Hahaquote:
GEFELICITEEEEEEEERD!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Come to the dark side, we have cola
Tx!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat laatste!
Zo ongeveer voor 2p:
Anderhalve courgette, kwart, tot halve broccoli, een rode ui, teentje knoflook, halve rode peper. Dat alles aanfruiten met een mini beetje ghee. Daarna water er op, 2 kip bouillion blokjes erbij. Ik heb er daarna wat thijm bij gegooid. Lekker laten borrelen, staafmixer er over. Scheutje room en een halve eetlepel mosterd erbij. Verder op smaak maken, weer even goed opwarmen en klaar! Een beetje parmezaanse kaas er over is ook lekker, afhankelijk van hoeveel je mag eten op je vastendag
Komend weekeinde kun je weer opdrogen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben een uur wandelen van huis en er komt een enorme bui aanzetten
Ik vind deze heel lekker: Qua kruiden kun je er eigenlijk nog alles bijgooien wat je lekker vindt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog ideeën voor een lekker vleesvrij maal wat ik vrijdag in niet al te lange tijd op tafel kan zetten? We eten zelf wel regelmatig vegetarisch, maar ik ben een beetje inspiratieloos voor iets wat je lekker op tafel kan zetten en zelf op kan scheppen, het liefst met 'van alles wat'.
Enige wat ik kan bedenken is bean burritos enzo, en da's best lekker, maar zoek eigenlijk nog wat alternatieven. Vis en schaaldieren mogen ook dus, noten niet (ivm allergie)....
Grazie bellaaaa!quote:
Hartige taart met kaas!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog ideeën voor een lekker vleesvrij maal wat ik vrijdag in niet al te lange tijd op tafel kan zetten? We eten zelf wel regelmatig vegetarisch, maar ik ben een beetje inspiratieloos voor iets wat je lekker op tafel kan zetten en zelf op kan scheppen, het liefst met 'van alles wat'.
Enige wat ik kan bedenken is bean burritos enzo, en da's best lekker, maar zoek eigenlijk nog wat alternatieven. Vis en schaaldieren mogen ook dus, noten niet (ivm allergie)....
Oh, en wat ik eventueel wel leuk vind is een midden-oosten-achtige buffet tafel met allemaal kleine hapjes, couscoussalade, pita's, feta, hummus, etc.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt voor de tips! Na wat rondzoeken nog ben ik gekomen op een soort midden-oosten achtige tafel vol dingetjes.
Couscous
Köfte (vleesballetjes voor de niet vega's)
mini-black bean burgers
Verse hummus
Verse baba ganousj
feta
tomaatjes
gecarameliseerde ui
vers flat bread
dadels met geitenkaas
geroosterde kikkererwten vooraf als knabbeltje
Feli chicka!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazie bellaaaa!![]()
![]()
OT: uit 'nood' (a.k.a. geen tijd voor boodschappen) heb ik een 'gezonde' taart gebakken, met havermout, kokos, rozijntjes, kokosvet, melk, banaan, kaneel en nog wat spul![]()
Volgens mijn collegae was ie goed te nassen
Gevangen op het werk helaasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Komend weekeinde kun je weer opdrogen.
Vrijdag eerste werkdag deze weekquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gevangen op het werk helaas
Jij al uitgewerkt?
Kort: mensen die tegen me liegenquote:
Als mensen tegen je liegen, moet naar hun belang daarachter vragen. Persoonlijk zou ik nooit een ander de schuld geven van mijn shit. Bijvoorbeeld door de vraag: heb ik het zelf laten gebeuren dat mensen liegen, of wat zou ik zelf veroorzaakt kunnen hebben waardoor mensen liegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef Californium het volgende:
Lijstjuh!
O: minibakje yoghurt met wat muesli
O2: croissant
L1: Tosti
L2: halve tosti
T: een of andere reep (ja ja ik weet het, maar was te druk om naar de kantine te lopen dus ging maar langs de automaat)
D1: kop soep
D2: rijst met veel groente en kip
Voel me beter dan gister en ben ook echt actief geweest maar ideaal is het verre van.
O en ik wil even klagen. Waarom zijn sommige mensen zo moeilijk? Als ik een eerlijke vraag stel, verwacht ik een eerlijk antwoord. Ik wil niet eens een ja horen en 3 dagen later "toch maar niet". Ik heb niets tegen twijfel, maar zeg dat dan, voordat je ja zegt op iets. Ik ben zelf altijd eerlijk en soms is dat dan confronterend, maar ik verwacht ook een eerlijk antwoord terug hoe confronterend dat ook mag zijn.
Mede daarom zit ik nu zo erg in de shitMensen
![]()
Dat was ook een beetje de insteek van mijn vraag: doet het echt iets of is het een beetje overrated? Laatst ergens gelezen "lijnzaad is goed voor de lijn, het heet immers LIJN zaad" ja euhhquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook goed voor je..
Nee maar wat ik probeer te zeggen dat die 'superfood' wel een beetje overrated zijn.
Vroeger was asperges, nootmuskaat, pastinaak e.d. ook verafschuwd
En nu zijn ze gezond.
Als het maar lekker is vind ik eigenlijks... ik hou van wokrestaurants, dat zegt wel wat over mijn tokkiestatus
Klinkt goed mc. Zou ook nog niet weggaan als ik jou was. Je huidige werkveld in combinatie met je studie maakt je heel interessant voor toekomstige werkgevers. Ik zou zelf nog een beetje extra ervaring opdoen op je huidige positie en eventueel proberen intern door te groeien. Moet kunnen waar je nu zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Hoe is het hier?
Ik ben deze week best wel opportunistisch bezig geweest.. Maar is soms wel handig
Ik had laatst een trailer nodig en de mijne stond 120 km verderop en ik had geen zin om zo ver heen en weer te rijden. Dus wou ik een trailer huren, maar uiteindelijk heb ik er een gekocht en die verkoop ik nu door met flinke winstEn vandaag op gesprek geweest bij ander bedrijf, maar eigenlijk wil ik nog niet weg bij waar ik nu zit. Maar mooi aanbod gehad,dus misschien in de toekomst.. Je weet nooit hoe dingen lopen.
En waarschijnlijk volgende week daten.. Dat was al best weer een tijdje geleden. Gaat allemaal wel lekker dus
Klinkt ook goed Tink! Maar aanbod afwijzen kan soms best lastig zijn lijkt me..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt goed mc. Zou ook nog niet weggaan als ik jou was. Je huidige werkveld in combinatie met je studie maakt je heel interessant voor toekomstige werkgevers. Ik zou zelf nog een beetje extra ervaring opdoen op je huidige positie en eventueel proberen intern door te groeien. Moet kunnen waar je nu zit.
Ben vandaag ook op gesprek geweest bij een ander bedrijf. Moet eerlijk zeggen dat het om een hele mooie functie bij een mooi bedrijf ging en carrieretechnisch ook weer een flinke stap terug omhoog. Maar ik doe het toch niet omdat ik eigenlijk wel lekker op mijn plek zit bij mijn huidige werkgever. Ze drongen alleen zo aan dat ik toch maar ben gaan praten.
Voelt wel raar, nee zeggen tegen een mooi aanbod, maar mijn buik zegt dat ik op dit moment in ieder geval de juiste beslissing maak.
Zoals ik al zei: ik moest even klagen, dat je het niet helemaal begrijpt/de context snapt is niet erg, is ook een lang verhaalquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Als mensen tegen je liegen, moet naar hun belang daarachter vragen. Persoonlijk zou ik nooit een ander de schuld geven van mijn shit. Bijvoorbeeld door de vraag: heb ik het zelf laten gebeuren dat mensen liegen, of wat zou ik zelf veroorzaakt kunnen hebben waardoor mensen liegen.
Merci, kipsel!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik moest even klagen, dat je het niet helemaal begrijpt/de context snapt is niet erg, is ook een lang verhaal. Ik ben helemaal niet iemand om iemand anders de schuld te geven van mijn shit en dat doe ik in dit geval niet naar die persoon. (ik geef een heel iemand anders daar de schuld van en in dat geval vind ik dat ik de schuld daar mag leggen
)
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef V1z0R het volgende:
Ik neuk nog steeds niet met Californium, dus ik heb dat gaande
Aftakeling jaquote:
... Dankje!quote:
Boks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |