Wie weet wat ze met hem gedaan hebben. Misschien komt dat later nog aan bod.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef Remqo het volgende:
Waarom hebben ze die baardaap uit he THEN stukje opgesloten in die trailer? Terwijl de rest Terminus binnenloopt op de BBQ beland.
daarom ook nooit trailers of behind the scenes kijken tijdens het seizoenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:24 schreef Harveo het volgende:
[..]
Wie weet wat ze met hem gedaan hebben. Misschien komt dat later nog aan bod.
Verder top aflevering en ben benieuwd wat er uiteindelijk van de groep overblijft. Laatste gedeelte van behind the screams toch wel wat spoilers voorbij gekomen.
Jawel. Die enorme kerel die ze uit die zeecontainer lieten en die toen direct door een zombie gegrepen werd, dat was die enorme boom van een vent die in de laatste Then scene zei 'it's not allright'. Dus hem hebben ze als huisdier gehouden blijkbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Omega het volgende:
Ok dan begreep ik dat wel, maar wie hun gevangen hield is nog niet bekend?
Het was ook mijn idee om hem om 10 uur bij Fox zelf te kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Evertjan het volgende:
ben trouwens wel benieuwd naar de kijkcijfers van Fox. Zou leuk zijn als ze wat kijkers hier mee aan trekken. Want het is wel heel erg goed dat ze binnen 24 uur het hier in NL uitzenden op het open net
Ze hebben toch een budget van 2,5 miljoen dollar per episode?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef stinkie het volgende:
Ik vrees alleen dat hele hele special effects budget er nu doorheen is.
Ja kannibaln, gebaseerd op kannibalen uit de comics.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
ik snap alleen nog steeds waarom ze al die mensen in stukken snijden. Waren het kannibalen? Er is toch niet echt een voedseltekort?
Echt he. Wat is dat toch altijd met TWD dat het uitnodigt tot het helemaal kapot analyseren en bekritiseren van elk puntje in een aflevering. Na 4 jaar weten we heus wel dat de serie niet perfect is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef RijstNatie het volgende:
De mooiste serie ooit, en sommige hebben het hier over boomschors of een vuurpijl die precies goed komt....
Tuurlijk wel, er wordt niks meer geproduceequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
ik snap alleen nog steeds waarom ze al die mensen in stukken snijden. Waren het kannibalen? Er is toch niet echt een voedseltekort?
het is een tv serie over zombies. Dan moet je alles met een korreltje zout nemen zou ik zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Echt he. Wat is dat toch altijd met TWD dat het uitnodigt tot het helemaal kapot analyseren en bekritiseren van elk puntje in een aflevering. Na 4 jaar weten we heus wel dat de serie niet perfect is.
Daarbuiten was het een lekker actievolle aflevering. Tegelijk is dat wat mij betreft zeker niet waar TWD om draait, maar de afwisseling is leuk. Vind zelf meer focus op de ontwikkeling van de karakters belangrijker dan run and gun actiescenes.
je kan toch zelf groenten verbouwen als gemeenschap?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er wordt niks meer geproducee
Ja. Je kan weer kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
Is dat kutjochie en zijn vervelende vader al dood?
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
Is dat kutjochie en zijn vervelende vader al dood?
De mooiste serie ooit? Heb je zeker weinig series gekekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef RijstNatie het volgende:
De mooiste serie ooit, en sommige hebben het hier over boomschors of een vuurpijl die precies goed komt....
Welke vind jij beter danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
De mooiste serie ooit? Heb je zeker weinig series gekeken?
Ik persoonlijk vind Game Of Thrones en Breaking Bad beter, maar dat is mijn eigen mening. Al vind ik The Walking Dead zeker in de buurt komen nu!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:01 schreef genster het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind Game Of Thrones, Boardwalk Empire en Breaking Bad beter.
Dingen die populair zijn hebben altijd meer kritiek, in dit geval is er nog de comic en het verschil met de serie. Waar de comic nog altijd beter is als het verhaal in de serie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Echt he. Wat is dat toch altijd met TWD dat het uitnodigt tot het helemaal kapot analyseren en bekritiseren van elk puntje in een aflevering. Na 4 jaar weten we heus wel dat de serie niet perfect is.
Daarbuiten was het een lekker actievolle aflevering. Tegelijk is dat wat mij betreft zeker niet waar TWD om draait, maar de afwisseling is leuk. Vind zelf meer focus op de ontwikkeling van de karakters belangrijker dan run and gun actiescenes.
Het gaat om het feit dat zij die vuurpijl schuin omhooog schiet. Iedereen weet dat zwaartekracht vrijwel geen invloed heeft op het traject van een vuurpijl.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:22 schreef 2cv het volgende:
Wat dat commentaar op die vuurpijl betreft: dat is nog wel redelijk realistisch. het was onrealistischer geweest als die vuurpijl niet nodig geweest was. Dat hebben de Mythbusters al eens bewezen.
Dat ding gaat echt niet in en rechte lijn hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:52 schreef schijffie het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat zij die vuurpijl schuin omhooog schiet. Iedereen weet dat zwaartekracht vrijwel geen invloed heeft op het traject van een vuurpijl.
Het zijn kleine dingetjes, maar die voelen wel vaak aan als een dikke fuck you richting de kijker.
Het was overigens wel een vermakelijke aflevering. Hopelijk houden ze dit het gehele seizoen aan.
Waar heb je het in hemelsnaam over? Er is alleen een foto van Morgan gepost, en die zit gewoon in de aflevering, al is het pas na de teaser/credits.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:47 schreef inasrasje het volgende:
Waarom spoilen jullie allemaal wie er de volgende aflevering komt?![]()
Ik klik de preview altijd weg omdat het spoilers bevat en nu lees ik het hieren nog wel meerdere mensen praten er over, en er wordt zelfs een foto gepost. Ik snap dat echt niet..
Afleveringen worden besproken, je hoeft hier niet te lezen he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:47 schreef inasrasje het volgende:
Waarom spoilen jullie allemaal wie er de volgende aflevering komt?
Ik klik de preview altijd weg omdat het spoilers bevat en nu lees ik het hieren nog wel meerdere mensen praten er over, en er wordt zelfs een foto gepost. Ik snap dat echt niet..
Inderdaad, het viel me al op dat na de eerste aflevering, die knallend begon ook meteen zeurkousen en puristen aantrekt met gejoel van "Maar dat kan helemaal niet met die vuurpijl, het is allemaal veel te toevallig en Rick met z'n stukje hout"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:15 schreef Teydelyk het volgende:
Die special effects kunnen me echt geen reet boeien, mensen die zeiken over de guns die te precies zijn of dat zombies eigenlijk helemaal niet kunnen bestaan... Wat een goede eerste aflevering! Gisteren tot 4 uur opgebleven. Was zeker de moeite waard!
Bij fox kwam hij ook gewoon na de aftiteling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:47 schreef inasrasje het volgende:
Waarom spoilen jullie allemaal wie er de volgende aflevering komt?
Dan ben je er bijna, S5 is maar 1 aflevering oud, dus met een paar dagen TWD ben je bij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:50 schreef byah het volgende:
kom er net achter dat ik pas halverwege seizoen 4 ben
Oooo, ik denk al! Ook totaal gemist.quote:
ik had het toevallig nog opstaan, normaal zet ik die eindcredits redelijk snel af. Maar wel een leuke verrassing dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, ik denk al! Ook totaal gemist.
Moeten we nou bij series ook al Marvelesque wachten tot na de credits
Van wat ik begrepen heb was baardmans dezelfde kerel die ooit in de club zat die Terminus heeft overgenomen, gezien de plaatjes eerder gepost en wat hij loopt te schreeuwen voordat hij gegrepen werd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die enorme kerel bedoel je? Die hoorde bij de groep die van Terminus een hel maakte. Of begrijp ik je verkeerd?
dat opgejaagd worden zal zeker kloppen, anders zegt die gareth niet een paar keer die quote met dat 'you'r the butcher, or you’re the cattle'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht dat als de groep naar Washington trekt ze daar weer een nieuwe groep vijanden tegen gaan komen, terwijl ze ook nog worden opgejaagd door de overlevenden van Terminus. Dan komen ze eind van dit seizoen tussen twee vuren te zitten.
Ik heb zo'n voorgevoel dat dat de rode draad van dit seizoen gaat worden, maargoed ik kan het ook totaal mis hebben natuurlijk
Dat waren de schoten die de mensen van Terminus losten om Rick en de groep richting die wagon te drijven in de laatste aflevering van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:18 schreef kirsten. het volgende:
Wat ik even niet snap, wat zijn de gunshots die Carol hoort en waarom ze richting terminus gaan? Want de knallen die Rick/Glenn etc. redden is Carol met haar vuurpijl, maar wat was het geschut waardoor zij uberhaupt de goede kant op gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |