Dat zei hijquote:
Oh, jij bent er ook weer?quote:
Als echt dartsfan voel ik mij wel thuis hier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan zal jij je vast thuis voelen engnek
Ik niet. Moet ik nu weg?quote:
Vandaag aan tafel bij Henry Schut en Gert van 't Hof:quote:
Hier ga ik voor thuis blijven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag aan tafel bij Henry Schut en Gert van 't Hof:
- Jan Mulder
- Co Adriaanse
- Ernie Brandts
Als Marcel domme vragen blijft stellen wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef exile79 het volgende:
Dat gelul in die studio is toch ook één brok triestheid.
Hollandse School bespreken met Co en Ernie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hier ga ik voor thuis blijven.
Om de feestavond compleet te maken zal Jurgen Rayman daarna ook nog wel te zien zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hier ga ik voor thuis blijven.
Nee, nu Jinek op dat tijdslot. Raymann wordt weggestopt op de zaterdagavondquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om de feestavond compleet te maken zal Jurgen Rayman daarna ook nog wel te zien zijn.
Geen Bert en Ernie helaas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag aan tafel bij Henry Schut en Gert van 't Hof:
- Jan Mulder
- Co Adriaanse
- Ernie Brandts
Oh, dat vind ik ook altijd een beetje een irritant vrouwtje, al zie ik haar toch een stuk liever dan Rayman.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, nu Jinek op dat tijdslot. Raymann wordt weggestopt op de zaterdagavond
Alles beter dan de verplichte multicultitroep van de NTR.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook altijd een beetje een irritant vrouwtje, al zie ik haar toch een stuk liever dan Rayman.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan de verplichte multicultitroep van de NTR.
Mensen die linkshandig zijn kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ergens wel jammer dat Wade niet wint. Gooide een fantastisch toernooi, had de toernooiwinst wel volledig verdiend. Daarentegen kan Jacques zich weer laten gaan op de Taylorvloek.
GSMC?quote:
Ah.quote:
Mighty Mike for president.quote:
Het was weer wachten op deze opmerking idd, voorspelbaar. Het was nog veel erger en het viel reuze mee hoor.quote:
Hij heeft bijles gehad van Louis van Gaal.quote:
Van Barneveld en Klaassen zijn inderdaad heldenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar het volgende TV-toernooi.
Over twee weken --> 24-26 oktober European Championship
Met helden als
Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld
Vincent van der Voort
Jelle Klaasen
Christian Kist
Benito van de Pas
De_Bunt
Dat is ook een mooi toernooi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Met helden als
Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld
Vincent van der Voort
Jelle Klaasen
Christian Kist
Benito van de Pas
De_Bunt
Tor Pedo, koekoekquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Barneveld en Klaassen zijn inderdaad helden
Sylvia vond ze vannacht ook helden. Double in double out.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Barneveld en Klaassen zijn inderdaad helden
Ik vind het nog steeds klinken alsof een random buitenwijktokkie wat loopt te hoereren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was weer wachten op deze opmerking idd, voorspelbaar. Het was nog veel erger en het viel reuze mee hoor.
Klaassen roakte de bulls-eye in haar kroketquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sylvia vond ze vannacht ook helden. Double in double out.
Wanneer gaat dat volk eens failliet ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
overigens heeft philips de winmau world masters gewonnen bij de BDO
Adams stond 5-2 voor en miste tig matchdarts
Hoe oud zullen die bestuursleden van de BDO inmiddels niet zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat volk eens failliet ?
90+quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud zullen die bestuursleden van de BDO inmiddels niet zijn?
Tonnetje dacht ik. Volgens mij niet, resultaat van twee jaar geleden is namelijk exact gelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel geld pakte Gerwen hier nou mee? En hij loopt wel weer even uit in de Order Of Merit toch?
1945quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud zullen die bestuursleden van de BDO inmiddels niet zijn?
Taylor is (denk ik) ingelopen aangezien hij twee jaar geleden werd uitgeschakeld door Thornton in de tweede ronde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tonnetje dacht ik. Volgens mij niet, resultaat van twee jaar geleden is namelijk exact gelijk.
Vind hem de laatste paar jaar zo anoniem gooienquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ja natuurlijk.. Open EC.. Whitlock doet zoals altijd mee
Toch wel halve finale PDC WDC 2014.. Hij wint alleen niet echt vaak meer van Wright, Van Gerwen, Taylor en zulksquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind hem de laatste paar jaar zo anoniem gooien.
Maar ja, dat WK won hij van..?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch wel halve finale PDC WDC 2014.. Hij wint alleen niet echt vaak meer van Wright, Van Gerwen, Taylor en zulks
Ja, ik twijfelde of ik het erbij zou zetten of niet... Hij speelde inderdaad niet tegen de toppers.. Tja..quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ja, dat WK won hij van..?
First round: Ross Smith 3-0
Second round: Jarkko Komula 4-0
Third round: Kevin Painter 4-0
Quarter Final: Ian White 5-4
Dat WK had hij sowieso wel zijn schema mee. Hamilton, toch wel befaamd setplayer, vloog er snel uit (die was 5 seed). Dan had je als belangrijkste namen nog Huybrechts, White, Burnett.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde of ik het erbij zou zetten of niet... Hij speelde inderdaad niet tegen de toppers.. Tja..
Die link ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dartsdatabase.co.uk/QualifyingList.aspx?EventKey=5460
Plaatsingslijst European Championship, virtueel. Na volgend PC-weekend is de cut-off.
't is allemaal wat zeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Die link ook.
Van Gerwen is een Brabo, hij komt niet uit Holland dat ze dat maar eens leren daar in het VK.
Hij heeft wel eens beter gespeeld natuurlijk, maar zijn kracht is vooral dat hij kan pieken op de momenten dat het nodig is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:25 schreef F.M.D. het volgende:
waarom zeiden ze in de studio dat v. gerwen niet op zn best was dit toernooi? wanneer was die dat dan wel? wat wisselvallig is die wel, maar dat zit gewoon in z'n spel.
Vond de finale voor zijn doen matig wat dus eigenlijk een compliment is, want alsnog wint hij 5-3. Het was in ieder geval geen MVG-Wade zoals bij het WK van 2 jaar terug.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens beter gespeeld natuurlijk, maar zijn kracht is vooral dat hij kan pieken op de momenten dat het nodig is.
Koert en Co. De derde mag er als figurant bijzitten en zo weinig mogelijk zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit duo moet in ere hersteld worden.
Dit klopt niet, aangezien Raybar linkshandig is en sowieso serieus genomen dient te worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die linkshandig zijn kan ik niet serieus nemen.
Top of Ghent vergetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Met helden als
Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld
Vincent van der Voort
Jelle Klaasen
Christian Kist
Benito van de Pas
De_Bunt
Ik heb ze hierover gemaild dus als jij dat ook even doet staan we sterker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Die link ook.
Van Gerwen is een Brabo, hij komt niet uit Holland dat ze dat maar eens leren daar in het VK.
Heb ze nu ook een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:16 schreef Nober het volgende:
Ik heb ze hierover gemaild dus als jij dat ook even doet staan we sterker.
general@DartsDatabase.co.uk
Blijkbaar was Wade k***** slechter!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Thomas-sama het volgende:
Wade had moeten winnen, Gerwen was k***** slecht!
Ze hebben het aangepast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:16 schreef Nober het volgende:
Mooie finale, vooral die 110, 117 en 141 finishes maar hoe kan je de set verliezen als je 2-0 voor staat en het 3-3 is.
[..]
Ik heb ze hierover gemaild dus als jij dat ook even doet staan we sterker.
general@DartsDatabase.co.uk
Chris moest wel. Anders kwam de FOK!knokploeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ze hebben het aangepast.
Had ik eigenlijk niet verwacht..
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Chris moest wel. Anders kwam de FOK!knokploeg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Chris moest wel. Anders kwam de FOK!knokploeg.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |