abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:07:44 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145680941
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:13 schreef qua111 het volgende:

[..]

Om de vraag maar meteen te stellen; Staat de bluetooth status van de telefoon wel op zichtbaar als ze wil koppelen met de auto? Vaak ligt daar het probleem, want bijna alle auto's van tegenwoordig hebben goed werkende bluetooth, ik heb er in ieder geval nooit last van gehad. En ik rij een 40 tal verschillende types auto per jaar, dus een aardige indicatie.

Of is t een parrot/carkat die ze gebruikt?
Thanks, ik zal het even navragen aan die vriend. Zelf heb ik er geen verstand van namelijk, en ik weet uiteraard ook niet hoe haar instellingen zijn. :)

Ik merkte vandaag trouwens dat VSCO-cam ook telkens een 'fatal error' geeft, en heb het even nagezocht maar meer mensen met een One+ schijnen er last van te hebben.
pi_145683121
Even een vraagje:
Heb sinds vandaag een Nilkin anti-burst 9H screenprotector op m'n OPO zitten, en sindsdien werkt multitouch niet meer goed. Als ik bijvoorbeeld probeer in te zoomen op Google Maps lukt dit totaal niet. Nu heb ik ook gisteren geüpdatet naar de nieuwste versie, dus misschien dat het daar ook aan kan liggen. Iemand anders ook dit probleem? Screen protector misschien verkeerd bevestigd of ligt t aan de software?
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:59:54 #128
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145688539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:57 schreef larsico het volgende:
Even een vraagje:
Heb sinds vandaag een Nilkin anti-burst 9H screenprotector op m'n OPO zitten, en sindsdien werkt multitouch niet meer goed. Als ik bijvoorbeeld probeer in te zoomen op Google Maps lukt dit totaal niet. Nu heb ik ook gisteren geüpdatet naar de nieuwste versie, dus misschien dat het daar ook aan kan liggen. Iemand anders ook dit probleem? Screen protector misschien verkeerd bevestigd of ligt t aan de software?
Heb je al gereboot? Ik heb er zelf geen last van met een Nilkin
pi_145690502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:57 schreef larsico het volgende:
Even een vraagje:
Zoek eens in de appstore naar "multitouch test" en kijk wat een van die apps aangeeft.
pi_145690905
- nee, het linken naar externe websites, na het net registeren kan echt niet :)

[ Bericht 39% gewijzigd door Sjowhan op 19-10-2014 12:01:45 ]
pi_145693675
Chinese zijn een stuk duurder dan de lokale versies. Ze worden vaak geleverd met ColorOs in plaats van Cyanogen en volgens mij doet opo ook moeilijk over de garantie.

Bovendien komt er zeer binnenkort ook een pr-order systeem. Je hebt dan geen invite meer nodig om er een te bestellen. Alleen hebben mensen met een invite voorrang.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:31:12 #132
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_145693829
Hoe krijg ik een volume slider in pulldown notificaties?
pi_145704641
Heb een invite als iemand die nodig heeft
64gig zwart.
pi_145705004
Heeft er iemand toevallig nog een invite voor een vriend van me? Ik zou het zeer op prijs stellen.. :)
Dream a little dream of me
  zondag 19 oktober 2014 @ 17:52:14 #135
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145705176
Kijk eens boven je :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145705213
jaja I know, maar hij heeft niet gereageerd en is offline gegaan. Als Darkomen dit leest, ik zou hem graag van je willen overnemen, zoals de DM ook zegt
Dream a little dream of me
pi_145706128
Pm gestuurd naar Darkomen ook.
pi_145708138
fireaquafusion was de eerste dus hij heeft de link.
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2014 @ 19:58:38 #139
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_145709688
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:52 schreef Catch22- het volgende:
Kijk eens boven je :P
Het hele topic gaat het al zo.
Ik heb een invite!
Ik zoek een invite!
Ik heb een invite!
Heeft er iemand een invite?
Ik heb een invite?
Ik zou graag een invite willen hebben.

WHEN DOES IT STAHHHPP?!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_145715856
Franco R27 is uit 8-)
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:52:34 #141
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145716043
Als ik bel via WeChat blijkt vaak dat er wat wifi-problemen zijn. Beetje slechte ontvangst ofzo, of server -issues>
pi_145716661
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:48 schreef J.Appleseed het volgende:
Franco R27 is uit 8-)
Wat zijn nou echt de grootste verbeteringen tov de stock kernel?
pi_145717943
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef tharonny het volgende:

[..]

Wat zijn nou echt de grootste verbeteringen tov de stock kernel?
Dit is de changelog voor elke release na R38:

quote:
<changelogversion versionName="r27" changeDate="Oct 18, 2014">
Improvement! Updated the ramdisk files which fixes the off-charging animation and hopefully encryption
Improvement! Merged some Kernel display driver patches from CodeAurora

<changelogversion versionName="r26" changeDate="Oct 15, 2014">
Improvement! Merge the new Wi-Fi drivers from CM. Major throughput improvements
Improvement! Merge audio stack patches from CM
Improvement! Made a little change on the input boost code to improve scrolling performance

<changelogversion versionName="r25" changeDate="Oct 12, 2014">
Improvement! Merge the latest CM commits which include the fix for audio on the latest CM nightlies and a couple graphical glitch fixes

<changelogversion versionName="r24" changeDate="Oct 7, 2014">
Improvement! For CM11S users this release has a lot of cool patches to be compatible with the latest 38R changes. CM11 nightly users already had these
Fix! Fixed a bug where some apps would not be able to detect the sdcard because it was looking in the wrong directory
Fix! Fixed a bug that would prevent users with encrypted devices to use this Kernel
Bron.
pi_145718102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n Apple-addict zover gekregen om de OPO aan te schaffen :D

Dan heeft hij geluk, sinds kort worden er 2 simkaart adapters meegeleverd, 1 voor nano sims en 1 voor micro sims.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 20 oktober 2014 @ 02:17:16 #145
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_145722495
Denk niet dat die apple addict erg happy zal zijn (met android). Android voelt nog steeds als een stuk stront waar je doorheen moet vingeren om de juiste instellingen te vinden, mijn god wat een hoooop instellingen, ja je kan het beschouwen als luxe maar af en toe word ik er wel gek van. Ben absoluut geen fanboy van dit of dat maar zou mijn telefoon zo omruilen met een iphone 6. :) Ooit begonnen met android en toen was het nog een stuk overzichtelijker heb ik het idee, mis gewoon de uniformiteit van IOS. Staat verder los van de oneplus want het is wel een fijne telefoon maar moest ff mijn gal spuwen. ;)
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2014 @ 06:47:36 #146
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_145723298
Ik heb na 4,5 jaar iPhone geen moment moeite gehad met Android. Huillie 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_145723473
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:17 schreef malalatete het volgende:
Denk niet dat die apple addict erg happy zal zijn (met android). Android voelt nog steeds als een stuk stront waar je doorheen moet vingeren om de juiste instellingen te vinden, mijn god wat een hoooop instellingen, ja je kan het beschouwen als luxe maar af en toe word ik er wel gek van. Ben absoluut geen fanboy van dit of dat maar zou mijn telefoon zo omruilen met een iphone 6. :) Ooit begonnen met android en toen was het nog een stuk overzichtelijker heb ik het idee, mis gewoon de uniformiteit van IOS. Staat verder los van de oneplus want het is wel een fijne telefoon maar moest ff mijn gal spuwen. ;)
Ik gebruik sinds een jaar of 6 verschillende Apple-producten, maar mijn allereerste smartphone was een Android (HTC Desire S ftw) en vind het echt reuze meevallen hoor. Als je één keer eens alle menu's doorkijkt en wat dingen uitprobeert heb je toch wel al een aardig idee van wat je allemaal kan aanpassen.

Bovendien heb je gewoon een zoekfunctie in de instellingen-app, dus je hoeft vaak niet eens te zoeken ;)

Het ligt er uiteindelijk aan wat je gewend bent denk ik, maar het is niet zo alsof het bij iOS altijd zo logisch is: waarom staat Auto Lock, dat eigenlijk te maken heeft met wanneer het beeldscherm uit gaat, onder General en niet onder Display & Brightness?
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:30:13 #148
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_145729545
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 07:28 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik gebruik sinds een jaar of 6 verschillende Apple-producten, maar mijn allereerste smartphone was een Android (HTC Desire S ftw) en vind het echt reuze meevallen hoor. Als je één keer eens alle menu's doorkijkt en wat dingen uitprobeert heb je toch wel al een aardig idee van wat je allemaal kan aanpassen.

Bovendien heb je gewoon een zoekfunctie in de instellingen-app, dus je hoeft vaak niet eens te zoeken ;)

Het ligt er uiteindelijk aan wat je gewend bent denk ik, maar het is niet zo alsof het bij iOS altijd zo logisch is: waarom staat Auto Lock, dat eigenlijk te maken heeft met wanneer het beeldscherm uit gaat, onder General en niet onder Display & Brightness?
Idd, in het begin van mijn ios producten dacht ik ook wat onhandig allemaal, 1 knop, de settings maar ik raakte er snel vertrouwd mee, het is gebruiksvriendelijker. Ik ben overigens wel voor zoveel mogelijk opties, heb het liefst zelf de regie in handen maar ik zie veel termen staan die ik nog niet ken of snap en dat kost even tijd. Ios is een puzzel van 25 stukjes en android 100 stukjes.

Wbt autolock valt waarschijnlijk onder beveiliging, soms moeten ze ook kiezen waar iets komt te staan.

Ik heb inmiddels de Ringke Smoke binnen en ik vind het een super case met als nadeel dat ie de telefoon een stuk langer maakt maar daar krijg je wel een goede protectie voor terug. Ik heb nu ook veel minder snel dat mijn hand het geluid blokkeert in landscape mode (gaming/video).
Het gaatje voor de koptelefoon is wel klein, alleen de kleinste pluggen passen erin.
De screen-protector is ook van goede kwaliteit.
Telefoon voelt super veilig erin, een flinke rand om het scherm die schuin afloopt waardoor je er met swipen niet veel last van hebt.
pi_145732863
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dit is de changelog voor elke release na R38:

[..]

Bron.
Allright, dat ziet er niet verkeerd uit. Gaan we maar is proberen :) Thanks
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:16:32 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145732960
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef malalatete het volgende:

[..]

Idd, in het begin van mijn ios producten dacht ik ook wat onhandig allemaal, 1 knop, de settings maar ik raakte er snel vertrouwd mee, het is gebruiksvriendelijker. Ik ben overigens wel voor zoveel mogelijk opties, heb het liefst zelf de regie in handen maar ik zie veel termen staan die ik nog niet ken of snap en dat kost even tijd. Ios is een puzzel van 25 stukjes en android 100 stukjes.
De OnePlus (of Cyanogenmod in het algemeen) is een tweakers-rom, niet voor de novice user die aan TouchWiz of Sense genoeg heeft. Dus je kan niet stellen dat Android == CM == gecompliceerd.

Daarbij kan je al die instellingen links laten liggen als je wil, het is niet zo dat je het móet instellen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')