Ja ik wil net zeggen, mensen kopen deze telefoon zodat ze veel in te stellen/customizen hebben. Je had even wat vooronderzoek moeten doen. En nu stoppen met janken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De OnePlus (of Cyanogenmod in het algemeen) is een tweakers-rom, niet voor de novice user die aan TouchWiz of Sense genoeg heeft. Dus je kan niet stellen dat Android == CM == gecompliceerd.
Daarbij kan je al die instellingen links laten liggen als je wil, het is niet zo dat je het móet instellen
ben benieuwd hoe t gaat. Maar aangezien ze 50.000 invités weggaven de laatste weken zal t wel goed komenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef enilnomrow het volgende:
De preorder komt er aan! Vanaf 27 oktober. Meer info: http://oneplus.net/nl/oct27
hoezo? zit CM er niet meer bij dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef relativity het volgende:
Pff begin nu ook wel erg te twijfelen om een OPO te kopen. Mis ook CM
Jawel, maar ik mis CM in het algemeen. Ik heb een jiayu, daar draait geen CM opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:43 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
hoezo? zit CM er niet meer bij dan?
Herstarten. Eventueel HW overlays in opties voor ontwikkelaars uitzetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:25 schreef mr-green het volgende:
Heb sinds vanochtend ook last van een (meestal zwarte) dikke streep op mijn beeldscherm. Deze streep vervaagd dan ineens en kan dan weer terugkomen.
Iemand al een idee hoe dit op te lossen is?
Herstarten helpt aanvankelijk wel, maar ze komen telkens weer terug. HW overlays is ook niet de boosdoener.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Herstarten. Eventueel HW overlays in opties voor ontwikkelaars uitzetten.
Jep.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:30 schreef mr-green het volgende:
En is pas gekomen na de laatste update..
Dit moet je na iedere reboot opnieuw uitzetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Herstarten helpt aanvankelijk wel, maar ze komen telkens weer terug. HW overlays is ook niet de boosdoener.
Ik ervaar hetzelfde probleem
Oh, op die manier. Maar gebruikt dat niet meer batterij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:19 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Dit moet je na iedere reboot opnieuw uitzetten.
Ik weet niet eens of dit werkt hoor, ik heb zo lang ik GPU versnelling only en HW Overlays uit heb gezet dit probleem niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maar gebruikt dat niet meer batterij?
Geen idee maar het is een tijdelijke fix, Er wordt aan een oplossing gewerkt. Het is gelukkig softwarematig dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maar gebruikt dat niet meer batterij?
Oh cool het werkt dus echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Geen idee maar het is een tijdelijke fix, Er wordt aan een oplossing gewerkt. Het is gelukkig softwarematig dus.
https://forums.oneplus.net/threads/38r-screen-flickering.145253/
volgens mij ook:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:19 schreef qua111 het volgende:
Mij batterij is er juist beduidend op vooruit gegaan !
quote:
Ik mag hopen dat jij hier een accutijd hebt van een uurtje of 10? Anders zijn dit namelijk ziek goede accu tijden !?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |