Dat had ik ook vroeger, maar vond ik juist een teken van tofheidquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Nou Vanyel, zul je zien dat ze gewoon zo van het een op het andere moment zindelijk is![]()
Tinu, mijn dame heeft twee tandjes die aan elkaar verkleefd zitten, dus dat is ook niet helemaal goed gegaan
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Nou Vanyel, zul je zien dat ze gewoon zo van het een op het andere moment zindelijk is![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 07:07 schreef TimeJumper het volgende:
Wij zijn wakkerrrrr![]()
Dus het valt nog mee met die klok verzetten
welke datum willen jullie naar de Efteling?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaap 04:45 nieuwe tijd.
Vanyel het begin is er.
Danic geen hap gezien?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
welke datum willen jullie naar de Efteling?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
welke datum willen jullie naar de Efteling?
Mijn moeder heeft zoiets: http://www.intertoys.nl/speelgoed/miele-stofzuiger-564370.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ga opzoek naar een stofzuiger voor Roy,hij is dol op de stofzuiger.
die is zeker leuk ook nog qua prijs. Daar ga ik eens achteraan. Dank jequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zoiets: http://www.intertoys.nl/speelgoed/miele-stofzuiger-564370.html
en Luc vindt het helemaal geweldig.
Bij de Action stond vorige week een stofzuiger van Fischer Price te koop.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
Wat zijn jullie kinderen laat wakkerHier is het geregeld (lees bijna dagelijks 05.00/05.30)
Nu scheelt het dat ik smorgens om 6uur begin met werken, dus dat,vroege opstaan valt dan nog wel mee.
Maar Roy doet wel aan weekend uitslapen dan is het vaak 08.30uur![]()
(kan niet aan de wekker liggen want ook in de weekenden is het 06.00uur op het werk.)
Ik ga opzoek naar een stofzuiger voor Roy,hij is dol op de stofzuiger.
Peuter heeft ook eens keelontsteking gehad (icm beginnende oorontsteking), maar antibiotica sloeg wel snel aan. Koorts zakte en peuter was levendiger. Het snotteren, hoesten en moeilijk eten/drinken duurde helaas een stuk langer (paar wekenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:45 schreef danio86 het volgende:
Ik kom hier even binnen vallen met een vraagje over mijn peutertje van 2 (sinds 7 oktober). Ze heeft keelontsteking en vrijdag bij de huisarts geweest, antibiotica meegekregen, maar ik zie nu nog altijd geen verbetering. Drinken doet ze nog altijd wel gelukkig maar eten zo goed als niet en ze heeft ook nog altijd flink koorts (en ook dat onwijze gesnotter/loopneus wordt maar niet minder, heel haar neusje is al kapot van het afvegen van het snot).
Iemand van jullie ervaring met keelontsteking en wanneer dat over gaat? Of wanneer een antibiotica kuur aan slaat? Ik vind het vreemd dat er nog geen verbetering in zit en twijfel of ik de HA alweer moet bellen of dat ik gewoon overbezorgd ben ;-)
Keelontsteking kan ontstaan door virus of door bacterie. Als het door bacterie ontstaan is dan moet AB aanslaan en binnen 24-48 goeie verlichting geven. Als het door een virus ontstaan is dan doet AB niets tot nauwelijks iets, en blijft de koorts dus hoog. Goed laten drinken, vocht binnen laten krijgen desnoods met waterijsjes enzo, dan heeft ze ook gelijk wat suiker en dus energie binnen. Melk en zulks beter even vermijden nu.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:45 schreef danio86 het volgende:
Ik kom hier even binnen vallen met een vraagje over mijn peutertje van 2 (sinds 7 oktober). Ze heeft keelontsteking en vrijdag bij de huisarts geweest, antibiotica meegekregen, maar ik zie nu nog altijd geen verbetering. Drinken doet ze nog altijd wel gelukkig maar eten zo goed als niet en ze heeft ook nog altijd flink koorts (en ook dat onwijze gesnotter/loopneus wordt maar niet minder, heel haar neusje is al kapot van het afvegen van het snot).
Iemand van jullie ervaring met keelontsteking en wanneer dat over gaat? Of wanneer een antibiotica kuur aan slaat? Ik vind het vreemd dat er nog geen verbetering in zit en twijfel of ik de HA alweer moet bellen of dat ik gewoon overbezorgd ben ;-)
Dat is toch logisch dat het op een schema werkt dus dat het soms zo uitkomt? Bij ons communiceren ze hoe laat je er moet zijn als de fotograaf komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef PureEvil het volgende:
Beterschap danio86...
Vandaag kwam de fotograaf bij Cristel op school....Mooi dat ze niet op de groepsfoto staat heze wou het Niét
eigenwijsje. (of nou ja....volgens mij was ze kwaad
) Gelukkig staat ze wel op gewone foto's die de fotograaf heeft gemaakt.
Vond het ook wel wat lomp eigenlijk, kind is nog geen 5 minuten binnen, en er moet gelijk een groepsfoto gemaakt worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |