Thanks, ik zal het even navragen aan die vriend. Zelf heb ik er geen verstand van namelijk, en ik weet uiteraard ook niet hoe haar instellingen zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:13 schreef qua111 het volgende:
[..]
Om de vraag maar meteen te stellen; Staat de bluetooth status van de telefoon wel op zichtbaar als ze wil koppelen met de auto? Vaak ligt daar het probleem, want bijna alle auto's van tegenwoordig hebben goed werkende bluetooth, ik heb er in ieder geval nooit last van gehad. En ik rij een 40 tal verschillende types auto per jaar, dus een aardige indicatie.
Of is t een parrot/carkat die ze gebruikt?
Heb je al gereboot? Ik heb er zelf geen last van met een Nilkinquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:57 schreef larsico het volgende:
Even een vraagje:
Heb sinds vandaag een Nilkin anti-burst 9H screenprotector op m'n OPO zitten, en sindsdien werkt multitouch niet meer goed. Als ik bijvoorbeeld probeer in te zoomen op Google Maps lukt dit totaal niet. Nu heb ik ook gisteren geüpdatet naar de nieuwste versie, dus misschien dat het daar ook aan kan liggen. Iemand anders ook dit probleem? Screen protector misschien verkeerd bevestigd of ligt t aan de software?
Zoek eens in de appstore naar "multitouch test" en kijk wat een van die apps aangeeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:57 schreef larsico het volgende:
Even een vraagje:
Heb sinds vandaag een Nilkin anti-burst 9H screenprotector op m'n OPO zitten, en sindsdien werkt multitouch niet meer goed. Als ik bijvoorbeeld probeer in te zoomen op Google Maps lukt dit totaal niet. Nu heb ik ook gisteren geüpdatet naar de nieuwste versie, dus misschien dat het daar ook aan kan liggen. Iemand anders ook dit probleem? Screen protector misschien verkeerd bevestigd of ligt t aan de software?
Het hele topic gaat het al zo.quote:
Dit is de changelog voor elke release na R38:quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef tharonny het volgende:
[..]
Wat zijn nou echt de grootste verbeteringen tov de stock kernel?
Bron.quote:<changelogversion versionName="r27" changeDate="Oct 18, 2014">
Improvement! Updated the ramdisk files which fixes the off-charging animation and hopefully encryption
Improvement! Merged some Kernel display driver patches from CodeAurora
<changelogversion versionName="r26" changeDate="Oct 15, 2014">
Improvement! Merge the new Wi-Fi drivers from CM. Major throughput improvements
Improvement! Merge audio stack patches from CM
Improvement! Made a little change on the input boost code to improve scrolling performance
<changelogversion versionName="r25" changeDate="Oct 12, 2014">
Improvement! Merge the latest CM commits which include the fix for audio on the latest CM nightlies and a couple graphical glitch fixes
<changelogversion versionName="r24" changeDate="Oct 7, 2014">
Improvement! For CM11S users this release has a lot of cool patches to be compatible with the latest 38R changes. CM11 nightly users already had these
Fix! Fixed a bug where some apps would not be able to detect the sdcard because it was looking in the wrong directory
Fix! Fixed a bug that would prevent users with encrypted devices to use this Kernel
Dan heeft hij geluk, sinds kort worden er 2 simkaart adapters meegeleverd, 1 voor nano sims en 1 voor micro sims.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n Apple-addict zover gekregen om de OPO aan te schaffen
Ik gebruik sinds een jaar of 6 verschillende Apple-producten, maar mijn allereerste smartphone was een Android (HTC Desire S ftw) en vind het echt reuze meevallen hoor. Als je één keer eens alle menu's doorkijkt en wat dingen uitprobeert heb je toch wel al een aardig idee van wat je allemaal kan aanpassen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:17 schreef malalatete het volgende:
Denk niet dat die apple addict erg happy zal zijn (met android). Android voelt nog steeds als een stuk stront waar je doorheen moet vingeren om de juiste instellingen te vinden, mijn god wat een hoooop instellingen, ja je kan het beschouwen als luxe maar af en toe word ik er wel gek van. Ben absoluut geen fanboy van dit of dat maar zou mijn telefoon zo omruilen met een iphone 6.Ooit begonnen met android en toen was het nog een stuk overzichtelijker heb ik het idee, mis gewoon de uniformiteit van IOS. Staat verder los van de oneplus want het is wel een fijne telefoon maar moest ff mijn gal spuwen.
Idd, in het begin van mijn ios producten dacht ik ook wat onhandig allemaal, 1 knop, de settings maar ik raakte er snel vertrouwd mee, het is gebruiksvriendelijker. Ik ben overigens wel voor zoveel mogelijk opties, heb het liefst zelf de regie in handen maar ik zie veel termen staan die ik nog niet ken of snap en dat kost even tijd. Ios is een puzzel van 25 stukjes en android 100 stukjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds een jaar of 6 verschillende Apple-producten, maar mijn allereerste smartphone was een Android (HTC Desire S ftw) en vind het echt reuze meevallen hoor. Als je één keer eens alle menu's doorkijkt en wat dingen uitprobeert heb je toch wel al een aardig idee van wat je allemaal kan aanpassen.
Bovendien heb je gewoon een zoekfunctie in de instellingen-app, dus je hoeft vaak niet eens te zoeken
Het ligt er uiteindelijk aan wat je gewend bent denk ik, maar het is niet zo alsof het bij iOS altijd zo logisch is: waarom staat Auto Lock, dat eigenlijk te maken heeft met wanneer het beeldscherm uit gaat, onder General en niet onder Display & Brightness?
Allright, dat ziet er niet verkeerd uit. Gaan we maar is proberenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit is de changelog voor elke release na R38:
[..]
Bron.
De OnePlus (of Cyanogenmod in het algemeen) is een tweakers-rom, niet voor de novice user die aan TouchWiz of Sense genoeg heeft. Dus je kan niet stellen dat Android == CM == gecompliceerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef malalatete het volgende:
[..]
Idd, in het begin van mijn ios producten dacht ik ook wat onhandig allemaal, 1 knop, de settings maar ik raakte er snel vertrouwd mee, het is gebruiksvriendelijker. Ik ben overigens wel voor zoveel mogelijk opties, heb het liefst zelf de regie in handen maar ik zie veel termen staan die ik nog niet ken of snap en dat kost even tijd. Ios is een puzzel van 25 stukjes en android 100 stukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |