Die heb ik heel lang niet nodig gehad omdat ik in de Raad van 11 zat.quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...
Ik en agressief?quote:
Ik ben altijd wel een beetje bang voor jouquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
[..]
Ik en agressief?![]()
Ja, een echte heer had je gedragen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...
In pak he, Thijs?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, een echte heer had je gedragen.
Gastquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een beetje bang voor jou
Dat kan ook alleen maar als de verhoudingen een beetje juist zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, een echte heer had je gedragen.
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gastveeg me op.. ik heb je nog nooit irl ontmoet
Uiteraard. Wel in stijl.quote:
Dan kan je toch ook niet oordelen?quote:
True, maar met een paar sterke armen en een stevige rug kom je een heel eind.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen maar als de verhoudingen een beetje juist zijn.
Dat is echt zo zoetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed natuurlijk?
Nee, wel kaarsjes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aan de hand van je postsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook niet oordelen?
Dat is zo niet handig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eromheen natuurlijk. Met voldoende ruimte om ertussendoor te kunnen lopen. Muts.quote:
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
OP het bed?
Klinkt gevaarlijk. (daarom die ik niet aan romantiek, brandgevaarlijk)
Inderdaad..quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gewoon broek naar beneden , haar kont omhoog en beginnen maar...
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieën, maar dat was zeker niet de bedoelingquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.
quote:
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gewoon broek naar beneden , haar kont omhoog en beginnen maar...
Foute zin...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.
Jij zag jezelf al op die paal glijden hequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieën, maar dat was zeker niet de bedoeling
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zag jezelf al op die paal glijden he
Niks mannelijkers dan met je ontblootte mannelijkheid een brand blussen bij een vrouw natuurlijk.quote:
Daar gaat je nonnen-imago Yv.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat nonnen imago kan ook de prullenbak in
quote:
Helemaal niet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat nonnen imago kan ook de prullenbak in
Ik geloof niet dat nonnen op die manier fantaseren over God.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Nonnen fantaseren ook over God, ik over brandweermannen, maakt niet uit zolang je er maar niks mee doet.
Mijn beeld.. wat doe je????quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Nonnen fantaseren ook over God, ik over brandweermannen, maakt niet uit zolang je er maar niks mee doet.
Oh, ik zal het aan Hem doorgevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Waarom denk je dat ze allemaal een kruis dragen?quote:
Jij wil gewoon dat een brandweerman bij jou de slang uitrolt en dan met groot materieel aan het werk gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze allemaal een kruis dragen?
En de sirene aanzet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat een brandweerman bij jou de slang uitrolt en dan met groot materieel aan het werk gaat.
Als het hard genoeg gaat, eerder de rookmelder.quote:
Nee, ik heb niks met brandweervrouwen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben dezelfde fantasie zie ik
Er komt nu iets over een paal binnen...Maar dat is meer de afdeling van fax qua opmerkingenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieën, maar dat was zeker niet de bedoeling
Nou, een hete brandweervrouw zou ik niet afslaan nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben dezelfde fantasie zie ik
Daar ga ik mijn vingers niet aan brandenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, een hete brandweervrouw zou ik niet afslaan nee.
Waar wil je dat het heen gaat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef qwerty789 het volgende:
Jezus waar gaat dit heen![]()
![]()
. (owee als iemand naar god zegt
)
Welkom op Fok!.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef qwerty789 het volgende:
Jezus waar gaat dit heen![]()
![]()
. (owee als iemand naar god zegt
)
Hé jammerquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn vingers niet aan branden
Je zit niet graag op hete kolen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn vinger niet aan branden
Matig 5/10 tis dat je een mooie dame bentquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar wil je dat het heen gaat?
Waar gaat de heen met die mooie beentjes?
Zoiets?
Nee, I'm as cold as icequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit niet graag op hete kolen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Matig 5/10 tis dat je een mooie dame bent.
That's a lie. You are very warm.quote:
Behoorlijk hequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Wat zijn jullie nog druk zo op de late avond.
Jij? Daar geloof ik niets van.quote:
Ik heb geen aflossing helaasquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je taken worden waar/overgenomen door anderen?
Je moet er nog 1 inkoppen Faxquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen aflossing helaas
Je zult het even met je fantasie moeten doen
Ok, ik ga m'n best doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een zonnetje!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, Yvie is niet koud. Ze heeft een hele warme persoonlijkheid
Het faxisme is niet dood, leve het faxismequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ook enkel als ik die meeneem maar dat terzijde.quote:
Je kon niet tegen wat waterdruppels?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom was je er gister niet dan?
Nu moest ik een paraplu kopen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nou, het klopt wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn outfit niet natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kon niet tegen wat waterdruppels?
Nee, de kerstvrouwquote:
Je outfit? Had je een suède tas bij je dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn outfit niet natuurlijk.
En het waren wel wat meer dan een paar druppels.
We hebben nog overwogen om de hele dag bij The king of ribs te blijven zitten.
Ja!quote:
DIE BESTAAT NIETquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je outfit? Had je een suède tas bij je dan?
[..]
Ja!
Was wel een bazen paraplu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom was je er gister niet dan?
Nu moest ik een paraplu kopen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Nee, verder niks.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef yats het volgende:
Zo, weer de volledige aandacht bij fok. Mis ik nog iets buiten de logische conclusie dat yv een zonnetje is?
Niet?!quote:
Zelfs ik had geen tas mee. En deze meet was hij wel handig geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Whut? Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs ik had geen tas mee. En deze meet was hij wel handig geweest.
Volgende keer beterquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs ik had geen tas mee. En deze meet was hij wel handig geweest.
Sorry Thijsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, verder niks.
[..]
Niet?!
My life is a lie
quote:
Bier en TETTENquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paraplu, condooms, bier, alle noodzakelijke meet dingen natuurlijk
Ik wilde weer wat seksueels rijmend posten maar het wordt een beetje vermoeiend jongens...quote:
Nee inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, had ik dat niet mogen weten/zeggen?
Ja die was al weg toen ik aangaf dat je al je broek naar beneden had getrokken he.quote:
Ja hij gaat gewoon mee, wat mensen ook mogen zeggen.quote:
Bier had ik wel bij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paraplu, condooms, bier, alle noodzakelijke meet dingen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |