Die heb ik heel lang niet nodig gehad omdat ik in de Raad van 11 zat.quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...
Ik en agressief?quote:
Ik ben altijd wel een beetje bang voor jouquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
[..]
Ik en agressief?![]()
Ja, een echte heer had je gedragen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...
In pak he, Thijs?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, een echte heer had je gedragen.
Gastquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een beetje bang voor jou
Dat kan ook alleen maar als de verhoudingen een beetje juist zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, een echte heer had je gedragen.
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gastveeg me op.. ik heb je nog nooit irl ontmoet
Uiteraard. Wel in stijl.quote:
Dan kan je toch ook niet oordelen?quote:
True, maar met een paar sterke armen en een stevige rug kom je een heel eind.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen maar als de verhoudingen een beetje juist zijn.
Dat is echt zo zoetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed natuurlijk?
Nee, wel kaarsjes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aan de hand van je postsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook niet oordelen?
Dat is zo niet handig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eromheen natuurlijk. Met voldoende ruimte om ertussendoor te kunnen lopen. Muts.quote:
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
OP het bed?
Klinkt gevaarlijk. (daarom die ik niet aan romantiek, brandgevaarlijk)
Inderdaad..quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gewoon broek naar beneden , haar kont omhoog en beginnen maar...
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieën, maar dat was zeker niet de bedoelingquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.
quote:
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gewoon broek naar beneden , haar kont omhoog en beginnen maar...
Foute zin...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.
Jij zag jezelf al op die paal glijden hequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieën, maar dat was zeker niet de bedoeling
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zag jezelf al op die paal glijden he
Niks mannelijkers dan met je ontblootte mannelijkheid een brand blussen bij een vrouw natuurlijk.quote:
Daar gaat je nonnen-imago Yv.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat nonnen imago kan ook de prullenbak in
quote:
Helemaal niet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat nonnen imago kan ook de prullenbak in
Ik geloof niet dat nonnen op die manier fantaseren over God.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Nonnen fantaseren ook over God, ik over brandweermannen, maakt niet uit zolang je er maar niks mee doet.
Mijn beeld.. wat doe je????quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Nonnen fantaseren ook over God, ik over brandweermannen, maakt niet uit zolang je er maar niks mee doet.
Oh, ik zal het aan Hem doorgevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Waarom denk je dat ze allemaal een kruis dragen?quote:
Jij wil gewoon dat een brandweerman bij jou de slang uitrolt en dan met groot materieel aan het werk gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze allemaal een kruis dragen?
En de sirene aanzet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat een brandweerman bij jou de slang uitrolt en dan met groot materieel aan het werk gaat.
Als het hard genoeg gaat, eerder de rookmelder.quote:
Nee, ik heb niks met brandweervrouwen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben dezelfde fantasie zie ik
Er komt nu iets over een paal binnen...Maar dat is meer de afdeling van fax qua opmerkingenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieën, maar dat was zeker niet de bedoeling
Nou, een hete brandweervrouw zou ik niet afslaan nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben dezelfde fantasie zie ik
Daar ga ik mijn vingers niet aan brandenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, een hete brandweervrouw zou ik niet afslaan nee.
Waar wil je dat het heen gaat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef qwerty789 het volgende:
Jezus waar gaat dit heen![]()
![]()
. (owee als iemand naar god zegt
)
Welkom op Fok!.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef qwerty789 het volgende:
Jezus waar gaat dit heen![]()
![]()
. (owee als iemand naar god zegt
)
Hé jammerquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn vingers niet aan branden
Je zit niet graag op hete kolen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn vinger niet aan branden
Matig 5/10 tis dat je een mooie dame bentquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar wil je dat het heen gaat?
Waar gaat de heen met die mooie beentjes?
Zoiets?
Nee, I'm as cold as icequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit niet graag op hete kolen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Matig 5/10 tis dat je een mooie dame bent.
That's a lie. You are very warm.quote:
Behoorlijk hequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Wat zijn jullie nog druk zo op de late avond.
Jij? Daar geloof ik niets van.quote:
Ik heb geen aflossing helaasquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je taken worden waar/overgenomen door anderen?
Je moet er nog 1 inkoppen Faxquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen aflossing helaas
Je zult het even met je fantasie moeten doen
Ok, ik ga m'n best doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een zonnetje!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, Yvie is niet koud. Ze heeft een hele warme persoonlijkheid
Het faxisme is niet dood, leve het faxismequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ook enkel als ik die meeneem maar dat terzijde.quote:
Je kon niet tegen wat waterdruppels?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom was je er gister niet dan?
Nu moest ik een paraplu kopen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nou, het klopt wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn outfit niet natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kon niet tegen wat waterdruppels?
Nee, de kerstvrouwquote:
Je outfit? Had je een suède tas bij je dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn outfit niet natuurlijk.
En het waren wel wat meer dan een paar druppels.
We hebben nog overwogen om de hele dag bij The king of ribs te blijven zitten.
Ja!quote:
DIE BESTAAT NIETquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je outfit? Had je een suède tas bij je dan?
[..]
Ja!
Was wel een bazen paraplu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom was je er gister niet dan?
Nu moest ik een paraplu kopen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Nee, verder niks.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef yats het volgende:
Zo, weer de volledige aandacht bij fok. Mis ik nog iets buiten de logische conclusie dat yv een zonnetje is?
Niet?!quote:
Zelfs ik had geen tas mee. En deze meet was hij wel handig geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Whut? Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs ik had geen tas mee. En deze meet was hij wel handig geweest.
Volgende keer beterquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs ik had geen tas mee. En deze meet was hij wel handig geweest.
Sorry Thijsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, verder niks.
[..]
Niet?!
My life is a lie
quote:
Bier en TETTENquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paraplu, condooms, bier, alle noodzakelijke meet dingen natuurlijk
Ik wilde weer wat seksueels rijmend posten maar het wordt een beetje vermoeiend jongens...quote:
Nee inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, had ik dat niet mogen weten/zeggen?
Ja die was al weg toen ik aangaf dat je al je broek naar beneden had getrokken he.quote:
Ja hij gaat gewoon mee, wat mensen ook mogen zeggen.quote:
Bier had ik wel bij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks, gewoon een stom cadeau voor vrijgezellenfeestjes enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
En kan iemand mij dit uitleggen?
Wat is hier geil of sexy aan?
[ afbeelding ]
Jij snapt het.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dit zijn niet degene die wij gisteren zagen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij een stapel Disney DVD's, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bier en TETTEN
meer heb je niet nodig
Zelfs daarvoor zie ik het nut er niet van in.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks, gewoon een stom cadeau voor vrijgezellenfeestjes enzo.
Dan had hij toch juist wel een tas mee moeten nemen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar kon ik het plaatje niet van vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Maar dit zijn niet degene die wij gisteren zagen.
Ja, dat zijn voorbeelden waarvoor je een tas mee moet nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dan had hij toch juist wel een tas mee moeten nemen?
Hoe moet het nu verder...quote:
En dat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bier en TETTEN
meer heb je niet nodig
Gek is dat, ik krijg zin in een meetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zijn voorbeelden waarvoor je een tas mee moet nemen.
quote:
hmm?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wilde weer wat seksueels rijmend posten maar het wordt een beetje vermoeiend jongens...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij een stapel Disney DVD's, dat is wel duidelijk
Had je gisteren moeten komen Yatsie.quote:
Dat komt door de bier en tieten.quote:
Dank je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat komt door de bier en tieten.
Gewoon aan autisten en bierbuiken denken en de zin is alweer weg
Ik ben helemaal geen autist en mijn bierbuik valt reuze mee tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know...Had Roy zijn tel op moeten nemen.quote:
Je had gewoon om 13:15 bij de bios moeten staan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
I know...Had Roy zijn tel op moeten nemen.
Moet je niet zo laat bellen kreng.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik door de vingers zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet de schuld afschuiven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat ging niet, dat had ik al gezegd...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had gewoon om 13:15 bij de bios moeten staan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ik en nummers regelenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet de schuld afschuiven.
Je had ook van de voren twee andere nummers kunnen regelen.
En alvast die kant op kunnen gaan.
Je had ook om 20:30 kunnen bellen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat ging niet, dat had ik al gezegd...
Je lijkt Fax zijn tovenaarsleerling welquote:
Ja wil je mijn nummer ja.quote:
Deel je hosselverhalen hier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
Zo'n bierfestijn is trouwens wel een goede plek om gesprekken aan te knopen.
Truequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]Wat fout hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
Hoi
Al dronken?
Bijna!
Mooi, neuken?
Ik wist jullie planning niet, ik kan niet toverenquote:
Daar vraag ik nooit naar eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is nummers regelen van mannen ook al een probleem?
Ik heb geen verhalen want ik kwam om bier te drinken. Maar tijdens het wachten op het bier werd ik wel een paar keer aangesproken door vrouwen.quote:
LoLa heeft ervaring zo te lezenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hey!
Hoi
Al dronken?
Bijna!
Mooi, neuken?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat fout hihaho
[..]
Hey!
Hoi
Al dronken?
Ja, neuken?
Je stond in de weg van de tap?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen verhalen want ik kwam om bier te drinken. Maar tijdens het wachten op het bier werd ik wel een paar keer aangesproken door vrouwen.
Ja smoesjes, je had toch al toen je thuis was kunnen bellen wat onze plannen waren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist jullie planning niet, ik kan niet toveren
[..]
Daar vraag ik nooit naar eigenlijk
Dat vertel je dan ook niet even tijdens de meet he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen verhalen want ik kwam om bier te drinken. Maar tijdens het wachten op het bier werd ik wel een paar keer aangesproken door vrouwen.
quote:
Nou, ik drink niet, dus...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen en bier.. do i need to say more?
Nee, eigenlijk niet neequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen en bier.. do i need to say more?
3 roze varkentjes zijn een goed onderwerp.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vertel je dan ook niet even tijdens de meet he.
[..]
Dat deed ik, maar Roy nam niet opquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja smoesjes, je had toch al toen je thuis was kunnen bellen wat onze plannen waren?
Ik heb genoeg lol zonder alcoholquote:
Al ging het vaker over de verschillen tussen de denkwijzes van mannen en vrouwen dan over bier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
3 roze varkentjes zijn een goed onderwerp.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je lijkt Fax zijn tovenaarsleerling wel
Altijd...quote:
Maar je zei dat je pas later had gebeld toch? Toen we in de bios zaten?quote:
Sssssst Yv. Waarom verklap je nou alles.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begint een beetje op een getrouwd-stel-discussie te lijken nu.
Ik moest lachenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef Royco1 het volgende:
1 man dacht trouwens dat ik uit het buitenland kwam.
Had mijn accent nog nooit eerder gehoord
Oh sh*t, doe ik het weer?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Sssssst Yv. Waarom verklap je nou alles.
Ja.quote:
En ik maar denken dat ik nooit getrouwd benquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begint een beetje op een getrouwd-stel-discussie te lijken nu.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe goed ben jij in geheimen bewaren?quote:
Je was vast nog dronken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik nooit getrouwd ben
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar met nog meer
(al drink ik echt niet veel/vaak)
Die Texelse was erg goed.quote:
Dat kan, al vind ik het leuker om respectabele mensen te zien veranderen in lagere levensvormen die tegen alles gaan lopen aanhijgen wat een hartslag en twee tieten heeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar met nog meer
(al drink ik echt niet veel/vaak)
Niks mis met tietenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, al vind ik het leuker om respectabele mensen te zien veranderen in lagere levensvormen die tegen alles gaan lopen aanhijgen wat een hartslag en twee tieten heeft
Daar hoef ik niet voor te drinkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, al vind ik het leuker om respectabele mensen te zien veranderen in lagere levensvormen die tegen alles gaan lopen aanhijgen wat een hartslag en twee tieten heeft
Jouw whatsapp is al geheim dus ik ging er vanuit dat het veilig was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed als mensen er duidelijk bij zeggen dat het een geheim is.
Sorry, je verwacht tegenwoordig gewoon niet meer dat mensen zich schamen voor een same-sex-huwelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Jouw whatsapp is al geheim dus ik ging er vanuit dat het veilig was.
Nee, van een stel mooie tieten kan ik best genietenquote:
Ik ben nooit dronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Schamen is het niet. Maar niet alles hoeft op fok te staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, je verwacht tegenwoordig gewoon niet meer dat mensen zich schamen voor een same-sex-huwelijk.
Alleen als het een stel is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, van een stel mooie tieten kan ik best genieten
Daar komen we nog wel een keer achter. Ooit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Jouw whatsapp is al geheim dus ik ging er vanuit dat het veilig was.
Sommige dingen zijn beter met twee. Kan je nog afwisselen ook, alsmede een potje motorboaten.quote:
Precies, niet iedereen hoeft dat te weten toch? Foei yv!quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Schamen is het niet. Maar niet alles hoeft op fok te staan.
Ach, dat soort lijntjes staan er toch nog niet in het schema? Wel leuk voor de afwisseling.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Schamen is het niet. Maar niet alles hoeft op fok te staan.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samenvatting? geen zin om aan te klikken, muziek uit te zetten en te gaan kijken
/lui
Zoiets, met name die laatste 2 zinnen passen wel bij je opmerkingquote:..weet je wie daar een goed voorbeeld van is?
Ria Lubbers.. Ja, absoluut. Ria Lubbers, als die een kroegje binnen stapt, is de hele bar aan de Buckler, absoluut. Als ik haar op TV zie krijg ik al uitslag. 1 blik en je wil je netvlies meteen laten transplanteren.
Laatst zei ze: Ik voel me eigenlijk helemaal niet de vrouw van de premier. Ik ben eigenlijk een hele gekke meid " Hihihihi".
Echt zo'n vrouw die op een feestje roept na 3 te gauwe lauwe witte wijntjes " Eigenlijk ben ik een hele gekke meid, hihihi". Maar Buckler is erger absoluut!.
+1quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, van een stel mooie tieten kan ik best genieten
Ik zei al sorry.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, niet iedereen hoeft dat te weten toch? Foei yv!
Tussen vrouwen staan er wel een paar geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, dat soort lijntjes staan er toch nog niet in het schema? Wel leuk voor de afwisseling.
Ik wil helemaal niet in het schema staanquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, dat soort lijntjes staan er toch nog niet in het schema? Wel leuk voor de afwisseling.
Vrouw naar mijn hartquote:
Trusten broquote:
Nou vooruit, omdat je zo schattig bentquote:
Nou, zijn jullie toch nog een beetje speciaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tussen vrouwen staan er wel een paar geloof ik
Daar hoef ik niet voor in dat schema te staanquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, zijn jullie toch nog een beetje speciaal.
^5quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in het schema staan
Ik denk dat niemand eigenlijk in het schema wil staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in het schema staan
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Het is mooi geweestik moet nodig mijn bedje opzoeken anders wordt het helemaal niks morgen
Bedankt voor de leuke praat.
Ach, het interesseert me niet zo eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand eigenlijk in het schema wil staan.
coz had sexquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het interesseert me niet zo eigenlijk.
Welterusten en kom gerust nog een keer terug Lolaquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Het is mooi geweestik moet nodig mijn bedje opzoeken anders wordt het helemaal niks morgen
Bedankt voor de leuke praat.
Dubieuze eer, no thanks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het interesseert me niet zo eigenlijk.
Nu klinkt het net of ik anders nooit seks zou hebben, En bedankt yv...quote:
Oh, zo was het helemaal niet bedoelt eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Nu klinkt het net of ik anders nooit seks zou hebben, En bedankt yv...
Vooruit dan maar. Voor deze ene keer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, zo was het helemaal niet bedoelt eigenlijk.
Dat leek mij gewoon het enige positieve eraan.
Dat maakt het eigenlijk nog treuriger, als dat het enige positieve is eraan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, zo was het helemaal niet bedoelt eigenlijk.
Dat leek mij gewoon het enige positieve eraan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Voor deze ene keer.
Nou lees het ook nog een keer na, en dat maak jij er zelf van hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Voor deze ene keer.
Zekerquote:
Ik geloof jequote:Op maandag 13 oktober 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeker
Ook lekker op gitaar te spelen
Ik weet wie het zegt, je weet ook tegen wie je het zegtquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou lees het ook nog een keer na, en dat maak jij er zelf van hoor.
En tsja.. weet wie het zegt.
Weer gevonden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof je
Op mijn oude Ipod die ik pas weer gevonden heb staan ook allemaal nog van die heerlijke seks nummers. Erg fijn op z'n tijd
Ja, tegen degene met de minste pandapuntenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt, je weet ook tegen wie je het zegt
Deze was 15 jaar oud ofzo, 1 van de eerste, gewoon na een tijdje niet meer gebruikt en tijdens de verhuizing gevondenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weer gevonden?
Jij raakt iPods makkelijk kwijt?
Dat is godshand denk ik. Hier loopt de teller ook weer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, tegen degene met de minste pandapunten
Ik ben netjes aan het sparenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:16 schreef Royco1 het volgende:
Ja, ik ga eens even Agents of Shield kijken.
Welterusten allemaal![]()
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is godshand denk ik. Hier loopt de teller ook weer.
Panda's zijn liefquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Hier een panda voor je, sta je beetje gelijk met Yv
[ afbeelding ]
Awww, gelijk met mij staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Hier een panda voor je, sta je beetje gelijk met Yv
[ afbeelding ]
Dank je, maar ik blijf hier wel rondhangen in de vakantie hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben netjes aan het sparen
Kijkse! En fijne vakantie!!!
Is het echt zo lang geleden? Ik zat ook ooit op 1,5 jaar he?quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Awww, gelijk met mij staan.
Dat wil je gewoon niet. Dat wens je niemand toe.
Lol joh, komt nog niet eens in de buurt. Ik overtref Fax nog makkelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Is het echt zo lang geleden? Ik zat ook ooit op 1,5 jaar he?
Kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik blijf hier wel rondhangen in de vakantie hoor.
Dus je hoeft me niet te missen.
Okquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik blijf hier wel rondhangen in de vakantie hoor.
Dus je hoeft me niet te missen.
Echt? Hoe kan dat? Ik heb dat kruisje gemist geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol joh, komt nog niet eens in de buurt. Ik overtref Fax nog makkelijk.
Welk deel van non missen jullie?
Ohja, dat gedeelte van god enzo daar doe ik niet aan hoor, veel te veel lezen en zingen,quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Hoe kan dat? Ik heb dat kruisje gemist geloof ik
Ja gewoon thuis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je net zo goed thuis blijven.
Of is je vakantie thuis?
Ze aanbid wel alleen het kruis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Hoe kan dat? Ik heb dat kruisje gemist geloof ik
Vergeet ook het vroege opstaan niet. Dat zou ik ook overslaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohja, dat gedeelte van god enzo daar doe ik niet aan hoor, veel te veel lezen en zingen,
niks voor mij.
Kamperen in de achtertuin/balkon voor het vakantiegevoelquote:
Ja, dat sla ik soms ook over inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet ook het vroege opstaan niet. Dat zou ik ook overslaan
En slippers aan voor het vakantie-geluid-gevoelquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kamperen in de achtertuin/balkon voor het vakantiegevoel
Kaneel zondigt weleensquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat sla ik soms ook over inderdaad.
Ik doe het eigenlijk gewoon alleen Kaneel-style
Vergeet niet dat je ook je voetbal-manager nog moet herzien, kost ook veel tijd natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En beetje klussen, beetje solliciteren, beetje pokeren. Beetje afspreken nog met wat mensen.
Goede optie welquote:
Dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook je voetbal-manager nog moet herzien, kost ook veel tijd natuurlijk
quote:
Wat?quote:
Marusha niet kennenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Is dat een of andere underground remix met zingende zagen en heipalen op de achtergrond?
Anders zou jij er namelijk niet naar luisteren.
Het zegt me nietsquote:
Sherlock (in het geel). Maar die werkt tijdelijk niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef Sinji het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met iets? Ik ben op zoek naar een bepaalde fok tool waarmee je je eigen posts kan terugvinden en daarnaast de mensen die je gequote hebben.
Alvast bedankt voor de moeite
I see, thanksquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sherlock (in het geel). Maar die werkt tijdelijk niet.
Ken het niet.quote:
Tijdelijk alternatief voor Sherlock: https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef Sinji het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met iets? Ik ben op zoek naar een bepaalde fok tool waarmee je je eigen posts kan terugvinden en daarnaast de mensen die je gequote hebben.
Alvast bedankt voor de moeite
Sherlock en Mycroft. Classicquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdelijk alternatief voor Sherlock: https://www.thuisserver.net/mycroft/
Misschien heb je er wat aan.
Wat is er dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:15 schreef artelligence het volgende:
Dat de ontwikkelaars van Visual Website Optimizer maar de tyfus mogen krijgen. Godsamme...
Ach doet niet wat ik wil. Al sinds de nieuwe app werkt het niet naar behoren. Werk ook nog eens met een brakke houtje touwtje site. Gewoon even een flinke kutdag en dit kon er nog wel bij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sherlock en Mycroft. Classic
[..]
Wat is er dan?
Dat welquote:
Lekker makkelijk inderdaad. Even volhoudenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach doet niet wat ik wil. Al sinds de nieuwe app werkt het niet naar behoren. Werk ook nog eens met een brakke houtje touwtje site. Gewoon even een flinke kutdag en dit kon er nog wel bij.
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat welEen derde variant heet Lestrade?
Vertoon jij je hier ook al?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdelijk alternatief voor Sherlock: https://www.thuisserver.net/mycroft/
Misschien heb je er wat aan.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? En gezien zijn UI zal hij wel even blijven hangenquote:
Ik had via Mycroft gezocht naar Sherlock en kwam dit topic tegenquote:
Dunno, nooit eerder de behoefte gehad om hier te postenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? En gezien zijn UI zal hij wel even blijven hangen
Iedereen wil hier toch posten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had via Mycroft gezocht naar Sherlock en kwam dit topic tegen
[..]
Dunno, nooit eerder de behoefte gehad om hier te posten
Nogalquote:
Daarom post ik er ookquote:
Mooi topic inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om deze:
R&P / Ik ga vandaag samenwonen maar durf niet!
Zodat hij zelf kan zien of hij nog een leven heeftquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam Fok!stats willen bijhouden?
Omdat daar blijkbaar een wens naar is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam Fok!stats willen bijhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik het script vrijwel nooit, zoveel post ik niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zodat hij zelf kan zien of hij nog een leven heeft
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Dum die dum...
"En de stilte in het topic was oorverdovend. Uit de zolderkamers klonk nog geen getik van de vingers op een toetsenbord om posts op het forum te zetten. Misschien was dit het wel. Het einde. Het einde wat niemand had zien aankomen."
Gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Saved by Lola
Nee hoor. Maar nu ga ik eerst even voedsel regelenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik was al bang dat ik een slotstuk moest gaan schrijven
Maar zoals altijd staat er altijd wel weer iemand op, uit de donkere krochten der zolderkamers. Altijd weer iemand die probeert contact te leggen met die wereld daar buiten. Daar waar de blootblaadjes gewoon in de etalage liggen in plaats van zorgvuldig weggestopt onder het bed. Die wereld buiten, waar dat vrouwelijk (of mannelijk) schoon in een flits voorbij komt en zorgvuldig in je geheugen wordt opgeslagen in plaats van 'save as'. Nee, het einde is nog lang niet in zicht.........zolderkamers....van eenzaamheid naar samenzijn, met 2, met 3 of meer, maar die zolderkamer, van herinnering naar plek waar je later je herinneringen zal bewaren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Dum die dum...
"En de stilte in het topic was oorverdovend. Uit de zolderkamers klonk nog geen getik van de vingers op een toetsenbord om posts op het forum te zetten. Misschien was dit het wel. Het einde. Het einde wat niemand had zien aankomen."
Mooi ingekopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar zoals altijd staat er altijd wel weer iemand op, uit de donkere krochten der zolderkamers. Altijd weer iemand die probeert contact te leggen met die wereld daar buiten. Daar waar de blootblaadjes gewoon in de etalage liggen in plaats van zorgvuldig weggestopt onder het bed. Die wereld buiten, waar dat vrouwelijk (of mannelijk) schoon in een flits voorbij komt en zorgvuldig in je geheugen wordt opgeslagen in plaats van 'save as'. Nee, het einde is nog lang niet in zicht.........zolderkamers....van eenzaamheid naar samenzijn, met 2, met 3 of meer, maar die zolderkamer, van herinnering naar plek waar je later je herinneringen zal bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |