch from CM which could be the fix for the random crashes, Wi-Fi random reboots and other strange occurences present since 38R. Please send over feedback if you were being affected by these issues and the effect of this patch on your experience
</changelogtext>
<changelogtext>
Improvement! Merged some misc patches from CM - one in particular to fix controls via wired headset. Please test and report
</changelogtext>
</changelogversion>
Dat ervaar ik ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
Na de recente update heb ik sowieso wat vaker vastlopers in apps, dus lijkt me sowieso geen al te geweldige update. Ik merk ook niet dat het qua batterij beter is geworden. Sterker nog, ik heb eerder het idee dat het wat slechter is nu.
ik heb deze, maar gebruik em niet echt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Op http://www.oneplus-shop.nl/docking/ staat 'n leuke dock voor de OPO, maar Chinashopper als ik ben vind ik 29,95 veel te duur voor 'n stuke plastic. Dus op zoek gegaan, maar tot nu toe niets kunnen vinden.
Iemand wel?
Blijft ie daar goed in staan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:26 schreef Manke het volgende:
[..]
ik heb deze, maar gebruik em niet echt.
http://m.ebay.com/itm/310938324219?nav=SEARCH
ja, alleen het weegt niks, dus 2 handen gebruiken om em los te maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Blijft ie daar goed in staan?
Wel vreemd, in deze dock lijkt de aansluiting goed te zitten maar als ik op andere M8 docks zoek dan zitten ze allemaal andersom.
Hmm, en met 'n case? Of wordt 't dan te smal?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Manke het volgende:
[..]
ja, alleen het weegt niks, dus 2 handen gebruiken om em los te maken.
past goed, je kan een stuk eruit halen zodat ie past met case, zie advertentie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hmm, en met 'n case? Of wordt 't dan te smal?
Ik heb 'm opgeslagen in m'n bookmarks, even verder kijken. Anders misschien 'n plankje onder maken of vastzetten op m'n bureau/nachtkastje (niet ideaal maar 't is iets).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef Manke het volgende:
[..]
past goed, je kan een stuk eruit halen zodat ie past met case, zie advertentie.
Omdat het een phone is en geen vibrator...!?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:46 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom is de trilfunctie zo ..... slap? Vond ik altijd al een klein probleem bij de OPO.
Wtf? Elke telefoon heeft een betere trilfunctie dan de OPO, die van de OPO is gewoon erg zwak en een trilfunctie is gewoon standaard.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat het een phone is en geen vibrator...!?
Anyway, bluetooth-probleem van mijn buurvrouw is inmiddels verholpen. Geen idee hoe, maar zoonlief had het geregeld.
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef tharonny het volgende:
[..]
Komt daar ook een mooie review van op tweakers?Prachtig ding inderdaad, alleen nog iets te prijzig voor mij..
Leuk om te lezen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaienVoor de geïnteresseerden Tweakers - J.Appleseed - Userreviews - Motorola Moto 360
Zo'n dock werkt toch niet prettig met zo'n nauwe mini/micro usb aansluiting of vergis ik mij nou.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Op http://www.oneplus-shop.nl/docking/ staat 'n leuke dock voor de OPO, maar Chinashopper als ik ben vind ik 29,95 veel te duur voor 'n stuke plastic. Dus op zoek gegaan, maar tot nu toe niets kunnen vinden.
Iemand wel?
Prachtig weer! Thanksquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaienVoor de geïnteresseerden Tweakers - J.Appleseed - Userreviews - Motorola Moto 360
quote:
Thanks! Leuk om te weten misschien, maar alle foto's heb ik met mijn OnePlus One gemaakt (zo is het toch nog relevant voor dit topic, hahaquote:
SPOILER: Er zijn wat pareltjes uit gekomen al zeg ik het zelf :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Leuk om te weten misschien, maar alle foto's heb ik met mijn OnePlus One gemaakt (zo is het toch nog relevant voor dit topic, haha).
Alles is in RAW geschoten en toen in Photoshop bewerkt. Ik heb gemerkt dat RAW vooral veel helpt om de kleur te behouden in combinatie met detail: als je op meerdere foto's de witbalans overeen wil laten komen merk je geen verschil in kwaliteit (bij apps zoals VSCO Cam merkte ik vaak wel dat je meer ruis zag).Zie video op vorige pagina.SPOILER: Er zijn wat pareltjes uit gekomen al zeg ik het zelf :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, ook maar is lightroom installeren! Gaaf hoe zo'n foto helemaal te verbeteren isquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Leuk om te weten misschien, maar alle foto's heb ik met mijn OnePlus One gemaakt (zo is het toch nog relevant voor dit topic, haha).
Alles is in RAW geschoten en toen in Photoshop bewerkt. Ik heb gemerkt dat RAW vooral veel helpt om de kleur te behouden in combinatie met detail: als je op meerdere foto's de witbalans overeen wil laten komen merk je geen verschil in kwaliteit (bij apps zoals VSCO Cam merkte ik vaak wel dat je meer ruis zag).Inderdaad hele mooie foto's! En wat een pracht horlogeSPOILER: Er zijn wat pareltjes uit gekomen al zeg ik het zelf :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie reden om toch even wat meer tijd te steken in de gemaakte foto's. Is zeker winst uit te halen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Aha! Precies wat ik ook had ervaren ja. Awesome
Sowieso Teksyndicatequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef tharonny het volgende:
[..]
Wauw, ook maar is lightroom installeren! Gaaf hoe zo'n foto helemaal te verbeteren is
Allright, gaan we doen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Sowieso Teksyndicateik zou abonneren als ik jullie was
Ziet er netjes uit. Maakt het toestel wel vrij dik zeker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:42 schreef Catch22- het volgende:
Heb deze nu http://r.ebay.com/Mo6kJM
Zit strak en lijkt prima. Knopjes goed bereikbaar. Usb plug ruimte is wat krap maar werkt wel
ja. Vind ik zelf niet zo'n probleem. Weegt niks, dat scheeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Maakt het toestel wel vrij dik zeker?
de link met [my punt device punt io] werkt niet. De weergave van FP is bij mij inderdaad de mobiele weergave zoals beschreven in je tweede linkje mbtr devices lager dan 1024pixels.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:39 schreef Adfundum het volgende:
Willen jullie even testen of de nieuwe frontpage goed wordt weergegeven op de one+ en wat de uitkomst is van de test op deze pagina?
my.device.io
Ik krijg 360px in portrait en 640px in landscape. Moet dat niet gewoon 1080 en 1920 zijn? Antutu benchmark geeft wel gewoon de juiste resolutie aan.
Dit vraag ik omdat bij mij de FP verkeerd wordt weergegeven. Het ziet er goed uit maar ik krijg de versie voor low-resolution phones. Zie deze thread:
http://frontpage.fok.nl/s(...)iel-en-trackers.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |