abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2014 @ 19:21:37 #126
70532 loveli
N
pi_145578044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gevangen op het werk helaas :(
Jij al uitgewerkt?
Vrijdag eerste werkdag deze week :+
crap in = crap out
pi_145578160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef loveli het volgende:
Ik snap het niet :'(
Kort: mensen die tegen me liegen :r
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145580057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef Californium het volgende:
Lijstjuh!
O: minibakje yoghurt met wat muesli
O2: croissant
L1: Tosti
L2: halve tosti
T: een of andere reep (ja ja ik weet het, maar was te druk om naar de kantine te lopen dus ging maar langs de automaat)
D1: kop soep
D2: rijst met veel groente en kip

Voel me beter dan gister en ben ook echt actief geweest maar ideaal is het verre van.

O en ik wil even klagen. Waarom zijn sommige mensen zo moeilijk? Als ik een eerlijke vraag stel, verwacht ik een eerlijk antwoord. Ik wil niet eens een ja horen en 3 dagen later "toch maar niet". Ik heb niets tegen twijfel, maar zeg dat dan, voordat je ja zegt op iets. Ik ben zelf altijd eerlijk en soms is dat dan confronterend, maar ik verwacht ook een eerlijk antwoord terug hoe confronterend dat ook mag zijn.

Mede daarom zit ik nu zo erg in de shit :r Mensen :6
Als mensen tegen je liegen, moet naar hun belang daarachter vragen. Persoonlijk zou ik nooit een ander de schuld geven van mijn shit. Bijvoorbeeld door de vraag: heb ik het zelf laten gebeuren dat mensen liegen, of wat zou ik zelf veroorzaakt kunnen hebben waardoor mensen liegen.
pi_145580971
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ook goed voor je..
Nee maar wat ik probeer te zeggen dat die 'superfood' wel een beetje overrated zijn.
Vroeger was asperges, nootmuskaat, pastinaak e.d. ook verafschuwd
En nu zijn ze gezond.

Als het maar lekker is vind ik eigenlijks... ik hou van wokrestaurants, dat zegt wel wat over mijn tokkiestatus :D
Dat was ook een beetje de insteek van mijn vraag: doet het echt iets of is het een beetje overrated? Laatst ergens gelezen "lijnzaad is goed voor de lijn, het heet immers LIJN zaad" ja euhh :') zoiets neem ik niet serieus. Ben verder niet van plan om m'n kast ermee vol te proppen maar zag het staan bij Probability dus ik dacht ff vragen :).
pi_145581501
Pff, nog steeds verkouden :') Maar wel eindelijk een nacht doorgeslapen...om vervolgens met hoofdpijn op te staan :X In de loop van de dag werd het wel beter.

O: havermoutpap met kokos en whey
L: gemengde salade met kipfilet en een eitje
T: bak kwark met nootjes
D: aardappelpurree, gebakken ham en zuurkool :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_145581986
Hoi! Hoe is het hier?

Ik ben deze week best wel opportunistisch bezig geweest.. Maar is soms wel handig :)
Ik had laatst een trailer nodig en de mijne stond 120 km verderop en ik had geen zin om zo ver heen en weer te rijden. Dus wou ik een trailer huren, maar uiteindelijk heb ik er een gekocht en die verkoop ik nu door met flinke winst :) En vandaag op gesprek geweest bij ander bedrijf, maar eigenlijk wil ik nog niet weg bij waar ik nu zit. Maar mooi aanbod gehad,dus misschien in de toekomst.. Je weet nooit hoe dingen lopen.
En waarschijnlijk volgende week daten.. Dat was al best weer een tijdje geleden. Gaat allemaal wel lekker dus :)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:25:41 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145583486
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Hoe is het hier?
Ik ben deze week best wel opportunistisch bezig geweest.. Maar is soms wel handig :)
Ik had laatst een trailer nodig en de mijne stond 120 km verderop en ik had geen zin om zo ver heen en weer te rijden. Dus wou ik een trailer huren, maar uiteindelijk heb ik er een gekocht en die verkoop ik nu door met flinke winst :) En vandaag op gesprek geweest bij ander bedrijf, maar eigenlijk wil ik nog niet weg bij waar ik nu zit. Maar mooi aanbod gehad,dus misschien in de toekomst.. Je weet nooit hoe dingen lopen.
En waarschijnlijk volgende week daten.. Dat was al best weer een tijdje geleden. Gaat allemaal wel lekker dus :)
Klinkt goed mc. Zou ook nog niet weggaan als ik jou was. Je huidige werkveld in combinatie met je studie maakt je heel interessant voor toekomstige werkgevers. Ik zou zelf nog een beetje extra ervaring opdoen op je huidige positie en eventueel proberen intern door te groeien. Moet kunnen waar je nu zit.

Ben vandaag ook op gesprek geweest bij een ander bedrijf. Moet eerlijk zeggen dat het om een hele mooie functie bij een mooi bedrijf ging en carrieretechnisch ook weer een flinke stap terug omhoog. Maar ik doe het toch niet omdat ik eigenlijk wel lekker op mijn plek zit bij mijn huidige werkgever. Ze drongen alleen zo aan dat ik toch maar ben gaan praten.
Voelt wel raar, nee zeggen tegen een mooi aanbod, maar mijn buik zegt dat ik op dit moment in ieder geval de juiste beslissing maak.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tinkepink op 15-10-2014 21:30:42 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145584641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt goed mc. Zou ook nog niet weggaan als ik jou was. Je huidige werkveld in combinatie met je studie maakt je heel interessant voor toekomstige werkgevers. Ik zou zelf nog een beetje extra ervaring opdoen op je huidige positie en eventueel proberen intern door te groeien. Moet kunnen waar je nu zit.

Ben vandaag ook op gesprek geweest bij een ander bedrijf. Moet eerlijk zeggen dat het om een hele mooie functie bij een mooi bedrijf ging en carrieretechnisch ook weer een flinke stap terug omhoog. Maar ik doe het toch niet omdat ik eigenlijk wel lekker op mijn plek zit bij mijn huidige werkgever. Ze drongen alleen zo aan dat ik toch maar ben gaan praten.
Voelt wel raar, nee zeggen tegen een mooi aanbod, maar mijn buik zegt dat ik op dit moment in ieder geval de juiste beslissing maak.
Klinkt ook goed Tink! Maar aanbod afwijzen kan soms best lastig zijn lijkt me..
Ik wil idd nog tijdje blijven, kan hier nog genoeg leren de komende tijd. Heb ik ook aangegeven :)
pi_145586265
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Als mensen tegen je liegen, moet naar hun belang daarachter vragen. Persoonlijk zou ik nooit een ander de schuld geven van mijn shit. Bijvoorbeeld door de vraag: heb ik het zelf laten gebeuren dat mensen liegen, of wat zou ik zelf veroorzaakt kunnen hebben waardoor mensen liegen.
Zoals ik al zei: ik moest even klagen, dat je het niet helemaal begrijpt/de context snapt is niet erg, is ook een lang verhaal :P. Ik ben helemaal niet iemand om iemand anders de schuld te geven van mijn shit en dat doe ik in dit geval niet naar die persoon. (ik geef een heel iemand anders daar de schuld van en in dat geval vind ik dat ik de schuld daar mag leggen :))
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:25:51 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145586283
Tink en Mc, good busy denk ik! Vind dat knap, die objectiviteit enzo :Y Kiezen wat er voor jezelf het fijnst is ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Feli chicka! :*
Merci, kipsel! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145587586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:25 schreef Californium het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ik moest even klagen, dat je het niet helemaal begrijpt/de context snapt is niet erg, is ook een lang verhaal :P. Ik ben helemaal niet iemand om iemand anders de schuld te geven van mijn shit en dat doe ik in dit geval niet naar die persoon. (ik geef een heel iemand anders daar de schuld van en in dat geval vind ik dat ik de schuld daar mag leggen :))

:D top!
pi_145587624
Eens met maria, mc en tink! Gevoel volgen kan soms best lastig zijn ^O^
pi_145588165
Ik neuk nog steeds niet met Californium, dus ik heb dat gaande
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145588281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef V1z0R het volgende:
Ik neuk nog steeds niet met Californium, dus ik heb dat gaande
:D
  woensdag 15 oktober 2014 @ 23:20:52 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145588298
Geneuzel allemaal

Kan al 2 dagen niet lekker een bruine trein leggen..
Dat geeft 'een borrel' een andere betekenis..

dus datte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145590516
Je zou maar 26 worden vandaag.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 00:28:27 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145590612
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:24 schreef Californium het volgende:
Aftakeling ja
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145590719
quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Aftakeling ja
... Dankje!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 00:35:02 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145590780
Ik ben bijna 40 dus geloof mij..

Gefeliciteerd famke :*
Ga je morgen nog wat leuks doen of in het weekend?
pi_145592134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:24 schreef Californium het volgende:
Jonkie
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 16 oktober 2014 @ 06:22:00 #146
70532 loveli
N
pi_145593311
gefeliciteerd!
crap in = crap out
pi_145593821
Feli!
pi_145593959
Thx O+ van het weekend vrienden bezoeken :D
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:18:24 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145595905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrijdag eerste werkdag deze week :+
Boks!
pi_145596017
Gefeliciteerd californium!

O: yoghurt, appel, muesli
L: 2 volkoren boterhammen kaas, appel
S: uur wandelen / kastanjes rapen (dat laatste alleen als het niet regent)
T: mandarijn
S: halfuur fietsen
D: paksoi, noedels, iets van vlees erin
T: waarschijnlijk chocoladekoekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')