abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145551233
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:40 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Na een maaltijd gaat er een grotere hoeveelheid bloed uit je circulatie naar het maag/darmkanaal voor het verteringsproces. Daardoor krijg je een relatieve bloeddrukdaling. Na het eten, zeker als de maaltijd groot was, kun je zo lekker lui en rozig zijn. Daarom dus. Als Californium last heeft van bloeddrukschonmelingen na de maaltijd, zou het verstandig kunnen zijn om of rustiger aan te doen na het eten of de optie kleinere hoeveelheden per keer te eten (maar dan dus wel vaker). Ik weet niet of je veel per keer eet? Aangezien je zegt dat je drie maaltijden per dag eet en verder niks?
Eigenlijk zou je meer bloed moeten hebben dan?
Worry is a misuse of imagination
pi_145551255
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou die zijn nog niet zo duur :P
Gortepap is ook superfood en goedkoop
vind ik wel! bij de appie iig.. en de lidl is even fietsen en heel klein + weinig groente
pi_145551279
quote:
[..]
havermout is 40 cent voor een pak trouwens
water is ook gratis :')
pi_145551330
quote:
[..]
en in gortepap zitten gluten :P
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:45:39 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145551420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:42 schreef Probability het volgende:
[..]
havermout is 40 cent voor een pak trouwens
water is ook gratis :')
Ook goed voor je..
Nee maar wat ik probeer te zeggen dat die 'superfood' wel een beetje overrated zijn.
Vroeger was asperges, nootmuskaat, pastinaak e.d. ook verafschuwd
En nu zijn ze gezond.

Als het maar lekker is vind ik eigenlijks... ik hou van wokrestaurants, dat zegt wel wat over mijn tokkiestatus :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145551470
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook goed voor je..
Nee maar wat ik probeer te zeggen dat die 'superfood' wel een beetje overrated zijn.
Vroeger was asperges, nootmuskaat, pastinaak e.d. ook verafschuwd
En nu zijn ze gezond.
Als het maar lekker is vind ik eigenlijks... ik hou van wokrestaurants, dat zegt wel wat over mijn tokkiestatus :D
o ik eet het niet omdat ik denk dat ze superspeciaal zijn, maar alle kleine beetjes zijn meegenomen!
en is handig heb ik altijd ontbijt in huis

ik vind wokken ook lekker, maar nam altijd vooral garnalen met waterkers(of kastanje??).. een paar keer en daarna echt opscheppen :P
pi_145551499
nu heb ik zin in wokken :'(

maar er komen altijd vooral aso's :P whehe
pi_145551605
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Vandaag was wel een verkeerd inzicht hoor, dit was de eerste keer McD sinds maanden. Maar het lastige is dus dat ik dan bijvoorbeeld redelijk gezonde toastjes met een gekookt eitje neerzet, maar manlief er dan een zak chips naast legt. Ik kan daar dan niet vanaf blijven. Of nu: hij heeft een zak pepernoten opgetrokken. Tsja... dat vind ik dus lastig.
Ik ben me ondertussen wat meer aan het verdiepen in de voedselzandloper, en minder dus met pasta, brood, rijst. Wel lastig met 2 kleine kinderen in huis, al eten ze dapper mijn probeersels mee.
ohja, en ik wil dus leren minder avond eten te eten. Ik eet dan veel te veel, soms wel 3 borden vol. Gewoon omdat ik het zo lekker vind. Extra water drinken voor het eten helpt niet.
Ontbijtbordjes volscheppen? Werk je minder weg, maar kan je voor je gevoel nog steeds 3x opscheppen (al zou ik gewoon minder koken en een ruggengraat kweken, het is onmogelijk dat je na 2 borden nog steeds 'honger' hebt, slechte gewoontes zijn er om af te leren). Of poets direct na je eerste bord je tanden, slecht voor je glazuur maar met die smaak in je mond smaakt eten niet meer lekker. Al is dat ook wel zonde, bij lekker eten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_145551765
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:40 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Na een maaltijd gaat er een grotere hoeveelheid bloed uit je circulatie naar het maag/darmkanaal voor het verteringsproces. Daardoor krijg je een relatieve bloeddrukdaling. Na het eten, zeker als de maaltijd groot was, kun je zo lekker lui en rozig zijn. Daarom dus. Als Californium last heeft van bloeddrukschonmelingen na de maaltijd, zou het verstandig kunnen zijn om of rustiger aan te doen na het eten of de optie kleinere hoeveelheden per keer te eten (maar dan dus wel vaker). Ik weet niet of je veel per keer eet? Aangezien je zegt dat je drie maaltijden per dag eet en verder niks?
Normaal 3 keer per dag omdat ik nogal druk werk heb en niet tussendoor kan eten. Maargoed, wat ik nu heb is wel heel extreem (bijna flauwvallen van eten en helemaal duizelig worden van wat drinken) en werken lukt gewoonweg niet omdat ik tot wel 3 uur na het eten soms gewoon niet fatsoenlijk kan nadenken. Vandaar de poging om minder te eten maar vaker. Maar niets tegen 3 keer per dag eten want dat werkt wel voor mij.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145552225
serieus wat is dit voor recensie voor een all-you-can-eat wokrestaurant :')?!!!

quote:
Na een uitmuntende ontvangst werden wij naar onze tafel begeleid. De vriendelijke eigenaar verwelkomde ons in zijn bistro. Na de verwelkoming waren wij benieuwd naar wat dit restaurant ons te bieden had.

Onze culinaire reis begon bij een heerlijke versnapering bestaande uit yakitori overgoten met een heerlijke saus gebaseerd op een soja extract. De elementen in dit voorgerecht waren in perfecte balans. Na deze smaaksensatie begaven wij ons richting de bijzonder goed georganiseerde open wok-keuken. Het aanwezige personeel straalde een combinatie van rust en zelfverzekerdheid uit. De opmaak van de aanwezige, reeds bereide gerechten oversteeg al onze verwachtingen.

Uiteraard waren wij met name benieuwd naar de gerechten welke de aanwezige keukenmeesters voor ons gingen bereiden. Hetgeen ons het meest aansprak was de mogelijkheid zelf een menu samen te stellen, op basis van de vele biologische verse producten waaronder zeevruchten, verscheidene niet alledaagse groentes en andere bestanddelen van hoogwaardige kwaliteit. De mogelijkheid is aanwezig om door middel van (naar alle waarschijnlijkheid geïmporteerde) vloeibare spijzen uit de desbetreffende Oosterse landen.

De opvallend goed Nederlands sprekende keukenmeester bereidde ons gerecht op een dusdanige manier dat wij werden getrakteerd op een visueel hoogstandje. Gezien onze eerdere ervaringen hadden wij geen hoge verwachtingen van deze bereidingswijze, echter bleek het personeel het tot een ware kunst te hebben verheven. De smaaksensatie was ongekend, wij waren verbaasd dat dit mogelijk was met zulke op het eerste gezicht eenvoudige bestanddelen.

Het dessert was compleet in lijn met onze verwachtingen die wij hadden op basis van het voor- en hoofdgerecht. Na een fijne en betoverende avond vertrokken wij voldaan richting huis.

Wij raden dit restaurant absoluut aan voor een nominatie voor een Michelin Ster. Over de reden dat dit tot heden niet het geval is tasten wij in het duister.
  Vis een optie? dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:29:25 #86
70532 loveli
N
pi_145553068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, sorry... hij is nogal netjes om het zo maar te zeggen dus kan het vaak niet zo goed doen.
Als er een stuk aardappel van mijn vork afvalt ofzo dan komt er al een afkeurende blik :')

Tja, ben niet handiger :P
Wie zich er het hardst aan stoort mag het schoonmaken oO< Tenzij hij helemaal knetterverliefd op je wordt als je vlijtig schoonmaakt.
crap in = crap out
pi_145555011
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie zich er het hardst aan stoort mag het schoonmaken oO< Tenzij hij helemaal knetterverliefd op je wordt als je vlijtig schoonmaakt.
Als student is dat acceptabel (en dan nog eigenlijk niet maar enigszins begrijpelijk), anders is het gewoon triest.

Gewoon de troep opruimen die je maakt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145555131
Dat gewoon doen en dan nog woorden is een tweede.

Heb alleen teveel ervaring met het tegenovergestelde.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 02:00:40 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145555929
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef An24 het volgende:
Vastendaglijstje:

O: een ei en een sinaasappel
T: koffie, thee, water
D: twee kommen courgette-broccoli-rode ui-rode peper-knoflook soep met een beetje room en parmezaanse kaas
:@ Heb je een recept van die soep, of is het een eigen bij elkaar raapsel?
pi_145557884
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 02:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:@ Heb je een recept van die soep, of is het een eigen bij elkaar raapsel?
Dat laatste!

Zo ongeveer voor 2p:

Anderhalve courgette, kwart, tot halve broccoli, een rode ui, teentje knoflook, halve rode peper. Dat alles aanfruiten met een mini beetje ghee. Daarna water er op, 2 kip bouillion blokjes erbij. Ik heb er daarna wat thijm bij gegooid. Lekker laten borrelen, staafmixer er over. Scheutje room en een halve eetlepel mosterd erbij. Verder op smaak maken, weer even goed opwarmen en klaar! Een beetje parmezaanse kaas er over is ook lekker, afhankelijk van hoeveel je mag eten op je vastendag ;)
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2014 @ 08:57:05 #91
70532 loveli
N
pi_145558063
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als student is dat acceptabel (en dan nog eigenlijk niet maar enigszins begrijpelijk), anders is het gewoon triest.

Gewoon de troep opruimen die je maakt.
Wie heeft het opeens over troep opruimen? Als de standaard van de 1 hoger ligt dan die van de ander, is het handiger als diegene met de hoogste standaard het uitvoert. Als mijn vent de auto door de wasstraat wil halen en ik wil dat 'ie met het handje gewassen, gepolijst, gekleid en gewaxt moet worden, dan mag ik aan de slag. Tenzij ventlief punten wil scoren O+

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 15-10-2014 09:08:37 ]
crap in = crap out
pi_145558231
Ik ben niet bepaald een 240 kcal ontbijt-mens ;( Honger!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Californium op 15-10-2014 09:16:06 ]
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2014 @ 09:36:21 #93
70532 loveli
N
pi_145558685
240 is ook niet heel veel, denk dat er al meer in m'n koffie zit :')
crap in = crap out
pi_145558729
Jij facebookstalker jij!
Ja doei.
pi_145558956
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:36 schreef loveli het volgende:
Eens. Maar in het kader van vaker minder eten lijkt het me een goed begin. Normaal begin ik met ongeveer 800 kcal ;( dus voor mij ook even wennen. Niet het gevoel dat het helpt jammer genoeg, val al bijna van mijn stoel
pi_145559203
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens. Maar in het kader van vaker minder eten lijkt het me een goed begin. Normaal begin ik met ongeveer 800 kcal ;( dus voor mij ook even wennen. Niet het gevoel dat het helpt jammer genoeg, val al bijna van mijn stoel
Zou je dan niet juist goed blijven ontbijten, zodat je de rest van de dag niet uit enorme honger heel veel gaat eten?
800 is misschien wel erg veel, maar ik eet meestal rond de 400-500 en dan kan ik echt enorm veel eten voor mijn gevoel..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2014 @ 10:13:10 #97
70532 loveli
N
pi_145559514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Jij facebookstalker jij!
oO<
crap in = crap out
pi_145560528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zou je dan niet juist goed blijven ontbijten, zodat je de rest van de dag niet uit enorme honger heel veel gaat eten?
800 is misschien wel erg veel, maar ik eet meestal rond de 400-500 en dan kan ik echt enorm veel eten voor mijn gevoel..
Met ontbijt heb ik het meeste last. Dus ik wilde mijn ontbijt gewoon in 2 en of 3en doen
pi_145560541
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat laatste!
Zo ongeveer voor 2p:
Anderhalve courgette, kwart, tot halve broccoli, een rode ui, teentje knoflook, halve rode peper. Dat alles aanfruiten met een mini beetje ghee. Daarna water er op, 2 kip bouillion blokjes erbij. Ik heb er daarna wat thijm bij gegooid. Lekker laten borrelen, staafmixer er over. Scheutje room en een halve eetlepel mosterd erbij. Verder op smaak maken, weer even goed opwarmen en klaar! Een beetje parmezaanse kaas er over is ook lekker, afhankelijk van hoeveel je mag eten op je vastendag ;)
o ja ghee.. dat was een soort boter toch?
pi_145560561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:36 schreef loveli het volgende:
mijn koffie is 0 kcal :o :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')