Ja. Alcohol is geen excuus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef whatdafuck het volgende:
Stel je vriend(in) heeft in een (dronken) bui een andere kerel/vrouw gezoend.
Voor wie is dit genoeg om de relatie te verbreken?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:16 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ja. Alcohol is geen excuus.
Wat vind je er zelf van?
[..]
Wat vind je er zelf van?
Warm..quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
Voor mij is dit vreemd gaan ja. Overigens vraagt TS dit omdat hij dus heeft gezoend met een ander en nu obv de reacties op een forum wil aflezen hoeveel kans er is dat zn vriendin het uitmsakt als hij haar gaat vertellen dat ie is vreemd gegaan
Omdat mannen/vrouwen avonden alleen leuk zijn voor de mannen/vrouwen. Ik hoef geen tamponfeestje en zij hoeft geen bier en tieten partij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:47 schreef mrPanerai het volgende:
Ik stel me meer de vraag waarom er zoveel van jullie apart uitgaan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:43 schreef Gray het volgende:
Dan is het voor mij meteen klaar. Zulks is voor mij niet relatief; er is niet zoiets als een beetje vreemdgaan.
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:43 schreef Gray het volgende:
Dan is het voor mij meteen klaar. Zulks is voor mij niet relatief; er is niet zoiets als een beetje vreemdgaan.
Ja ok maar is dat dan gelijk elke keer prijs?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat mannen/vrouwen avonden alleen leuk zijn voor de mannen/vrouwen. Ik hoef geen tamponfeestje en zij hoeft geen bier en tieten partij.
Wat mij betreft kan ik me goed inhouden in hoeverre er van 'inhouden' sprake is. Ik ga gewoon stappen met mijn vrienden en gezellig doen, daar hoeven vrouwen niet bij betrokken te worden eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ja ok maar is dat dan gelijk elke keer prijs?
De keren dat wij apart op stap gaan per jaar kunnen we wel op een paar vingers tellen, en ik kan me dan nog best beheersen.
Die grens ligt voor iedereen anders, maar op het moment dat je met een ander iets doet waarbij je er rederlijkwijs vanuit kan gaan dat je partner dit als bedrog zal ervaren, dan is het bedrog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef whatdafuck het volgende:
Stel je vriend(in) heeft in een (dronken) bui een andere kerel/vrouw stevig gezoend.
Voor wie is dit genoeg om de relatie te verbreken? Het gaat om de mindfuck.
Vergeven is makkelijk, vergeten niet. Ik zeg ja..
eeh? wat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:47 schreef mrPanerai het volgende:
Dus je hebt je vriendin vrijbrief gegeven om elk weekend tijdens uitgaan met andere mannen te zoenen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Bij ons is de afspraak dat we, mochten we alleen gezoend hebben, het niet willen weten van elkaar en de relatie gewoon intact blijft. Bij meer dan alleen zoenen is het toedeledokie mevrouw bijdehand
Dit ja. Verbaas me over het aantal mensen hier die het door de vingers zouden kunnen zien of afspraken erover kunnen maken. Wat spreek je dan af? Je mag 3x met een ander zoenen en bij de 4e keer maak ik er een einde aan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:43 schreef Gray het volgende:
Zo mag je het zien. We gaan niet zo vaak meer uit en als ze met een ander zoent houdt ze dat maar mooi voor zichzelf.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus je hebt je vriendin vrijbrief gegeven om elk weekend tijdens uitgaan met andere mannen te zoenen.
GJ BRO.
Als je in een vaste langdurige relatie zit met eventueel kinderen in het spel dan is het niet ''even de deur uitzetten''.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dit ja. Verbaas me over het aantal mensen hier die het door de vingers zouden kunnen zien of afspraken erover kunnen maken. Wat spreek je dan af? Je mag 3x met een ander zoenen en bij de 4e keer maak ik er een einde aan?
Het door de vingers zien, daarmee zeg je: Ik vind het eigenlijk niet goed wat je doet, maar vooruit ik zal je er dit keer mee weg laten komen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef iScream. het volgende:
[..]
afspraken erover kunnen maken. Wat spreek je dan af? Je mag 3x met een ander zoenen en bij de 4e keer maak ik er een einde aan?
Dus er zijn situaties waarin hij "vrij spel" heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je in een vaste langdurige relatie zit met eventueel kinderen in het spel dan is het niet ''even de deur uitzetten''.
Dan komt er veel meer bij kijken en ligt het dus geheel aan de situatie.
Er zijn situaties waarvan hij weet dat ik het niet zou waarderen, dat het een flinke deuk zal geven in mijn vertrouwen in hem maar waarvoor ik hem niet meteen zou verlaten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dus er zijn situaties waarin hij "vrij spel" heeft.
Welke situatie moet ik aan denken bij wel/niet ok?
als de enige reden waarom je denkt dat je partner niet vreemdgaat dreigingen zijn, en deze zonder die dreigingen 'vrij spel' heeft, , is de relatie volgens mij sowieso wel erg slecht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dus er zijn situaties waarin hij "vrij spel" heeft.
lol wutquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:45 schreef WJMW het volgende:
[..]
Die grens ligt voor iedereen anders, maar op het moment dat je met een ander iets doet waarbij je er rederlijkwijs vanuit kan gaan dat je partner dit als bedrog zal ervaren, dan is het bedrog.
Mijn vriendin neukt anderen, maar ik ervaar dat niet als overspel. Dit is namelijk in overleg en met mijn consent. Als ze met iemand zou zoenen en dit geheim voor me zou willen houden, dan zou ik het wel als overspel ervaren. Als zij zelfs maar met een ander persoon heel intiem in een hoekje zou kruipen en elkaar zouden gaan betasten zonder dat er ook maar iets van seks of zoenen plaats vindt en dit gebeurd zonder mijn medeweten dan zou ik dat ook als overspel ervaren.
[..]
Wat vind je er zelf van?
Niet van zoenen houden? Wat..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef emmyemmy het volgende:
Ja.
We houden allebei niet van zoenen dus dat gebeurt toch niet
Puur uit nieuwsgierigheid... schets dan eens een situatie waarin je het hem zou kunnen vergeven?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:44 schreef Forbry het volgende:
Ik zie (tong)zoenen zeker als vreemdgaan, maar ik vind het in principe wel minder erg dan andere dingen. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat het van de hele context zou afhangen of ik mijn relatie er op stuk zou laten lopen. Ik verwacht deze "nuance" overigens niet bij mijn vriend. Ook (tong)zoenen zou hij mij niet kunnen vergeven denk ik, ongeacht de context (en dat is dan ook zijn goed recht vind ik, want het is en blijft vreemdgaan... dat weten we van elkaar).
Om eerlijk te zijn kan ik mij absoluut niet voorstellen dat mijn vriend met een ander zou zoenen, binnen welke context dan ook. Het is dan ook te lastig om een specifieke situatie te schetsen. Ik kan mij alleen al wél voorstellen dat het om een situatie zou gaan, die ik als zó onbeduidend zou kwalificeren dat ik het hem -mogelijk!- wel zou kunnen vergeven en ja, hoe stom ook (want ik vind het eigenlijk geen excuusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid... schets dan eens een situatie waarin je het hem zou kunnen vergeven?
Zoenen kan imo gewoon veel sneller/gemakkelijker gebeuren. Zeker met (veel) drank (of drugs) op (nogmaals: eigenlijk geen excuus, maar jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind het wel typisch hoe veel mensen hier zeggen dat ze zoenen stukken minder erg vinden als bijvoorbeeld sex of orale sex.
Ik bedoel is zoenen dan ook niet een heel erg intiem iets? Waarom wordt dat zoveel lichter opgevat?
We zijn elkaars eerste dus misschien doen we het wel heel foutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Niet van zoenen houden? Wat..
Ok, als je het goed bekijkt is het ook wel smerig, je poets je tanden maar 2a 3 keer per dag, in die tussentijd eet (en eventueel rook) je.. Speeksel, maartoch.. Zoenen
Ook dan kan ze het gewoon niet zeggen hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Bij ons is de afspraak dat we, mochten we alleen gezoend hebben, het niet willen weten van elkaar en de relatie gewoon intact blijft. Bij meer dan alleen zoenen is het toedeledokie mevrouw bijdehand
Er zullen vast wel Fokkers zijn die het jou leren willenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
We zijn elkaars eerste dus misschien doen we het wel heel foutGewoon kusjes zijn wel fijn.
Moet je altijd samen uitgaan in een relatie dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:47 schreef mrPanerai het volgende:
Oh wauw, jouw vriendin mag helemaal niet drinken en uitgaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef totalvamp het volgende:
Als mijn vriendin zou drinken en uitgaan zou ik er niet eens meer bij zijn
Ik heb genoeg vrouwen gezien die zich totaal niet meer kunnen gedragen met een slok op.
Daarnaast is het gewoon smerig
Nooooo thanks.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Er zullen vast wel Fokkers zijn die het jou leren willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |