abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145994108
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
Wat zijn jullie kinderen laat wakker :6 Hier is het geregeld (lees bijna dagelijks 05.00/05.30)

Nu scheelt het dat ik smorgens om 6uur begin met werken, dus dat,vroege opstaan valt dan nog wel mee.

Maar Roy doet wel aan weekend uitslapen dan is het vaak 08.30uur O+
(kan niet aan de wekker liggen want ook in de weekenden is het 06.00uur op het werk.)

Ik ga opzoek naar een stofzuiger voor Roy,hij is dol op de stofzuiger.
Bij de Action stond vorige week een stofzuiger van Fischer Price te koop.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145997648
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:45 schreef danio86 het volgende:
Ik kom hier even binnen vallen met een vraagje over mijn peutertje van 2 (sinds 7 oktober). Ze heeft keelontsteking en vrijdag bij de huisarts geweest, antibiotica meegekregen, maar ik zie nu nog altijd geen verbetering. Drinken doet ze nog altijd wel gelukkig maar eten zo goed als niet en ze heeft ook nog altijd flink koorts (en ook dat onwijze gesnotter/loopneus wordt maar niet minder, heel haar neusje is al kapot van het afvegen van het snot).

Iemand van jullie ervaring met keelontsteking en wanneer dat over gaat? Of wanneer een antibiotica kuur aan slaat? Ik vind het vreemd dat er nog geen verbetering in zit en twijfel of ik de HA alweer moet bellen of dat ik gewoon overbezorgd ben ;-)
Peuter heeft ook eens keelontsteking gehad (icm beginnende oorontsteking), maar antibiotica sloeg wel snel aan. Koorts zakte en peuter was levendiger. Het snotteren, hoesten en moeilijk eten/drinken duurde helaas een stuk langer (paar weken ;().
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145998030
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:45 schreef danio86 het volgende:
Ik kom hier even binnen vallen met een vraagje over mijn peutertje van 2 (sinds 7 oktober). Ze heeft keelontsteking en vrijdag bij de huisarts geweest, antibiotica meegekregen, maar ik zie nu nog altijd geen verbetering. Drinken doet ze nog altijd wel gelukkig maar eten zo goed als niet en ze heeft ook nog altijd flink koorts (en ook dat onwijze gesnotter/loopneus wordt maar niet minder, heel haar neusje is al kapot van het afvegen van het snot).

Iemand van jullie ervaring met keelontsteking en wanneer dat over gaat? Of wanneer een antibiotica kuur aan slaat? Ik vind het vreemd dat er nog geen verbetering in zit en twijfel of ik de HA alweer moet bellen of dat ik gewoon overbezorgd ben ;-)
Keelontsteking kan ontstaan door virus of door bacterie. Als het door bacterie ontstaan is dan moet AB aanslaan en binnen 24-48 goeie verlichting geven. Als het door een virus ontstaan is dan doet AB niets tot nauwelijks iets, en blijft de koorts dus hoog. Goed laten drinken, vocht binnen laten krijgen desnoods met waterijsjes enzo, dan heeft ze ook gelijk wat suiker en dus energie binnen. Melk en zulks beter even vermijden nu.
In de meeste gevallen kwestie van uitzieken, weekje ofzo? Maar je huisarts bellen om nog eens te overleggen kan geen kwaad natuurlijk.

En voor snot... veeg je met zakdoek of billendoekje? Als ik zelf last heb van mn allergie dan snuit ik in een oud t-shirt en veeg af met billendoekjes :') charmant is het niet maar goed, een rode neus met korsten is ook niet erg charmant :Y)
:)
pi_145999674
Wat een snelle en lieve reacties allemaal! :-)

Ik denk dat het dan een bacterie is want de HA zal niet AB voorschrijven als dat niets doet lijkt me toch?

Ik geef zetpillen maar zal dan ook eens gaan kijken voor neurofen vloeibaar, thx voor de tip! Die zetpillen vindt ze toch al niks meer ;-)

En waterijsjes vindt ze helaas weinig aan. Maar gelukkig drinkt ze iig nog redelijk wat. Ik kijk het nog even aan Tot morgen en anders bel ik gelijk 's ochtends even.

Voel me ondertussen bijna net zo belabberd als zij haha. Een 5 weken oude baby plus een zieke peuter en man op zakenreis is best een vermoeiende combinatie ;-)

Ik las iets over stofzuigertjes : die speelgoed versie van miele is idd erg leuk!

En Bar, 6 u beginnen met werken? Ben ik wel benieuwd wat voor werk je doet! Geen kantoorbaan gok ik? ;-)
pi_146002431
Mwah het onderscheid tussen bacteriële of virale infectie is niet zo eenvoudig te maken zonder bloedtesten etc over het algemeen. Ik dacht ongeveer 1/3e van keelontsteking bij kinderen is bacterieel, maar dat er AB voorgeschreven wordt hoeft niet te betekenen dat het om een bacterie gaat.

Als je morgen nog niets merkt van ab die aansluit en je merkt ook geen gewoon herstel, dan weer ff de huisarts bellen idd. Beterschap, niks leuk als je kind ziek is.
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:45:23 #186
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146048861
Beterschap danio86...

Vandaag kwam de fotograaf bij Cristel op school....Mooi dat ze niet op de groepsfoto staat he }:| ze wou het Niét :N eigenwijsje. (of nou ja....volgens mij was ze kwaad :X ) Gelukkig staat ze wel op gewone foto's die de fotograaf heeft gemaakt.

Vond het ook wel wat lomp eigenlijk, kind is nog geen 5 minuten binnen, en er moet gelijk een groepsfoto gemaakt worden.... :{
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:50:04 #187
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146049184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef PureEvil het volgende:
Beterschap danio86...

Vandaag kwam de fotograaf bij Cristel op school....Mooi dat ze niet op de groepsfoto staat he }:| ze wou het Niét :N eigenwijsje. (of nou ja....volgens mij was ze kwaad :X ) Gelukkig staat ze wel op gewone foto's die de fotograaf heeft gemaakt.

Vond het ook wel wat lomp eigenlijk, kind is nog geen 5 minuten binnen, en er moet gelijk een groepsfoto gemaakt worden.... :{
Dat is toch logisch dat het op een schema werkt dus dat het soms zo uitkomt? Bij ons communiceren ze hoe laat je er moet zijn als de fotograaf komt.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:03:08 #188
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146056561
Midi zijn eerste dag dat hij helemaal droog is gebleven overdag *O* *O*
En dat is fijn want vrijdag is zijn eerste wendag op school :'(
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146061739
Dat heeft ie dan goed getimed :D

Dot doet t nu steeds vaker op wc of potje. Niet zien aankomen, wel fijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:47:27 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146062749
Danio hoe gaat het met je peuter?

moppert wat fijn ^O^
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:27:48 #191
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_146063533
Wat fijn Moppert! *O*
Oude (on)bekende.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:45:52 #192
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146063974
Ik ben er zo blij mee *O* Bij maxi ging het super makkelijk binnen een week dag en nacht droog.
Maar met V. is het echt andere koek. Nu weet ik iig dat hij het kan en kan ik het zelf ook iets meer los laten en minder stressen. Hij gaat nu gelukkig nog halve dagen wennen en echt volledig zindelijk hoeft pas over 4 weken.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146065196
Hi all! :W

Wij hebben sinds afgelopen maandag een heuze peuter in huis :o .. When did that happen?! :o

Momenteel ben ik erg druk met studie/werk/kindjes/huishouden/man/sociale verplichtingen you name it in welke volgorde dan ook. Dus ik lees heel veel mee. Maar als ik dan eenmaal uitgelezen ben, is mijn pauze weer voorbij dus ik heb niet zo veul kans om te reageren :')
pi_146067910
Moppert *O*

Twinkle :W

Danio hoe gaat het?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_146076791
Bar en Skoap,

Het gaat gelukkig eindelijk wat beter met m'n dametje! Geen koorts meer, eet en drinkt weer (eten vooral nog minimaal maar het begin is er!) en verder eigenlijk alleen nog die onwijze snotneus. Dus gelukkig flinke verbetering :-) Nu nog weer terug doorslapen 's nachts (en als m'n 6 weken oude baby dat dan ook gelijk ff doet haha) en dan zitten we weer op de rit!

Ja Twinkle het kan snel gaan hè, welkom met je peuter! :-)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:25:48 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_146080031
Welkom Twinkle met je peuter :W
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:31:10 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146080195
Fijn Danio!

welkom met je peuter twinkle!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 00:12:05 #198
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146099877
Welkom Twinkle!

Vandaag was dag 2 zonder ongelukjes *O* *O*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146103213
Twinkle welkom en gefeliciteerd!

Danio, fijn, dat je kindje weer beter is en watveet en drinkt.

Moppert wat goed van Midi!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_146188356
Ik heb er eerder wel eens posts over gezien, maar natuurlijk niet onthouden..
Wat zijn toppers voor een driejarige in de efteling?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 november 2014 @ 16:55:42 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146188490
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb er eerder wel eens posts over gezien, maar natuurlijk niet onthouden..
Wat zijn toppers voor een driejarige in de efteling?
Geert zat doodstil en vol verwondering om zich heen te kijken in Fata Morgana, en het carnaval vond hij ook geweldig net als de draaimolens op het plein. Verder weet ik het even niet zo uit m'n hoofd ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:04:53 #202
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146188726
De droomvlucht, de bobslee.

Verder vinden wij alles leuk minus de pandadroom. Dat vinden we allemaal stom :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:31:34 #203
244125 laziness
pi_146189385
De fata morgana vond mijn jongetje eng.

Het sprookjesbos is de grootste must natuurlijk. De sprookjesboom vond Ollie echt geweldig.
Verder Volk van Laaf en D'oude Tuffer, Pagode.

Wij gaan maandag *O*
pi_146189865
Droomvlucht was hier eng, dikke tranen. Jokie was leuk, de bootjes, jokie, speeltuin met de piano, jokie het sprookjesbos en had ik jokie al genoemd?
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:50:27 #205
244125 laziness
pi_146189941
Jokie is Carnival Festival. Anders zoekt het zo rottig op de plattegrond ;)

Voor de droomvlucht liefhebbers... Intratuin Duiven heeft een kerstshow in droomvlucht sfeer. Compleet met loopband van boven naar beneden. Erg gaaf gedaan.
pi_146189987
Ohw ja idd. Dat heet bij oudste gewoon jokie. Die had ik nog niet genoemd toch? Dat ze die zo leuk vond? Als het aan haar lag was dat het enige wat we de hele dag gedaan hadden.
pi_146190298
Anne's favorieten: 1)bobslee 2)bobslee 3)bobslee...

10) pandadroom
11) polka marina
12) monsieur cannibale
13) sprookjesboom show
14) sprookjesbos
15) d'n oude tuffer
16) droomvlucht
17) carnaval festival
18) zweefmolen
19) carroussel
20) fata morgana
pi_146190380
Hier vond M carnaval festival, fordjes, carrousel, sprookjesbos en de stoomtrein leuk.
pi_146190392
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:50 schreef laziness het volgende:
Jokie is Carnival Festival. Anders zoekt het zo rottig op de plattegrond ;)

Voor de droomvlucht liefhebbers... Intratuin Duiven heeft een kerstshow in droomvlucht sfeer. Compleet met loopband van boven naar beneden. Erg gaaf gedaan.
Ja, daar moeten we binnenkort naar toe. Is hier lekker dichtbij *O*
pi_146191235
Mijn 3 jarige vond Polka Marina ook erg leuk. De bootjes rond de walvis is dat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')